Het gaat er niet om wat je wel gezellig vindt, maar waar je juist een trauma van hebt opgelopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Draaiorgels![]()
Ik heb zo'n mannetje vanmiddag nog 50 eurocent gegeven, juist gezellig
Ja sorry da's waar...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je wel gezellig vindt, maar waar je juist een trauma van hebt opgelopen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Elke week op woensdag een krant in het portiek van de buren vinden waarin vieze groen-witte slierten vlees zaten. Die schopten we dan de trap af, de goot in, want dat soort smeerlapperij vonden we echt niet kunnen.
Bleek het pens voor de honden van de buren te zijn, dat wekelijks afgeleverd werd.
Als ik tegenwoordig ergens pens zie liggen, dan komen die beelden altijd weer bovendrijven.
Lol. Heb je ook nog een periode gehad dat je ze helemaal niet op slot deed en dan het handvat aantrok oid?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Op school als kleuter ooit opgesloten gezeten in het toilet, kreeg het slot niet meer open.
Tot op de dag van vandaag controleer ik op openbare toiletten eerst het slot voor ik hem dichtdraai
Die herken ik, bij mij was het bij de Chinees. Ik vraag vaak of een metgezel even voor de deur blijft staan, zodat hij niet op slot hoeft. Ik ben altijd blij als er zo'n los haakje zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef Gwywen het volgende:
Op school als kleuter ooit opgesloten gezeten in het toilet, kreeg het slot niet meer open.
Tot op de dag van vandaag controleer ik op openbare toiletten eerst het slot voor ik hem dichtdraai
Daar kan ik overheen: 2 badmeesters die me samen van de lage duikplank hebben geslingerd, met toestemming van mijn moeder, ik zat namelijk al een half uur met mijn buurjongetje op de rand te bibberen, we durfden niet...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef NiceHat het volgende:
Zwemles in groep 6... De vriendelijke badmeester die je gewoon met geweld het water induwde en vervolgens zo'n lompe haak om je middel hing...
Heb je nog steeds een hekel aan zwemmen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:09 schreef NiceHat het volgende:
Zwemles in groep 6... De vriendelijke badmeester die je gewoon met geweld het water in duwde en vervolgens zo'n lompe haak om je middel hing...
Nee. Maar wel heel lang moeite mee gehad.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een hekel aan zwemmen?
Ik wacht in grote spanning.quote:
Ik ga hier niet mijn hele zieleleven op tafel gooien.quote:
Het begin is er.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet mijn hele zieleleven op tafel gooien.
ik heb wel eens oor-ontsteking gehad.quote:
Van rukken wordt je ook doof...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb wel eens oor-ontsteking gehad.
Waarom gelijk weer zo bot?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van rukken wordt je ook doof...
Ik waarschuw slechts.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer zo bot?
Welke trauma's heb jij?
JaJa.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik waarschuw slechts.
Mijn trauma staat hier al...
Dat was nog m.b.t. die oor-ontsteking.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij nu nog steeds een trauma vanwege radio's van vroeger? En zo ja waarom en hoe dan?
zere orenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij nu nog steeds een trauma vanwege radio's van vroeger? En zo ja waarom en hoe dan?
Dat is idd een serieuzer onderwerp wat meer R&P-materiaal is. Je bent meer dan welkom om het hier te delen uiteraard, maar de insteek van het topic is vooral de ietwat minder zware jeugdtrauma's. Ik heb nog iets met (of liever tegen....) loempia's wat ik binnenkort eens neer zal gaan zetten.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:55 schreef ToT het volgende:
Mja bij mij is het wat minder luchtig: veel gepest en in elkaar geslagen op school, een schooldirecteur die het leuk vond me publiekelijk voor schut te zetten terwijl ik dus al gepest werd, en die doodleuk kwam kijken terwijl ik op de grond lag en ik elkaar gebeukt werd en vervolgens op z'n dooie gemakje er vandoor kuierde.
Wat doet dat met je als je nu breienden/hakende mensen ziet? Pak je de pennen af en ga je dan prikken ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had een tante, 1 van de 9 zussen van mijn vader en die nam het brei of haakwerkje mee naar een verjaardagsfeestje.
hèhquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van rukken wordt je ook doof...
Sorry dat ik dit trauma bij je naar boven heb gehaald, maar ik denk dat het goed is voor verwerking.quote:
Hier ookquote:Op maandag 13 april 2015 15:58 schreef rubbereend het volgende:
jeugdtrauma overgehouden aan deze engerd
Bloedsinaasappels vind ik wel lekker. Maar bebogeen kregen we voor straf (maar dan paste het meer in R&Pquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en bloedsinaasappels.
Ongelooflijk wat er allemaal naar boven komt hier in MLN.
Als je dat als kind gedwongen werd om op te eten terwijl je dat heel eng en griezelig er uit vond zien, levert dat wel een jeugdtrauma op.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bloedsinaasappels vind ik wel lekker. Maar bebogeen kregen we voor straf (maar dan paste het meer in R&P)
Hier nog eenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |