quote:
Goh.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou hij het expres gedaan hebben of?
Het is toch de bedoeling dat je zo fel mogelijk reageert en vervolgens laat weten dat die ander de gene is die zich laat meeslepen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dat je doel is, ga vooral verder.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
#saladekkcondoekoegrappen
quote:
Def Rhymz - Voelquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
#saladekkcondoekoegrappen
En al die mensen maar denken dat ik #TeamAnti-Veer was.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk mama Chlo zo ken ik je weer
Het topic weer kapen was dan wel weer even een spannend momentje natuurlijk. =$quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik zit trouwens vrij ontspannen hier
Wow i feel the luv bbygirl so much joy right nowquote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En al die mensen maar denken dat ik #TeamAnti-Veer was.Zij weten niet welke weg wij samen al bewandeld hebben.
Krio door jouw heavy almost-nudie heb ik zeer heftige dromen gekregen, wil je me dat niet meer aandoen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Het topic weer kapen was dan wel weer even een spannend momentje natuurlijk. =$
Ik denk trouwens wel dat je me zou doen ja. Heb er even over nagedachtquote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow i feel the luv bbygirl so much joy right now
Nee man, dat jong maakt zo veel fouten.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou hij het expres gedaan hebben of?
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk trouwens wel dat je me zou doen ja. Heb er even over nagedachthmmm...
Als het ergens op slaat, dan kan het. Dit is gewoon triest. De fittie is voorbij. Move on.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat je zo fel mogelijk reageert en vervolgens laat weten dat die ander de gene is die zich laat meeslepen?
Praat niet zo over mij je weet beter.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, dat jong maakt zo veel fouten.Beetje domme jongen is het, maar wel aandoenlijk soms.
inb4 chlo en bt bff mongolen
Oh, vertel? Details graag. Mag in DM.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Krio door jouw heavy almost-nudie heb ik zeer heftige dromen gekregen, wil je me dat niet meer aandoen?
Nou bedankt voor deze tip.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het ergens op slaat, dan kan het. Dit is gewoon triest. De fittie is voorbij. Move on.
Snap je :$$quote:Op donderdag 13 november 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow i feel the luv bbygirl so much joy right now
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, vertel? Details graag. Mag in DM.
Zal voortaan full nudes sturen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou bedankt voor deze tip.
Mijn face is niet op FOK! te zien. Misschien ooit nog.. en alsof er ooit een eerlijk, objectief, rationeel, gemeend, normaal oordeel kom van jou naar mij. Je vindt me toch al een mongool etc.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]! Ik jou
Nou volgens mij was je body wel een 7/10 maar je hoofd, was jij het nou die zo'n lelijke snater had of heb ik jouw hoofd nog nooit gezien? Stuur anders ff oke? Dan kan ik tenminste ook een eerlijk oordeel vellen over jou ipv alleen andersom.
Misschien als je een keer leg day zou doenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn face is niet op FOK! te zien. Misschien ooit nog.. en alsof er ooit een eerlijk, objectief, rationeel, gemeend, normaal oordeel kom van jou naar mij. Je vindt me toch al een mongool etc.
Ja klopt ik vind je wel best een mongool jaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mijn face is niet op FOK! te zien. Misschien ooit nog.. en alsof er ooit een eerlijk objectief, rationeel gemeend, normaal oordeel kom van jou naar mij. Je vindt me toch al een mongool etc.
Ja dan wordt mijn hoofd mooier.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien als je een keer leg day zou doen
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als het ergens op slaat, dan kan het. Dit is gewoon triest. De fittie is voorbij. Move on.
Het zou in ieder geval een stuk meer afleiden van je hoofd ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dan wordt mijn hoofd mooier.
Okeequote:Op donderdag 13 november 2014 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt ik vind je wel best een mongool jaMaar als je lekker bent zal ik dat echt wel gewoon zeggen. Hoe sad zou het zijn als ik dan ga roepen dat je lelijk bent terwijl ik je eigenlijk lekker vind, enkel en alleen omdat je een moron bent
Zo werk ik niet schatje
Lolquote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou je dan misschien zelfs nog wel een nachtje kunnen doen als je gewoon zou beloven je bek dicht te houden.
Oh dan hou ik het op 1x per week legsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een stuk meer afleiden van je hoofd ja.
Mijn natte droompjes gaan nog altijd en alleen over Krioquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
OkeeWie weet komen je natte droompjes wel uit.
Gompyquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk alleen dat het, net als met die Deuce guy, zwaar tegen gaat vallen. Daar zag ik ook eerst de body en toen dacht ik ook van ''goh, nice''. En toen die kop ineens![]()
Watquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk alleen dat het, net als met die Deuce guy, zwaar tegen gaat vallen. Daar zag ik ook eerst de body en toen dacht ik ook van ''goh, nice''. En toen die kop ineens![]()
Denk je dat mijn opmerkingen nog daarmee te maken hebben? Cute.quote:
zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderlandquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
En Panzerquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
Je kan zelf wel deels objectief oordelen over je eigen harses lijkt me? Dit zegt al genoeg dusquote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gompy(?)
Maar als het zwaar gaat tegen vallen.. laat maar :S
Oh, wist niet dat het een variabele regel was.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je dat mijn opmerkingen nog daarmee te maken hebben? Cute.
Ben kk lekker.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan zelf wel deels objectief oordelen over je eigen harses lijkt me? Dit zegt al genoeg dusJammer
![]()
Krio is 17 jaar ouder dan jij. Vieze fetish van je.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio![]()
Ik kan je uitleggen dat de reacties tussen BT en mij altijd zo gaan, maar je zou het niet begrijpen. Lief dat je het zo voor hem opneemt hoor, maar hij kan mij prima alleen af.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het een variabele regel was.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
De enige die zich tot nu toe bewezen heeft een heerlijk lijf te hebben én een leuke kop erop te hebben zitten, is Krio![]()
Zeg ook even dat ik Panzer een kneus vind dan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ChristinaYang geappt, kutwijf.
Zelfde geldt voor mij en VeerEliquote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan je uitleggen dat de reacties tussen BT en mij altijd zo gaan, maar je zou het niet begrijpen. Lief dat je het zo voor hem opneemt hoor, maar hij kan mij prima alleen af.
alsof dat boeiend isquote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Krio is 17 jaar ouder dan jij. Vieze fetish van je.
En hij heeft een mooie stem. En is slim.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg ook even dat ik Panzer een kneus vind dan.
Serieus heb je nog nooit pics gezien?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef wickedmen het volgende:
Zou Veer een inteeltkop hebben? Wie heeft pics?
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:45 schreef VeerEli het volgende:
Insgelijks babygirl.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mijn natte droompjes gaan nog altijd en alleen over Krio
Dan had je dat eerder moeten zeggen. Heb je niet gedaan. Kans gemist. Jammer.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij en VeerEli.
JIJ HEBT HEM GESPROKEN? VERDOMME JALOERS BEN IK NUquote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij heeft een mooie stem. En is slim.
Als je mocht kiezen tussen Panzer en Hugh_Myron? Wie zou je dan kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg ook even dat ik Panzer een kneus vind dan.
Insgelijks babygirl.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij heeft een mooie stem. En is slim.
Meestal FOK! ik in mijn eentje.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus heb je nog nooit pics gezien?Damn dude wat heb jij nou voor connecties
Hij ging toch een keer zingen en opnemen met vocarooquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JIJ HEBT HEM GESPROKEN? VERDOMME JALOERS BEN IK NU
Nohhh echt? Geeeeefquote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij ging toch een keer zingen en opnemen met vocaroo
H_Mquote:Op donderdag 13 november 2014 12:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je mocht kiezen tussen Panzer en Hugh_Myron? Wie zou je dan kiezen?
Nee nee nee nee, jij moet hier lezen schat: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokkenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
wowowowowow wat mis ik hier verdorie?!
Moest lachen om deze.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij ging toch een keer zingen en opnemen met vocaroo
Nooit picca gezien van die H_M, ook zeer benieuwd naarquote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
H_M
Al hoorde ik dat hij nog maagd was op z'n 21e, dus dat is wel beetje jammer.
Ik ben ook nog maagd. Het is het mooiste wat er is.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
H_M
Al hoorde ik dat hij nog maagd was op z'n 21e, dus dat is wel beetje jammer.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee nee nee nee, jij moet hier lezen schat: KLB / [KLB SC] Personal assistent in Fokken
[..]
Moest lachen om deze.
Ja, maar van jou is het te begrijpen want jij bent lelijk, dom en irritant. Hugh heeft nog een goed lijf en komt enigszins educated over.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maagd. Het is het mooiste wat er is.
Vind je mij ook educated overkomen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar van jou is het te begrijpen want jij bent lelijk, dom en irritant. Hugh heeft nog een goed lijf en komt enigszins educated over.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je mij ook educated overkomen?
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar van jou is het te begrijpen want jij bent lelijk, dom en irritant. Hugh heeft nog een goed lijf en komt enigszins educated over.
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff. Sowieso slim gaan doen in een KLB SC.quote:
Oh! Is dat het!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff. Sowieso slim gaan doen in een KLB SC.
Dit zou iedereen serieus moeten nemen. Wie wil jou nou bovenop d'r hebbenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die denkt dat Veer dit ook nog serieus zou nemen?
Nee, daar komt het niet door, maar dat je dit denkt bewijst al dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff. Sowieso slim gaan doen in een KLB SC.
Ja. Ik weet toevallig erg veel over het heelal en ben over een paar maanden afgestudeerd bestuurskundige.quote:
Chlo pls.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, daar komt het niet door, maar dat je dit denkt bewijst al dat ik gelijk heb.
Zal het effe vragen aan mijn vorige bedpartners.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit zou iedereen serieus moeten nemen. Wie wil jou nou bovenop d'r hebben
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt ook eigenlijk doordat we nooit praten over educated stuff.
Oh ja super stom want we praten indd alleen maar over moeilijke en slimme dingen hier.quote:
Ik had een soortgelijk gevoel, maar toen ik had gekakt was het weer weg dus denk dat het gewoon een drol was die dwarszat.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef wickedmen het volgende:
Ik voel iets moois opbloemen tussen mij en Chloro, krijg er zelfs geniepig vlindertjes van.
Echt zo'n chick die je thuis alle hoeken van het huis laat zien met haar vuist.
Waren die wel bij bewustzijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zal het effe vragen aan mijn vorige bedpartners.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja super stom want we praten indd alleen maar over moeilijke en slimme dingen hier.
Wow <3quote:Op donderdag 13 november 2014 12:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had een soortgelijk gevoel, maar toen ik had gekakt was het weer weg dus denk dat het gewoon een drol was die dwarszat.
Is er leven op Pluto?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ik weet toevallig erg veel over het heelal en ben over een paar maanden afgestudeerd bestuurskundige.![]()
lekker puh!
Oh leuk, wist niet dat jullie zo'n grote familie hadden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow <3
Mijn vader heeft 3 schapen, 10 kilo rijst en 2 ezels. Waar moet ik zijn? Ik ga je hand vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |