SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
zie je DMquote:
Eind november/begin december ergens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef Studeur het volgende:
User getrokken waar ik toch een kleine geschiedenis mee heb, zal wat moois verzinnen.
Wanneer is de inleverdatum?
Die kan je dan nu juist in je gedicht fijntjes door de mangel halenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een kutuser, wie wilt er ruilen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
Huh hoe kunnen jullie nou allebei mei hebben getrokken
Dan is het namelijk écht een Sinterklaas surprise. Ik vind het altijd het leukst om te bedenken van wie het afkomstig isquote:
In mijn geval onmogelijk, met degene die ik heb getrokken, maar gewoon doen waar je zin in hebt toch? Als je het uiteindelijk maar verteldquote:
omg jongens, het speculeren kan beginnen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn geval onmogelijk, met degene die ik heb getrokken, maar gewoon doen waar je zin in hebt toch? Als je het uiteindelijk maar verteld
Nou, dankje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een kutuser, wie wilt er ruilen?
In jouw DM stond dus iemand uit de crew? Of iemand die je IRL kent? Of of ofquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In mijn geval onmogelijk, met degene die ik heb getrokken, maar gewoon doen waar je zin in hebt toch? Als je het uiteindelijk maar verteld
Jij kan het ook zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
In jouw DM stond dus iemand uit de crew? Of iemand die je IRL kent? Of of of.
Dussssssssssssssssss....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het leuk om het cadeau te posten met een kloon. En dat we dan van elkaar raden van wie het afkomstig is?
Je stinkt en bent stom,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die kan je dan nu juist in je gedicht fijntjes door de mangel halen![]()
Maar het moet wel leuk blijven he, anders krijgen we weer allemaal drama enzo.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:10 schreef HeaN82 het volgende:
En nu maar iets gaan verzinnen.
Heb alvast een bannertje gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Eind november/begin december ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |