abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 09:28:57 #151
184769 crew  Deisyy
pi_150451491
Mag deze dicht?

40+ / 40+ meer posts dan Utopia!

En hier moet een topic voor geopend worden?

Daarbij is er in 40+ al een vaste persoon die de stats bijhoudt en deze hier post, dus misschien kan je ergens anders gaan spelen Fylax.

[ Bericht 45% gewijzigd door Deisyy op 09-03-2015 10:03:42 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_150452215
quote:
99s.gif Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:

[..]



Iemand anders heeft het geregeld blijkbaar (ik ben net thuis :') ).


ehhh.... mogge Karina, maar hij is nog steeds open :+

40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring

die kan dicht, het is een zooitje :')
pi_150452369
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag deze dicht?

40+ / 40+ meer posts dan Utopia!

En hier moet een topic voor geopend worden?

Daarbij is er in 40+ al een vaste persoon die de stats bijhoudt en deze hier post, dus misschien kan je ergens anders gaan spelen Fylax.
Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 10:52:17 #154
184769 crew  Deisyy
pi_150453085
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
Ook niet als we lang genoeg zeiken in het zeiktopic? :'(
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_150453556
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
De berg werk die je moet hebben gehad met de voorbereidingen voor de recordpoging zal ook enórm zijn geweest.

Respect, Kt! _O_
L2B's Mixcloud
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 13:30:37 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_150457789
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:28 schreef Deisyy het volgende:
Mag deze dicht?

40+ / 40+ meer posts dan Utopia!

En hier moet een topic voor geopend worden?

Daarbij is er in 40+ al een vaste persoon die de stats bijhoudt en deze hier post, dus misschien kan je ergens anders gaan spelen Fylax.
Dat iemand anders iets altijd doet is natuurlijk geen reden om een topic te sluiten en dit was wel een apart topic waardig. Neemt niet weg dat ik het wel heel jammer vindt dat KT door al het gedoe nu de lust verloren heeft om de stats nog te doen en ik had hem ook dit topic graag zelf zien openen. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met de records etc.
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:15 schreef FANN het volgende:

[..]

ehhh.... mogge Karina, maar hij is nog steeds open :+

40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring

die kan dicht, het is een zooitje :')
Vanwege de edit van chufi dacht ik dat deze inmiddels in de reeks zat. Door al het gedoe van gisteren over het hoofd gezien dat het niet zo was. Hij is nu dicht.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dank Deisyy, maar voorlopig zal ik de stats niet meer bij gaan houden.
Mss later ooit weer eens als de zin daartoe terug is.
Zoals gezegd hierboven, heel jammer. Dankjewel voor al je moeite.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 13:44:28 #157
184769 crew  Deisyy
pi_150458259
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat iemand anders iets altijd doet is natuurlijk geen reden om een topic te sluiten en dit was wel een apart topic waardig. Neemt niet weg dat ik het wel heel jammer vindt dat KT door al het gedoe nu de lust verloren heeft om de stats nog te doen en ik had hem ook dit topic graag zelf zien openen. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb met de records etc.

Behalve dat vind ik het een zelfverheerlijkingstopic wat m.i. totaal overbodig is omdat er al een verzameltopic is voor de stats.

Er worden ook andere topics gesloten, die makkelijk in een ander reeds bestaand topic kunnen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 18:40:32 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_150467367
Waarom ik het open liet heb ik al verteld: komt niet zo snel voor dat UTO in aantal posts wordt voorbijgestreefd.. Verder zie ik niet staan dat TS claimt dat hij voor het grote aantal posts verantwoordelijk is.

Zelf denk ik dat het door de inzet van KT is gekomen en daarnaast ook het oefentopic ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150491584
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De berg werk die je moet hebben gehad met de voorbereidingen voor de recordpoging zal ook enórm zijn geweest.

Respect, Kt! _O_
Thnx! Er hebben trouwens meer users het eea gedaan om het voor elkaar te krijgen. ;)

quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
Zoals gezegd hierboven, heel jammer. Dankjewel voor al je moeite.
Met alle plezier gedaan. :)
Heb een vraagje over de policy op 40+ mbt het aanvragen van slotjes door TS.
Wat zijn de regels daarvoor? Heb er niets over kunnen vinden in de FAQ.
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 15:26:45 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_150496929
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef Kingstown het volgende:
Heb een vraagje over de policy op 40+ mbt het aanvragen van slotjes door TS.
Wat zijn de regels daarvoor? Heb er niets over kunnen vinden in de FAQ.
Specifiek voor 40+ is er geen policy FOK!wijd is het volgens mij dat er een goede reden moet zijn. Wat is dan een goede reden?
Wat ik weleens ben tegengekomen:
topic is dubbel
item is verkocht (dat is dan V&A dus daar heb je niks aan)
misschien iets met privacy?

Zelf heb ik het eigenlijk zeer zelden meegemaakt toevallig van de week voor de eerste keer wat ik me kan herinneren en dat was sowieso een raar topic. Wil je een topic sluiten dan? Mocht ik het niet zeker weten kan ik het altijd even navragen bij een collega :) Wellicht zijn er meer redenen dan die ik opnoemde.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150901618
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:26 schreef Karina het volgende:

[..]


Karina foutje in de TT oO<

Wat snp niet snapt, snap snap wel....

moet zijn

Wat snip niet snapt snapt snap wel

2 foutjes zelfs :+
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 01:25:19 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_150901670
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:22 schreef FANN het volgende:

[..]

Karina foutje in de TT oO<

Wat snp niet snapt, snap snap wel....

moet zijn

Wat snip niet snapt snapt snap wel

2 foutjes zelfs :+
ZoWaar gelukt mobiel ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_150901687
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:25 schreef Karina het volgende:

[..]

ZoWaar gelukt mobiel ;)
:D

jij bent snel!!!!!!!!!

DANK JE WEL :*
pi_151120366
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 01:25 schreef Karina het volgende:
De TS van dit topic 40+ / Foto's als kind #3 heeft de OP eruit gesloopt en veranderd in een "ik posting" en daarnaast niet de moeite willen nemen om de laatste 5 pics uit het vorige deel in de OP te willen zetten en daarmee ook wat aandacht te geven aan anderen die prachtige pics hadden gepost. Zou je eea kunnen repareren/aanpassen? Alvast bedankt.

Voor het gemak ga ik er vanuit dat het eigenhandig veranderen van een reeks-OP net als op de rest van FOK! ongewenst is. Mocht dat op 40+ anders zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag, zodat ik daar in de toekomst rekening mee kan houden. Het is weekend en dus ben je mss wat minder aanwezig, maar er is geen haast bij, dus neem je tijd. :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:52:07 #165
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151130024
Die OP was bedacht door jezelf en was nog maar 1 topic oud... Nergens was bepaald dat dat de vaste OP zou moeten worden... Daarnaast moeten er ook nog 5 plaatjes veranderd worden dus vaste OP mn hoela....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_151140975
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De TS van dit topic 40+ / Foto's als kind #3 heeft de OP eruit gesloopt en veranderd in een "ik posting" en daarnaast niet de moeite willen nemen om de laatste 5 pics uit het vorige deel in de OP te willen zetten en daarmee ook wat aandacht te geven aan anderen die prachtige pics hadden gepost. Zou je eea kunnen repareren/aanpassen? Alvast bedankt.

Voor het gemak ga ik er vanuit dat het eigenhandig veranderen van een reeks-OP net als op de rest van FOK! ongewenst is. Mocht dat op 40+ anders zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag, zodat ik daar in de toekomst rekening mee kan houden. Het is weekend en dus ben je mss wat minder aanwezig, maar er is geen haast bij, dus neem je tijd. :)
Je eerste topic begint ook met 1 foto. Nergens staat wat de regels zijn voor die reeks.
Bovendien staat er een linkje naar het vorige topic zodat iedereen alle foto's daar weer of nog kan bekijken.
pi_151150920
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:50 schreef FANN het volgende:
Ik vind het prachtig dat je de SC erbij gaat halen, maar daar gaat het hier niet om.

De normale gang van zaken in andere topics:

- TS maakt een OP
- In een volgend deel wordt de OP eventueel aangevuld met extra info
- In fototopics op FOK! is het redelijk gebruikelijk om de laatste 5 pics er even bij te zetten.

Een OP compleet veranderen in een "ik posting" is redelijk asociaal te noemen in mijn woordenboek.
Niet even de moeite willen doen om aan anderen te denken en aandacht te schenken aan hun pics is dat ook.
Noem even anders topicsreeksen op waar OP's eigenhandig vernielen wel gebeurd is, als jij vindt dat het allemaal onzin is. In dat geval kan ik mss wat serieuzer ingaan op wat je hier post.

Als jij trouwens in willekeurige andere SC's op FOK! waar wel een vaste OP is het in je hoofd haalt om die er eigenhandig uit te slopen, omdat jou dat wel leuk lijkt, dan wordt die ook teruggezet. Even ter info mocht je toevallig ooit naar een andere SC gaan en denken dat het normaal gedrag is. :)

Ik zie dat je trouwens ook hier alweer aan het slowchatten bent geslagen, terwijl ik gewoon een vraag aan Karina stelde in haar modfunctie. Blijf lekker in de SC blebberen als het zo moeilijk is om on-topic te blijven. Alvast bedankt.
pi_151151130
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig dat je de SC erbij gaat halen, maar daar gaat het hier niet om.

De normale gang van zaken in andere topics:

- TS maakt een OP
- In een volgend deel wordt de OP eventueel aangevuld met extra info
- In fototopics op FOK! is het redelijk gebruikelijk om de laatste 5 pics er even bij te zetten.

Een OP compleet veranderen in een "ik posting" is redelijk asociaal te noemen in mijn woordenboek.
Niet even de moeite willen doen om aan anderen te denken en aandacht te schenken aan hun pics is dat ook.
Noem even anders topicsreeksen op waar OP's eigenhandig vernielen wel gebeurd is, als jij vindt dat het allemaal onzin is. In dat geval kan ik mss wat serieuzer ingaan op wat je hier post.

Als jij trouwens in willekeurige andere SC's op FOK! waar wel een vaste OP is het in je hoofd haalt om die er eigenhandig uit te slopen, omdat jou dat wel leuk lijkt, dan wordt die ook teruggezet. Even ter info mocht je toevallig ooit naar een andere SC gaan en denken dat het normaal gedrag is. :)

Ik heb zelf ook wel eens een OP verandert bijvoorbeeld van deze reeks
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.)

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 06:07 schreef Gary_Oak het volgende:
Voorheen ontbeet ik altijd met een kommetje hete melk met wat havermout en een beetje honing. :P Snel te maken en redelijk voedzaam, maar smakeloos en na een jaar begint het me echt de keel uit te hangen. :r Ik heb daarom afgelopen week een blender gekocht om vooral smoothies, papjes, shakes e.d. mee te maken. Dus hebben jullie misschien lekkere en voedzame ontbijtrecepten voor in de blender? *O*

Ik heb vandaag de blender voor het eerst gebruikt en wat ik heb gedaan was:

• 200 ml halfvolle melk
• 100 ml magere perzikyoghurt
• 1 appel
• 5 flinke eetlepels vezelrijke ontbijtmuesli
• een scheutje acaciahoning

En het is heerlijk! :9~

Nog andere suggesties? Ik wil vanaf nu 's ochtends zo volledig mogelijk ontbijten (koolhydraten, eiwitten, fruit en/of groenten en vezels). ^O^ En ik zou ook graag willen weten wat je met kwark zoal kan, aangezien ik dat graag zou willen eten, maar het echt niet weg krijg (behalve smaakjeskwark als Danoontje dan :D). :')

En ik weet niet of dit erbij hoort, maar ik moet echt een ontbijt 'in een kommetje' hebben. 8)7 Brood krijg ik echt niet weg 's ochtends. :r
dat is nu dit

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Smoothies zijn gezond én lekker!



Hier enkele Smoothie recepten

http://www.smoothiesmaken.com/
http://www.smoothierecepten.com/

12 redenen om Groene Smoothies te drinken
http://www.allesovergroen(...)moothies-te-drinken/
http://sochicken.nl/groene-smoothies

Groente en Fruit voor Groene Smoothies
http://www.groenesmoothie(...)LtybwCFYUIwwodcj8ANQ

Voor wie een goeie blender zoekt...

http://www.kieskeurig.nl/(...)XtybwCFZHJtAodRkIA-Q

Superfoods voor Smoothies!

Behalve havermout, lijnzaad, zemelen, noten en zaden mix hebben we ook nog...

http://jessevandervelde.c(...)cai-goji-maca-cacao/

Dit zijn slechts een paar voorbeelden als hulp :P
quote:
Ik zie dat je trouwens ook hier alweer aan het slowchatten bent geslagen, terwijl ik gewoon een vraag aan Karina stelde in haar modfunctie. Blijf lekker in de SC blebberen als het zo moeilijk is om on-topic te blijven. Alvast bedankt.
Geen kwaad woord over gevallen hoor :) en het zal wel vaker gebeuren, nou nou
wereldschokkend zeg...

en je noemt Chufi zelf een zelfbenoemde hulpmod, maar je kan er zelf ook wat van zo te lezen. :)

Eeerlijk is eerlijk je bent gewoon al zuur aan het doen vanaf die mislukte recordpoging, kan je
van alles gaan verzinnen, maar eigenlijk zit dát je dwars.
pi_151151263
Trouwens.... en dan nog wat...

Als het je nou écht dwars zit dat die hele eerste OP met foto's en al niet meeverhuisd was
naar het volgende topic, had je ook gewoon normaal kunnen vrágen aan Bluezz of ze dat
even had kunnen doen, of als het te laat was, dan normaal hier vragen i.p.v. meteen
zo naar en zuur te doen.
pi_151152399
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:

De normale gang van zaken in andere topics:

- TS maakt een OP
- In een volgend deel wordt de OP eventueel aangevuld met extra info
- In fototopics op FOK! is het redelijk gebruikelijk om de laatste 5 pics er even bij te zetten.

Een OP compleet veranderen in een "ik posting" is redelijk asociaal te noemen in mijn woordenboek.
Niet even de moeite willen doen om aan anderen te denken en aandacht te schenken aan hun pics is dat ook.
Noem even anders topicsreeksen op waar OP's eigenhandig vernielen wel gebeurd is, als jij vindt dat het allemaal onzin is. In dat geval kan ik mss wat serieuzer ingaan op wat je hier post.

Die aandacht schenk ik genoeg door op foto's in het topic zelf te reageren.
Vernielen van een OP vind ik ook nogal overdreven, alsof het een reeks is die al honderd jaar bestaat.
Zit er niet wat anders achter waarom je zo heftig reageert op zoiets kleins? Ik hoor iets van een recordpoging, daar weet ik niks van en heb ik niks mee te maken.
Of was je melk zuur :{
pi_151152408
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
Trouwens.... en dan nog wat...

Als het je nou écht dwars zit dat die hele eerste OP met foto's en al niet meeverhuisd was
naar het volgende topic, had je ook gewoon normaal kunnen vrágen aan Bluezz of ze dat
even had kunnen doen, of als het te laat was, dan normaal hier vragen i.p.v. meteen
zo naar en zuur te doen.
Dat zeker ja!
pi_151166981
Modjes mijn foto's mogen wel uit het desbetreffende 40+topic.
Krijg het zelf niet meer voor elkaar en ben er helemaal klaar mee.
  Moderator zondag 29 maart 2015 @ 22:36:23 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_151174452
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De TS van dit topic 40+ / Foto's als kind #3 heeft de OP eruit gesloopt en veranderd in een "ik posting" en daarnaast niet de moeite willen nemen om de laatste 5 pics uit het vorige deel in de OP te willen zetten en daarmee ook wat aandacht te geven aan anderen die prachtige pics hadden gepost. Zou je eea kunnen repareren/aanpassen? Alvast bedankt.

Voor het gemak ga ik er vanuit dat het eigenhandig veranderen van een reeks-OP net als op de rest van FOK! ongewenst is. Mocht dat op 40+ anders zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag, zodat ik daar in de toekomst rekening mee kan houden. Het is weekend en dus ben je mss wat minder aanwezig, maar er is geen haast bij, dus neem je tijd. :)
OK dan.

Ik zat mobiel dus kon niet goed reageren.

Of er 'regels' zijn over een OP weet ik niet. Hooguit dat bij bijv. tv-shows de OP niet wordt aangepast omdat het toch altijd over hetzelfde gaat. Bij topics zoals deze vind ik persoonlijk een statische OP niet nodig. Juist leuk als er elk deel een ander plaatje in staat. Zeker omdat in het geval van foto's de links weleens kapot kunnen zijn doordat de foto van de 'host' is afgehaald.

Ik heb even teruggekeken naar deel 1 en deel 2. De OP van deel 1 was ook al aangepast omdat een plaatje niet werkte. En de OP van deel 2 was anders dan die van deel 2, dus sowieso waren ze al niet gelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:12 schreef Kingstown het volgende:
TS maakt een OP
- In een volgend deel wordt de OP eventueel aangevuld met extra info
- In fototopics op FOK! is het redelijk gebruikelijk om de laatste 5 pics er even bij te zetten.
Hoe het in andere fototopics gaat geen idee ik kijk daar zelden.

Maar heb even gekeken en idd is dat zo. Maar je had Bluezz vriendelijk kunnen vragen: 'misschien is het leuk om nog wat andere foto's uit een het vorige topic in de OP te zetten'. Dan nog vind ik 1 foto in de OP geen probleem, het is pas het derde topic met deel 1 en 2 een andere OP.

Al deze heisa is helemaal nergens voor nodig lijkt me.

Nu is iedereen over de zeik, gezellig hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Modjes mijn foto's mogen wel uit het desbetreffende 40+topic.
Krijg het zelf niet meer voor elkaar en ben er helemaal klaar mee.
Snap ik ik ga zo even kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 29 maart 2015 @ 23:41:32 #174
184769 crew  Deisyy
pi_151177180
Waarom wordt mijn post verwijderd uit de SC? Alsof ik degene ben die info over cliënten op Fok! zet. Mijn post had ook aangepast kunnen worden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_151177975
quote:
99s.gif Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef Karina het volgende:
Nu is iedereen over de zeik, gezellig hoor.
:D

Heb je al die moeite gedaan om er zo'n fraai forum van te maken en dan krijg je dit.
Net of we weer op de lagere school zitten. :')
L2B's Mixcloud
pi_151178130
quote:
12s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:D

Heb je al die moeite gedaan om er zo'n fraai forum van te maken en dan krijg je dit.
Net of we weer op de lagere school zitten. :')
maak er maar een peuterspeelzaal van :')
  maandag 30 maart 2015 @ 00:58:00 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151179341
KT kan weer heerlijk verder fappen op z'n zelfgemaakte gemaakte relletje over een verzonnen vaste OP. :{w
Ik wacht tot ik een volgende kinderfototopic kan openen en als dan iemand het lef heeft om zo onbeschoft als hij commentaar op mijn OP te maken dan zal hij/zij het weten. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_151179561
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:

[..]

maak er maar een peuterspeelzaal van :')
Oh, is het al zo ver gekomen, FANN?
L2B's Mixcloud
  Moderator maandag 30 maart 2015 @ 08:47:42 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_151181380
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:41 schreef Deisyy het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd uit de SC? Alsof ik degene ben die info over cliënten op Fok! zet. Mijn post had ook aangepast kunnen worden.
Als ik een post verwijder haal ik de quote ook meestal weg. Eerlijk gezegd heb ik geen idee meer wat er in je post stond. Mocht het iets belangrijks zijn geweest, mijn excuses.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 1 april 2015 @ 22:13:40 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151278866
Kan een modje de 2e 'met' in deze TT wijzigen in 'uit' 40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders met de Magnun
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 22:21:48 #181
9859 crew  Karina
Woman
pi_151279224
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
Kan een modje de 2e 'met' in deze TT wijzigen in 'uit' 40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders met de Magnun
Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van maken :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 1 april 2015 @ 22:23:25 #182
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151279310
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat moet het worden dan? Kan er geen chocolade van maken :D
zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 22:24:36 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_151279351
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:

[..]

zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
Ow uit :D Ga ik effe doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 1 april 2015 @ 22:27:02 #184
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151279450
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow uit :D Ga ik effe doen.
Thx :*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 22:56:58 #185
184769 crew  Deisyy
pi_151280481
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef chufi het volgende:

[..]

zie onderstaande:
Kinky met losse flodders uit de Magnun
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Wat is een magnun? -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 23:09:59 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_151280893
Geen idee wat dat is :') Maar dat zegt niks natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 1 april 2015 @ 23:30:32 #187
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151281491
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat is :') Maar dat zegt niks natuurlijk.
Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 1 april 2015 @ 23:34:00 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_151281611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef chufi het volgende:

[..]

Was al verklaart in het topic zelf... Dus laat maar lekker staan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat het gewoon staan ;)

En ik weet al wat een Magnun is, dat is een accu:
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 06:20:30 #189
184769 crew  Deisyy
pi_151284602
Het is dus Spaans! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 2 april 2015 @ 06:28:29 #190
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151284618
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 06:20 schreef Deisyy het volgende:
Het is dus Spaans! :D
Brasiliaans Dees en ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu weer verder in de SC
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator donderdag 2 april 2015 @ 09:20:21 #191
184769 crew  Deisyy
pi_151285942
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 06:28 schreef chufi het volgende:

[..]

Brasiliaans Dees en ook

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu weer verder in de SC
Spaans en Braziliaans ziet er voor mij hetzelfde uit :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_151428488
quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Hoi Karina,

Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: 40+ / Zeikhoek #3
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
  maandag 6 april 2015 @ 20:18:33 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151428639
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoi Karina,

Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: 40+ / Zeikhoek #3
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
Wat zit je weer te zeiken KT
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 6 april 2015 @ 20:31:53 #194
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151429167
Hoi Karina,

Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: MUZ / Radio 49 #60 Kleine pielekes met pasen
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
Prrrrr
pi_151429262
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:31 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoi Karina,

Er is schijnbaar enorm veel behoefte aan een tweede SC in 40+ gezien dit topic: MUZ / Radio 49 #60 Kleine pielekes met pasen
Zou je dat kunnen regelen? Daarmee zou je heel veel users die alleen maar willen slowchatten enorm veel plezier doen.
Alvast bedankt!
:D
  maandag 6 april 2015 @ 20:34:06 #196
429367 DKUp
ON TOUR
pi_151429265
Ik zou gewoon weer SC'en waar het hoort w/.
SOONY
  maandag 6 april 2015 @ 20:34:19 #197
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_151429276
LoL _O- _O- _O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_151429331
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 20:34 schreef DKUp het volgende:
Ik zou gewoon weer SC'en waar het hoort w/.
Moet jij niet in Utopia gaan modden dan? :')
  maandag 6 april 2015 @ 20:36:24 #199
429367 DKUp
ON TOUR
pi_151429366
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:35 schreef FANN het volgende:

[..]

Moet jij niet in Utopia gaan modden dan? :')
Sssssssssssttttttttttt
SOONY
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 22:28:08 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_151434573
SC kan in de SC en zeiken in dat zeiktopic.

Hoe moeilijk is het :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')