En dan zeg je niet ff hoi???quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef JDude het volgende:
Ginnekenmarkt. Home of the Bredatopiquesneeuwballengevecht. Ooit.
Volgens mij spotte ik afgelopen woensdag d'n QuiOui nog. Het was vlakbij het levensgrote Google map pin ding omstreeks 13:37 (ja echt!).
Volgende keer toeteren? Kruispunt-fok-meetquote:Op maandag 29 april 2013 15:28 schreef JDude het volgende:
Ja, daar. Ik reed voorbij in m'n lollerbestelbus. Ik zwaaide nog! (drie vingers in de lucht, de W van kiWi's eten), maar je zag me niet
.
Hmwoa; er zijn in de loop der tijd toch 197 draadjes vol geblaatquote:Op maandag 13 mei 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Het is wel een beetje dood hier de laatste tijd. Heeft het een reden of heeft het nooit echt storm gelopen met stadsgenoten? Als ik in andere steden topics kijk zoals Amsterdam en Rotterdam dan is daar wel iets meer activiteit dan hier gemiddeld genomen. Te maken met omvang van de stad?
Dit dusquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef JDude het volgende:
De hoogtijdagen van deze reeksch waren eind 2006 en in 2007. De laatste jaren gaat het niet zo rap meer. Rotterdam heeft overigens niet heel veel meer topics hoor. Kleinere steden als Nijmegen en Enschede weer wel. Een paar actieve users kunnen meer wonderen doen dan de omvang van de stad.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef JDude het volgende:
Ter extra illustratie:
Het ontstaan van de Breda-reeks
De Breda-reeks op Fok!, inmiddels een begrip op het wereldwijde web. Maar hoe is deze reeks eigenlijk ontstaan? "Simpel", zullen veel mensen denken, "met de komst van Stad & Streek dacht één of andere onnozole Bredanaar dat het tof was om een Breda-reeks te beginnen". Maar neen, niets is minder waar. Het begon al eerder. Veel eerder. We gaan terug naar de prehistorie, het jaar 2000.
De prehistorie
User Sweetheart start het topic UVT / [centraal] Uitgaan in Breda in een verwoede poging onze prachtige Markstad onder de aandacht te brengen. Er wordt wat gepraat over uitgaan in Breda, maar al snel blijkt dat de interesse onder de Fok!ers ver te zoeken is.
In het jaar 2001 wordt al een serieuzere poging gedaan om Bredanaars op Fok! te verenigen. In juni van dat jaar wordt GC / BREDA geopend. Ook dit topic stelde weinig voor, maar vond zijn continuiteit enigzins in GC / Meeting Breda barst 1 juli! :).
In de maand augustus van 2001 komen we het topic SC / welke fokkers komen uit breda? tegen. Topicstarter is de user ikbenveldmuis, een naam die verdacht veel weg heeft van één van de huidige Breda-users. Ook dit topic kan de hartjes van de Fok!ers niet winnen.
Slechts 10 dagen later, start Liefhondjehond het topic SC / Wie komt er uit Breda?. Hier wordt het geouwehoer over Breda uit het vorige topic voortgezet, maar het wordt 2 dagen later om onbekende redenen gesloten.
Van prehistorie naar historie
2005, het jaar waarin de Breda-reeks meer zijn huidige vorm kreeg. Het subforum Stad & Streek bestond nog niet, dus de Bredaasche adoratie topics vonden hun weg in de "underground" van het Fok! forum.
Het topic ONZ / [Breda] JDude!? Heb ik iets gemist? wordt geopend om in eerste instantie ons aller JDude te schofferen. Echter, al snel vinden Bredaasche users hun weg richting dit topic en een nieuwe weg lijkt ingeslagen.
Zeven september tweeduizendendevijf was de dag dat de legendarische user Henk_Telefoon de ingeving kreeg GC / Het Breda Adoreer Topic te starten. De trend was gezet en de Bredaasche underground beweging begon terrein te winnen en werd steeds actiever.
Een prachtig voorbeeld hiervan is het kapen van het topic SES / Studiemaatje gezocht (regio Breda). Bij het aanschouwen van deze prachtige beelden, wordt er nog menig traantje weggepinkt.
Na het succes van het eerste Breda adoreer topic zag Henk_Telefoon de kans schoon om hierop voort te borduren. Hij opende GC / Breda ik hou van jou !!, het topic dat tot ons verdriet een dag later werd gesloten vanwege het verbod op reeksen.
Het heden
Na het laatste topic van Henk_Telefoon was het een half jaartje stil rond Breda op Fok!. Echter, met de komst van Stad ende Streek kon er een begin gemaakt worden aan onze huidige reeks, en wel met het topic GC / Breda, hier melden.. Voor de rest kan je alles uit de OP halen, ik heb geen zin meer om te typen.
Jaar of drie denk ikquote:
Goede vraag eigenlijk! Nouja, je kunt je auto altijd net buiten de singel parkeren, dan krijg je sowieso geen boetequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:19 schreef Nucky het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het parkeren op zondagen tegen de binnenstad aan? Zeg de Singel etc. ? Op de parkeerautomaten staat dat er alleen betaald dient te worden op koopzondagen. Formeel mogen winkels iedere zondag open als ik het goed heb.
Geen idee hoe die classificatie nu werkt.
Yes, I know. De gemeente is niet al te duidelijk in informatieverstrekking. Een parkeerwachter waar ik het aan vroeg wist het zelfs niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Goede vraag eigenlijk! Nouja, je kunt je auto altijd net buiten de singel parkeren, dan krijg je sowieso geen boete
Haha lekker handigquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef Nucky het volgende:
[..]
Yes, I know. De gemeente is niet al te duidelijk in informatieverstrekking. Een parkeerwachter waar ik het aan vroeg wist het zelfs niet.
Dan mogen ze dat ook wel eens op de parkeerautomaten gaan vermelden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:51 schreef bassieVL het volgende:
Elke zondag is koopzondag, dus ook betaald parkeren.
Wanneer betaald parkeren in Breda?
Centrum: ma t/m za van 9.00-22.00 uur, zondag 13.00-18.00 uur
Ginneken en de zogenaamde 'inloopstraten' (Boschstraat, Nieuwe Haagdijk, Haagdijk, Nieuwe Ginnekenstraat, Ginnekenweg, Van Coothplein en Wilhelminastraat): ma t/m za 9.00-18.00 uur, zondag 13.00-18.00 uur, koopavonden 9.00-22.00 uur .
Jenga!quote:
quote:
Oh? Heb jij dan veel last van ze? En Breda is nog wel een militaire stad van oudsher. Ik dacht dat ze daar overlast e.d. wel zouden weglaten. Waar is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:30 schreef stefanhaan het volgende:
En hoe staat het bij iedereen er voor in de wijk nu?
De marokkaanse hangjeugd is net weer vertrokken, dus mijn uitzicht is weer tuigvrij.
Breda Noord bij hoge vught.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh? Heb jij dan veel last van ze? En Breda is nog wel een militaire stad van oudsher. Ik dacht dat ze daar overlast e.d. wel zouden weglaten. Waar is dat ongeveer?
Ja, dat tuig schrikt vast heel hard van een paar officiers in opleiding.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef Iwanius het volgende:
Oh? Heb jij dan veel last van ze? En Breda is nog wel een militaire stad van oudsher. Ik dacht dat ze daar overlast e.d. wel zouden weglaten. Waar is dat ongeveer?
Was het maar waar. Het is droevig gesteld met de autoriteit die men uitstraalt daar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat tuig schrikt vast heel hard van een paar officiers in opleiding.
Dank je! Ik ga er even naar kijken. Het hoeft inderdaad niet van ontzettende klasse te zijn, als het maar gezellig is met z'n allen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:44 schreef JDude het volgende:
Poeh, sowieso van tevoren even bellen met zoveel mensen. Ooit in Den Bosch geprobeerd, toen eindigden we bij gebrek aan beter in het restaurant van een hotel.
Ehm. Dickens & Jones passen jullie dan wel in, La Iguana, Popocatepetl, niet heel spannend allemaal maar wel prima tenten.
De Boterhal? De lunch is er goed in ieder geval, ben er nooit 's avonds gaan eten. Ik vond het een gezellige tent, goede bediening, lekker eten. Prima sfeer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef JDude het volgende:
Medetopicbewoners, hoe heet die tent in het ouwe pand van Dante? Schijnt ook best goed te zijn toch?
Jij gaat er binnenkort met je gezinnetje heen?quote:
Il padrino op de markt is goed en erg goedkoop. Italiaans restaurantje is dat, de oude donatello'squote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:38 schreef TWP het volgende:
Als je met een groep van ongeveer 12 personen gezellig (en redelijk betaalbaar) wilt gaan eten in Breda, wat is dan een restaurant wat je niet mag missen? Heeft iemand goede tips?
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Il padrino op de markt is goed en erg goedkoop. Italiaans restaurantje is dat, de oude donatello's
Je kan ook goed bij restaurant walkabout eten zit ook op de markt. Zeker goed eten voor de prijs die je betaald.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Il padrino op de markt is goed en erg goedkoop. Italiaans restaurantje is dat, de oude donatello's
Daar hoor ik ook goede dingen over ja, maar daar heb ik zelf nooit gegeten dus geen ideequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:07 schreef leona1 het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook goed bij restaurant walkabout eten zit ook op de markt. Zeker goed eten voor de prijs die je betaald.
Met name de kangaroo biefstukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar hoor ik ook goede dingen over ja, maar daar heb ik zelf nooit gegeten dus geen idee
Mooi! Die scheuren altijd met te veel lawaai!!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef Swiffer het volgende:
NICE, eindelijk wat quadrijders van de weg... net goed!
http://www.omroepbrabant.(...)stuurder+gewond.aspx
http://www.omroepbrabant.(...)en+vrouw+gewond.aspx
Gewoon iets voor jezelf zoeken. Geen ranzige afwas en dito douche, geen gezeik met rekeningen die verdeeld moeten worden, en met hoersoebsidie voor nog geen 250 in de maand. Maar goed, dan hebben we het wel over een jaar of 8 geledenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Gezicht het volgende:
Waarom willen ze in de meeste studenthuizen in Breda alleen vrouwelijke huisgenoten?
Het was eindelijk rustig gisteravond, wat een luxe!quote:Op maandag 3 juni 2013 19:57 schreef travelman het volgende:
[..]
Mooi! Die scheuren altijd met te veel lawaai!!
Die zijn over het algemeen wat netter, in ieder geval dat is de algemene gedachte. Mijn ervaring is andersquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Gezicht het volgende:
Waarom willen ze in de meeste studenthuizen in Breda alleen vrouwelijke huisgenoten?
In het studentenhuis waar ik afgelopen jaar zat was ik netter dan de meeste vrouwen die er woonden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen wat netter, in ieder geval dat is de algemene gedachte. Mijn ervaring is anders
Die leer je snel kennen want die loop parmantig door de zaak heen met een hoofd die uitstraalt:quote:
Ik zou zeggen, probeer op de campus binnen te komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In het studentenhuis waar ik afgelopen jaar zat was ik netter dan de meeste vrouwen die er woonden.
Viaduct zuidelijke rondweg bedoel je JDude?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef JDude het volgende:
Iemand nog in Breda in de file gestaan vandaag?
Sterkte vanavond vlaggenroof.quote:Vanavond naar het werk. Grote kans op een winkel minder in Breda...
En het slachtafval op de A58, waardoor deze was afgesloten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef agenda het volgende:
[..]
Viaduct zuidelijke rondweg bedoel je JDude?
Ik heb er lang geleden naast gewoond. Was altijd leuk, banden leeg laten lopen om de vrachtwagen weg te krijgen die vast zat.
Weet niet of er een uitverkooo komt. Hoorde laatst dat er die niet komt. Maar daarnet niks over gehoord.quote:
Ik hoop dat je een grapje maakte...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef AMangold het volgende:
Heej Gezicht,
naar welke opleiding ga je kijken?
Ik ben al ingeschreven bij avans1 juli me kamer (h)
bredawonen.nl kan ik je aanraden, via hun vond ik heeel snel me kamertje
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef Kuukske het volgende:
Avans is de beste hogeschool jongens. Daar wordt 'me' snel genoeg afgeleerd.
Integrale Veiligheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef AMangold het volgende:
Heej Gezicht,
naar welke opleiding ga je kijken?
Ik ben al ingeschreven bij avans1 juli me kamer (h)
bredawonen.nl kan ik je aanraden, via hun vond ik heeel snel me kamertje
Oké, ag je hebt nog tijd genoegd om een kamer te vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Integrale Veiligheid.
Kamers vandaag waren niet veel soeps, vetzooi en klein. Nog bij Rotsvast langsgeweest en ik kan Woensdag nog wat kamers gaan bekijken, hopelijk zit daar wel iets bij.
Vanmiddag ook nog even de stad in geweest, lijkt me erg gezellig. Nog wat gegeten bij Hart van Breda, erg lekker.
Idd, ik ga gewoon lekker fietsen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:26 schreef JDude het volgende:
Ah, prima buurt lijkt me dat om als student te zitten. Gunstig tov stad en station. Wel wat ver van Avans, maar van een beetje fietsen is nooit iemand slechter geworden.
Geldt dat niet zo een beetje voor de hele horeca?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:04 schreef JDude het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)eurs-breda-1.3876683
Klinkt een beetje alsof men probeert de tent nog één keer vol te krijgen, terwijl de Spock inmiddels niet veel meer is dan het rookhok van de Graanbeurs, een tent die ook niet echt meer is wat het ooit geweest is.
Mja het ligt ook een beetje aan het publiek in Breda denk ik. Als je ziet dat Proost wel wekelijks vol staat. Wat ik dan weer een verschrikkelijke tent vind. Ga eigenlijk sowieso weinig meer stappen in Breda alleen af en toe naar het Keteltje haha.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Geldt dat niet zo een beetje voor de hele horeca?
Mijn punt is dat je ook ziet dat de ondernemers/uitbaters zelf ook weinig aan echte langdurige klantenbinding doen die dit tegen moeten gaan.
Allemaal korte termijn werk.
Tegenover het winkelcentrumpje aldaar toevallig?quote:
Geen idee. Kom in de Eikstraat te zitten, ken de buurt verder totaal niet. Is het iets?quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegenover het winkelcentrumpje aldaar toevallig?
Vucht, Vught ligt bij 's-Hertogenboschquote:
Zeg... foeiquote:
Wat ik weinig vind is voor jou wellicht veel, en bovendien: er zijn nogal veel restaurants in Breda.... Iets specifieker graag (prijsklasse, italiaans/mexicaans/hollands/etc).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:49 schreef Miniem het volgende:
Ik las laatst ergens in een krantje oid dat er een restaurant in breda zit waar je goed kan eten voor weinig geld. Iemand een idee?
Breda Centrum is ook voor ekte bazenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
Breda Centrum! aan de haven gewoon
Haha suc6 daarmee, ag op dit tempo heb je nog alle tijdquote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef JDude het volgende:
De grote Bredatopiquereekschnuttelozefeitjeskennisquiz.
Moet alleen de vragen nog even verzinnen.
Ik hoer er ook bij, een verdwaalde Oosterhouter...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:37 schreef JDude het volgende:
Paar jaar doorbijten nog!
Zoveel nieuwe mensen trouwens. Welkom in het Bredatopique. Hangplek voor Bredasche Fokkers (en een verdwaalde Etter) sedert 2006.
Waar zullen we het eens over hebben? Iemand nog wat meegemaakt?
Ik moest meteen denken aan dat spel wat ik met collega's heb gedaan. Een soort moderne vossenjacht met een smartphone en we moesten op zoek naar de don. Ondertussen kreeg je vragen over breda.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef JDude het volgende:
De grote Bredatopiquereekschnuttelozefeitjeskennisquiz.
Moet alleen de vragen nog even verzinnen.
Ik heb je werk nog even snel gesponsord afgelopen zaterdag, al zal dat weinig meer helpen gok ikquote:Op zondag 7 juli 2013 12:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik hoer er ook bij, een verdwaalde Oosterhouter...
mijn werk gaat dicht.
en gevolg daarvan staat Heilaarstraat blank vandaag whaha
Wat heb je gekocht? Niks bij dino hoop ik?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb je werk nog even snel gesponsord afgelopen zaterdag, al zal dat weinig meer helpen gok ik
Dat is de reden dat wij dichtgaan. Eigenaar van dino is huurbaas van pand waar tco in zit. Hij wilde niet mee in lagere huur. Waardoor wij dicht gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Je maakt niet echt reclame zo.
Wat is er mis met Dino dan?
Haha nee dat niet, gewoon twee bloemstukjesquote:Op maandag 8 juli 2013 13:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Niks bij dino hoop ik?ik was afgelopen zaterdag vrij. Jammer de bammer.
Komend weekend wordt een IKEA-slenter weekend dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:43 schreef AMangold het volgende:
Zondag eindelijk me kamer in breda meubileren, vandaag de laatste verf op de muur gekwakt
Aangezien het restaurant vol zit met bejaarden lijkt me van wel, anders is het sterftecijfer te hoog denk ikquote:
Thanks!quote:
gister al meubels uitgezocht, zondag dus snel door de ikea naar het magazijn, dan naar de kassa en vervolgens in elkaar schroevenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komend weekend wordt een IKEA-slenter weekend dus?
haha kan ook jaquote:
Dankje gelijk in me agenda gezetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:11 schreef JDude het volgende:
12 september, Grote Markt/Kerkplein/Havermarkt/Haven.
Kiwi's groeien aan slingerende klimplanten en deze groeien uitermate krachtig. De planten kunnen het beste op zeer ruime afstand (> 6 m) uit elkaar geplant worden en dienen voor het beste resultaat te worden geleid tegen een muur, hekwerk of een pergola.quote:
Natuurlijk!quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
dat drankje ziet er stiekem best lekker uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Kiwi's groeien aan slingerende klimplanten en deze groeien uitermate krachtig. De planten kunnen het beste op zeer ruime afstand (> 6 m) uit elkaar geplant worden en dienen voor het beste resultaat te worden geleid tegen een muur, hekwerk of een pergola.
quote:Castelré is een plaats in de gemeente Baarle-Nassau in de provincie Noord-Brabant.
Castelré is gelegen in een Nederlandse bijna-enclave, vrijwel geheel omsloten door Belgisch gebied, dat slechts over een breedte van 200 meter aan de rest van Nederland vast zit. Het dorp was ooit onderdeel van Minderhout, dat in de Middeleeuwen echter opgedeeld werd tussen het Land van Hoogstraten en de Baronie van Breda. Als zodanig neemt het dorp een eigenaardige positie in: Zo worden water en aardgas door Nederland geleverd, terwijl elektriciteit door een Belgisch bedrijf wordt geleverd. Ook gaat de jeugd in België naar school: De dichtstbijzijnde Belgische plaats Minderhout ligt op één kilometer afstand, terwijl de dichtstbijzijnde Nederlandse plaats, Baarle-Nassau, op 11 kilometer afstand ligt. Hetzelfde geldt voor het kerkbezoek. Ook is Castelré één van de weinige Nederlandse dorpen die Belgen als noorderburen hebben.
ik lig hier nu lekker op mijn bedje in Bredaquote:Op maandag 29 juli 2013 08:27 schreef JDude het volgende:
Slim! Ik had net één nacht in m'n nieuwe kamer geslapen en toen had ik al weer een introductieweek op een kampeerboerderij in Castelré (zoek maar op, een gek stuk land dat we zijn vergeten aan België terug te geven.)
We komen zelf uit Tilburg en Dongen. Ik heb al 3 jaar in Breda gewerkt (Dus ken de stad al een beetje) en meneer woont liever in Breda dan in Tilburgquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef Rossdale het volgende:
WW ken ik nog niet, dussss hoe komen jij en je vriend in het mooie Breda verzeild?
Ja het was vroeger echt een stormlooptopic, maar dat is echt al héul lang geledenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:42 schreef AMangold het volgende:
nou die 200e topic van Breda# blijft nog wel even weg geloof ik
Snap ik!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:00 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
meneer woont liever in Breda dan in Tilburg.
Dan moeten we het een nieuw leven inblazen hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja het was vroeger echt een stormlooptopic, maar dat is echt al héul lang geleden
Prima planquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dan moeten we het een nieuw leven inblazen he
Er is geen mooier stukje aarde dan die stad tussen mark en aaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:12 schreef bassieVL het volgende:
Weer terug in Breda, blijft fijn om 'thuis' te komen.
Ik ga straks de stad in. In oosterhout weliswaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Iemand die zich trouwens wel buiten waagt vandaag?. Zoon en ik spenderen de dag binnen met tekenfilms en kleurplaten denk.
Dat maakt iets nog geen stad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jawel, het heeft stadsrechten!
Ik moet straks werken. Van 17:00 tot 21:00. Totaal geen zinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Iemand die zich trouwens wel buiten waagt vandaag?. Zoon en ik spenderen de dag binnen met tekenfilms en kleurplaten denk.
waar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:00 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik moet straks werken. Van 17:00 tot 21:00. Totaal geen zin
Zoeken ze daar nog mensen? Ik zoek werk vanaf 1 oktober.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:09 schreef WeirdlyWired het volgende:
De wondere wereld van de Efteling.
Ik ook welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Deze kiwi wil best een biertje komen drinken hoor
Slechts 198 topicsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:17 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik woon al anderhalf jaar in Breda en ontdek nu pas dit topic
Ik schaam me dood, wat een verschrikking. Heb ik veel gemist?
Wie volgt?quote:Ik ook wel
Wanneer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef AMangold het volgende:
[ afbeelding ]
ik zat er in me eentje(A) haha
haha 21 jij?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je wel meeten hoor!hoe oud ben je?
haha xD dm'en mag altijd orquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
19.je kan DMen als je intresse hebt. Natuurlijk vrijblijvend
zucht diequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:14 schreef AMangold het volgende:
ook nog vrouwen aanwezig? straks zit ik terras met 5 man
Ik heb m'n meet-tijd wel gehad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:14 schreef AMangold het volgende:
Krijg je in ieder geval genoeg aandacht hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:14 schreef AMangold het volgende:
Ik ben nu ook officieel een dertiger, dus misschien verzacht dat de pijn wat Ritchquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:18 schreef Ritchie het volgende:
mmm ik voel een generatiekloof aankomen..
Ervaring is wat waard hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nu ook officieel een dertiger, dus misschien verzacht dat de pijn wat Ritch
Feli! en Welkom!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nu ook officieel een dertiger, dus misschien verzacht dat de pijn wat Ritch
haha, kunt nooit telaat feliciteren toch xDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Haha uhm thanks, maar was begin vorige maand al jarig
dát dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, kunt nooit telaat feliciteren toch xD
dus bij deze gefeli ^^ haha
Met een prachtige na-zomer erbij, als compensatie voor het ontbreken van de lente.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:20 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze nog lang mag duren, overigens.
nou als ik eerlijk ben, wanneer ik weer in de schoolbanken zit mag het van mij weer zoals nu blijven (A)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:23 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Met een prachtige na-zomer erbij, als compensatie voor het ontbreken van de lente.
Als student pak je dan toch even een studiemomentje in het park als het te warm wordt in de collegezalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
nou als ik eerlijk ben, wanneer ik weer in de schoolbanken zit mag het van mij weer zoals nu blijven (A)
niet te warm niet te koud
ik zie wel ^^quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als student pak je dan toch even een studiemomentje in het park als het te warm wordt in de collegezalen.
Ps. Ross waar kom jie vandoan uut zeeuwsvloandere?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Haha uhm thanks, maar was begin vorige maand al jarig
Dat moet je dan snel maar eens doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:43 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik zie wel ^^
ben nog niet in het park geweest zelfs
Park is zalig! we kunnen ook gaan picknicken als je dat leuk vind!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:43 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik zie wel ^^
ben nog niet in het park geweest zelfs
Ik bin van dun'oek, en jie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ps. Ross waar kom jie vandoan uut zeeuwsvloandere?
Axel > Vogelwaarde > Westdurpequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bin van dun'oek, en jie?
Hoek dus
Het is dat mijn ouders er nog wonen, verder heb ik er weinig meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Axel > Vogelwaarde > Westdurpehaha
met hoek ben ik niet zo close hahamensen die ik ken van daar zijn een voor een niet lief :$
21 hier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ik straks in Breda woon sta ik wel open voor een meet. Mits er genoeg 20ers zijn enzo.
quote:
ben net half uurtje thuis (thuis in de zin van thuis bij me ouders in Zeeland) van me werk..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:26 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
En waarom doe jij niets spannends op je vrijdagavond?
Enig, dus dan weet ik straks wie je bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
ben net half uurtje thuis (thuis in de zin van thuis bij me ouders in Zeeland) van me werk..
plus voel me niet helemaal lekker, beetje rustig aan doen maar (A)
volgende week ga ik soliciteren bij het hart van bredahopelijk kunnen ze nog iemand gebruiken (A)
haha miss wel, als ik word aangenomenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:29 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Enig, dus dan weet ik straks wie je bent
tja als je ze niet aanspreektquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb in het hart vorig jaar november een heel leuk meisje ontmoet, het bleef enkel bij kijken.
Hoezo ben je verlegen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
agja ik ben er ook niet goed in haha
hoop altijd dat mannen de stap nemen
Zou ook nog kunnen ja, misschien geen gek idee, er zitten er zat hier in de buurt. Had er laatst in Zevenbergen ook 1 gezien maar ik ga mooi niet elke keer op en neer daarheenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:52 schreef JDude het volgende:
Hm, mijn eerste gedachte zou zijn om speelpleinen van scholen te proberen. De vraag is alleen even hoe makkelijk je daar tegenwoordig nog op komt, en als het al lukt, hoe lang het duurt voor je wordt weggejaagd.
ik lust geen bierquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Vleermuisspin het volgende:
Wie wil er maandagavond een biertje doen.
Op maandagavonden moet ik altijd sporten, dus helaasquote:Op zondag 11 augustus 2013 18:19 schreef Vleermuisspin het volgende:
Wie wil er maandagavond een biertje doen.
Op maandag is toch bijna alles dicht?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op maandagavonden moet ik altijd sporten, dus helaasVrijdagavonden zijn wat dat betreft handiger voor mij
Bier is altijd wel ergens te krijgen toch.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op maandag is toch bijna alles dicht?
Is dat het grote ronde gebouw dat naast al die studentenflats staat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:35 schreef bassieVL het volgende:
Mijn favoriet in Breda blijft Toppi Sushi op de Generaal Maczekstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |