Familie is belangrijk. Jij bent welkom en zal waarschijnlijk meteen als een mooie prinses behandeld worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:01 schreef Chloroform het volgende: [..] Oh leuk, wist niet dat jullie zo'n grote familie hadden.
Halloquote:
Onverminderd aantrekkelijkquote:Op donderdag 13 november 2014 13:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hallo jongen , hoe is je hoofd\?
Ik word liever als een lelijke prinses behandeld.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Familie is belangrijk. Jij bent welkom en zal waarschijnlijk meteen als een mooie prinses behandeld worden.
gelukkig maar , nog paar straat honden in huis genomen?quote:
Nou, niets veranderen danquote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word liever als een lelijke prinses behandeld.
Wow, zo gemeen ;s Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens ;;squote:
Zo zonde van zo'n mooi iemand.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word liever als een lelijke prinses behandeld.
Toevallig zit ik nu al 4 weken opgeschoten met een huskyquote:Op donderdag 13 november 2014 13:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gelukkig maar , nog paar straat honden in huis genomen?
Dit is het ultieme bedrog. Vanaf nu praat ik niet meer met je en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeldquote:
Was een grapje dat weet je toch welquote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, zo gemeen ;s Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens ;;s
Dit.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is het ultieme bedrog. Vanaf nu praat ik niet meer met je en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeld
Ja nee weenie hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Was een grapje dat weet je toch wel
xdxxdddquote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, zo gemeen ;s Ben ook maar een mens, heb ook gevoelens ;;s
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit is het ultieme bedrog. Vanaf nu praat ik niet meer met je en elke kans om in mijn broekje te komen is bij deze verspeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hjbquote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 13:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Als je het eerst drie keer ronddraait dan mag je het daarna weer teruggevenquote:Op donderdag 13 november 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee weenie hoorWil je dat mes terug of zal ik het in m'n hart laten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |