Yup. Gisteren, tweede keer Paradiso bovenzaal. Nog steeds niet uitverkocht, alle toegevoegde liedjes ten aanzien van de vorige keer slechts opvulling.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Arn0 het volgende:
Nog mensen die Peace live hebben gezien? Wel een coole liveband. Niets spectaculair maar toch beter dan op plaat.
Oh oké. Ik zag ze vandaag en ik merkte dat er toch wel wat echte fans waren, naast het gebruikelijk indiepubliek. Weliswaar de eerste keer dat ze hier kwamen, maar wel al tijden uitverkocht. Was wel weer snel terug thuis, geen voorprogramma en 45 minuutjes gespeeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Yup. Gisteren, tweede keer Paradiso bovenzaal. Nog steeds niet uitverkocht, alle toegevoegde liedjes ten aanzien van de vorige keer slechts opvulling.
Waar waren alle fanboys dan?
Deden ze 1998??? (wss niet, dan zijn ze te lang bezig...)quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh oké. Ik zag ze vandaag en ik merkte dat er toch wel wat echte fans waren, naast het gebruikelijk indiepubliek. Weliswaar de eerste keer dat ze hier kwamen, maar wel al tijden uitverkocht. Was wel weer snel terug thuis, geen voorprogramma en 45 minuutjes gespeeldMaar goede performance, enkel geluid was niet ideaal.
Mjah, eigenlijk moeten er wel nieuwe albums in de TT staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Kerftminister het volgende:
Wilde Good Indie for People who Love Bad Indie doen maar zat niet op te letten.
Maar tussen die lijstjes staan zeker een hoop bands tussen die ik al wilde proberen. Plan is dit, zat op 2000 artiesten op Last.fm, heb vervolgens al mijn verkeerd getagde artiesten verwijderd en ga nu opnieuw naar de 2000 toe. Zodra ik bij de 2000 ben stop ik met nieuwe artiesten/bands zoeken en ga ik eerst eens van alles af waar ik al minimaal een nummer van heb. Goed plan lijkt me.
Jazeker, dat was de afsluiter. Echt goede track om het concert mee te eindigen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deden ze 1998??? (wss niet, dan zijn ze te lang bezig...)
Ik zou al naar een concert van ze gaan als ze enkel die track zouden spelen (liefst een uur lang, maar zelfs 10 minuten is goed).quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jazeker, dat was de afsluiter. Echt goede track om het concert mee te eindigen.
Indiecud. Alleen is het een matig album en geen indie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk moeten er wel nieuwe albums in de TT staan
Zo alternatief als The Knife is vind ik wel indiequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Indiecud. Alleen is het een matig album en geen indie.
We were Deadquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo alternatief als The Knife is vind ik wel indieMaar laten we maar geen indie discussie gaan houden
Ik vind het album trouwens ook niet heel erg interessant, maar doe wss veel mensen een plezier
Ga jij maar lekker de koningen van Modest Mouse luisteren. Beste album is wel Moon & Antarctica, maar Good News ook wel heel erg fijn
Nee bedoelde Indicud van Kid Cudi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zo alternatief als The Knife is vind ik wel indieMaar laten we maar geen indie discussie gaan houden
Ik vind het album trouwens ook niet heel erg interessant, maar doe wss veel mensen een plezier
Ga jij maar lekker de koningen van Modest Mouse luisteren. Beste album is wel Moon & Antarctica, maar Good News ook wel heel erg fijn
Ja! Gister in de oude zaal van Paradiso. Ik vond het tof. De mannen hebben de typische Britse-band-uitstraling, wat niet erg bijzonder is. Maar de nummers zijn op een enkele uitzondering na allemaal erg goed. Live inderdaad beter dan op de plaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Arn0 het volgende:
Nog mensen die Peace live hebben gezien? Wel een coole liveband. Niets spectaculair maar toch beter dan op plaat.
Oeh, ja. 1998 was een hele goede afsluiter!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou al naar een concert van ze gaan als ze enkel die track zouden spelen (liefst een uur lang, maar zelfs 10 minuten is goed).
Beste nummer van het hele jaar vooralsnog
Samen met deze natuurlijk:
Die waren er ook zeker, in 5 maanden tijd - terwijl ze de vorige keer al NME-lievelingen waren, zegt genoeg over het Nederlandse publiek - van geen enkele geïnteresseerde in het publiek tot nu een flink groepje jonge (!) fans, inclusief 'pit' (lol). Met vlagen goed, maar ze hebben gewoon niet genoeg goede liedjes. 'Scumbag' was leuk om eens te horen, maar het was echt wachten op die paar prijsnummers. 20:45 buiten inderdaad, kan op een maandagavond wel fijn zijn. Niet eens blijven hangen voor Tessa Rose Jackson. Nu je het toch noemt, geluid was gisteren voor de verandering eens subliem. Nu is de bovenzaal eigenlijk altijd wel in orde trouwens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh oké. Ik zag ze vandaag en ik merkte dat er toch wel wat echte fans waren, naast het gebruikelijk indiepubliek. Weliswaar de eerste keer dat ze hier kwamen, maar wel al tijden uitverkocht. Was wel weer snel terug thuis, geen voorprogramma en 45 minuutjes gespeeldMaar goede performance, enkel geluid was niet ideaal.
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:30 schreef Tchock het volgende:
Ik heb genoten. Vooral het slot met Cali, Bloodshake en 1998 was uitstekend. Maar ik had niets anders verwacht dan dat het hier weer de grond in geboord zou worden
Met vlagen goed lees ik a contrario als de rest van de tijd niet goed. En het geluid had ik ook niets op aan te merkenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]Hebben wij dezelfde posts gelezen? Gewoon drie keer ongeveer dezelfde mening, dat het een goed concert was maar niet iets voor de beruchte eindejaarslijstjes. Niet alles kan vijf sterren zijn
Nja, ik zag ze deze avond in Brussel, dus vandaar een verschil in geluid. Niet dat het zo storend was, maar echt fijn afgesteld was het geluid toch niet. Verder gewoon een goede performance, leuke band. Ben benieuwd of ze bij de tour in mei wat nieuws toevoegen aan de setlist, zou wel mogen.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met vlagen goed lees ik a contrario als de rest van de tijd niet goed. En het geluid had ik ook niets op aan te merken
Ja, het was kort. Maar dat heb je met zulke bands. Als je van te voren naar de kleine zaal van Paradiso komt met de verwachting dat je voor 8 euro twee uur muziek gaat horen van een band met amper 15 tracks vind ik dat redelijk naïef.quote:Op woensdag 10 april 2013 01:45 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nja, ik zag ze deze avond in Brussel, dus vandaar een verschil in geluid. Niet dat het zo storend was, maar echt fijn afgesteld was het geluid toch niet. Verder gewoon een goede performance, leuke band. Ben benieuwd of ze bij de tour in mei wat nieuws toevoegen aan de setlist, zou wel mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |