quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je niet weglokken door die 2 serpenten.
Het gemak waarmee over mijn bezwaar wordt heen gekeken.. het is een duidelijk verhaaltjequote:
just me is er niet. Die had de boel anders allang gesusd.quote:
Jij denkt dat ik een grapje maak?quote:
Dank jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste 2 er maar bijgezet zodat het nog een beetje wat lijkt, ondanks dat het geen frequente 40+ bezoekers zijn.![]()
Whehehe! Dan denk je dat het een klein forum is, maar je komt van de ene verbazing in de andere.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een grapje maak? [ afbeelding ] 40+ / Dipje
Helaas is Voxs mijn dipconsultant en dat is wat lastig gezien de huidige situatie.
Graag gedaan.quote:
Het echt kleine is er wel vanaf. Aan de ene kant natuurlijk erg leuk om te zien dat er zoveel groei is en dat 40+ de laatste tijd erg leeft ook buiten de SC, maar aan de andere kant brengt het ook wat nadelen met zich mee. Onvermijdelijk. Nu even een hystirisch (drakin legt je dit wel uit) hoogtepuntje posten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Whehehe! Dan denk je dat het een klein forum is, maar je komt van de ene verbazing in de andere.
Man man man, dacht echt dat ìk prettig gestoord was, maar moet rap terug naar school.
Sorry dat ik de 'prijs' niet binnen gesleept hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Graag gedaan.Iemand die zich netjes komt melden op z'n 40-ste verjaardag vergeet ik natuurlijk niet.
Toch nog een beetje gewonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker. Felicitaties aan iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Ja, jammer maar je had andere dingen aan je hoofd....quote:
Nogmaals bedankt en de lijstjes komen morgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Op verzoek van KT weer open.
Houd de SC een beetje onder controle aub daar is de sc voor
En ik verwacht supergoede lijstjes van KT nu natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |