Probleem met Nootjes is dat hij altijd in zichzelf raaskalt, net een 15 jarige met down-syndroom.quote:
Gheheheh.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders is het de mentaal uitgedaagde de schuld geven.
Oké.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Probleem met Nootjes is dat hij altijd in zichzelf raaskalt, net een 15 jarige met down-syndroom.
Jawel. Prizm to work here.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent toch niet srs neem ik aan?
McDonalds restaurant noemenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:29 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, loop ik een restaurant binnen als een hero himself zie je al die vrouwen opeens zwijmelen en al die mannen opeens fittie met hun. Shit escaleert altijd als hell.
quote:
Wat Utrecht betreft heb ik je gap.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Steek in mijn rug dit van een mede Utrecht fan. Vergeet ik niet.
Maak jij eens een grap danquote:
Oke wil niet opstoken ofzo maar Chloro is voor Ajax.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Wat Utrecht betreft heb ik je gap.
PRIZM is de ghetto tak van PRISM.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
PRISM bedoel je? DM me eens de naam en bron dan, mr. NSA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kkquote:Op donderdag 13 november 2014 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PRIZM is de ghetto tak van PRISM.
quote:En nee. Mag ik niet verder vertellen, maar vond wel leuk om door te lateren schemeren dat het nog rond waardt.Oh man, shit, kreeg meteen memoriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kaper zegt geef me je boot vieze ethiopier.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt krio bij de kaper..
[ afbeelding ]
Haha leuk mensen valse hoop gevenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kk.
[..]
Oh man, shit, kreeg meteen memories.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaper zegt geef me je boot vieze ethiopier.
7,9/10 moest beetje lachenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt krio bij de kapper..
[ afbeelding ]
Gvdquote:Op donderdag 13 november 2014 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kaper zegt geef me je boot vieze ethiopier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |