Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van makenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
Kan een modje de 2e 'met' in deze TT wijzigen in 'uit' 40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders met de Magnun
zie onderstaande:quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van maken
Ow uitquote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staanquote:Op woensdag 1 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat isMaar dat zegt niks natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staanIk laat het gewoon staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet al wat een Magnun is, dat is een accu:![]()
Brasiliaans Dees en ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer verder in de SC
quote:Op donderdag 2 april 2015 06:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Brasiliaans Dees en ookSpaans en Braziliaans ziet er voor mij hetzelfde uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer verder in de SC
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoi Karina,quote:
Wat zit je weer te zeiken KTquote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: 40+ / Zeikhoek #3
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoi Karina,
Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: MUZ / Radio 49 #60 Kleine pielekes met pasen
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
Ssssssssssstttttttttttquote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet jij niet in Utopia gaan modden dan?
Die lol is allang weg sinds de uberfuhrers nadrukkelijk hun stempel op 40+ proberen te drukkenquote:
Hmm? Werd ik geroepen?quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Die lol is allang weg sinds de uberfuhrers nadrukkelijk hun stempel op 40+ proberen te drukken
Maar goed veel plezier daar
Karina is hier geen moderator meer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yvonne het volgende:
Oh, jullie zijn trouwens bij deze modloos, ik mag toch hopen dat jullie voor de 12 slowchats waarvan 5 muziektopics geen moderartie nodig hebben..
Ik geloof niet dat Juup jou of Karina bedoelde hoor, ik snap best dat Karina geen zin heeft in ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, uberfuhrers, stempel, dan ben ik wel benieuwd.
Oh, jullie zijn trouwens bij deze modloos, ik mag toch hopen dat jullie voor de 12 slowchats waarvan 5 muziektopics geen moderartie nodig hebben..
Ik denk écht dat hij niet jullie bedoeld hoor....quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, geloof het of niet, maar na zoveel jaren FOK! ben ik het wel zat om dat soort benamningen over crew te lezen.
We zijn ook maar een stel sukkels die proberen de boel een beetje leefbaar te houden.
Niemand hoeft onze voeten te kussen, maar een heel klein beetje fatsoen mag wel.
De benaming die Juup gebruikte was gericht aan een aantal users van 40+ en niet richting crew.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, geloof het of niet, maar na zoveel jaren FOK! ben ik het wel zat om dat soort benamningen over crew te lezen.
We zijn ook maar een stel sukkels die proberen de boel een beetje leefbaar te houden.
Niemand hoeft onze voeten te kussen, maar een heel klein beetje fatsoen mag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |