Zal een maandje duren, maar dan komen de lokquotes wel weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Voxs het volgende:
Het was leuk. Lok me de volgende keer weer
Post-ID verschijnt gewoon in je browser.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aha. Dan moet je dus terug gaan zoeken.
Zat er drie naast. 40+ / Waar gingen jullie als kind op vakantie?
Ja, dat was wel even erg leuk, dat hypergepost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het spel was ook leuker dan het winnenVolgende keer beter.
Zal door mij komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal een maandje duren, maar dan komen de lokquotes wel weer.![]()
Ook nog even een screen gemaakt net van snelstlopende topics. Waar deze bovenaanstaat.
Straks nog even plaatsen, want dat is volgens mij nog nooit gebeurd met een 40+ topic.
[..]
Post-ID verschijnt gewoon in je browser.
Kom eens buurten in de UTO SCquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat was wel even erg leuk, dat hypergepost.
Oh verrek joh!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
Ja maar als je achteraf wil zoeken is het lastiger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
Ik zat er 19 naast. Volgende keer heb ik hemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zal een maandje duren, maar dan komen de lokquotes wel weer.![]()
Ook nog even een screen gemaakt net van snelstlopende topics. Waar deze bovenaanstaat.
Straks nog even plaatsen, want dat is volgens mij nog nooit gebeurd met een 40+ topic.
[..]
Veel plezier straks met het voetbal. Zeker leuk om samen iets te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef Karina het volgende:
Ja maar als je achteraf wil zoeken is het lastiger.
Maar goed ik ga tv kijken.
Het was weer enerverend.
'we' hadden het over de sc hè, dat is echt heeeel wat andersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol! Dat UTO trek ik echt niet. Wie laat zich nou vrijwillig opsluiten.
Tx, eerst nog even DWDD al zal dat wel weer een flopshow zijn ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel plezier straks met het voetbal. Zeker leuk om samen iets te doen.
Maar het gaat toch over dat onderwerp?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'we' hadden het over de sc hè, dat is echt heeeel wat anders
Ja, daar wil je echt zijn nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Ygritte het volgende:
'we' hadden het over de sc hè, dat is echt heeeel wat anders
Nee. Voornamelijk over alles behalve Uto. En heel af en toe over Uto.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar het gaat toch over dat onderwerp?
Nee johquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Koter te kutten? Fylax?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee johin de SC kijkt niemand (zowat) naar Utopia. Gros is daar een beetje blijven hangen.
Nu zit inderdaad die koter te kutten, dus ff wachten zou ik aanraden:P
Laat je niet weglokken door die 2 serpenten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nèh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je niet weglokken door die 2 serpenten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laat je niet weglokken door die 2 serpenten.
Dat is vrij absurd en verontrustend ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteraard.
Jammer toch dat 'heel fok' dan direct weet wie je bedoeld....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |