SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen als je titel van het topic even edit met een tagje zodat hij meer opvaltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef smegmanus het volgende:
Goed plan, ik doe mee.
Maar ik wil mijn 'cadeau' wel graag laten bezorgen in de vorm van een surprise, mag dat ook?
Doe je mee dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef Dressers het volgende:
Tja, op zolderkamers wordt er geen sinterklaas gevierd. Dit is een leuk initiatief om dit soort mensen een beetje op te vangen
Rijmen ben ik wel vrij goed in wordt mij gezegd, ik ben alleen bang dat mijn cadeau geen windeieren legt. Schrijf mij maar in verderquote:
Het is virtueel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef SpacyColours het volgende:
Ik wil wel meedoen, als dat mag, maar het is alleen virtueel he? Een gedichtje, verhaaltje of plaatje maken vind ik prima. Maar mijn knutselkunsten met schaar en lijm zijn de verzendkosten niet waard, dus als ik goed begrijp dat dat niet de bedoeling is dan doe ik mee.
Oké. Tof initiatief.quote:
De kans is momenteel 1/11quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:23 schreef Studeur het volgende:
Ja ik doe mee!
Ik wil wel klojo trekken
Ik kan je ook gewoon meteen trekken?quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijve leuter gekregenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon meteen trekken?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop