En dit is hem nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit is hem nu.Zie ik grijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit is hem nu.In mijn hoofd had je zwart haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik krijg een visioen van dit doorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit bij Mo
[ afbeelding ]
Nee, ik ben blond en vergeet mijn zachte G niet. Goudblond.quote:
Ik heb geen baard joh, alleen een onderlip sikje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg een visioen van dit door![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
mooi grijs is dan weer zéker niet lelijk![]()
[ afbeelding ]en welke user is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ben blij dat ik het niet ben. Dan kreeg ik al die oudere vrouwelijke users achter me aan. What a relief.quote:
Je zachte G maakt het lange haar niet goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en vergeet mijn zachte G niet. Goudblond.
Ik laat het toch lekker hangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zachte G maakt het lange haar niet goed
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
mooi grijs is dan weer zéker niet lelijk![]()
[ afbeelding ]Doe mij die maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |