in andere situaties moet je zo'n dingen ook niet dragenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je in je uppie thuis bent is t geen probleem nee..
quote:
Of makkelijk seks, mag ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo? Je bent toch gewoon lekker lui thuis?
Precies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in andere situaties moet je zo'n dingen ook niet dragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
D4v1d is wel een baas _O_
Op zondag 25 september 2016 16:43 schreef Crip het volgende:
Ik vind jou echt een onwijs leuke user.
Haha op vakantie liep ik heel de dag in m'n onderbroek (wel zo'n veel te comfortabele tent onderbroek dat haast een zwembroek is), en toen kreeg ik een random boner. Dat was super naar. Dus vluchtte ik mijn luchtbed op. Na enige tijd dacht ik dat hij weg was en ging weer staan, had ik nog een halfje.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor jullieTieft op met je facebook meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Deze man.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha op vakantie liep ik heel de dag in m'n onderbroek (wel zo'n veel te comfortabele tent onderbroek dat haast een zwembroek is), en toen kreeg ik een random boner. Dat was super naar. Dus vluchtte ik mijn luchtbed op. Na enige tijd dacht ik dat hij weg was en ging weer staan, had ik nog een halfje.
Eindelevensverhaal.
What the fuckquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha op vakantie liep ik heel de dag in m'n onderbroek (wel zo'n veel te comfortabele tent onderbroek dat haast een zwembroek is), en toen kreeg ik een random boner. Dat was super naar. Dus vluchtte ik mijn luchtbed op. Na enige tijd dacht ik dat hij weg was en ging weer staan, had ik nog een halfje.
Eindelevensverhaal.
Haten op Roburttquote:
Strugglesquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Eindelevensverhaal.
Het was een zuipvakantie ik had m'n lichaam niet meer onder controlequote:
quote:
quote:
Ik haat niet, ik uit alleen mijn gevoel dat ik had na het lezen van zijn post.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik uit alleen mijn gevoel dat ik had na het lezen van zijn post.
quote:
Ja en er was een best knappe dame bij en die deed die avond wel extra lief dus ja voortaan geef ik maar wat vaker een voorproefjequote:
Oké toch even:quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja en er was een best knappe dame bij en die deed die avond wel extra lief dus ja voortaan geef ik maar wat vaker een voorproefje
wentbetterthanexpected.jpeg
Terechtquote:
Haten op roburttquote:
En deze komt in mijn sigquote:
Samen met dezequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |