Niet gezien dat er nog eentje was. Die ene is dicht en die jij noemt zit nu in de reeks.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:25 schreef chufi het volgende:
Iemand heeft per ongeluk het verkeerde nachtwacht topic gereekst... Deze was al 8 uur open en er was inmiddels ook al in gepost . Dus graag zie ik dat gecorrigeerd ..
40+ / De Nachtwacht... Het vervolg #2 dus reeksen
Zag ik een slotje en had een hele tirade hier geplaatst inclusief het gevleugelde "het is hier niet de libelle"en dan lees ik:quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Karina het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens meer overMisschien 2 of 3 'normale' posts.
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met klagen in 40+ Feedback.quote:Opgeruimd, nu mag het weer over 60+ gaan.
Neuh niet de Libelle maar het mocht wel wat meer on topic en minder persoonlijk. Als ik 60 ben zal ik mijn ervaringen postenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik een slotje en had een hele tirade hier geplaatst inclusief het gevleugelde "het is hier niet de libelle"en dan lees ik:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met klagen in 40+ Feedback.
Zou je Fylax even willen verwijderen uit het bingokaart topic?quote:
quote:
Dat dwingende taalgebruik is natuurlijk al lachwekkend. Als hij een bingokaart wil maken prima, reacties geven op andere kaarten ook, maar dat bedelen en zelf geen reet doen, daar word ik een beetje moe van.40+ / De bingokaart.quote:
Ik ga hem niet verwijderen maar zal even in het topic reageren. Je hebt gelijk, maar je kon het ook wat vriendelijker aan hem vragen vind ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je Fylax even willen verwijderen uit het bingokaart topic?
Draagt niets bij aan het topic, loopt alleen maar te bedelen en aandacht te vragan. Dat hij op half FOK! ziekelijk alles om zichzelf wil laten draaien is allemaal prima, maar op 40+ vind ik het achterlijk.
[..]
[..]
Dat dwingende taalgebruik is natuurlijk al lachwekkend. Als hij een bingokaart wil maken prima, reacties geven op andere kaarten ook, maar dat bedelen en zelf geen reet doen, daar word ik een beetje moe van.40+ / De bingokaart.
Geef hem desnoods een eigen speelhoekje in 40+ ofzo waar hij de kutuser uit kan gaan hangen. Alvast bedankt.
Terwijl ik aan het reageren was zag ik dat er een post gewijzigd was.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:28 schreef Karina het volgende:
Ik ga hem niet verwijderen maar zal even in het topic reageren. Je hebt gelijk, maar je kon het ook wat vriendelijker aan hem vragen vind ik.
Vandaar ook mijn opmerking aan hem, dat hij misschien zelf een bingokaart kan maken in plaats van er om te vragen. Bij voorkeur natuurlijk over een veertigplusser, want dit is tenslotte 40+.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terwijl ik aan het reageren was zag ik dat er een post gewijzigd was.
Ik moet je nageven dat je exact had ingeschat wat ik wilde gaan typen.![]()
Normaal gesproken ben ik de vriendelijkheid en behulpzaamheid zelve maar notoire kutusers als Fylax zijn de reden dat ik steeds minder op andere gedeeltes van FOK! kom. Als ze dan hierheen komen, dan spreek ik ze aan in hun eigen taal. FOK! is groot genoeg om te baggeren en om de aandachtshoer uit te hangen, laat ze dat dan gewoon daar doen.
Het is erg leuk dat 40+ groeit als kool en dat daar negatieve effecten bijkomen begrijp ik, maar als je wilt dat mensen moeite blijven stoppen in initiatieven/topics, dan kun je dit soort gasten missen als kiespijn, want hun bijdrage is nul en het zorgt ervoor dat de users die wel structureel iets voor dit subforum willen doen daarmee stoppen.
Topics dichtgooien in 40+. Ik word er niet vrolijk van. Jij wrs niet van onzinnige SC-talk, maar dat kun je ook verwijderen met de mededeling om niet off-topic meer te gaan. Dan zakt het topic vanzelf wel weg. Zoals gebruikelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Nu kan dit topic wel dicht. En kunnen jullie verder in de SC.
Bij de volgende mijlpaal gooi ik hem wel weer open. Ik krijg meestal wel een seintje van Arcee als er weer eentje aankomt.
Ik verwachtte al een reactie van je eerlijk gezegd. Ik zag het topic slowchat worden en dacht, dan kan men verder in de slowchat. Was ook misschien wat overhaast van me.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topics dichtgooien in 40+. Ik word er niet vrolijk van. Jij wrs niet van onzinnige SC-talk, maar dat kun je ook verwijderen met de mededeling om niet off-topic meer te gaan. Dan zakt het topic vanzelf wel weg. Zoals gebruikelijk.
Nu worden de vaste gebruikers aan het ritueel die er vandaag door omstandigheden niet bij waren de kans ontnomen om alsnog te reageren plus dat andere nabesprekingen en alle relevante lijstjes die ik aan het maken was ook nog eens ergens anders moeten gaan plaatsvinden waar (terecht) anderen weer niet op zitten te wachten.
Niet voor niets heb ik het uit de SC gehaald en er een apart topic over gemaakt, omdat niet alle SC-ers blij werden van het maandelijkse mijlpalen gedoe. Je bent wel heel streng voor iets waar er niet echt heel veel verkeerd gaat. Ik begrijp dat je niet op een verkapte tweede SC zit te wachten, maar dat gevaar lijkt me redelijk nihil plus makkelijk te ondervangen.
Daarnaast wil ik het tzt graag kunnen uppen op een tijdstip dat het voor 40+ relevant is (we zijn hier niet allemaal even vlot meer) en niet wanneer (met alle respect) Arcee een seintje geeft dat het zover is. Ongewenste afhankelijkheid.
Het huilen staat me nader dan het lachen Karina. Hoe lossen we dit op?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
Ik verwachtte al een reactie van je eerlijk gezegd. Ik zag het topic slowchat worden en dacht, dan kan men verder in de slowchat. Was ook misschien wat overhaast van me.
Maar goed ik ben de kwaadste niet en snel overgehaald met een goed verhaalEn begrijp nu ook dat je nog wat lijstjes wil posten.
Overigens is het wel zo dat als het topic een X maanden oud is en er komt weer een mijlpaal aan, je het zelf niet meer kunt 'kicken', dan zul je toch een seintje moeten geven.
Ik weet even niet uit mijn hoofd wat de periode is die er voor staat maar ik dacht iets van een maand of 3? maar goed dat merk je vanzelf als je er niet meer kunt posten op een gegeven moment.
Met andere woordenik zat hem weer open voor je, met je lijstjes
Zo snel! Ik heb er een paar gemist dan zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Het duurt tegenwoordig circa 30 dagen voordat de volgende mijlpaal er aankomt, dus dat is snel genoeg om weer in het topic te kunnen gaan posten. Met een beetje geluk is het reageerveld zelfs dan nog open en heeft het geen kickje meer nodig waarbij je de rode waarschuwingstekst te zien krijgt.
Thnx voor je begrip en mijn voorspelbaarheid gooi ik maar op mijn leeftijd.
Done.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Hoi Karina, kan je deze in een reeks zetten ?
40+ / Oefentopic! Deel 2
Mmm hij zou dat nummertje automatisch moeten aanpassen, heb er #3 van gemaakt iig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:44 schreef chufi het volgende:
40+ / 40+ Smoelenboek #3
Moet nummer 3 worden ... Dus auto reeks
Dank
Ik vermoedde al zoiets, maar dank iigquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm hij zou dat nummertje automatisch moeten aanpassen, heb er #3 van gemaakt iig.
Ja en deze kan ook dicht 40+ / Karina we hebben een veel beterquote:Op zondag 8 maart 2015 09:54 schreef chufi het volgende:
iets ging er mis, gooi op deze dan maar een slotje 40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring
Dicht, linkdump.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:55 schreef tong80 het volgende:
Kan deze zo snel mogelijk op slot ?
40+ / Toen namen ze nog tijd voor de humor.....Wim Kan 1979
Dacht dat het leuk was.
Is te erg voor woorden.
Iemand anders heeft het geregeld blijkbaar (ik ben net thuisquote:Op zondag 8 maart 2015 03:13 schreef chufi het volgende:
Karina ... Een niet serieuze user wil telkens niet de TT aanpassen.. Dus mag deze dicht 40+ / [40+ SC #632] PP kicks back met Digitenne
We gaan verder met deeltje 663
40+ / [40+ SC #633] Herhaling is boring
En als terug in de reeks mag helemaal top en een kus van de meester![]()
Ook dicht.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en deze kan ook dicht 40+ / Karina we hebben een veel beter
''ter ere van'' topic voor Karina en die is nog steeds open![]()
40+ / Voor onze lieve Mod Karina
vaduz maakt er een puinhoop van hiero
Net op tijd Txsquote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dicht, linkdump.
[..]
Iemand anders heeft het geregeld blijkbaar (ik ben net thuis).
[..]
Ook dicht.
Sorry voor de late reactie, in het weekend ben ik amper online,ben net thuis.
Good for you!quote:Op zondag 8 maart 2015 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dicht, linkdump.
[..]
Iemand anders heeft het geregeld blijkbaar (ik ben net thuis).
[..]
Ook dicht.
Sorry voor de late reactie, in het weekend ben ik amper online,ben net thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |