SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 02-11-2013 15:53:30 ]Heeft FOK!verkiring met Studeur
alleen als je titel van het topic even edit met een tagje zodat hij meer opvaltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef smegmanus het volgende:
Goed plan, ik doe mee.
Maar ik wil mijn 'cadeau' wel graag laten bezorgen in de vorm van een surprise, mag dat ook?
Doe je mee dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef Dressers het volgende:
Tja, op zolderkamers wordt er geen sinterklaas gevierd. Dit is een leuk initiatief om dit soort mensen een beetje op te vangen
Rijmen ben ik wel vrij goed in wordt mij gezegd, ik ben alleen bang dat mijn cadeau geen windeieren legt. Schrijf mij maar in verderquote:
Het is virtueel jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef SpacyColours het volgende:
Ik wil wel meedoen, als dat mag, maar het is alleen virtueel he? Een gedichtje, verhaaltje of plaatje maken vind ik prima. Maar mijn knutselkunsten met schaar en lijm zijn de verzendkosten niet waard, dus als ik goed begrijp dat dat niet de bedoeling is dan doe ik mee.
De kans is momenteel 1/11quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:23 schreef Studeur het volgende:
Ja ik doe mee!
Ik wil wel klojo trekken
Ik kan je ook gewoon meteen trekken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon meteen trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stijve leuter gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
Nou vooruit dan maar, I'm in.
(Wel behoefte aan DM's ter herinnering, though)
Wat mij betreft wel, dat ligt eigenlijk slechts aan de gene die je loot. Om het adres te verkrijgen enzo danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe ook mee, maar ik wil eigenlijk wel serieus wat versturen naar degene die ik loot, mag/kan dat?
Moeten we dat nog stiekem regelen ofzo, misschien toch beter om eerst iets online-igs te doen (stel dat een kutuser je trekt en hij ineens je adres heeft)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, dat ligt eigenlijk slechts aan de gene die je loot. Om het adres te verkrijgen enzo dan
Yeah, of in het online-igs aanbieden om een echte surprise te sturen ofzo het kan allemaal de mogelijkheden zijn oneindigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moeten we dat nog stiekem regelen ofzo, misschien toch beter om eerst iets online-igs te doen (stel dat een kutuser je trekt en hij ineens je adres heeft)
Dit heb ik ook. Ik vind het leuker om die gene echt iets te sturenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe ook mee, maar ik wil eigenlijk wel serieus wat versturen naar degene die ik loot, mag/kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef Klojo120 het volgende:
Nog tien dagen inschrijven!
Ik kan alleen de OP niet meer aanpassen om mensen toe te voegen dus dat doe ik ff hier.
Users die meedoen:Als het goed is kan je de OP weer aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Super, dankjewelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als het goed is kan je de OP weer aanpassen
Alleen als je het door de schoorsteen gooitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Trouwens ik snap niks van dat loten wie doet dat ?
Die krijg je sowieso met degene die je geloot hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef SpacyColours het volgende:
Ik zou overigens ook wel graag tijdig een DM willen ontvangen als herinnering, mocht dat kunnen. Ik probeer het niet te vergeten maar het zou natuurlijk jammer zijn als dat wel gebeurt.
Wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Mag een gedichtje (met een gedichtje erbij natuurlijk) ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
zie je DMquote:
Eind november/begin december ergens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef Studeur het volgende:
User getrokken waar ik toch een kleine geschiedenis mee heb, zal wat moois verzinnen.
Wanneer is de inleverdatum?
Die kan je dan nu juist in je gedicht fijntjes door de mangel halenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een kutuser, wie wilt er ruilen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Huh hoe kunnen jullie nou allebei mei hebben getrokken
Dan is het namelijk écht een Sinterklaas surprise. Ik vind het altijd het leukst om te bedenken van wie het afkomstig isquote:
In mijn geval onmogelijk, met degene die ik heb getrokken, maar gewoon doen waar je zin in hebt toch? Als je het uiteindelijk maar verteldquote:
omg jongens, het speculeren kan beginnen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn geval onmogelijk, met degene die ik heb getrokken, maar gewoon doen waar je zin in hebt toch? Als je het uiteindelijk maar verteld
Nou, dankje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een kutuser, wie wilt er ruilen?
In jouw DM stond dus iemand uit de crew? Of iemand die je IRL kent? Of of ofquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn geval onmogelijk, met degene die ik heb getrokken, maar gewoon doen waar je zin in hebt toch? Als je het uiteindelijk maar verteld
Jij kan het ook zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
In jouw DM stond dus iemand uit de crew? Of iemand die je IRL kent? Of of of.
Dussssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het leuk om het cadeau te posten met een kloon. En dat we dan van elkaar raden van wie het afkomstig is?
Je stinkt en bent stom,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die kan je dan nu juist in je gedicht fijntjes door de mangel halen![]()
Maar het moet wel leuk blijven he, anders krijgen we weer allemaal drama enzo.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:10 schreef HeaN82 het volgende:
En nu maar iets gaan verzinnen.
Heb alvast een bannertje gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Eind november/begin december ergens.
Ja ik ga een surprise makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef MIOWZ het volgende:
Iemand al een idee wat hij of zij gaat maken?
JA HAD JE MAAR NIET MEE MOETEN DOENquote:
Dat is goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:06 schreef Klojo120 het volgende:
Dat klinkt te vaag. Zorg maar dat je het 1 december af hebt
Dat kan inderdaad ook. Het originele plan was dat er een apart topic voor werd geopend, maar degene die anoniem willen blijven kunnen het naar mij sturen. Ik weet immers toch al wie wie getrokken heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Dat is goed.
Sturen we het dan op naar jou, Klojo120, of maken we dan een dubbelaccount, mits Fopje ons erna niet allemaal gaat bannen?
Ik denk dat zoiets het beste is inderdaad. Oorspronkelijk hadden we het plan om een soort live topic te openen waar iedereen dan alles kon posten, maar ik denk dat a) dat veel te lang zou duren want er doen veel meer mensen mee dan ik voorzien had (*O*), en b) het gaat je nooit lukken een tijdstip te vinden waarop iedereen die meedoet online kan zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef MIOWZ het volgende:
Maar, wat wordt de procedure nu?
ik stel voor dat de deadline op 1 december is en dat iedereen Klojo een pm stuurt met de surprise die deze dan in dit topic plaatst.
Is maar een voorstel hè
Supertjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef MIOWZ het volgende:
ik stel voor dat de deadline op 1 december is en dat iedereen Klojo een pm stuurt met de surprise die deze dan in dit topic plaatst.
Ja, lijkt me prima, even Klojo afwachten, maar denk dat dat wel goed haalbaar isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef MIOWZ het volgende:
Maar, wat wordt de procedure nu?
Is maar een voorstel hè
Ik zou graag deelnemen, if you don't mind.quote:
Helaas, mijn kameraad, de lootjes zijn al getrokken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik zou graag deelnemen, if you don't mind.
Heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet of dat dat nog kan?
Oi, dat is uiterst spijtig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Helaas, mijn kameraad, de lootjes zijn al getrokken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik zou graag deelnemen, if you don't mind.
Heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet of dat dat nog kan?
Misschien nog een extra weekje om je aan te melden? Dat kan makkelijk want het duurt nog een maand voor de surprises af moeten zijn...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Helaas, mijn kameraad, de lootjes zijn al getrokken.
Nee want dan bestaat de kans dat degene die al getrokken zijn een andere trekken en dat er dubbels komen en dan moet ik alle namen weer invoeren, wat ik zou doen, als het praktisch was,maar dat schopt de hele indeling die er al is door elkaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Misschien nog een extra weekje om je aan te melden? Dat kan makkelijk want het duurt nog een maand voor de surprises af moeten zijn...
Hoe meer er mee doen hoe leuker toch...
Ik weet nog niet eens wat ik moet makenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik heb hem al afalleen nog even een leuk gedichtje
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:17 schreef zovty het volgende:
Ik weet ook nog niet wat ik moet maken maar begin de druk al wel te voelen en ik presteer zo slecht onder stress..
En ik heb nog maar een maand en ik moet nog naar de kapper en de tv afstoffen en ik heb het zo druk, en ik wil er wel echt iets moois van maken maar eigenlijk ken ik die user niet zo goed dus ik moet daar ook nog onderzoek naar doen en ik ben bang dat ik dan op het laatste moment maar iets in elkaar pruts en dat zou jammer zijn.
Mijn surprise is al verstuurdquote:Op donderdag 7 november 2013 10:29 schreef MIOWZ het volgende:
Is het misschien een idee om elke user een dm te sturen met de vraag of de surprise vordert? Ik heb zo een vermoeden dat het een beetje dood aan het bloeden is.
Die van mij is analoog. Oude school shizzle jwz.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Fopje het volgende:
Versturen? Het gaat hier toch om een digitaal iets?
Aanmelding gesloten, daar verder s.v.p.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Klojo120 het volgende:
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |