OK, ik zal ze morgen even doorlopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
40+ / Terugvind linkjes-topic naar onze jeugd Ik zat wat linkjes te bekijken maar een aantal doet het niet meer: de eerste drie niet, die van Nieuwsgierig niet en een paar die Merisse heeft gepost.
Tipjen van Bocaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, ik zal ze morgen even doorlopen.
Bejje gek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeHeel goed van je. Had ik wel eerder kunnen doen
stom.
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mág niet, je bent een top-mod
Ik ben ook een beetje gek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lief van jeEn een beetje gek moet je wel zijn hoor
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje gek, anders wordt het zo saai.
Hahaha je was al zoverquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Karina kan deze dicht? 40+ / 40+ hosseltopic
er is nu een ander topic, alleen is maar alleen..
40+ / Relatieplanet 40+
Reeksje gemacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
40+ / Het ultieme jaren 80 muziektopic
Mag bovenstaande in de repeat,, Ik zie er wel toekomst in
Dan moet je wat feedback plaatsen zodat het tipoc wat minder verlaten is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was al lang gedaan hoorKijk maar, zit dicht
Dan is het nu even minder verlaten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je wat feedback plaatsen zodat het tipoc wat minder verlaten is.
Mooi, dan kan ie wel weer ff voorlopig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het nu even minder verlaten.
Maar het eindresultaat was coolquote:
Nu wel ....quote:Op maandag 2 december 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Nee hoor niets met aandacht willen te maken.
Hoi Karina still checking here ..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt wel raar eigenlijk, maar insgelijksDonderdag pas trouwens he?
Ja hoor alles goed hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Karina still checking here ..Alles goed Karina?
Ben je headhunter of word je gehunt .. ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed hoorBen aan het hunten nu
iboodhuntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je headhunter of word je gehunt .. ?
Op die manierquote:
Haast niks besteld hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier.. Vandaag genoeg besteld.. Maar jij al enig vooruitzicht om weer een gewone baan , naast je mod leven te hebben?
Sterkte en succes.. Eind october ... mag ik misschien ook weer ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Haast niks besteld hoorNee helaas niet. Solliciteer wel redelijk wat, maar helaas.
Niet zo vaakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Karina... Hoef vaak heb je hier in 40+ het laatste jaar in moeten grijpen ?
En balen joh. Hopelijk vind je snel weer wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en succes.. Eind october ... mag ik misschien ook weer ...![]()
![]()
Klotezooi
Ik ben momenteel onder de pannen ... Spreek je gauw een keer .. Kusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo vaakIk kijk of er een TR staat of een 'raar' topic en dat is niet zo vaak.
[..]
En balen joh. Hopelijk vind je snel weer wat.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben momenteel onder de pannen ... Spreek je gauw een keer .. Kus
Dubbel:quote:
Die ene is dichtquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dubbel:
40+ / Het ultieme jaren 70-muziek-topic #4
40+ / Muziek uit de jaren 70
Nooit gedacht dat dat op 40+ nog eens zou gaan plaatsvinden.
Donequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Kan je voor ons de ontbrekende w in de tt zetten? 40+ / [40+ SC #387] Schwanzanderwandpapierankleber
Het moet zijn Schwanzanderwandpapierankleber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door chufi op 06-09-2014 03:26:55 ]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:53 schreef chufi het volgende:
Hi
Kan deze gast hier geweerd worden met dit soort opmerkingen
40+ / [40+ SC #403] 's avonds laat, komt gore praat...CheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuh, nieuw deel deed ik maar 420 is altijd goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:37 schreef chufi het volgende:
PP heeft vannacht op de verkeerde knop gedrukt en de SC reeks verbroken
Dus
40+ / Niets is meer wat het lijkt
Moet weer in de SC reeks gezet worden #420 graag en alvast bedankt
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Die van Piet staat nu in de reeks. Andere is dicht.
Hoi Karina,quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Die van Piet staat nu in de reeks. Andere is dicht.
Donequote:Op zaterdag 1 november 2014 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Zou je onderstaand topic ook willen reeeksen?
40+ / 40+ Smoelenboek 2
Het heeft geen haast, slaap zacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
Ik kijk morgenochtend even, ik ga nu slapen
Hallo Piet_Piraat,quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo Piet_Piraat,
Zouden de nutteloze You-Tubes weg kunnen uit het SC-topic? Ze voegen namelijk weinig toe.
We hebben al sinds de oprichting van 40+ een muziektopic waar ze prima in passen:
40+ / Punk, disco, New Wave of? #30 : Flowerpower
Alvast bedankt voor je medewerking! [ afbeelding ]
In het smoelenboek zie ik wat opmerkingen over de plaatjes, lijkt me niks mis mee dat hoort er een beetje bij.quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
Reactie van Piet_Piraat weggehaald....geniaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
In het samenvattingentopic iets weggehaald
Goeie vraagquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef Deisyy het volgende:
We vroegen ons af waarom dit topic een sticky heeft 40+ / --Christiaan-- en andere grappenmakers!
Mwah zijn reactie stond natuurlijk ook al hier hequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Reactie van Piet_Piraat weggehaald....geniaal.![]()
Hoi Karina,quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Sou je wat off-topic gebagger weg kunnen halen van de laatste pagina?
In beginsel boeit het me niet zoveel wat anderen posten, maar gelul over voetbal, stoppogingen met roken en alcoholsessies werken behoorlijk demotiverend. Nog even en ik moet Piet achterna.![]()
40+ / Samenvatting van de dag
Done. En dan gewoon hetzelfde in de SC posten chufi dan klopt het weerquote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
Karina niet doen hoor, want dan kloppen de dagelijkse stats straks niet meer
Mag ik dan een lijstje van mijn verwijderde postsquote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Done. En dan gewoon hetzelfde in de SC posten chufi dan klopt het weer
Dat gaat helaas nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik dan een lijstje van mijn verwijderde posts
Zoveel was het niet manquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
Gewoon alles, beetje overdreven hoor....
Zo erg was het ook niet ... King stelt zich aan. Als ie vandaag geen update plaatst gaat ie het wetenquote:
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomtquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg was het ook niet ... King stelt zich aan. Als ie vandaag geen update plaatst gaat ie het weten
En dan ga ik jou vragen die entries te verwijderen.... Zo hij kan het maar beter uit zn hoofd latenquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomt
quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ga ik jou vragen die entries te verwijderen.... Zo hij kan het maar beter uit zn hoofd laten
Hoi Karina. De verkiezingen zijn voorbij en de uitslag staat hier: 40+ / 40+ Verkiezingen 2014quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomt
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina. De verkiezingen zijn voorbij en de uitslag staat hier: 40+ / 40+ Verkiezingen 2014
Kun jij even wat passende tagjes regelen voor de winnaars.Gefeliciteerd trouwens met jouw award.
Dat begrijp ik. Bedankt dat je de moeite wilt doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenKan niets beloven.
Zou je 40+ / Dagcijfers 40+ #2 willen reeksen?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Done.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je 40+ / Dagcijfers 40+ #2 willen reeksen?
Alvast bedankt!
Heb je al info? We zijn ondertussen een week verder en m.n. sacha kan niet wachten op een passende tietentag.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
ben bang dat het er niet in zit. tagjes worden niet zo snel meer gegeven. Helaas dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je al info? We zijn ondertussen een week verder en m.n. sacha kan niet wachten op een passende tietentag.
Zou je deze willen reeksen? 40+ / 40+ ers waar gingen jullie uit in jullie staptijd? #2quote:
Done.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je deze willen reeksen? 40+ / 40+ ers waar gingen jullie uit in jullie staptijd? #2
Alvast bedankt!
Hij staat er weer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beste Karina, heb een haakje gesloopt in de SC TT, zou je dat willen herstellen?
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk het niet...
Dees is zowel in real-life als hier op fok m'n fluff girl
Ben je fan?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:36 schreef sly-nl het volgende:
On-topic: Karin. A. Wanneer maak je ruimte?
Van Bill Clinton wel. Van Deiss ook. Van blowjobs nietquote:
Is rijp voor vervanging. Integreert en anticipeert niet maar roept en edit wel van allesquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Karina is een geweldig goede mod.
Je bent geen fan begrijp ik, succes met je missie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Is rijp voor vervanging. Integreert en anticipeert niet maar roept en edit wel van alles![]()
Soort van boer Koekoek..
Cheers!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent geen fan begrijp ik, succes met je missie.
En maak het dan #2 in de reeksquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je deze willen reeksen? Alvast bedankt.![]()
40+ / Foto's als kind
DOne.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je deze willen reeksen? Alvast bedankt.![]()
40+ / Foto's als kind #2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien dat er nog eentje was. Die ene is dicht en die jij noemt zit nu in de reeks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:25 schreef chufi het volgende:
Iemand heeft per ongeluk het verkeerde nachtwacht topic gereekst... Deze was al 8 uur open en er was inmiddels ook al in gepost . Dus graag zie ik dat gecorrigeerd ..
40+ / De Nachtwacht... Het vervolg #2 dus reeksen
Zag ik een slotje en had een hele tirade hier geplaatst inclusief het gevleugelde "het is hier niet de libelle"en dan lees ik:quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Karina het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens meer overMisschien 2 of 3 'normale' posts.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met klagen in 40+ Feedback.quote:Opgeruimd, nu mag het weer over 60+ gaan.
Neuh niet de Libelle maar het mocht wel wat meer on topic en minder persoonlijk. Als ik 60 ben zal ik mijn ervaringen postenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik een slotje en had een hele tirade hier geplaatst inclusief het gevleugelde "het is hier niet de libelle"en dan lees ik:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met klagen in 40+ Feedback.
Zou je Fylax even willen verwijderen uit het bingokaart topic?quote:
quote:
Dat dwingende taalgebruik is natuurlijk al lachwekkend. Als hij een bingokaart wil maken prima, reacties geven op andere kaarten ook, maar dat bedelen en zelf geen reet doen, daar word ik een beetje moe van.40+ / De bingokaart.quote:
Ik ga hem niet verwijderen maar zal even in het topic reageren. Je hebt gelijk, maar je kon het ook wat vriendelijker aan hem vragen vind ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je Fylax even willen verwijderen uit het bingokaart topic?
Draagt niets bij aan het topic, loopt alleen maar te bedelen en aandacht te vragan. Dat hij op half FOK! ziekelijk alles om zichzelf wil laten draaien is allemaal prima, maar op 40+ vind ik het achterlijk.
[..]
[..]
Dat dwingende taalgebruik is natuurlijk al lachwekkend. Als hij een bingokaart wil maken prima, reacties geven op andere kaarten ook, maar dat bedelen en zelf geen reet doen, daar word ik een beetje moe van.40+ / De bingokaart.
Geef hem desnoods een eigen speelhoekje in 40+ ofzo waar hij de kutuser uit kan gaan hangen. Alvast bedankt.
Terwijl ik aan het reageren was zag ik dat er een post gewijzigd was.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga hem niet verwijderen maar zal even in het topic reageren. Je hebt gelijk, maar je kon het ook wat vriendelijker aan hem vragen vind ik.
Vandaar ook mijn opmerking aan hem, dat hij misschien zelf een bingokaart kan maken in plaats van er om te vragen. Bij voorkeur natuurlijk over een veertigplusser, want dit is tenslotte 40+.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl ik aan het reageren was zag ik dat er een post gewijzigd was.
Ik moet je nageven dat je exact had ingeschat wat ik wilde gaan typen.![]()
Normaal gesproken ben ik de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve maar notoire kutusers als Fylax zijn de reden dat ik steeds minder op andere gedeeltes van FOK! kom. Als ze dan hierheen komen, dan spreek ik ze aan in hun eigen taal. FOK! is groot genoeg om te baggeren en om de aandachtshoer uit te hangen, laat ze dat dan gewoon daar doen.
Het is erg leuk dat 40+ groeit als kool en dat daar negatieve effecten bijkomen begrijp ik, maar als je wilt dat mensen moeite blijven stoppen in initiatieven/topics, dan kun je dit soort gasten missen als kiespijn, want hun bijdrage is nul en het zorgt ervoor dat de users die wel structureel iets voor dit subforum willen doen daarmee stoppen.
Topics dichtgooien in 40+. Ik word er niet vrolijk van. Jij wrs niet van onzinnige SC-talk, maar dat kun je ook verwijderen met de mededeling om niet off-topic meer te gaan. Dan zakt het topic vanzelf wel weg. Zoals gebruikelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Nu kan dit topic wel dicht. En kunnen jullie verder in de SC.
Bij de volgende mijlpaal gooi ik hem wel weer open. Ik krijg meestal wel een seintje van Arcee als er weer eentje aankomt.
Ik verwachtte al een reactie van je eerlijk gezegd. Ik zag het topic slowchat worden en dacht, dan kan men verder in de slowchat. Was ook misschien wat overhaast van me.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topics dichtgooien in 40+. Ik word er niet vrolijk van. Jij wrs niet van onzinnige SC-talk, maar dat kun je ook verwijderen met de mededeling om niet off-topic meer te gaan. Dan zakt het topic vanzelf wel weg. Zoals gebruikelijk.
Nu worden de vaste gebruikers aan het ritueel die er vandaag door omstandigheden niet bij waren de kans ontnomen om alsnog te reageren plus dat andere nabesprekingen en alle relevante lijstjes die ik aan het maken was ook nog eens ergens anders moeten gaan plaatsvinden waar (terecht) anderen weer niet op zitten te wachten.
Niet voor niets heb ik het uit de SC gehaald en er een apart topic over gemaakt, omdat niet alle SC-ers blij werden van het maandelijkse mijlpalen gedoe. Je bent wel heel streng voor iets waar er niet echt heel veel verkeerd gaat. Ik begrijp dat je niet op een verkapte tweede SC zit te wachten, maar dat gevaar lijkt me redelijk nihil plus makkelijk te ondervangen.
Daarnaast wil ik het tzt graag kunnen uppen op een tijdstip dat het voor 40+ relevant is (we zijn hier niet allemaal even vlot meer) en niet wanneer (met alle respect) Arcee een seintje geeft dat het zover is. Ongewenste afhankelijkheid.
Het huilen staat me nader dan het lachen Karina. Hoe lossen we dit op?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik verwachtte al een reactie van je eerlijk gezegd. Ik zag het topic slowchat worden en dacht, dan kan men verder in de slowchat. Was ook misschien wat overhaast van me.
Maar goed ik ben de kwaadste niet en snel overgehaald met een goed verhaalEn begrijp nu ook dat je nog wat lijstjes wil posten.
Overigens is het wel zo dat als het topic een X maanden oud is en er komt weer een mijlpaal aan, je het zelf niet meer kunt 'kicken', dan zul je toch een seintje moeten geven.
Ik weet even niet uit mijn hoofd wat de periode is die er voor staat maar ik dacht iets van een maand of 3? maar goed dat merk je vanzelf als je er niet meer kunt posten op een gegeven moment.
Met andere woordenik zat hem weer open voor je, met je lijstjes
Zo snel! Ik heb er een paar gemist dan zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Het duurt tegenwoordig circa 30 dagen voordat de volgende mijlpaal er aankomt, dus dat is snel genoeg om weer in het topic te kunnen gaan posten. Met een beetje geluk is het reageerveld zelfs dan nog open en heeft het geen kickje meer nodig waarbij je de rode waarschuwingstekst te zien krijgt.
Thnx voor je begrip en mijn voorspelbaarheid gooi ik maar op mijn leeftijd.
Done.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Karina, kan je deze in een reeks zetten ?
40+ / Oefentopic! Deel 2
Mmm hij zou dat nummertje automatisch moeten aanpassen, heb er #3 van gemaakt iig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Moet nummer 3 worden ... Dus auto reeks
Dank
Ik vermoedde al zoiets, maar dank iigquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm hij zou dat nummertje automatisch moeten aanpassen, heb er #3 van gemaakt iig.
Ja en deze kan ook dicht 40+ / Karina we hebben een veel beterquote:Op zondag 8 maart 2015 09:54 schreef chufi het volgende:
iets ging er mis, gooi op deze dan maar een slotje 40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring
Dicht, linkdump.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:55 schreef tong80 het volgende:
Kan deze zo snel mogelijk op slot ?
40+ / Toen namen ze nog tijd voor de humor.....Wim Kan 1979
Dacht dat het leuk was.
Is te erg voor woorden.
Iemand anders heeft het geregeld blijkbaar (ik ben net thuisquote:Op zondag 8 maart 2015 03:13 schreef chufi het volgende:
Karina ... Een niet serieuze user wil telkens niet de TT aanpassen.. Dus mag deze dicht 40+ / [40+ SC #632] PP kicks back met Digitenne
We gaan verder met deeltje 663
40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring
En als terug in de reeks mag helemaal top en een kus van de meester![]()
Ook dicht.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en deze kan ook dicht 40+ / Karina we hebben een veel beter
''ter ere van'' topic voor Karina en die is nog steeds open![]()
40+ / Voor onze lieve Mod Karina
vaduz maakt er een puinhoop van hiero
Net op tijd Txsquote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dicht, linkdump.
[..]
Iemand anders heeft het geregeld blijkbaar (ik ben net thuis).
[..]
Ook dicht.
Sorry voor de late reactie, in het weekend ben ik amper online,ben net thuis.
Good for you!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dicht, linkdump.
[..]
[..]
Ook dicht.
Sorry voor de late reactie, in het weekend ben ik amper online,ben net thuis.
ehhh.... mogge Karina, maar hij is nog steeds openquote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag deze dicht?
40+ / 40+ meer posts dan Utopia!
En hier moet een topic voor geopend worden?
Daarbij is er in 40+ al een vaste persoon die de stats bijhoudt en deze hier post, dus misschien kan je ergens anders gaan spelen Fylax.
Ook niet als we lang genoeg zeiken in het zeiktopic?quote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
De berg werk die je moet hebben gehad met de voorbereidingen voor de recordpoging zal ook enórm zijn geweest.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat iemand anders iets altijd doet is natuurlijk geen reden om een topic te sluiten en dit was wel een apart topic waardig. Neemt niet weg dat ik het wel heel jammer vindt dat KT door al het gedoe nu de lust verloren heeft om de stats nog te doen en ik had hem ook dit topic graag zelf zien openen. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met de records etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag deze dicht?
40+ / 40+ meer posts dan Utopia!
En hier moet een topic voor geopend worden?
Daarbij is er in 40+ al een vaste persoon die de stats bijhoudt en deze hier post, dus misschien kan je ergens anders gaan spelen Fylax.
Vanwege de edit van chufi dacht ik dat deze inmiddels in de reeks zat. Door al het gedoe van gisteren over het hoofd gezien dat het niet zo was. Hij is nu dicht.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ehhh.... mogge Karina, maar hij is nog steeds open![]()
40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring
die kan dicht, het is een zooitje
Zoals gezegd hierboven, heel jammer. Dankjewel voor al je moeite.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Behalve dat vind ik het een zelfverheerlijkingstopic wat m.i. totaal overbodig is omdat er al een verzameltopic is voor de stats.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat iemand anders iets altijd doet is natuurlijk geen reden om een topic te sluiten en dit was wel een apart topic waardig. Neemt niet weg dat ik het wel heel jammer vindt dat KT door al het gedoe nu de lust verloren heeft om de stats nog te doen en ik had hem ook dit topic graag zelf zien openen. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met de records etc.
Thnx! Er hebben trouwens meer users het eea gedaan om het voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De berg werk die je moet hebben gehad met de voorbereidingen voor de recordpoging zal ook enórm zijn geweest.
Respect, Kt!
Met alle plezier gedaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
Zoals gezegd hierboven, heel jammer. Dankjewel voor al je moeite.
Specifiek voor 40+ is er geen policy FOK!wijd is het volgens mij dat er een goede reden moet zijn. Wat is dan een goede reden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef Kingstown het volgende:
Heb een vraagje over de policy op 40+ mbt het aanvragen van slotjes door TS.
Wat zijn de regels daarvoor? Heb er niets over kunnen vinden in de FAQ.
Karina foutje in de TTquote:
ZoWaar gelukt mobielquote:Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Karina foutje in de TT![]()
Wat snp niet snapt, snap snap wel....
moet zijn
Wat snip niet snapt snapt snap wel
2 foutjes zelfs
De TS van dit topic 40+ / Foto's als kind #3 heeft de OP eruit gesloopt en veranderd in een "ik posting" en daarnaast niet de moeite willen nemen om de laatste 5 pics uit het vorige deel in de OP te willen zetten en daarmee ook wat aandacht te geven aan anderen die prachtige pics hadden gepost. Zou je eea kunnen repareren/aanpassen? Alvast bedankt.quote:
Je eerste topic begint ook met 1 foto. Nergens staat wat de regels zijn voor die reeks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De TS van dit topic 40+ / Foto's als kind #3 heeft de OP eruit gesloopt en veranderd in een "ik posting" en daarnaast niet de moeite willen nemen om de laatste 5 pics uit het vorige deel in de OP te willen zetten en daarmee ook wat aandacht te geven aan anderen die prachtige pics hadden gepost. Zou je eea kunnen repareren/aanpassen? Alvast bedankt.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat het eigenhandig veranderen van een reeks-OP net als op de rest van FOK! ongewenst is. Mocht dat op 40+ anders zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag, zodat ik daar in de toekomst rekening mee kan houden. Het is weekend en dus ben je mss wat minder aanwezig, maar er is geen haast bij, dus neem je tijd.
Ik vind het prachtig dat je de SC erbij gaat halen, maar daar gaat het hier niet om.quote:
Ik heb zelf ook wel eens een OP verandert bijvoorbeeld van deze reeksquote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat je de SC erbij gaat halen, maar daar gaat het hier niet om.
De normale gang van zaken in andere topics:
- TS maakt een OP
- In een volgend deel wordt de OP eventueel aangevuld met extra info
- In fototopics op FOK! is het redelijk gebruikelijk om de laatste 5 pics er even bij te zetten.
Een OP compleet veranderen in een "ik posting" is redelijk asociaal te noemen in mijn woordenboek.
Niet even de moeite willen doen om aan anderen te denken en aandacht te schenken aan hun pics is dat ook.
Noem even anders topicsreeksen op waar OP's eigenhandig vernielen wel gebeurd is, als jij vindt dat het allemaal onzin is. In dat geval kan ik mss wat serieuzer ingaan op wat je hier post.
Als jij trouwens in willekeurige andere SC's op FOK! waar wel een vaste OP is het in je hoofd haalt om die er eigenhandig uit te slopen, omdat jou dat wel leuk lijkt, dan wordt die ook teruggezet. Even ter info mocht je toevallig ooit naar een andere SC gaan en denken dat het normaal gedrag is.
dat is nu ditquote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Voorheen ontbeet ik altijd met een kommetje hete melk met wat havermout en een beetje honing.Snel te maken en redelijk voedzaam, maar smakeloos en na een jaar begint het me echt de keel uit te hangen.
Ik heb daarom afgelopen week een blender gekocht om vooral smoothies, papjes, shakes e.d. mee te maken. Dus hebben jullie misschien lekkere en voedzame ontbijtrecepten voor in de blender?
Ik heb vandaag de blender voor het eerst gebruikt en wat ik heb gedaan was:
• 200 ml halfvolle melk
• 100 ml magere perzikyoghurt
• 1 appel
• 5 flinke eetlepels vezelrijke ontbijtmuesli
• een scheutje acaciahoning
En het is heerlijk!
Nog andere suggesties? Ik wil vanaf nu 's ochtends zo volledig mogelijk ontbijten (koolhydraten, eiwitten, fruit en/of groenten en vezels).En ik zou ook graag willen weten wat je met kwark zoal kan, aangezien ik dat graag zou willen eten, maar het echt niet weg krijg (behalve smaakjeskwark als Danoontje dan
).
En ik weet niet of dit erbij hoort, maar ik moet echt een ontbijt 'in een kommetje' hebben.Brood krijg ik echt niet weg 's ochtends.
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Smoothies zijn gezond én lekker!
Hier enkele Smoothie recepten
http://www.smoothiesmaken.com/
http://www.smoothierecepten.com/
12 redenen om Groene Smoothies te drinken
http://www.allesovergroen(...)moothies-te-drinken/
http://sochicken.nl/groene-smoothies
Groente en Fruit voor Groene Smoothies
http://www.groenesmoothie(...)LtybwCFYUIwwodcj8ANQ
Voor wie een goeie blender zoekt...
http://www.kieskeurig.nl/(...)XtybwCFZHJtAodRkIA-Q
Superfoods voor Smoothies!
Behalve havermout, lijnzaad, zemelen, noten en zaden mix hebben we ook nog...
http://jessevandervelde.c(...)cai-goji-maca-cacao/
Dit zijn slechts een paar voorbeelden als hulp
Geen kwaad woord over gevallen hoorquote:Ik zie dat je trouwens ook hier alweer aan het slowchatten bent geslagen, terwijl ik gewoon een vraag aan Karina stelde in haar modfunctie. Blijf lekker in de SC blebberen als het zo moeilijk is om on-topic te blijven. Alvast bedankt.
Die aandacht schenk ik genoeg door op foto's in het topic zelf te reageren.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:
De normale gang van zaken in andere topics:
- TS maakt een OP
- In fototopics op FOK! is het redelijk gebruikelijk om de laatste 5 pics er even bij te zetten.
Een OP compleet veranderen in een "ik posting" is redelijk asociaal te noemen in mijn woordenboek.
Niet even de moeite willen doen om aan anderen te denken en aandacht te schenken aan hun pics is dat ook.
Noem even anders topicsreeksen op waar OP's eigenhandig vernielen wel gebeurd is, als jij vindt dat het allemaal onzin is. In dat geval kan ik mss wat serieuzer ingaan op wat je hier post.
Dat zeker ja!quote:Op zondag 29 maart 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
Trouwens.... en dan nog wat...
Als het je nou écht dwars zit dat die hele eerste OP met foto's en al niet meeverhuisd was
naar het volgende topic, had je ook gewoon normaal kunnen vrágen aan Bluezz of ze dat
even had kunnen doen, of als het te laat was, dan normaal hier vragen i.p.v. meteen
zo naar en zuur te doen.
OK dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De TS van dit topic 40+ / Foto's als kind #3 heeft de OP eruit gesloopt en veranderd in een "ik posting" en daarnaast niet de moeite willen nemen om de laatste 5 pics uit het vorige deel in de OP te willen zetten en daarmee ook wat aandacht te geven aan anderen die prachtige pics hadden gepost. Zou je eea kunnen repareren/aanpassen? Alvast bedankt.
Voor het gemak ga ik er vanuit dat het eigenhandig veranderen van een reeks-OP net als op de rest van FOK! ongewenst is. Mocht dat op 40+ anders zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag, zodat ik daar in de toekomst rekening mee kan houden. Het is weekend en dus ben je mss wat minder aanwezig, maar er is geen haast bij, dus neem je tijd.
Hoe het in andere fototopics gaat geen idee ik kijk daar zelden.quote:Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:
TS maakt een OP
Snap ik ik ga zo even kijken.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Modjes mijn foto's mogen wel uit het desbetreffende 40+topic.
Krijg het zelf niet meer voor elkaar en ben er helemaal klaar mee.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Nu is iedereen over de zeik, gezellig hoor.
maak er maar een peuterspeelzaal vanquote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heb je al die moeite gedaan om er zo'n fraai forum van te maken en dan krijg je dit.
Net of we weer op de lagere school zitten.
Als ik een post verwijder haal ik de quote ook meestal weg. Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer wat er in je post stond. Mocht het iets belangrijks zijn geweest, mijn excuses.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd uit de SC? Alsof ik degene ben die info over cliënten op Fok! zet. Mijn post had ook aangepast kunnen worden.
Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van makenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
Kan een modje de 2e 'met' in deze TT wijzigen in 'uit' 40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders met de Magnun
zie onderstaande:quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van maken
Ow uitquote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staanquote:Op woensdag 1 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat isMaar dat zegt niks natuurlijk.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staanIk laat het gewoon staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet al wat een Magnun is, dat is een accu:![]()
Brasiliaans Dees en ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer verder in de SC
quote:Op donderdag 2 april 2015 06:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Brasiliaans Dees en ookSpaans en Braziliaans ziet er voor mij hetzelfde uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer verder in de SC
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoi Karina,quote:
Wat zit je weer te zeiken KTquote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: 40+ / Zeikhoek #3
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoi Karina,
Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: MUZ / Radio 49 #60 Kleine pielekes met pasen
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
Ssssssssssstttttttttttquote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet jij niet in Utopia gaan modden dan?
Die lol is allang weg sinds de uberfuhrers nadrukkelijk hun stempel op 40+ proberen te drukkenquote:
Hmm? Werd ik geroepen?quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die lol is allang weg sinds de uberfuhrers nadrukkelijk hun stempel op 40+ proberen te drukken
Maar goed veel plezier daar
Karina is hier geen moderator meer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yvonne het volgende:
Oh, jullie zijn trouwens bij deze modloos, ik mag toch hopen dat jullie voor de 12 slowchats waarvan 5 muziektopics geen moderartie nodig hebben..
Ik geloof niet dat Juup jou of Karina bedoelde hoor, ik snap best dat Karina geen zin heeft in ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, uberfuhrers, stempel, dan ben ik wel benieuwd.
Oh, jullie zijn trouwens bij deze modloos, ik mag toch hopen dat jullie voor de 12 slowchats waarvan 5 muziektopics geen moderartie nodig hebben..
Ik denk écht dat hij niet jullie bedoeld hoor....quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, geloof het of niet, maar na zoveel jaren FOK! ben ik het wel zat om dat soort benamningen over crew te lezen.
We zijn ook maar een stel sukkels die proberen de boel een beetje leefbaar te houden.
Niemand hoeft onze voeten te kussen, maar een heel klein beetje fatsoen mag wel.
De benaming die Juup gebruikte was gericht aan een aantal users van 40+ en niet richting crew.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, geloof het of niet, maar na zoveel jaren FOK! ben ik het wel zat om dat soort benamningen over crew te lezen.
We zijn ook maar een stel sukkels die proberen de boel een beetje leefbaar te houden.
Niemand hoeft onze voeten te kussen, maar een heel klein beetje fatsoen mag wel.
over fatsoen gesprokenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yvonne het volgende:
RIP 40+quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die lol is allang weg sinds de uberfuhrers nadrukkelijk hun stempel op 40+ proberen te drukken
Maar goed veel plezier daar
Mijn opmerking was niet naar de moderators e.d.bedoeld, dat zou ik niet doen want die doen het voor hun plezier. Als het toch zo opgevat is, mijn excuses dan aan crew die zich aangesproken voelen maar nogmaals het was geen irritatie naar de crew toe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef yvonne het volgende:
Goed dat je het even uitlegt Juupquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet naar de moderators e.d.bedoeld, dat zou ik niet doen want die doen het voor hun plezier. Als het toch zo opgevat is, mijn excuses dan aan crew die zich aangesproken voelen maar nogmaals het was geen irritatie naar de crew toe.
En nu hou ik er over op.
Geen probleem, ik wil niet dat iemand die de verkeerde persoon/personen zich aangesproken voelt/voelen.quote:
precies... daarom zei ik het ook al, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je Karina niet bedoeldequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen probleem, ik wil niet dat iemand die de verkeerde persoon/personen zich aangesproken voelt/voelen.
Neeee absoluut niet, ik ben wel eens irritant naar de moderators toe maar als ik het persoonlijk zou bedoelen dan stuur ik die persoon in kwestie wel een privébericht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... daarom zei ik het ook al, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je Karina niet bedoelde
En nu wordt jij dus de nieuwe mod?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, het "uberfuhrers" sloeg op mij omdat ik vriendelijk had verzocht het weer ontopic te houden.
Ik had van jou verwacht dat jij wel had begrepen dat mijn modamibitie een grap wasquote:
Ik had van jou verwacht dat jij wel had begrepen dat mijn post over jouw moderatorschap hier een grap wasquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht dat jij wel had begrepen dat mijn modamibitie een grap was
al die tijd is dat er gewoon, in een heel speciaal hoekjequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Rellen![]()
Voeten kussen![]()
Uber meesteressen
Het zoldertje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
al die tijd is dat er gewoon, in een heel speciaal hoekje
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... daarom zei ik het ook al, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je Karina niet bedoelde
Moet eerst al die rommel opgeruimd worden zeker.quote:
Volgens google is dat een zondebok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. er is een scapegoat nodig, is prima hoor...
Hihiquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens google is dat een zondebok.
dat is afschuwelijk menselijk Fann, dan hoef je niet naar jezelf te kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. er is een scapegoat nodig, is prima hoor...
Pleur de spiegel ook maar wegquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is afschuwelijk menselijk Fann, dan hoef je niet naar jezelf te kijken
Die kan georganiseerd worden in de 40+ slowchat die gewoon blijft bestaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Neeeee!!!!!En die 40+ meet die een keer zou komen dan?
Zou je voor deze reeks mss ook ergens een plekje kunnen vinden?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dames en heren, sommigen zagen het waarschijnlijk al aankomen, er is besloten dat 40+ begin volgende week gesloten gaat worden. Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
De actieve sc's gaan we verplaatsen op de onderstaande manier:
40+SC Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat ->GC
Punk, disco, New Wave of? Topicreeks: Punk, disco, New Wave of? ->MUZ
Muziek-ketting Topicreeks: Muziek-ketting -> MEN
Ultieme jaren 60, 70, 80 muziek (reeksen) ->MUZ
Foto's als kind Topicreeks: Foto's als kind -> US
Tuurlijk. Memory lane misschien?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je voor deze reeks mss ook ergens een plekje kunnen vinden?
Topicreeks: Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 2
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar GC zou mss ook kunnen. Wat jullie het beste lijkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tuurlijk. Memory lane misschien?
Ok! Dan ga ik voor Memory Lane. Ik geef het even door aan de mod daar.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar GC zou mss ook kunnen. Wat jullie het beste lijkt.
Waar is de MED?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dames en heren, sommigen zagen het waarschijnlijk al aankomen, er is besloten dat 40+ begin volgende week gesloten gaat worden. Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat ->GC
Topicreeks: Punk, disco, New Wave of? ->MUZ
Topicreeks: Muziek-ketting -> MEN
Topicreeks: Foto's als kind -> US
Topicreeks: Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 2 ->MLN
Aha, welke fora gaan nog meer gesloten worden dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
We zien wel wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aha, welke fora gaan nog meer gesloten worden dan?
Dat kan concreter!quote:Op donderdag 9 april 2015 11:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
We zien wel wat de toekomst brengt.
Er is op dit moment geen verder concreet plan. Naast een paar reeksen loopt er verder weinig tot niets in 40+. Weinig draagvlak dus. Daar is naar gekeken en niet direct naar de cijfers.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan concreter!
Wie moeten vrezen voor hun forum?
Dat is een momentopname. Tot een maand/twee maanden geleden zag dat er heel anders uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Naast een paar reeksen loopt er verder weinig tot niets in 40+. Weinig draagvlak dus. Daar is naar gekeken en niet direct naar de cijfers.
Uiteraard zijn er altijd momenten dat er even wat meer of minder activiteit is. We bekijken het per forum, vergelijken doen we dus niet, en zien we geen toekomst in een 40+ forum dat toch voornamelijk gebruikt is en zal worden voor slowchat. De gespreksruimte specifiek voor 40 plussers zal er dus wel blijven in de reeksen die verplaatst gaan worden.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een momentopname. Tot een maand/twee maanden geleden zag dat er heel anders uit.
Er werd toch al gauw in 15 tot 20 unieke topics per dag gepost door 30+ unieke users. Er zijn en waren behoorlijk wat subfora die dat draagvlak niet hebben/hadden. Het lijkt toch wel een tikje willekeurig te zijn om 40+ er dan als enige subforum tussenuit te pikken als dat wat je hierboven aangeeft daadwerkelijk de enige reden is.
Het is geen week en dat vonden we wat lomp.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar slaat die week rekken op?
Trek er dan de stekker gelijk uit.
Beetje halve bak, we sluiten dit subforum maar je kan nog kleine week posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is geen week en dat vonden we wat lomp.
Goed, geen zin om in GC te gaan lopen miepen, dus einde 40+ in algehele zin voor mij.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Idd ik ga ze zo missen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:32 schreef Joezi het volgende:
Ik weet dat FOK! wil verjongen, maar echt walgelijk hoe jullie die oudjes hier weg willen treiteren.
Maar leg nog eens uit wie, wat en waarom het zo in de weg zit dat het forum gesloten moet worden?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De uitleg staat er eigenlijk al en veel meer valt er niet aan toe te voegen. Er zijn fora waar alleen maar nog maar een paar slowchats in lopen. Al die half lege hokjes versplinteren FOK!quote:Op donderdag 9 april 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar leg nog eens uit wie, wat en waarom het zo in de weg zit dat het forum gesloten moet worden?
Hebben mensen er last van?
Het is niet mijn slowchat, want kom er zeer zelden. Vroeg me gewoon af waarom het iemand in de weg staat en wie daarvan last van heeft?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De uitleg staat er eigenlijk al en veel meer valt er niet aan toe te voegen. Er zijn fora waar alleen maar nog maar een paar slowchats in lopen. Al die half lege hokjes versplinteren FOK!
We willen de activiteiten wat meer concentreren. Je slowchat blijft gewoon bestaan alleen in een ander, wat actiever, hokje.
dat dusquote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet mijn slowchat, want kom er zeer zelden. Vroeg me gewoon af waarom het iemand in de weg staat en wie daarvan last van heeft?
En versplintering is op een forum waar voor elke scheet een apart subfora wordt bedacht niet echt een argument.
Prrrttttttuuttttquote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet mijn slowchat, want kom er zeer zelden. Vroeg me gewoon af waarom het iemand in de weg staat en wie daarvan last van heeft?
En versplintering is op een forum waar voor elke scheet een apart subfora wordt bedacht niet echt een argument.
Het heeft helemaal niets met "last van" te maken. Dat wordt ook nergens zo gezegd. Zoveel nieuwe fora worden er niet geopend? Ik kan me de laatste zo snel niet voor de geest halen. Hooguit een tijdelijk forum.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het over tegen gaan van versplintering op een forum met 57 (!!) openbare subfora en nog een stel besloten andere fora.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het heeft helemaal niets met "last van" te maken. Dat wordt ook nergens zo gezegd. Zoveel nieuwe fora worden er niet geopend? Ik kan me de laatste zo snel niet voor de geest halen. Hooguit een tijdelijk forum.
Jep!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het over tegen gaan van versplintering op een forum met 57 (!!) subfora.
Hoeveel daarvan ga je nog sluiten op die versplintering tegen te gaan?quote:
Dat is hierboven al ergens gevraagd. Ik ga nu even een serietje kijken.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan ga je nog sluiten op die versplintering tegen te gaan?
Geef me ajb even tijd om zaken te (laten) verwijderen voordat ze naar een subforum gaan waar een heel ander soort publiek komt en waar ik geen behoefte heb dat het daar verschijnt. Als digibeet is dat een behoorlijk karwei.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen weet het nu wel, slot erop en klaar.
dan vraag je dat toch aan Opa? vraag meteen even of hij al mijn foto's uit het Foto's als kind topic wil verwijderenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef me ajb even tijd om zaken te (laten) verwijderen voordat ze naar een subforum gaan waar een heel ander soort publiek komt en waar ik geen behoefte heb dat het daar verschijnt. Als digibeet is dat een behoorlijk karwei.
Goed idee.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dan vraag je dat toch aan Opa? vraag meteen even of hij al mijn foto's uit het Foto's als kind topic wil verwijderen
Heel toevallig is dat het topic waaruit ik ook eea wil laten verwijderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
dan vraag je dat toch aan Opa? vraag meteen even of hij al mijn foto's uit het Foto's als kind topic wil verwijderen
graag want ik kan ze niet meer verwijderenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel toevallig is dat het topic waaruit ik ook eea wil laten verwijderen.
Morgen ga ik even de 3 deeltjes bij langs om de linkjes naar de postings hier te posten en als ik pics van jou tegenkom, dan zal ik ze er ook wel bij zetten als je dat wilt.
Er zijn vorige week op verzoek nog foto's uit dat topic verwijderd. Zie paar pagina's terug in deze FB.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
. Verwijderen van foto's zou dus onzin zijn en doen we dus niet.
Dat is dan een uitzondering geweest want normaliter doen we dat om eerder genoemde redenen niet. Ik vind het ook prima om die reeks met het forum mee naar de archieven te verplaatsen als dat meer rust geeft.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn vorige week op verzoek nog foto's uit dat topic verwijderd. Zie paar pagina's terug in deze FB.
Goed idee, kan naar het archief, in US wil ik niet staan.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is dan een uitzondering geweest want normaliter doen we dat om eerder genoemde redenen niet. Ik vind het ook prima om de reeks met het forum mee naar de archieven te verplaatsen als dat meer rust geeft.
Prima. Dan doen we dat.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, kan naar het archief, in US wil ik niet staan.
Er zijn vaker op verzoek pics verwijderd uit dat topic, maar wmb dan idd liever de archieven in.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat is dan een uitzondering geweest want normaliter doen we dat om eerder genoemde redenen niet. Ik vind het ook prima om de reeks met het forum mee naar de archieven te verplaatsen als dat meer rust geeft.
40+ / RIP 40+quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:00 schreef DrNick het volgende:
Rip aan de nabestaanden is hier wel van toepassing.
Het versplintert teveel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
Wat een gedoe weer om niks, vreet dat extra subforum teveel bandbreedte ofzo?
Wanneer wordt jij weer opgesloten?quote:
HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij weer opgesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |