Hell the fuck no, ik heb het over Bobby, Sinos, Fas en welke excentriekelingen had je nog meer toen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach jij behoorde tot diezelfde groep man... doe niet so. Doe baks en zand er over toch fokfriedns fo liffie
Hahaha ohja, deze excentriekelingen dus ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso dat gezeik over wanneer het hier leuker was.Jullie doen alsof er twee jaar geleden geen debielen zaten hier, maar die zaten er in die tijd ook gewoon, alleen heetten ze toen Bobby, Ado en dat wijf van 'm dat alleen maar over d'r kinderen kon praten, Fas, Zosk, WH, 2nutz etc.
Hey doe normalquote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso dat gezeik over wanneer het hier leuker was.Jullie doen alsof er twee jaar geleden geen debielen zaten hier, maar die zaten er in die tijd ook gewoon, alleen heetten ze toen Bobby, Ado en dat wijf van 'm dat alleen maar over d'r kinderen kon praten, Fas, Zosk, WH, 2nutz etc.
Oh.. ja dat waren wel aparte mensen iddquote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell the fuck no, ik heb het over Bobby, Sinos, Fas en welke excentriekelingen had je nog meer toen.
quote:
En dan niet naar coochiebruh mur? jullie deelden dezelfde puni.quote:
quote:
Oh snapquote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan niet naar coochiebruh mur? jullie deelden dezelfde puni.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan niet naar coochiebruh mur? jullie deelden dezelfde puni.
Natuurlijk, het blijft FOK! hè.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Potvis een kwaliteitsuser noemen.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Natuurlijk, het blijft FOK! hè.
Toen zaten er meer kwaliteitsusers though. Zosk, Chris, Germano, die Fin hoeheetieookalweer, wd, Ally, tli, Vas, Jajong, jna, aight, en ik vergeet er vast nog wel wat.
Mwah lichtelijk, het is dat het TVD en TO is, vind ik het niet meer zo erg bij. Maar bij sommige seriess wil ik echt geen woord horen nogquote:Op donderdag 13 november 2014 15:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ben helemaal bij![]()
Wauw, zou ik ercht niet kunnen. Vind het juist wel fijn om maar 1 aflevering per week te kijken, anders ga ik weer gewoon lopen bingen en doe ik een paar dagen niks nuttigs
TO is wel vet, je komt steeds meer te weten over hun geschiedenis en zo. TVD beetje dramadrama maar lijkt vooral op een vrij lange inleiding want zijn best wat karakters geintroduceerd. Ook wel potentieel goeie bad guys.
Niks gespoild zo toch?Ben daar altijd zo slecht in.
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik m'n keuze gemaakt? Jij ja.
Jij komt ineens out of the blue met #TeamBTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kun je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
AWwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 13 november 2014 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat meisje op 2:34 omg![]()
![]()
Edit:
Ik bedoel op 2:43![]()
![]()
Its ok.... Huuuu
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik vond Zosk anders echt awesomequote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
Die mis ik nog wel. Fas ook wel, op haar manier
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:16 schreef VeerEli het volgende:
Jij komt ineens out of the blue met #TeamBTHoe kun je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JB?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
lot?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: