quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
Ik faal in mobiel pozten dus komt morgen wel 1 ding KUT binnemkort mark tuitert las ik net godverdomme
Ik kan het lopen te bedenken, maar ik meem aan dat je er een Exotische melody bij had ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Daar stond je dan vanavond,
Het was wel spannend en toch heel fijn,
Maar zoals bij elke wedstrijd,
Kan er maar 1 de winnaar zijn.
In je oranje Hema shirtje
Was je plots op de TV.
Lang leve onze Karina,
En iedereen zingt mee.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Met z'n allen zingen wij 'heel, heel, heel, heel erg bedankt'
Dank je, Karina,
Dank je, Kari-hina,
Laat de complimenten je maar welgevallen.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Ze zeggen wel eens 'Oud gedaan, is jong geleerd',
Want jarenlang heb jij hier naar toe geleefd.
Nu zijn jij degeen die dit feest beleeft,
Maar binnenkort deel je weer note'jes uit,
En dan is het aan ons om te zeggen 'bedankt' en dan zeggen we nu tot besluit
Tot de volgende keer....
Ik ben ouderwets, dat typen op mijn telefoon heb ik nog niet onder de kniequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:20 schreef sacha het volgende:
vooral je prachtige en deftige woordenschat, hebben we vanavond node gemist in ons bejaardenhoekje
[..]
Je was er .. Slaap lekker Karinaquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Bedankt al is de OP volgens mij met een ietwat cynische ondertoon
Ja ik ben hier amper ik weet het, maar volgens mij vermaken jullie je nog best.
[..]
Ik ben ouderwets, dat typen op mijn telefoon heb ik nog niet onder de knieEn omdat ik al oud ben ga ik ook zometeen slapen
Ho, wacht even, ik ben net weer thuis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Bedankt al is de OP volgens mij met een ietwat cynische ondertoon
Ja ik ben hier amper ik weet het, maar volgens mij vermaken jullie je nog best.
[..]
Ik ben ouderwets, dat typen op mijn telefoon heb ik nog niet onder de knieEn omdat ik al oud ben ga ik ook zometeen slapen
Ben jij 40+ of niet...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan het lopen te bedenken, maar ik meem aan dat je er een Exotische melody bij had ...
Was jij er ook ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ho, wacht even, ik ben net weer thuis.Bedankt.
Nu wel.quote:
Karina komt wel goed terecht vannacht .. Misschien zit ze gewoon te fokken in het Kurhaus daarquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
stil nou sjoef![]()
onze mod moet nu slapen
Nah.....quote:
Ja zometeen nog even 1 wijntje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
stil nou sjoef![]()
onze mod moet nu slapen
Ja dat hebben we gezien ... Bij DWDD zat je op de eerste verdieping .. Je hebt het overleeft .. Nog iets leuks meegemaakt? Voor de uitzending tijden s de BBQ ... Hoeveel Fokkers waren er uiteindelijk?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zometeen nog even 1 wijntje.
En in antwoord op chufi: amper watWe zaten achter een scherm.
Het leukste was het gesprekje met Danny Vera na de uitzending vond ik. Aardige kerel. We waren met zijn zevenen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien ... Bij DWDD zat je op de eerste verdieping .. Je hebt het overleeft .. Nog iets leuks meegemaakt? Voor de uitzending tijden s de BBQ ... Hoeveel Fokkers waren er uiteindelijk?
Als de meet maar gelukt is toch ! Daar gaat het uiteindelijk omquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leukste was het gesprekje met Danny Vera na de uitzending vond ik. Aardige kerel. We waren met zijn zevenen.
Je staat er prima op hoor!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Bedankt al is de OP volgens mij met een ietwat cynische ondertoon Ja ik ben hier amper ik weet het, maar volgens mij vermaken jullie je nog best.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Daar stond je dan vanavond,
Het was wel spannend en toch heel fijn,
Maar zoals bij elke wedstrijd,
Kan er maar 1 de winnaar zijn.
In je oranje Hema shirtje
Was je plots op de TV.
Lang leve onze Karina,
En iedereen zingt mee.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Met z'n allen zingen wij 'heel, heel, heel, heel erg bedankt'
Dank je, Karina,
Dank je, Kari-hina,
Laat de complimenten je maar welgevallen.
Dank je, Karina
Dank je, Kari-hina,
Ze zeggen wel eens 'Oud gedaan, is jong geleerd',
Want jarenlang heb jij hier naar toe geleefd.
Nu zijn jij degeen die dit feest beleeft,
Maar binnenkort deel je weer note'jes uit,
En dan is het aan ons om te zeggen 'bedankt' en dan zeggen we nu tot besluit
Tot de volgende keer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |