Hopelijk hadden de werknemers in het naastgelegen kantoor de ramen geslotenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Plan U 115 weer eens aan de rol? Geen idee van wanneer het filmpje precies is
Waar de f*ck is dat rode hoofdsein mee bezig? Dat ding lijkt telkens aan-uit te gaan. Optisch bedrog door het filmpje (of 'rode ogen' correctie van de camera?)?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Plan U 115 weer eens aan de rol? Geen idee van wanneer het filmpje precies is
Ik denk dat rood-knipper wel sneller gaat dit, net zo snel als geel en groen knipper lijkt me?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:35 schreef MTL het volgende:
Zou kunnen, heb rood-knipper nog nooit 'irl' gezien, maar had verwacht dat het wel sneller zou knipperen.
Maar dit is wel erg langzaam en onregelmatigquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:37 schreef Maegrim het volgende:
knipper- en flikkersnelheid verschilt per sein
Halve snelheid dacht ik. In elk geval niet hetzelfde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik denk dat rood-knipper wel sneller gaat dit, net zo snel als geel en groen knipper lijkt me?
Even zien, wat voor materieel rijdt er met losse tweetjes, en ook nog op dat traject...quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Machinist heeft dr zin in. Knalt Velp uit met 120, hobbelt de bocht door en remt weer af voor presikhaaf.Best vlot zo'n tweetje.
Ohja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Arriva rijdt niet met reizigers door Velp
wel met ledig materieelquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:35 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Arriva rijdt niet met reizigers door Velp
de gtbv bij Arriva Noord-Nederland is iig niet om over naar huis te schrijven. Je krijgt max een kwart van de reissom terug en bedragen onder de 4 euro worden niet uitgekeerd. Is overigens wel volgens de concessie-eisen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef arkkey het volgende:
Lekker onderdak en gratis vreten. Daar lopen honderden mensen nou vertraging en gezeik door op. Gewoon rijden met zo'n trein, wat een eikel.
Ik bedoel meer dat mijn baas iig niet zegt "oh vertraging? ach wat maakt het uit dan werk je toch gewoon een uurtje korter?". Als het dan door een ongeluk komt oke, maar dit soort eikels dan ook nog... eruit met die gasten. [/PVV mode]quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de gtbv bij Arriva Noord-Nederland is iig niet om over naar huis te schrijven. Je krijgt max een kwart van de reissom terug en bedragen onder de 4 euro worden niet uitgekeerd. Is overigens wel volgens de concessie-eisen.
Ja, t is nog steeds een rommeltje geloof ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef bork het volgende:
Vandaag 3 pimpels gezien, 2 x 5 rijtuigen en 1 x 9.
Hee, ik ook. Amstel (v 8:00) - Arnhem - Zutphen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:40 schreef b2py het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst in een ruim half jaar weer vol in de spits reizen. Hopelijk is de trein lang genoeg :/
Wat was er stuk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:33 schreef Duvel het volgende:
Dankzij NS vanmorgen ruim een half uur vertraging. Waarom duurt opstarten na een stremming zo lang?
Goverwelle is niks an nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen zou ik ook voor de trein springen.
"Dankzij de NS" is dan natuurlijk ook wat gechargeerd.quote:
Ze hebben nu wat SGM-tweetjes over omdat Arnhem - Ede-Wageningen nu door Mat '64 wordt gereden. En de SGM-drietjes worden voorzien van magneetremmen dus die zullen er net iets minder zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
SGM inderdaadtweetjes zie je hier nog zelden, Arriva rijdt weleens ledig materieel langs ja. Die gtw die een kraan aangereden had kwam hier ook voorbije zonder dakplaten.
wat uiteindelijk ook zo isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef Aardappelscheermes het volgende:
Oud nieuws. Betreft de Abellio lijn.
Nog even en ze melden dat NS nieuwe treinen heeft gekocht.
de beerput gaat langzaam maar zeker openquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:31 schreef James1988 het volgende:
Leesvoer: Rop Zoutberg: De spierballen van de Fyra
mja, denk dat het wel meevalt. Het NS-logo staat er immers heel klein op tov de naam Abellioquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef Aardappelscheermes het volgende:
Ja maar zo slim zijn ze niet....
Hoewel, het zal mij niks verbazen als de NOS komt met:
NS heet voortaan Abellio. omdat een oplettende journalist die naam zag in combinatie met een NS logo. 1+1=2
Deels, Abellio koopt de treinstellen, verkoopt ze aan de concessiehouder en least ze vervolgens van de concessiehouder.quote:
Nope, want toen ik op het station kwam was de stremming net verholpen, en volgde drie kwartier wachten op de eerste trein, met de nodige foutieve informatievoorziening, korte volle treinen, lomp personeel. Wel degelijk dankzij NS.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"Dankzij de NS" is dan natuurlijk ook wat gechargeerd.
dan kan dus gewoon het beeld blijven hangen dat de NS nieuwe treinstellen kooptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Deels, Abellio koopt de treinstellen, verkoopt ze aan de concessiehouder en least ze vervolgens van de concessiehouder.
die maken dat soort fouten net even wat makkelijker. Bijvoorbeeld Abellio op dezelfde hoogte zetten als de Fyra ofzoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Nou, sorry, ik zal de volgende keer wel weer de telegraaf ofzo als nieuwsbron gebruiken ipv de NOS
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:50 schreef greavy het volgende:
Extra hekken moeten spoorloper weren
Spoorbeheerder ProRail komt met een nieuwe maatregel tegen zogeheten spoorlopers, mensen die langs het spoor lopen en overlast veroorzaken.
De komende jaren wordt 600 kilometer aan hekken langs het spoor geplaatst, zo meldt Prorail vrijdag.
De hekken worden verspreid over het land neergezet op de plaatsen waar het treinverkeer het meeste last van de spoorlopers heeft.
''Machinisten weten niet wat een spoorloper van plan is. Dus rijden ze uit voorzorg stapvoets, maar daardoor ontstaat er geregeld file op het spoor", legt een woordvoerder uit.
Het plaatsen van de hekken kost 30 miljoen euro.
http://www.nu.nl/binnenla(...)poorloper-weren.html
Dat is minder vergezocht dan het lijkt. Abellio wordt steeds actiever op de Nederlands OV-markt (met aandelen in HTM en Qbuzz) en zou straks zomaar eens een Nederlandse spoorconcessie kunnen gaan winnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:08 schreef Aardappelscheermes het volgende:
Hoewel, het zal mij niks verbazen als de NOS komt met:
NS heet voortaan Abellio.
Dat AnsaldoBreda alle media maar een beetje vertelt en boos is wanneer de media de brokjes informatie naast elkaar legt zegt al veelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de beerput gaat langzaam maar zeker open
Maar dat ging dus over die persco gisteren in Pistoia? Of over die van vorige week nog?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:31 schreef James1988 het volgende:
Leesvoer: Rop Zoutberg: De spierballen van de Fyra
Over die van gisteren... waarom ze twee persmomenten in een week tijd houden is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat ging dus over die persco gisteren in Pistoia? Of over die van vorige week nog?
Waarom was je er niet fles?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Over die van gisteren... waarom ze twee persmomenten in een week tijd houden is mij een raadsel.
quote:
omdat het kanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Over die van gisteren... waarom ze twee persmomenten in een week tijd houden is mij een raadsel.
Nee, dat is het probleem niet, want we zitten er toch al voor een appel en een ei in, maar dat kan dus alleen met vertrekken vanaf brussel/rijsel, en niet Marne la vallee, benieuwd hoe dat gaat dan...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het probleem? Dat ze geld vragen voor het vervoeren van "onvervoerbare" voorwerpen?Stelletje zwendelaars.
Het is echt niet zo dat we met een vleugel of een wandklok komen aanzetten hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:57 schreef V2 het volgende:
Interessant dat ze ook onvervoerbare voorwerpen kunnen meenemen als bagage.
Ik heb er best 25 Euro voor over om die gezichten te zien van dat personeel!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
zou wel een stunt zijn om met een tweezitsbank de trein in te gaan
Dat heb ik al eens vervoerd zien worden, met een VIRM nota bene.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
zou wel een stunt zijn om met een tweezitsbank de trein in te gaan
Nee, echt WTF? Vertel meer, detailsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens vervoerd zien worden, met een VIRM nota bene.
Twee studenten, lederen tweezitsbank, in de IC (VIRM-4) van Utrecht naar Nijmegen rond 22:30 's avonds.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, echt WTF? Vertel meer, details
wehehehequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens vervoerd zien worden, met een VIRM nota bene.
Ook al een aantal keer zien gebeuren. In Delft is dat helemaal leuk, want daar moet je die hoge trap over om op de perrons te komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wehehehe
is net zoiets als je meubels bij de IKEA te halen en daarmee de bus in te gaan
Heeft ICE ergens bagagepolitiek staan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gekker dan een surfplank in de ICE heb ik het nog niet gezien. Conducteur ook meteen zeiken natuurlijk "huh we zijn geen expediteur" zuur figuur
Die Claxon kan toch ook volsneeuwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn vader maakt best leuke foto's tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor, die zie ik met enige regelmaat op de PE. Laten we zeggen meerdere keren per jaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Trouwens Fles, heb jij nog weleens later onze Rondje NL Pimpel conducteur nog gezien, ik weet dat we hem samen nog 1 keer tegengekomen zijn...
Ja.. iedereen heeft het over die ijstoeter maar dat is een vrij normaal fenomeen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Die Claxon kan toch ook volsneeuwen?
Ik heb ook wel eens een surfplank in de ICE gezien, kennelijk is het een frequente reiziger _0-quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Gekker dan een surfplank in de ICE heb ik het nog niet gezien. Conducteur ook meteen zeiken natuurlijk "huh we zijn geen expediteur" zuur figuur
Heb in Utrecht wel eens een kerstboom per bus vervoerd zien worden, ook leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wehehehe
is net zoiets als je meubels bij de IKEA te halen en daarmee de bus in te gaan
Tijd voor een Richtlijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:19 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ja.. iedereen heeft het over die ijstoeter maar dat is een vrij normaal fenomeen.
http://www.b-europe.com/R(...)ung/Reisegep%C3%A4ckquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ken nergens maar dan ook nergens iets vinden over bagage in de ICE, laat staan limieten, er staat wel richtlijnen voor fietsen maar volgens mij kan er niks gezegd worden van een surfplank..
Als ik nou er een fietswiel onderzet moet ie wel, dan is het een 1 wieler met een heel groot zadel...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
http://www.b-europe.com/R(...)ung/Reisegep%C3%A4ck
In den ICE-Zügen befindet sich über jedem Sitzplatz eine Gepäckablage für Gepäckstücke mit üblichen Abmessungen. Die Fahrgäste werden gebeten, sperrige Gepäckstücke in den eigens dafür vorgesehenen Zwischenräumen zwischen den Sitzen unterzubringen.
Geen limieten dus maar ik denk dat de Schaffner je er wel uitstuurt als je met een bank aan komt zetten
Nee man ben je gek, wat weet die klantenservice van Eurostar zelf er nou vanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik zie incoherentie.. de Nederlandse Site zegt max 2 stuks bagage gratis meenemen met Eurostar en de Vlaamse site 3.... Zou ik hier over even moeten bellen denk je?
Ik hang al in de wacht... Ik bel vanaf frankrijk naar een Nummer in Amsterdam, en ik krijg een Vlaamse tante die babbelt...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man ben je gek, wat weet die klantenservice van Eurostar zelf er nou van![]()
Ga nou maar af op een paar speculerende internetgebruikers die iets van hun oom of de slager op de hoek gehoord hebben, die weten het VEEL beter
Echt hoor!
Als je vanaf Disneyland komt, kom je toch helemaal niet langs een station als Gare du Nord?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Dan stappen jullie op in Marne la Vallee en zorg je dat de bagage vanaf Parijs reistOf denk ik dan te simpel?
Klopt!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je vanaf Disneyland komt, kom je toch helemaal niet langs een station als Gare du Nord?
Wat ik op die site las is dat ze sowieso niet garanderen dat je bagage op dezelfde trein zit, alleen dat het binnen 24 uur na aanmelding op de eindbestemming is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je vanaf Disneyland komt, kom je toch helemaal niet langs een station als Gare du Nord?
Ja zoiets, alleen dan misschien niet met de RER maar met een busje of zo, als hij nog meer dozen met zooi heeft.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Klopt!
Ik denk dat WJ bedoel, je reist vanaf MLV met de RER pleurt je 2 zitsbank af op Gare du Nord en reist weer terug naar MLV waar je de Eurostar pakt? Niet?
Oh, ik wist niet eens dat dat mogelijk wasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Wat ik op die site las is dat ze sowieso niet garanderen dat je bagage op dezelfde trein zit, alleen dat het binnen 24 uur na aanmelding op de eindbestemming is.
Nee, ik loop te grappen over 2 zits banken maar het gaat gewoon tassen en koffers worden, meubels zijn niet aan de orde, kleding en wat andere persoonlijke bezittingen wel...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ja zoiets, alleen dan misschien niet met de RER maar met een busje of zo, als hij nog meer dozen met zooi heeft.
Vind het eigenlijk wel een grappige service van Eurostar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
verhuizen met de treinHoe een kansloos idee is dat
Het mag blijkbaar wel als je alles in een krat stoptquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik loop te grappen over 2 zits banken maar het gaat gewoon tassen en koffers worden, meubels zijn niet aan de orde, kleding en wat andere persoonlijke bezittingen wel...![]()
Die vrouw aan de lijn "Ja, dat hebben we gedaan om te voorkomen dat mensen gaan verhuizen ia ons, want als mensen over het kanaal willen verhuizen is dat vrij prijzig met een verhuisbedrijf dus dat liep uit de hand".![]()
Die vrouw aan de lijn "Ja, dat hebben we gedaan om te voorkomen dat mensen gaan verhuizen ia ons, want als mensen over het kanaal willen verhuizen
Ik denk dat het er om hangt; auto huren bij Hertz en in een ander land weer inleveren is ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
verhuizen met de treinHoe een kansloos idee is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |