Ik wacht op een picca van wat er naast je op de bank zit, en wil de verschillen graag voor je tellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post staat vol met aannames![]()
Aanname 1: hoezo onbereikbaar?
Aanname 2: Kwijlen van George Clooney.
Aanname 3: afgeven op mannen die een fotomodel mooi vinden.
Dit heeft niets te maken met jouw aannames.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wacht op een picca van wat er naast je op de bank zit, en wil de verschillen graag voor je tellen.
Ze lokten me hierheen, ik kan er niets aan doen.quote:
Jawel, je kan ook een niet overal op reageren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze lokten me hierheen, ik kan er niets aan doen.
Ik neem graag dingen aan, vooral als ze obvious zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met jouw aannames.
Ach, ik zit toch nog even met een peuk,en als het over mij en de kapper gaat kom ik graag even spieken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, je kan ook een niet overal op reageren.
Smoelenboek, weet je...
Echt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
geef effe een seintje als je hem gevonden hebt ....
Het aantal wachtenden voor u is nog.....quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
Dees heeft een moment voor zichzelfquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
jezus daar moet eerst een strijkbout overheenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Fann op zoek naar grijze mannen :
[ afbeelding ]
Hier krijg ik toch rillingen van.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Fann op zoek naar grijze mannen :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
MadMaster zegt, Ho stop kappen met slowchatten hiero![]()
[ afbeelding ]
en daar gaan wij maar beter naar luisteren
Yeah hoe vind je mn jurkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings![]()
[ afbeelding ]
Bluezz zingt een liedje
Oh jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings![]()
[ afbeelding ]
Bluezz zingt een liedje
The Tena Lady'squote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah hoe vind je mn jurk
Zo blij met jullie allemaal als mijn band
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar kan ik overheen: 2 badmeesters die me samen van de lage duikplank hebben geslingerd, met toestemming van mijn moeder, ik zat namelijk al een half uur met mijn buurjongetje op de rand te bibberen, we durfden niet...
Treehut heeft zijn oor goed beschermdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb wel eens oor-ontsteking gehad.
Juup wordt boos want de zaag doet niet wat hij wilquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagen
en ik vond nog een oude foto van een verjaardagpartijtje waar kleine Pietquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had een tante, 1 van de 9 zussen van mijn vader en die nam het brei of haakwerkje mee naar een verjaardagsfeestje.
golfer telt zijn centjesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar notaris kost meer dan gratis geregistreerd partnerschap.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |