maak er maar een peuterspeelzaal vanquote:Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heb je al die moeite gedaan om er zo'n fraai forum van te maken en dan krijg je dit.
Net of we weer op de lagere school zitten.
Als ik een post verwijder haal ik de quote ook meestal weg. Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer wat er in je post stond. Mocht het iets belangrijks zijn geweest, mijn excuses.quote:Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd uit de SC? Alsof ik degene ben die info over cliënten op Fok! zet. Mijn post had ook aangepast kunnen worden.
Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van makenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
Kan een modje de 2e 'met' in deze TT wijzigen in 'uit' 40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders met de Magnun
zie onderstaande:quote:Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van maken
Ow uitquote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staanquote:Op woensdag 1 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat isMaar dat zegt niks natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staanIk laat het gewoon staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet al wat een Magnun is, dat is een accu:![]()
Brasiliaans Dees en ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer verder in de SC
quote:Op donderdag 2 april 2015 06:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Brasiliaans Dees en ookSpaans en Braziliaans ziet er voor mij hetzelfde uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu weer verder in de SC
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoi Karina,quote:
Wat zit je weer te zeiken KTquote:Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: 40+ / Zeikhoek #3
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoi Karina,
Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: MUZ / Radio 49 #60 Kleine pielekes met pasen
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
Ssssssssssstttttttttttquote:Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet jij niet in Utopia gaan modden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |