alsof dat boeiend isquote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Krio is 17 jaar ouder dan jij. Vieze fetish van je.
En hij heeft een mooie stem. En is slim.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg ook even dat ik Panzer een kneus vind dan.
Serieus heb je nog nooit pics gezien?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef wickedmen het volgende:
Zou Veer een inteeltkop hebben? Wie heeft pics?
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio![]()
Insgelijks babygirl.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn natte droompjes gaan nog altijd en alleen over Krio
Dan had je dat eerder moeten zeggen. Heb je niet gedaan. Kans gemist. Jammer.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij en VeerEli.
JIJ HEBT HEM GESPROKEN? VERDOMME JALOERS BEN IK NUquote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij heeft een mooie stem. En is slim.
Als je mocht kiezen tussen Panzer en Hugh_Myron? Wie zou je dan kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg ook even dat ik Panzer een kneus vind dan.
Insgelijks babygirl.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij heeft een mooie stem. En is slim.
Meestal FOK! ik in mijn eentje.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus heb je nog nooit pics gezien?Damn dude wat heb jij nou voor connecties
Hij ging toch een keer zingen en opnemen met vocarooquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JIJ HEBT HEM GESPROKEN? VERDOMME JALOERS BEN IK NU
Nohhh echt? Geeeeefquote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij ging toch een keer zingen en opnemen met vocaroo
H_Mquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Panzer en Hugh_Myron? Wie zou je dan kiezen?
Nee nee nee nee, jij moet hier lezen schat: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokkenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
wowowowowow wat mis ik hier verdorie?!
Moest lachen om deze.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij ging toch een keer zingen en opnemen met vocaroo
Nooit picca gezien van die H_M, ook zeer benieuwd naarquote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
H_M
Al hoorde ik dat hij nog maagd was op z'n 21e, dus dat is wel beetje jammer.
Ik ben ook nog maagd. Het is het mooiste wat er is.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
H_M
Al hoorde ik dat hij nog maagd was op z'n 21e, dus dat is wel beetje jammer.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, jij moet hier lezen schat: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokken
[..]
Moest lachen om deze.
Ja, maar van jou is het te begrijpen want jij bent lelijk, dom en irritant. Hugh heeft nog een goed lijf en komt enigszins educated over.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maagd. Het is het mooiste wat er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |