En dit is hem nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit is hem nu.Zie ik grijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dit is hem nu.In mijn hoofd had je zwart haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is de voorkant.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik krijg een visioen van dit doorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit bij Mo
[ afbeelding ]
Nee, ik ben blond en vergeet mijn zachte G niet. Goudblond.quote:
Ik heb geen baard joh, alleen een onderlip sikje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik krijg een visioen van dit door![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
mooi grijs is dan weer zéker niet lelijk![]()
[ afbeelding ]en welke user is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ben blij dat ik het niet ben. Dan kreeg ik al die oudere vrouwelijke users achter me aan. What a relief.quote:
Je zachte G maakt het lange haar niet goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en vergeet mijn zachte G niet. Goudblond.
Ik laat het toch lekker hangen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zachte G maakt het lange haar niet goed
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:34 schreef FANN het volgende:
mooi grijs is dan weer zéker niet lelijk![]()
[ afbeelding ]Doe mij die maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
zou DDM hem willen als hij haar leeftijdsgrens overschrijdt of zou ze een uitzondering willen maken?quote:
DDM heeft niets meer te willenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zou DDM hem willen als hij haar leeftijdsgrens overschrijdt of zou ze een uitzondering willen maken?
Dat zou je niet zeggen, als je zoiets thuis op de bank had zitten. Maar helaas blijft het dus bij kwijlen op foto's van zulke onbereikbare mannen. Net als al die vrouwen die kwijlen van George Clooney. En dan afgeven op mannen als ze een fotomodel mooi vinden. Nou, ik heb niks met fotomodellen, van mij mag je heel die zooi cadeau hebben.quote:
Deze post staat vol met aannamesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen, als je zoiets thuis op de bank had zitten. Maar helaas blijft het dus bij kwijlen op foto's van zulke onbereikbare mannen. Net als al die vrouwen die kwijlen van George Clooney. En dan afgeven op mannen als ze een fotomodel mooi vinden. Nou, ik heb niks met fotomodellen, van mij mag je heel zie zooi cadeau hebben.
Ik wacht op een picca van wat er naast je op de bank zit, en wil de verschillen graag voor je tellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post staat vol met aannames![]()
Aanname 1: hoezo onbereikbaar?
Aanname 2: Kwijlen van George Clooney.
Aanname 3: afgeven op mannen die een fotomodel mooi vinden.
Dit heeft niets te maken met jouw aannames.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wacht op een picca van wat er naast je op de bank zit, en wil de verschillen graag voor je tellen.
Ze lokten me hierheen, ik kan er niets aan doen.quote:
Jawel, je kan ook een niet overal op reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze lokten me hierheen, ik kan er niets aan doen.
Ik neem graag dingen aan, vooral als ze obvious zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met jouw aannames.
Ach, ik zit toch nog even met een peuk,en als het over mij en de kapper gaat kom ik graag even spieken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, je kan ook een niet overal op reageren.
Smoelenboek, weet je...
Echt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
geef effe een seintje als je hem gevonden hebt ....
Het aantal wachtenden voor u is nog.....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
Dees heeft een moment voor zichzelfquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
jezus daar moet eerst een strijkbout overheenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Fann op zoek naar grijze mannen :
[ afbeelding ]
Hier krijg ik toch rillingen van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Fann op zoek naar grijze mannen :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
MadMaster zegt, Ho stop kappen met slowchatten hiero![]()
[ afbeelding ]
en daar gaan wij maar beter naar luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |