quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:44 schreef Moira. het volgende:
Nou vooruit dan maar, I'm in.
(Wel behoefte aan DM's ter herinnering, though)
Wat mij betreft wel, dat ligt eigenlijk slechts aan de gene die je loot. Om het adres te verkrijgen enzo danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe ook mee, maar ik wil eigenlijk wel serieus wat versturen naar degene die ik loot, mag/kan dat?
Moeten we dat nog stiekem regelen ofzo, misschien toch beter om eerst iets online-igs te doen (stel dat een kutuser je trekt en hij ineens je adres heeft)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, dat ligt eigenlijk slechts aan de gene die je loot. Om het adres te verkrijgen enzo dan
Yeah, of in het online-igs aanbieden om een echte surprise te sturen ofzo het kan allemaal de mogelijkheden zijn oneindigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moeten we dat nog stiekem regelen ofzo, misschien toch beter om eerst iets online-igs te doen (stel dat een kutuser je trekt en hij ineens je adres heeft)
Dit heb ik ook. Ik vind het leuker om die gene echt iets te sturenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe ook mee, maar ik wil eigenlijk wel serieus wat versturen naar degene die ik loot, mag/kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef Klojo120 het volgende:
Nog tien dagen inschrijven!
Ik kan alleen de OP niet meer aanpassen om mensen toe te voegen dus dat doe ik ff hier.
Users die meedoen:Als het goed is kan je de OP weer aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Super, dankjewelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als het goed is kan je de OP weer aanpassen
Alleen als je het door de schoorsteen gooitquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Trouwens ik snap niks van dat loten wie doet dat ?
Die krijg je sowieso met degene die je geloot hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:06 schreef SpacyColours het volgende:
Ik zou overigens ook wel graag tijdig een DM willen ontvangen als herinnering, mocht dat kunnen. Ik probeer het niet te vergeten maar het zou natuurlijk jammer zijn als dat wel gebeurt.
Wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef Bitterlemon het volgende:
Mag een gedichtje (met een gedichtje erbij natuurlijk) ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |