SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na deze hilarische ontdekking kon ik niet wachten om te zien wat er in het andere pakje zat.
Ik maakte hem snel open en dit erin zat een kaartje met een prachtig gedicht.
En onder het kaartje zat dit:
smegmanus was de held achter dit alles. Wat een baas, wat een heerlijke vent!
Hij wíst gewoon dat zanger Rinus mijn grote held is
smegmanus, super bedankt!![]()
![]()
![]()
Afijn, voor de duidelijkheid, dit is het topic waar ik (indien ontvangen per PM), óf de users die meedoen zelf als ze dat prefereren, de surprise's posten. De deadline is vóór uiterlijk 5 december, maar het distribueren is al begonnen. Later vandaag wordt een herinnerings DM gestuurd.
Veel plezier met het krijgen en maken van jullie surprises!
[ Bericht 1% gewijzigd door Fopje op 02-12-2013 22:37:55 ]Heeft FOK!verkiring met Studeur
Hahahahaha ouwe gulpensnuiver dat je bentquote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef smegmanus het volgende:
Nooit gedacht dat het KKK-logo er gewoon op geprint zou worden ook
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef smegmanus het volgende:
Nooit gedacht dat het KKK-logo er gewoon op geprint zou worden ook
Via lootjestrekker, de TS.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een eindbaas ben je toch ook
Maar als we dingen naar mensen gaan sturen, hoe komen we dan aan de betreffende adressen? Zonder te verlinken wie de Sint is?
Hoe deed jij dat dan zonder de sint te verklikken?quote:
Nee maar die kan toch als tussenpersoon de adressen uitwisselen?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft Kloojoo alle adressen van iedereen dan?
Kan ja, maar wat nou als je te skeer bent voor verzendkosten?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee maar die kan toch als tussenpersoon de adressen uitwisselen?
Het hoeft ook niet, je kunt het ook gewoon digitaal aanleverenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ja, maar wat nou als je te skeer bent voor verzendkosten?
Ja weet ikquote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet, je kunt het ook gewoon digitaal aanleveren
Je hóeft niet perse iets te versturenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ja, maar wat nou als je te skeer bent voor verzendkosten?
Je kon online een plaatje invoegenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je gewoon ergens online een chocoladesint laten bezorgen met het verzoek of er een KKK logo op gedrukt kon worden?
Je hebt die beste mensen vast het hoogtepunt uit hun carrière bezorgdquote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kon online een plaatje invoegen
HAHA HOMOquote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Klojo120 het volgende:
Godverdomme volgens mij heb ik in alle dm's surprises met apostrof s geschreven.
haha dat zou wel een bazenactie zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 16:24 schreef Klojo120 het volgende:
Ik had eigenlijk gewoon iedereen moeten vertellen dat ze mij getrokken hadden.
Open de spoiler voor je surprise! SPANNOND.quote:Op een dag in een land hier ver, ver vandaan schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Haha, deze surprise is van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VAN WIE IS HIJ?!?!? OH MIJN GOD!!!Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |