Just asking, ik kom hier niet heel vaak.quote:
Heb je zo veel geld, kun je niet eens de achterkant van je truitje betalenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef Modus het volgende:
Hey dwc.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die curvesquote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef Modus het volgende:
Hey dwc.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Wacht maar tot jij gaat biggen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh
Wát een zemelige trien was dat man houd toch op
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Omdat hij een paar chromosomen mist.
Neem het maar van mij aan, pretty eyes.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Just asking, ik kom hier niet heel vaak.
En dan eerst in V&A ¤15 vangen met 3 H&M shirts, een broek van Zara en een Zeeman sjaal (zoals L0t, red.)quote:
Wacht maar dit ga je zien op onze huwelijksnacht, schatje.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ezio, hij was grappig ja.
De balans was toen misschien wel beter, maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.
She aroundquote:
Ja bij die series maakt dat idd minder uitquote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah lichtelijk, het is dat het TVD en TO is, vind ik het niet meer zo erg bij. Maar bij sommige seriess wil ik echt geen woord horen nog
Maar ga binnenkort wel checken. Na deze serie die ik nu check ga ik een ander opgespaard seizoen checken van een serie, en dán ga ik deze 2 volgen![]()
Ik vind dat juist lekker om zoveel afleveringen te kunnen zien achter elkaar
Wow check die liefde. Als jij het al zegt dan zou ik het nog wel geloven.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ezio, hij was grappig ja.
De balans was toen misschien wel beter, maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aan, pretty eyes.
Ik snap je nu bby.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:25 schreef wickedmen het volgende:
Jouw hete body op de mijne tijdens een hete massage met Thaise massageolie en dan ondeugend los gaan.
Nootjes schuldquote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij die series maakt dat idd minder uitZijn geen hoogstandjes of zo haha.
Ik ook hoor, iets TE fijnIs echt gevaarlijk
[..]
Wow check die liefde. Als jij het al zegt dan zou ik het nog wel geloven.
Probleem met wicekdmen is gewoon dat het allemaal best gezellig kan zijn, tot hij binnen komt vallen en dan wordt het ineens weer een grote strijd om niks.
quote:
Blame the white man.quote:
Oh vandaarquote:
Ja, waarom niet gewoon bij het oude blijven.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders is het de mentaal uitgedaagde de schuld geven.
Heb ik wel vaker, loop ik een restaurant binnen als een hero himself zie je al die vrouwen opeens zwijmelen en al die mannen opeens fittie met hun. Shit escaleert altijd als hell.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij die series maakt dat idd minder uitZijn geen hoogstandjes of zo haha.
Ik ook hoor, iets TE fijnIs echt gevaarlijk
[..]
Wow check die liefde. Als jij het al zegt dan zou ik het nog wel geloven.
Probleem met wicekdmen is gewoon dat het allemaal best gezellig kan zijn, tot hij binnen komt vallen en dan wordt het ineens weer een grote strijd om niks.
Ahw. Ik heb je back, Chai.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Och ja, ontoerekeningsvatbaar. Logisch wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |