Ja ik ga een surprise makenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef MIOWZ het volgende:
Iemand al een idee wat hij of zij gaat maken?
JA HAD JE MAAR NIET MEE MOETEN DOENquote:
Dat is goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:06 schreef Klojo120 het volgende:
Dat klinkt te vaag. Zorg maar dat je het 1 december af hebt
Dat kan inderdaad ook. Het originele plan was dat er een apart topic voor werd geopend, maar degene die anoniem willen blijven kunnen het naar mij sturen. Ik weet immers toch al wie wie getrokken heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:41 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Dat is goed.
Sturen we het dan op naar jou, Klojo120, of maken we dan een dubbelaccount, mits Fopje ons erna niet allemaal gaat bannen?
Ik denk dat zoiets het beste is inderdaad. Oorspronkelijk hadden we het plan om een soort live topic te openen waar iedereen dan alles kon posten, maar ik denk dat a) dat veel te lang zou duren want er doen veel meer mensen mee dan ik voorzien had (*O*), en b) het gaat je nooit lukken een tijdstip te vinden waarop iedereen die meedoet online kan zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef MIOWZ het volgende:
Maar, wat wordt de procedure nu?
ik stel voor dat de deadline op 1 december is en dat iedereen Klojo een pm stuurt met de surprise die deze dan in dit topic plaatst.
Is maar een voorstel hè
Supertjesquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef MIOWZ het volgende:
ik stel voor dat de deadline op 1 december is en dat iedereen Klojo een pm stuurt met de surprise die deze dan in dit topic plaatst.
Ja, lijkt me prima, even Klojo afwachten, maar denk dat dat wel goed haalbaar isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:50 schreef MIOWZ het volgende:
Maar, wat wordt de procedure nu?
Is maar een voorstel hè
Ik zou graag deelnemen, if you don't mind.quote:
Helaas, mijn kameraad, de lootjes zijn al getrokken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik zou graag deelnemen, if you don't mind.
Heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet of dat dat nog kan?
Oi, dat is uiterst spijtig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Helaas, mijn kameraad, de lootjes zijn al getrokken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik zou graag deelnemen, if you don't mind.
Heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet of dat dat nog kan?
Misschien nog een extra weekje om je aan te melden? Dat kan makkelijk want het duurt nog een maand voor de surprises af moeten zijn...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Helaas, mijn kameraad, de lootjes zijn al getrokken.
Nee want dan bestaat de kans dat degene die al getrokken zijn een andere trekken en dat er dubbels komen en dan moet ik alle namen weer invoeren, wat ik zou doen, als het praktisch was,maar dat schopt de hele indeling die er al is door elkaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Misschien nog een extra weekje om je aan te melden? Dat kan makkelijk want het duurt nog een maand voor de surprises af moeten zijn...
Hoe meer er mee doen hoe leuker toch...
Ik weet nog niet eens wat ik moet makenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik heb hem al afalleen nog even een leuk gedichtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |