Het zou in ieder geval een stuk meer afleiden van je hoofd ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dan wordt mijn hoofd mooier.
Okeequote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt ik vind je wel best een mongool jaMaar als je lekker bent zal ik dat echt wel gewoon zeggen. Hoe sad zou het zijn als ik dan ga roepen dat je lelijk bent terwijl ik je eigenlijk lekker vind, enkel en alleen omdat je een moron bent
Zo werk ik niet schatje
Lolquote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou je dan misschien zelfs nog wel een nachtje kunnen doen als je gewoon zou beloven je bek dicht te houden.
Oh dan hou ik het op 1x per week legsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een stuk meer afleiden van je hoofd ja.
Mijn natte droompjes gaan nog altijd en alleen over Krioquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OkeeWie weet komen je natte droompjes wel uit.
Gompyquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk alleen dat het, net als met die Deuce guy, zwaar tegen gaat vallen. Daar zag ik ook eerst de body en toen dacht ik ook van ''goh, nice''. En toen die kop ineens![]()
Watquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk alleen dat het, net als met die Deuce guy, zwaar tegen gaat vallen. Daar zag ik ook eerst de body en toen dacht ik ook van ''goh, nice''. En toen die kop ineens![]()
Denk je dat mijn opmerkingen nog daarmee te maken hebben? Cute.quote:
zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderlandquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
En Panzerquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
Je kan zelf wel deels objectief oordelen over je eigen harses lijkt me? Dit zegt al genoeg dusquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gompy(?)
Maar als het zwaar gaat tegen vallen.. laat maar :S
Oh, wist niet dat het een variabele regel was.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je dat mijn opmerkingen nog daarmee te maken hebben? Cute.
Ben kk lekker.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan zelf wel deels objectief oordelen over je eigen harses lijkt me? Dit zegt al genoeg dusJammer
![]()
Krio is 17 jaar ouder dan jij. Vieze fetish van je.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio![]()
Ik kan je uitleggen dat de reacties tussen BT en mij altijd zo gaan, maar je zou het niet begrijpen. Lief dat je het zo voor hem opneemt hoor, maar hij kan mij prima alleen af.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het een variabele regel was.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio![]()
Zeg ook even dat ik Panzer een kneus vind dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ChristinaYang geappt, kutwijf.
Zelfde geldt voor mij en VeerEliquote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan je uitleggen dat de reacties tussen BT en mij altijd zo gaan, maar je zou het niet begrijpen. Lief dat je het zo voor hem opneemt hoor, maar hij kan mij prima alleen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |