Ehm pardon? Als ik erbij ben hoef je toch helemaal nergens op te fappen bbyquote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja wat? Wil ook best op jouw pics fappen hoor maar dat zou een beetje raar zijn als jij erbij bent. =$
nee dan wordt elke piemel zo slap als een verdort stukje herfstblad.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm pardon? Als ik erbij ben hoef je toch helemaal nergens op te fappen bby![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, fijn, dank je. Was even bang dat niemand mijn leuke post zag tussen al die kkretards hier.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even deze nog quoten want:
Krio pls.
Je hoort Modus z'n hart gewoon breken.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm pardon? Als ik erbij ben hoef je toch helemaal nergens op te fappen bby![]()
![]()
![]()
![]()
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee dan wordt elke piemel zo slap als een verdort stukje herfstblad.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoort Modus z'n hart gewoon breken.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, fijn, dank je. Was even bang dat niemand mijn leuke post zag tussen al die kkretards hier.
Ehm,,,, nee.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahahaha die drang om je te bewijzen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nee dan wordt elke piemel zo slap als een verdort stukje herfstblad.
Quote de mongolen die ragen behalve BT eens dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef wickedmen het volgende:
Gelachen om deze fittie.
Ook bijna aangereden door een bus daardoor.
Kk wat zitten er veel mongolen hier die snel ragen.
Veer4MODwat een festijn zal dat dan zijn.
Isquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hahahaha die drang om je te bewijzen.
daar ben je op uit hequote:Op donderdag 13 november 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoort Modus z'n hart gewoon breken.
BBW toch?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm,,,, nee.Dude alsjeblieft man
Daar heb je een punt. Was even overweldigd door nostalgie toen ik nootmans over sinos zag posten.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je vind mij ragen?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Quote de mongolen die ragen behalve BT eens dan?
Nee opkkrenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:33 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
daar ben je op uit he
meid toch, vertel me je smarten
Dude, zelfs jij zou zwichten als ik aan jou zou beginnen..quote:Op donderdag 13 november 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo zou het uren lang gaan met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |