Vanuit Deventer naar Amsterdam scheuren met de pimpel en dan overstappen op de Eurostar/ICE alwaar je verder pimpelt tot je uitstapt in hartje Londen, klinkt mij toch een stuk aantrekkelijker dan "naar een godvergeten vliegveld reizen, daar wachten, beperkende bagageregels over vloeistoffen, wachten, taxiën, vliegen, taxiën, wachten op je bagage, naar je eindbestemming zien te komen"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Eurostar ach. Ik wil hem wel ooit nogeens doen, maar het is niet mijn favoriete manier van naar Londen reizen, dat weet ik nu al
Spoorkilometers knabbelen naar Hoek van Holland, bier pompen op de Bazenboot, lekker slapen in een ECHT bed, en de volgende ochtend rustig verder spoorkilometers knabbelen. Kwart voor negen hartje Londonquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanuit Deventer naar Amsterdam scheuren met de pimpel en dan overstappen op de Eurostar/ICE alwaar je verder pimpelt tot je uitstapt in hartje Londen, klinkt mij toch een stuk aantrekkelijker dan "naar een godvergeten vliegveld reizen, daar wachten, beperkende bagageregels over vloeistoffen, wachten, taxiën, vliegen, taxiën, wachten op je bagage, naar je eindbestemming zien te komen"
Daar valt ook wat voor te zeggen, ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spoorkilometers knabbelen naar Hoek van Holland, bier pompen op de Bazenboot, lekker slapen in een ECHT bed, en de volgende ochtend rustig verder spoorkilometers knabbelen. Kwart voor negen hartje London
Gewoon een betonblok aan een ketting. Stopt vanzelf die trein. En anders ligt er wel een boot waar ie tegenaan kan knallen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Succes met dat 'Automatische Trein Beïnvloeding' ook te laten werken met die stoomstrijkijzer waar je dat 'even' aan hangt
Die heb ik een keer gehad op de terugweg ja, in 2003. Wat een woest apparaat was dat zegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Vroeger, toen er nog een snelle boot van Hoek van Holland naar Harwich voer: 2,5 uur ofzo deed die er over?
Die heb ik een keer gemist, en de volgende ging de volgende ochtend pas.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gehad op de terugweg ja, in 2003. Wat een woest apparaat was dat zeg
Wat was dat voor apparaat joh? Ben vroeger in de vakantie wel eens met de vrachtwagenboot meegeweest (daar werden dan beperkt toeristen op toegelaten om de lege plekken op te vullen), maar die deed er een uur of 7, 8 over.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Vroeger, toen er nog een snelle boot van Hoek van Holland naar Harwich voer: 2,5 uur ofzo deed die er over?
Er zitten 2 bistro/snackrijtuigen in, helpt dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanuit Deventer naar Amsterdam scheuren met de pimpel en dan overstappen op de Eurostar/ICE alwaar je verder pimpelt tot je uitstapt in hartje Londen, klinkt mij toch een stuk aantrekkelijker dan "naar een godvergeten vliegveld reizen, daar wachten, beperkende bagageregels over vloeistoffen, wachten, taxiën, vliegen, taxiën, wachten op je bagage, naar je eindbestemming zien te komen"
edit: paar maanden terug met een boot de overtocht Dover <-> Calais gedaan, dat beviel ook wel.
Zomer 2014, willen we een 3-hoekje doen, Oostende-Ramsgate en Dover-Duinkerken met pauzes in Oostende, Canterbury en nog iets. Waarschijnlijk Brussel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vanuit Deventer naar Amsterdam scheuren met de pimpel en dan overstappen op de Eurostar/ICE alwaar je verder pimpelt tot je uitstapt in hartje Londen, klinkt mij toch een stuk aantrekkelijker dan "naar een godvergeten vliegveld reizen, daar wachten, beperkende bagageregels over vloeistoffen, wachten, taxiën, vliegen, taxiën, wachten op je bagage, naar je eindbestemming zien te komen"
edit: paar maanden terug met een boot de overtocht Dover <-> Calais gedaan, dat beviel ook wel.
Gewoon een keiharde permanente ban. Nog steedsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
laat het RolandRail maar niet horen
doe je goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Gewoon een keiharde permanente ban. Nog steeds
Altijd jammer als zoiets gebeurt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef greavy het volgende:
CRS, Continental Railways Services, is nu officieel failliet.
Alleen die laatste kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:56 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
RTB 189 993 + Blerick-Shuttle
Passeert de fotograaf opweg naar Blerick
[ link | afbeelding ]
Locon 186 150 + Germersheim-sh
Locon komt langs Dordrecht Zuid met een goed beladen Germersheim-shuttle opweg naar Venlo en Germersheim.
Omdat CRS inmiddels failliet is, worden deze goederentreinen weer ondergebracht bij andere vervoerders. De Mannheim-shuttle naar Captrain, en voor de Germersheim-sh en Wörth-sh zijn Captrain. Husa en Locon gegadigd.
[ link | afbeelding ]
HTRS 189 096 + Mortara-sh (50147)
Bij Dordrecht Zuid passeert de fraaie 189 096 van HTRS met een Mortara-shuttle
[ link | afbeelding ]
DBS 189 028 + 189 985 (opz) & Staaltrein (45743)
Een fraai lange staaltrein naar Hagen Vorhalle passeert de fotograaf bij Dordrecht Zuid. De trein is opweg richting Venlo en Hagen Vorhalle in verband met werkzaamheden. Normaal gaat deze trein via de Betuweroute en Emmerich.
Soow! Mooi lelijk is ehmm toch lelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef greavy het volgende:
Vandaag zijn er weer 3 Flirts van Stadler in voor de TPER in Italië afgeleverd.Foto
kleurrijk. Lijkt wel op rijdende schietschijvenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef greavy het volgende:
Vandaag zijn er weer 3 Flirts van Stadler in voor de TPER in Italië afgeleverd.Foto
Mooi. Dan hebben we een goeie kans dat ongeveer de helft er onderweg vanaf dondertquote:
Wel wat ruimer ja. Die keer dat ik maar tot Lille kon, mocht ik daar gaan zitten.quote:
Nee hebben we afgeblazenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Leuke plaatjes Durk!
Btw Fles, zat of zit jij niet in Berlijn of ben je toch maar niet gegaan?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef greavy het volgende:
Oorzaak van de vertraging was miscommunicatie bij DB Schenker: VSM had een pilot voor de stomer in Apeldoorn besteld, maar de pilot stond in Onnen op vertrektijd Apeldoorn.![]()
Die moest toen eerst nog even naar Apeldoorn verkassen.
Toen ik de foto zag moest ik 2 keer kijken, ik dacht eerst "Huh, een ice wordt vervoert op een rits platte goederenwagens?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef greavy het volgende:
Hoezo hoogwater? Gewoon knalluh met die ICE
[ afbeelding ]
Er is duidelijk ruimte over. Je kan gewoon doorrijden. Dat hoeft helemaal niet bijzonder gevonden te worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef greavy het volgende:
Hoezo hoogwater? Gewoon knalluh met die ICE
[ afbeelding ]
Nou hou je vast er is een complot-theorie in omloop dat dijk bij Fischbeck expres stuk gemaakt is om de verderop gelegen (voormalige west-duitse dorpen en steden )te redden. Sachsen-Anhalt, zwaar getroffen door overstromingen was Oost-Duitsland.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef greavy het volgende:
Hoezo hoogwater? Gewoon knalluh met die ICE
[ afbeelding ]
Gelul natuurlijk, inmiddels is alles gewoon "duits"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef bork het volgende:
[..]
Nou hou je vast er is een complot-theorie in omloop dat dijk bij Fischbeck expres stuk gemaakt is om de verderop gelegen (voormalige west-duitse dorpen en steden )te redden. Sachsen-Anhalt, zwaar getroffen door overstromingen was Oost-Duits.
Dat vinden de Ossies en de Wessies niet!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, inmiddels is alles gewoon "duits"
Maakt niet uit, ze draaien toch voor mekaar opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef bork het volgende:
[..]
Dat vinden de Ossies en de Wessies niet!
Tot de rek eruit is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze draaien toch voor mekaar op
Hoe beviel de reis, en de 1e klas TGV?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:53 schreef Sandrvich het volgende:
Ik heb vandaag Brussel-Lyon in 1e klasse gedaan met TGV, was wel weer leuk om na al die jaren weer eens een paar uurtjes HSL te doen.![]()
Leukquote:Reden voor heel de reisonderneming? Ik woon en werk de komende 2,5 maand in Lyon.Vanaf het dakterras zie ik alle treinen langsscheuren, toevallig om 20h40 nog de autoslaaptrein Narbonne-Hamburg.
Wanneer?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou er hier iemand zin hebben om met mij een lang weekend naar Warszawa te gaan? CNL is de aangewezen weg en ik ken daar mensen die leuke kroegen weten
Any time eigenlijk. Al zit ik te denken aan ergens sept - oktquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef Sandrvich het volgende:
Reis beviel goed, vooral het stukje door de Morvan blijft leuk! Plek 11 in rijtuig 3 kan ik iedereen aanraden, enkele zetel met ideaal zicht naar buiten.Tja Lacroix interieur ben ik nooit zo'n fan van geweest (oude interieur was naar mijn idee beter), maar 1e klas zit het wel lekker en ruim. En dat automatisch-verstelknopje is meer leuk speelgoed dan echt functioneel.
![]()
Wanneer?
Moet je eens met je knopje je stoel verstellen en je zelf een paar seconden schrap zetten, dr zit een kracht op die veer joh, tof fitnessapparaatquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef Sandrvich het volgende:
En dat automatisch-verstelknopje is meer leuk speelgoed dan echt functioneel.
Wist niet dat er in mijn achtertuin in toch 80 ketels met zeer toxisch gas zijn gereden..quote:Op zondag 16 juni 2013 11:57 schreef b2py het volgende:
Kaarten 2006-2012 Transport gevaarlijke stoffen
Voor diegene die wilt weten met hoeveel levensjaren zijn leven is afgenomen.
330...quote:Op zondag 16 juni 2013 12:21 schreef blup het volgende:
[..]
Wist niet dat er in mijn achtertuin in toch 80 ketels met zeer toxisch gas zijn gereden..
Die gratis reis is ook vanuit Nederland?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef dennistd het volgende:
DB Regio NRW biedt een aantal rondleidingen achter de schermen, met gratis reis er naar toe: http://www.bahn.de/region(...)ckstage_iframe.shtml
Zelf ga ik op 13 juli om 13u een rondleiding door de werkplaats in Münster doen.
kennelijk wordt het aardgascondensaat meestal niet als zeer gevaarlijk gezien of wordt er nog gereden met ander gevaarlijk spul?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Ook wel grappig om te zien dat de omleidingen van maart 2012 van de af- en aanvoer van Onnen via Leeuwarden ging. Dacht alleen dat het meer dan 10 ketelwagens betrof in 5 dagen tijd maar blijkbaar viel dat dus mee.
Dat soort rondleidingen hier zijn echt ongelooflijk populair en alles tot half november is al volgeboektquote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef dennistd het volgende:
DB Regio NRW biedt een aantal rondleidingen achter de schermen, met gratis reis er naar toe: http://www.bahn.de/region(...)ckstage_iframe.shtml
Zelf ga ik op 13 juli om 13u een rondleiding door de werkplaats in Münster doen.
Kloptquote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Die gratis reis is ook vanuit Nederland?Oh alleen in NRW zie ik nu.
ik denk Dow Chemical in Farmsumquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Volgens de kaart komt dat zgn gevaarlijke spul uit Delfzijl, aardgascondensaat uit Roodeschool is dus niet gevaarlijk zo blijkt. Ik weet het fijne er ook niet van, maar blijkbaar komt er dus iets uit Delfzijl wat zgn gevaarlijk is.
Of iets van Akzo. Die zitten daar ook.quote:
http://wikitravel.org/en/Gibraltarquote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ijdele hoop met deze vraag, maar ik waag het erop: Iemand een goed idee om per spoor in de richting van Gibraltar te komen? Dichtstbijzijnde station is Los Barrios, correct?
Het lijkt er op dat je vanaf Algeciras meer kans heb, ik las ook al dat Los Barrios slechts vijf keer per dag bediend wordt.quote:There is no train service to Gibraltar, but a connection by bus from Algeciras train station to La Linea or a taxi is possible.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:43 schreef b2py het volgende:
There is no train service to Gibraltar, but a connection by bus from Algeciras train station to La Linea or a taxi is possible.
Maar ik moet niet naar La Linea http://goo.gl/maps/9Z2tT maar naar Gibraltar, raar reisadvies op wiki...quote:There is no train service to Gibraltar, but a connection by bus from Algeciras train station to La Linea or a taxi is possible.
Maar er is San Roque-La Linea en La Linea de conception (met bijbehorende speekselspuugklankquote:
Je kan toch gewoon kaartjes op het internet kopen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb het ook niet over een NS-kaartauomaat, maar over een kaartautomaat.
Wat is lees kun je met de trein naar Algeciras, dan met de bus naar La Linea de la Concepcion (de grens Spanje-Gibraltar), daar lopend de grens over en dan een bus, taxi of wandeling (15min) naar het centrum.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ijdele hoop met deze vraag, maar ik waag het erop: Iemand een goed idee om per spoor in de richting van Gibraltar te komen? Dichtstbijzijnde station is Los Barrios, correct?
Ze zijn niet meer verplicht om papieren kaartjes te verkopen op de regionale lijnen, als je in dat gebied alleen nog maar de OV-Chipkaart kan gaan gebruiken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Bitlord het volgende:
Ik heb het ook niet over een NS-kaartauomaat, maar over een kaartautomaat.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon kaartjes op het internet kopen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Bitlord het volgende:
De mogelijkheden om een ticket via internet te kopen zijn nog vrij beperkt.
Niet iedereen heeft internet. Verder is internet niet altijd beschikbaar, en ik neem dan dat een kaartjescontroleur geen genoeg neemt met: "Mijn internet lag eruit, dus ik kon geen kaartje kopen"...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon kaartjes op het internet kopen?
Klopt, maar de verordening zegt daar niks over en noemt internet als een goede mogelijkheid om kaartjes te kopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft internet. Verder is internet niet altijd beschikbaar, en ik neem dan dat een kaartjescontroleur geen genoeg neemt met: "Mijn internet lag eruit, dus ik kon geen kaartje kopen"...
dat is niet echt een alternatief nee ...quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Bitlord het volgende:
Maar je kunt in elk geval legaal reizen vanaf het provinciale station.
Overigens ook wel aardig, of eigenlijk weer trieste reisinformatie:
- "Enkele reizen en retourtjes zijn verkrijgbaar in de kaartautomaat, u vindt deze bij ELK station"
- Verder wordt voor het verkrijgen van het Valleikaartje verwezen naar W. vd. Berg Gereedschappen en Tuinmachines, Stationsstraat 33. Dezeeze locatie op 17,3 kilometer ligt op lopen van station Hoevelaken.
Gibraltar langs de ambassade? In 2005 met een huurauto gewoon naar binnen gereden, hoppa op 11 november, iedereen bloemetje op, Engels ontbijtje na binnen gewerkt na 2 weken Spaanse koekquote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Grmbl ik heb ministaatjesbezoek per trein drift, maar Liechtenstein schofterig duur, Monaco al geweest, Andorra niet bereikbaar, voor Gibraltar moet ik eerst langs de Ambassade in Parijs=geen zin, San Marino te droog, en Vaticaan oninteressant als Atheist, iemand nog een idee?
Hier geboekt voor wpl Aken op 28 juli en seinpost Duisburg op 14 juli. Gaan met 2 man die kant op.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef dennistd het volgende:
DB Regio NRW biedt een aantal rondleidingen achter de schermen, met gratis reis er naar toe: http://www.bahn.de/region(...)ckstage_iframe.shtml
Zelf ga ik op 13 juli om 13u een rondleiding door de werkplaats in Münster doen.
Gibraltar hoort onder Engeland. Staatshoofd is Koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Staat niet op mn id kaart... Monaco en Suisse wel (buiten EU)
http://www.landenkompas.nl/gibraltarquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Gibraltar hoort onder Engeland. Staatshoofd is Koningin Elizabeth II van het Verenigd Koninkrijk.
Als ik zo ff simpel google, heb je er een geldig ID of paspoort nodig. Geen visum.
Baarle-Hertog? Moresnet? Friesland?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Grmbl ik heb ministaatjesbezoek per trein drift, maar Liechtenstein schofterig duur, Monaco al geweest, Andorra niet bereikbaar, voor Gibraltar moet ik eerst langs de Ambassade in Parijs=geen zin, San Marino te droog, en Vaticaan oninteressant als Atheist, iemand nog een idee?
Iemand die weet wat er gebeurd is dat die herstelwerkzaamheden nodig zijn?quote:Amsterdam C.
Zondag 16 Juni 16:08
Oorzaak
Rond Amsterdam C. rijden minder treinen door herstelwerkzaamheden.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
Het sowieso aan de Muiderpoort zijde, iig alles richting Amstel licht eruit.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Iemand die weet wat er gebeurd is dat die herstelwerkzaamheden nodig zijn?
twitter:NS_online twitterde op zondag 16-06-2013 om 16:16:27Herstel: Amsterdam-Utrecht/Amersfoort: tot 17:00 uur minder treinen door herstelwerkzaamheden. http://t.co/hysDWicrPi #Asd reageer retweet
Het enige dat ik me er nog van herinner is dat ik er een friet speciaal naar Neerlandsch recept heb zitten eten, in een cafetaria met een Duitse naam, op Belgisch grondgebied.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is daar nog iets van terug ten vinden heden ten dage?
Oh zeker, leuk om ff te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:25 schreef dennistd het volgende:
Toch zijn dat wel leuke klusjes voor de afwisseling denk ik, of vergis ik me?
Seborga.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Grmbl ik heb ministaatjesbezoek per trein drift, maar Liechtenstein schofterig duur, Monaco al geweest, Andorra niet bereikbaar, voor Gibraltar moet ik eerst langs de Ambassade in Parijs=geen zin, San Marino te droog, en Vaticaan oninteressant als Atheist, iemand nog een idee?
Heb je nu definitief voor reizigers gekozen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh zeker, leuk om ff te doen![]()
Ik besef me dan dat ik het als reizigersmachinist zo erg nog niet heb![]()
Zit nooit onder de troep/vet en hoef geen zware arbeid te leveren.
Ze hebben wel spoor in Vaticaanstad!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Grmbl ik heb ministaatjesbezoek per trein drift [...] en Vaticaan oninteressant als Atheist, iemand nog een idee?
Jep.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Heb je nu definitief voor reizigers gekozen dan?
Mocht je niet ff op die 1200 spelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Misschien vermeld, misschien niet!
Vanmorgen had ik een extra dienst van school gekregen. Rangeerklusje op Den Bosch met de autoslaaptrein.
De 1e trein kwam aan, stroomafnemer naar beneden en heb ik de auto-wagons los gekoppeld van de reizigers(slaap)rijtuigen.
1200 loc (ex ATCS) via de andere kant er tegenaan, spul van de hoofdbaan naar de zijsporen gebracht en geduwd tegen het autoperron aan.
Daar nog 'geknipt' en uiteindelijk nog een keer moeten knippen omdat er een auto met lekke band in stond en daardoor de fietskooi er niet uit kon
2e trein had + 5 uur vertraging dus daar hoefde ik niet op te wachten en ging ik voldaan en onder het buffervet terug naar Ede om in de tuin te genieten van een vers koud biertje en het gezelschap van mijn vriendin
Fixed that for you!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het schijnt dus dat er tussen Irun en Hendaye treinen rijden van Euskotren. Ik kan op de site alleen nog geen schema vinden en in Hafas Hannover Consulting Fahrplan-Auskunfts-System staan ze ook niet...
Wat is oud, even oud als mijn moeder ongeveer.quote:
Overigens, voor wie dacht dat Baarle-Nassau-Hertog een zootje was: Het kan nog veel erger. Meet de Chitmoholsquote:Op zondag 16 juni 2013 17:45 schreef bork het volgende:
Llívia is een soort Baarle-Nassau telt dat ook DD?
Ik weet niet hoe oud jouw moeder is Duvelquote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is oud, even oud als mijn moeder ongeveer.
Maar schitterende locs toch?
Dan mag deze er ook wel bijquote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens, voor wie dacht dat Baarle-Nassau-Hertog een zootje was: Het kan nog veel erger. Meet de Chitmohols
Ja dat is de enige enclave in enclave in enclave ter wereld ofzo, althans ergens tussen die troep....quote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens, voor wie dacht dat Baarle-Nassau-Hertog een zootje was: Het kan nog veel erger. Meet de Chitmohols
Wiki maar op de 1200.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jouw moeder is Duvel
Wel mooi om die 'oude' techniek te zien ja.
Gast, ze had je moeder oma kunnen zijn!quote:
Helaas! Ik zal je op de hoogte houden over de ontwikkelingen hier.quote:
Haha dat moet ik nog eens proberen.quote:Op zondag 16 juni 2013 07:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Moet je eens met je knopje je stoel verstellen en je zelf een paar seconden schrap zetten, dr zit een kracht op die veer joh, tof fitnessapparaat![]()
Goed om te horen dat je in Lyon bent aangekomen. Mocht je nog een keer de Ouigo richting het noorden pakken in plaats van het zuiden, dan weet je me te vinden...
Llvívia is tof!quote:Op zondag 16 juni 2013 17:45 schreef bork het volgende:
Llívia is een soort Baarle-Nassau telt dat ook DD?
Gewoon in maps.google.nl (of fr.) op station Irun klikken zie je vanzelf hoe laat ze naar Hendaia gaan (elk half uur geloof ik)quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het schijnt dus dat er tussen Irun en Hendaye treinen rijden van Euskotren. Ik kan op de site alleen nog geen schema vinden en in Hafas staan ze ook niet...
Vaste remmen?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:27 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
LTE 186 237 + Keteltrein
Weinig verkeer uit de richting Kijfhoek en het baggerweer [veeeeeeeeel bewolking] noodde mij om toch even naar station Dordrecht te gaan voor deze fraaie LTE keteltrein richting Kijfhoek ev
Een paar weken geleden heb in daar nog wat foto's gemaakt, geeft wel een mooi rookpluimpje:quote:
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 18:42 schreef greavy het volgende:
Inmiddels heeft Erik de Zwart (Voorzitter Stichting Hondekop "Vier") ook al informatie verspreid bij de opening van de tentoonstelling "150 jaar treinen in Amersfoort", dus bij deze doe ik het ook maar:
Binnen enkele weken / maanden moet de Benelux Hondekop, die opgeslagen staat in Leuven, naar Nederland getransporteerd worden. Dit treinstel zal toegevoegd worden aan de Stichting Hondekop. De Stichting Hondekop Vier zal de "Vier" laten verdwijnen, en dus alleen maar "Stichting Hondekop" gaan heten.
Het treinstel gaat dan in Amersfoort opgeknapt worden, en zelfs getracht weer rijvaardig te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |