JaniesBrownie idd. Vond ik wel okquote:
Ezio, hij was grappig ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Natuurlijk, het blijft FOK! hè.
Toen zaten er meer kwaliteitsusers though. Zosk, Chris, Germano, die Fin hoeheetieookalweer, wd, Ally, tli, Vas, Jajong, jna, aight, en ik vergeet er vast nog wel wat.
Fer SC > KLB SC anyway.
Gohquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JaniesBrownie idd. Vond ik wel ok
quote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vond Zosk anders echt awesome![]()
Hoe dan echtquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaaa omgquote:
Zosk ben ik echt vaak stuk om gegaan hoor. Die droogheid altijdquote:
klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is wickedmen een mongool?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ezio, hij was grappig ja.
De balans was toen misschien wel beter, maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Behalve met wickedmen want dat is gewoon echt een mongool.
Valt wel mee als je dat gedeelte negeerde toch...quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh
Wát een zemelige trien was dat man houd toch op
Hahahaquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De balans was toen misschien wel beter, maar als mensen gewoon stoppen met zeiken en een beetje hun best doen, zien ze dat het met de mongooltjes van nu soms ook heus wel grappig is hier.
#spreadthelove
Wanna finish your cereal?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaaaaa omgdem feels
Zo beleefd ook gewoon nog.
Eensquote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
#spreadthelove
Dat gedeelte valt niet te negeren dude, ging 95% van de keren zo.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt wel mee als je dat gedeelte negeerde toch...
Allemaal waar. Die UI van QBquote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
qb zorgde ook nog wel voor vermaak.
lot is volgens mij gestopt toen ze een kind kreeg
Zosk vind ik fantastisch en ik mis hem ook, maar die gekke Chinees was toch ook gewoon raarquote:Op donderdag 13 november 2014 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vond Zosk anders echt awesomeDie mis ik nog wel. Fas ook wel, op haar manier
Chinees?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk vind ik fantastisch en ik mis hem ook, maar die gekke Chinees was toch ook gewoon raar
Rly?quote:
Ohhh lukte me wel aardigquote:Op donderdag 13 november 2014 15:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat gedeelte valt niet te negeren dude, ging 95% van de keren zo.
Jawel man, Zosk kwam soms echt zo droog uit de hoek. :$quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan me srs geen grappige/droge post van Zosk herinneren, of jullie moeten "" daadwerkelijk hilarisch vinden.
Loempiavouwer danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |