Niet huilen, wees een grote vent en droog je tranen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:06 schreef chufi het volgende:
EN zo wordt je gepasseerd terwijl je er naar zit te kijken.
Sjoef heeft de concurrentie de nek omgedraaid...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:07 schreef drakin het volgende:
Waar is de concurrentie gebleven? Is dit weer zo'n gehucht met slechts 1 nachtwacht?
Ow dat is niet zo aardig van Sjoef.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef heeft de concurrentie de nek omgedraaid...
Was er een rel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat is niet zo aardig van Sjoef.
Is die vrijdagavondrel trouwens nog ergens terug te lezen?
Die zou toch komen? Ik heb tot iets na 8 uur in de trein mee kunnen lezen, maar nog niks...nada...noppesquote:
Aanstaande vrijdag dan maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zou toch komen? Ik heb tot iets na 8 uur in de trein mee kunnen lezen, maar nog niks...nada...noppes
Moet ik ook missen, mijn weekend begint morgenavond alquote:
Daarom kan je vrijdag wel rellen...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ik ook missen, mijn weekend begint morgenavond al
Ik kom vrijdagavond denk ik niet op Fokquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom kan je vrijdag wel rellen...
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom vrijdagavond denk ik niet op Fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |