Ehm pardon? Als ik erbij ben hoef je toch helemaal nergens op te fappen bbyquote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja wat? Wil ook best op jouw pics fappen hoor maar dat zou een beetje raar zijn als jij erbij bent. =$
nee dan wordt elke piemel zo slap als een verdort stukje herfstblad.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm pardon? Als ik erbij ben hoef je toch helemaal nergens op te fappen bby![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, fijn, dank je. Was even bang dat niemand mijn leuke post zag tussen al die kkretards hier.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even deze nog quoten want:
Krio pls.
Je hoort Modus z'n hart gewoon breken.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm pardon? Als ik erbij ben hoef je toch helemaal nergens op te fappen bby![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee dan wordt elke piemel zo slap als een verdort stukje herfstblad.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoort Modus z'n hart gewoon breken.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, fijn, dank je. Was even bang dat niemand mijn leuke post zag tussen al die kkretards hier.
Ehm,,,, nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahahaha die drang om je te bewijzen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee dan wordt elke piemel zo slap als een verdort stukje herfstblad.
Quote de mongolen die ragen behalve BT eens dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef wickedmen het volgende:
Gelachen om deze fittie.
Ook bijna aangereden door een bus daardoor.
Kk wat zitten er veel mongolen hier die snel ragen.
Veer4MODwat een festijn zal dat dan zijn.
Isquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahahaha die drang om je te bewijzen.
daar ben je op uit hequote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoort Modus z'n hart gewoon breken.
BBW toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm,,,, nee.Dude alsjeblieft man
Daar heb je een punt. Was even overweldigd door nostalgie toen ik nootmans over sinos zag posten.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je vind mij ragen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote de mongolen die ragen behalve BT eens dan?
Nee opkkrenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
daar ben je op uit he
meid toch, vertel me je smarten
Dude, zelfs jij zou zwichten als ik aan jou zou beginnen..quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zou het uren lang gaan met jou.
Van jou is dit al helemaal niet geloofwaardig met die baggerbekquote:
Vindtquote:
Om te beginnen z'n kniegewrichten inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, zelfs jij zou zwichten als ik aan jou zou beginnen..
Vindquote:
Goed zoquote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Was even overweldigd door nostalgie toen ik nootmans over sinos zag posten.
Zal het niet meer doen. Mijn bbc is all yours now.
Zou nog liever een liter strijkwater atten en met gebroken benen van de trap rennen.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dude, zelfs jij zou zwichten als ik aan jou zou beginnen..
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om te beginnen z'n kniegewrichten inderdaad.
Standaard procedure na bereden te zijn door VeerEli.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
met gebroken benen van de trap rennen.
Die grapjes raken kant noch wal, weet niet wat je probeert te bereiken maar je zet alleen jezelf voor schut nu. Just sayin'.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om te beginnen z'n kniegewrichten inderdaad.
Das dan zo jammer he, zo gaan doen omdat we e-fitty hebben. Als ik gezeik met CB had, gaf ik alsnog toe hoe sexy ik hem vond, ondanks z'n kleine worm. Beetje flauw dit BTquote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou nog liever een liter strijkwater atten en met gebroken benen van de trap rennen.
Dank jequote:
gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Standaard procedure na bereden te zijn door VeerEli.
Ik probeer mezelf wat voor schut te zetten, mooi dat het werkt.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die grapjes raken kant noch wal, weet niet wat je probeert te bereiken maar je zet alleen jezelf voor schut nu. Just sayin'.
Kijk mama Chlo zo ken ik je weerquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die grapjes raken kant noch wal, weet niet wat je probeert te bereiken maar je zet alleen jezelf voor schut nu. Just sayin'.
Als dat je doel is, ga vooral verder.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf wat voor schut te zetten, mooi dat het werkt.
Dat denk ik niet. Ik zit trouwens vrij ontspannen hierquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat ik in het midden, maar anders zou hij jou als voorbeeld gaan gebruiken.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef remi1986 het volgende:
"Als ik moest kiezen tussen jou en je punani, geef mij dan maar een stevige portie bami"
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van jou is dit al helemaal niet geloofwaardig met die baggerbekYou're never gonna get this. Deal with it.
Veer plsquote:Op donderdag 13 november 2014 12:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Das dan zo jammer he, zo gaan doen omdat we e-fitty hebben. Als ik gezeik met CB had, gaf ik alsnog toe hoe sexy ik hem vond, ondanks z'n kleine worm. Beetje flauw dit BT
Hahahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef remi1986 het volgende:
"Als ik moest kiezen tussen jou en je punani, geef mij dan maar een stevige portie bami"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |