Dit iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
Godverdomme, waarom leggen jullie de lat zo onredelijk hoog
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA dames en heren, het is zover. De volgende surprise is voor
[..]
Open de spoiler voor je surprise! SPANNOND.Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VAN WIE IS HIJ?!?!? OH MIJN GOD!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Slome_stokbrood_eter zijn surprise al gezien??
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2013 01:02:50 ]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wieDankje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Slome_stokbrood_eter zijn surprise al gezien??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik ook maar snel is een gedichtje maken
http://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]
Een ballenwarmerquote:
Die komen allemaal op de laatste dag om kwart voor twaalf 's avondsquote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nog geen DM's/PM's met surprises gehad
Begin dan eens lamme kutquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik vind dit echt geweldig, gewoon nu al
Ik heb overigens nog steeds 0% af van de surprise en het gedicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik presteer beter onder tijdsdruk.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik presteer beter onder tijdsdruk.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Nee teveel sentimentele waarde ik geef hem aan mijn kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |