Sowieso. Fransen die erkennen dat de Engelse taal bestaat. Ra ra wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:00 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik kwam er pas recent achter dat OuiGo uitgesproken wordt als "We Go" en toen snapte ik ook waarom voor die in eerste instantie gek ogende naam is gekozen. Soms duurt het gewoon even voordat 't kwartje valt hè
Vind ¤59 net iets teveelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:02 schreef greavy het volgende:
Vanmiddag voor ¤39 ICE-ticket kunnen kopen Arnhem - Keulen. Nu vragen ze ¤59![]()
![]()
![]()
Maar eens alternatieven bekijken dan
Bazentip 1: Verwijder cookies uit uw Browser en kijk nogmaals. Kans dik aanwezig dat u weer voor ¤39 kunt reizenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:02 schreef greavy het volgende:
Vanmiddag voor ¤39 ICE-ticket kunnen kopen Arnhem - Keulen. Nu vragen ze ¤59![]()
![]()
![]()
Maar eens alternatieven bekijken dan
Of privé browsen als je de cookies wil bewaren (bv. om ingelogd te blijven op diverse websites)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Bazentip 1: Verwijder cookies uit uw Browser en kijk nogmaals. Kans dik aanwezig dat u weer voor ¤39 kunt reizen
Venlo Düsseldorfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Vind ¤59 net iets teveel
Iemand ideeën om snel naar Keulen te kunnen op vrijdagmiddag (evt deel in NL met auto mogelijk)
Maar dat is IE volgens mij. Weiger ik in te werkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Of privé browsen als je de cookies wil bewaren (bv. om ingelogd te blijven op diverse websites)
Niks helpt. Via Chrome surf ik normaal, maar nu via Firefox, ook via privé browser, blijft het aangeven ¤59 voor 1e klas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:07 schreef James1988 het volgende:
Wat ook nog wel interessant kan zijn is kijken naar een upgrade naar 1e klas. Cookies verwijderen is ook een mogelijkheid. www.waymate.de gebruiken kun je ook nog doen. Als je vooral naar Keulen wilt en minder geënt bent op reistijd kun je ook via Venlo reizen.
Bij Chrome: "Edit this cookie" installeren, dan kun je makkelijk cookies bekijken en verwijderen voor een bepaalde site.
Met IE10 is weinig mis, geloof 't of niet!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Maar dat is IE volgens mij. Weiger ik in te werken
Ik boek altijd via Bahn.dequote:
Gaat het nu over 2 verschillende sites?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef greavy het volgende:
NS Lowspeed faalt weer keihard, want de website werkt weer eens niet goed. En ik weiger om via Faalspeed te boeken.
nshispeed.nl werkt niet. Maar ik boek vrijwel altijd ICE's bij DB. Gaan we wel RE'en Venlo - Keulenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het nu over 2 verschillende sites?En welke dan precies?
Koekjes legen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:02 schreef greavy het volgende:
Vanmiddag voor ¤39 ICE-ticket kunnen kopen Arnhem - Keulen. Nu vragen ze ¤59![]()
![]()
![]()
Maar eens alternatieven bekijken dan
Apart. Waarom vraagt DB dan ¤59 voor die rittenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef James1988 het volgende:
NSHispeed.nl, aanstaande vrijdag, Arnhem - Keulen, jongere 19-25 met korting in NL (geen Bahncard oid):
[ afbeelding ]
Ze onthouden dat je al eerder hebt gekeken naar die reis, dus verhogen ze de prijzen een beetje in de hoop dat je er alsnog intrapt. Daarom: cookies wissen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Apart. Waarom vraagt DB dan ¤59 voor die ritten
smerige praktijken eigenlijk....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze onthouden dat je al eerder hebt gekeken naar die reis, dus verhogen ze de prijzen een beetje in de hoop dat je er alsnog intrapt. Daarom: cookies wissen.
Maar heel dat cookies wissen helpt bij mij nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze onthouden dat je al eerder hebt gekeken naar die reis, dus verhogen ze de prijzen een beetje in de hoop dat je er alsnog intrapt. Daarom: cookies wissen.
Mee eens, bij hotels en luchtvaartmaatschappijen is het niet anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
smerige praktijken eigenlijk....
Gebruik een andere computer, liefst op een ander netwerkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar heel dat cookies wissen helpt bij mij niet
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
smerige praktijken eigenlijk....
Kan best zijn dat ze het aan je IP-adres en/of user agent hebben gekoppeld, ook nog.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar heel dat cookies wissen helpt bij mij niet
Smerige praktijken dan, ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze het aan je IP-adres en/of user agent hebben gekoppeld, ook nog.
Mijn werkinternet loopt via Los Angeles, geeft transport boeken een interresante wending somsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ze het aan je IP-adres en/of user agent hebben gekoppeld, ook nog.
Easyjet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef greavy het volgende:
Geef ik leeftijd 20 en NL Voordeelurenabo op: "Keine Sparangebote verfügbar" ofzo. Met "Keine Ermassung" ofzo ineens wel
Lopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Stel dat je mag kiezen: VIRM of Easyjet
booking.comquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef greavy het volgende:
Nu nog een overnachting in Keulen vinden rondom het Hbf
Heen met de trein via Venlo, en terug met de ICE. Nu nog een plek vinden om de auto te dumpen vrijdagmiddag.quote:
Kan je gewoon bij Venlo de Maas in trappenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef greavy het volgende:
[..]
Heen met de trein via Venlo, en terug met de ICE. Nu nog een plek vinden om de auto te dumpen vrijdagmiddag.
Maar ik vertrek 21 juni en kom 23 juni terugquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef James1988 het volgende:
Terug ga je sowieso via Venlo vanwege werkzaamheden:
Wanneer: zaterdag 15 en zondag 16 juni
Oorzaak: door werkzaamheden
Advies: U kunt gebruikmaken van de gewijzigde dienstregeling
door werkzaamheden rijdt ICE International via een andere route
daardoor stopt ICE International niet in Arnhem, Oberhausen, Duisburg en Duesseldorf, maar extra in 's-Hertogenbosch en Eindhoven en vaak ook in Moenchengladgach; de vertrek- en aankomsttijden op alle stations zullen worden gewijzigd
houdt u rekening met eerder vertrekken of later aankomen
Extra Reistijd: een uur
Ohh, ik dacht dat je het komende weekend zou gaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Maar ik vertrek 21 juni en kom 23 juni terug
Dat verschilde van trein tot trein. Bij sommige V250's was het een harde klap, bij andere treinen hoorde je het bijna niet. Weer een voorbeeld van de bouwwijze van de Italianen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef KnightSolaire het volgende:
deed de V250 toch beter geloof ik, daar kan ik me geen penetrante zoem herinneren (maar wel van die luchtkleppen die best hard dichtklapten op het dak bij tunnels _0- ).
Ligt eraan of je in een motorwagen zit. De V250 motorwagens waren ook niet bepaald geluidsstil...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:58 schreef KnightSolaire het volgende:
Ik zat laatst voor het eerst in een ICE, was een prima trein, een beetje wat de V250 had moeten zijn zullen we maar zeggen. In de rit die ik ermee maakte viel me eigenlijk maar één ding tegen: die continue zoemtoon aan boord. Gelukkig geen doedelzak zoals we kennen uit het VIRM maar zeker tijdens het optrekken net iets te penetrant. Op hoge snelheid is het gelukkig een stuk minder hoorbaar. Dat deed de V250 toch beter geloof ik, daar kan ik me geen penetrante zoem herinneren (maar wel van die luchtkleppen die best hard dichtklapten op het dak bij tunnels _0- ).
Verkapte "kijk mij eens meerdere keren in een V250 gezeten hebben" postquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat verschilde van trein tot trein. Bij sommige V250's was het een harde klap, bij andere treinen hoorde je het bijna niet.
5 ritten ja, waaronder de eerste reizigersritquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens meerdere keren in een V250 gezeten hebben" post![]()
Rolandrail!quote:
ik ben blij dat ik niet in het gevaarlijke Italiaanse ding gezeten hebquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens meerdere keren in een V250 gezeten hebben" post![]()
Thxquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh Fles, zag net pas je vette actie in Napels. Klasse gek, echt stoer om daad bij het woord te voegen.
daar staat dus ook nog even te lezen dat de verbeteracties die DSB zelf uitvoert voor een groot deel stil liggen omdat de Italianen de onderdelen niet kunnen leverenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef James1988 het volgende:
Ohja, linkje over de IC4: http://ing.dk/artikel/nu-tvivler-selv-dsb-paa-ic4-toget-159556
Nee van dat ding zal de assembly line ook wel weer afgebroken zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar staat dus ook nog even te lezen dat de verbeteracties die DSB zelf uitvoert voor een groot deel stil liggen omdat de Italianen de onderdelen niet kunnen leveren
mja, ze moeten nog een paar stelletjes leveren, dus ik denk nog wel dat de assemblage bezig is, alleen het leveren van onderdelen is op dit moment wat lastig, dus in april zijn er ook geen stellen geleverdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van dat ding zal de assembly line ook wel weer afgebroken zijn natuurlijk.
uhuh.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:36 schreef Igen het volgende:
Kan geen Deens, maar met Google Translate begrijp ik dat DSB bepaalde onderdelen terug naar Italië heeft gestuurd, die gerepareerd/geupgrade en wel in februari terug in Denemarken hadden moeten zijn, maar nu nog steeds bij AB liggen?
Daar hebben ze in de eerste klas wel de leeslampjes uitgehaald, kwam ik laatst achterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef KnightSolaire het volgende:
Zat laatst in een VIRM die trouwens wel echt fors schommelde, heb er normaal eigenlijk geen last van, maar deze ging even goed los. En ik zat onderin... De nieuwste serie is toch een stuk beter wat dat betreft.
Ik weet eigenlijk niet hoe het zit in Lille, maar daar rijden trams van Breda, verschrikkelijk lelijke dingen, en het is mijn tot nu toe eerste en enige (Ansaldo)Breda ervaring. Ongelooflijk, alsof dat ding op kinderkopjes reed zo klonk het. Dingen zijn in 1994 gebouwd en zijn vorig jaar begonnen met reviseren, weet niet of dat een normale termijn is bij een tram?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik dacht dat AB zo goed trams kon bouwen? Lees net in die Deense krant dat Oslo de trams van AB na 9 tot 12 jaar al weer op de schroothoop wil gooien. Twintig jaar vóór de oorspronkelijke levensduur. Redenen zijn onder andere de absurd hoge onderhoudskosten en vroegtijdig roesten van vitale onderdelen (waar hebben we dat eerder gehoord). De onderhoudskosten van deze trams zijn 4x hoger dan het Europese gemiddelde, in totaal zo'n 47 miljoen kronen per kilometer. Nog een aantal redenen zijn:
• Trams kunnen niet tegen lage temperaturen. Zodra het kwik onder -10 komt, kunnen de trams niet meer rijden.
• Schade aan elektronica door binnendringen van water.
• De elektrische motoren zijn te zwak, en maken een hoop herrie.
• De trams zijn breder dan verwacht, waardoor twee trams elkaar niet kunnen passeren op een aantal punten.
Bron: Ing.dk
En aan welke toeleverenacier ligt dat dan weer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ze moeten nog een paar stelletjes leveren, dus ik denk nog wel dat de assemblage bezig is, alleen het leveren van onderdelen is op dit moment wat lastig, dus in april zijn er ook geen stellen geleverd
zal de plaatselijke pizzabakker wel zijn. Die heeft de afgelopen maanden zijn oven om moeten bouwen om voor die ene Nederlandse vent pizza's te bakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En aan welke toeleverenacier ligt dat dan weer?
Die pizzabakker is eerst 3 maanden bezig geweest met het repareren van z'n oven. De bodemplaat viel eronderuit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zal de plaatselijke pizzabakker wel zijn. Die heeft de afgelopen maanden zijn oven om moeten bouwen om voor die ene Nederlandse vent pizza's te bakken.
Nou. En hij had al zo veel te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zal de plaatselijke pizzabakker wel zijn. Die heeft de afgelopen maanden zijn oven om moeten bouwen om voor die ene Nederlandse vent pizza's te bakken.
Maar wat betekent hetquote:Geweldig. De Essen heeft 2 minuten vertraging en in Mechelen steken ze de 2620 voor via de 25N. Hierdoor slakkengang en vijf minuten vertraging. Wie staat er op perron 8 in Mechelen om de Essen voorrang te geven? De 2620. Deze incompetentie kost 7 minuten extra vertraging aan de Essen en zeven minuten aan de 2620 terwijl als deze voor de 25N wisselstraat was opgehouden en achter de Essen werd gestuurd en tevens richting vrij spoor 8 dan hadden beide treinen geen vertraging. Op de koop toe geven ze de Essen in Mechelen bij vertrek twee maal geel ipv groen, nog twee minuten er bij slakkengang naar Nekkerspoel. Proficiat!
Geen idee, ik weet wel dat de trein van 18.49 van Antwerpen CS om 18.58 naar Essen en Roosendaal vertrok en onze Sauna-Benelux (ook naar Roosendaal), zonder wc! (onze wagon dan) om 18.59 zoals het hoort vertrok, 10 x raden wat er gebeurd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gezien op FB
Echt vet man!
[..]
Maar wat betekent het![]()
Geef hem dat linkie uit de OP heequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gezien op FB
Echt vet man!
[..]
Maar wat betekent het![]()
Belgische treindingesenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gezien op FB
Echt vet man!
[..]
Maar wat betekent het![]()
Bron: Telegraaf.nlquote:Italianen kaarten Fyra-zaak aan in Brussel
ROME - Twee Italiaanse vicevoorzitters van het Europees Parlement en de Italiaanse delegatieleiders van de meeste partijen in het EP hebben vragen gesteld aan de Europese Commissie over het besluit van de NMBS en NS om te breken met AnsaldoBreda, de maker van de Fyratreinen.
„We willen van de Commissie weten of een dergelijke beslissing in strijd is met de wetgeving over openbare aanbestedingen en of alle contractuele procedures zijn gerespecteerd”, laat vicevoorzitter Roberta Angelilli (EVP) weten. „Het is een zwaar besluit, als je ziet dat het product alle veiligheidstesten heeft doorstaan en alle benodigde certificaten en toestemming heeft, volgens de nationale en Europese normen, om te mogen rijden. Een dergelijk besluit in tijden van economische crisis, kan negatief uitpakken voor de werkgelegenheid voor een bedrijf dat in Europa leider is op de transportmarkt met meer dan 2400 werknemers.”
2620 = IC Landen - Antwerpen, Essen = IC Charleroi - Essen. Lijn 25N is de nieuwe spoorlijn door de middenberm van de E19 tussen Brussel/Zaventem en Mechelen. Een van de twee zal dus voor de ander gelaten zijn waardoor ze allebei vertraging hebben opgelopen. Of zoiets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gezien op FB
Echt vet man!
[..]
Maar wat betekent het![]()
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
"De Essen" zal wel over de IC-trein Charleroi - Essen gaan, denk ik
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef WhiteJoker het volgende:
voor een bedrijf dat in Europa leider is op de transportmarkt
Leugens. Maus Manfellotto heeft zelf gezegd dat het "voor het bedrijf en het personeel niet zo veel uitmaakt of de V250 stellen nog worden afgeleverd of niet. We zijn druk zat met onze andere activiteiten"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef WhiteJoker het volgende:
Een dergelijk besluit in tijden van economische crisis, kan negatief uitpakken voor de werkgelegenheid voor een bedrijf dat in Europa leider is op de transportmarkt met meer dan 2400 werknemers.”
Volgens mij zit er iets vreemds in het water in Italië. Gaat niet helemaal goed met die mensen en hun waanbeelden.quote:
Jij kan 't weten!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leugens. Maus Manfellotto heeft zelf gezegd dat het "voor het bedrijf en het personeel niet zo veel uitmaakt of de V250 stellen nog worden afgeleverd of niet. We zijn druk zat met onze andere activiteiten"
Zo is dat. Maar serieus, dat heeftie echt gezegd op 1 van de schaarse persvragen achterafquote:
Ik moet het nog maar zien. Er staan inmiddels aardig wat potentiële schuldeisers op het lijstje: NS, NMBS, DSB, Oslo, Göthenborg, en nog wat plekken waar AnsaldoBreda meuk heeft afgeleverd. Als die op korte termijn allemaal een rechtszaak aanspannen kan Maurizio Pizzabakkerio z'n toko wel opdoeken denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat. Maar serieus, dat heeftie echt gezegd op 1 van de schaarse persvragen achteraf
Als Miami nou gewoon even een enorm voorschot betaalt valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Er staan inmiddels aardig wat potentiële schuldeisers op het lijstje: NS, NMBS, DSB, Oslo, Göthenborg, en nog wat plekken waar AnsaldoBreda meuk heeft afgeleverd. Als die op korte termijn allemaal een rechtszaak aanspannen kan Maurizio Pizzabakkerio z'n toko wel opdoeken denk ik.
Samen met een paar vrienden speel ik Minecraft... we hebben een pizzakraampje gebouwd.quote:
Ze hebben de deals met Bombardier (Zefiro 300 voor Trenitalia) en Stadler (FLIRTs voor Noord-Italië) nog.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Miami nou gewoon even een enorm voorschot betaalt valt het allemaal wel mee![]()
Heeft wel wat van een piramidespel eigenlijk![]()
Ontzettende hommoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Samen met een paar vrienden speel ik Minecraft... we hebben een pizzakraampje gebouwd.
[ afbeelding ]
Is dat de Wolfenstein engine?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Samen met een paar vrienden speel ik Minecraft... we hebben een pizzakraampje gebouwd.
[ afbeelding ]
Kreisau Circle contactsquote:
Haha die tekst op de bordjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
Samen met een paar vrienden speel ik Minecraft... we hebben een pizzakraampje gebouwd.
[ afbeelding ]
nice (nee, Darkwing niet die)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Samen met een paar vrienden speel ik Minecraft... we hebben een pizzakraampje gebouwd.
[ afbeelding ]
Typisch iets voor jou, leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Samen met een paar vrienden speel ik Minecraft... we hebben een pizzakraampje gebouwd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |