Hallo Piet_Piraat,quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo Piet_Piraat,
Zouden de nutteloze You-Tubes weg kunnen uit het SC-topic? Ze voegen namelijk weinig toe.
We hebben al sinds de oprichting van 40+ een muziektopic waar ze prima in passen:
40+ / Punk, disco, New Wave of? #30 : Flowerpower
Alvast bedankt voor je medewerking! [ afbeelding ]
In het smoelenboek zie ik wat opmerkingen over de plaatjes, lijkt me niks mis mee dat hoort er een beetje bij.quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
Reactie van Piet_Piraat weggehaald....geniaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
In het samenvattingentopic iets weggehaald
Goeie vraagquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef Deisyy het volgende:
We vroegen ons af waarom dit topic een sticky heeft 40+ / --Christiaan-- en andere grappenmakers!
Mwah zijn reactie stond natuurlijk ook al hier hequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Reactie van Piet_Piraat weggehaald....geniaal.![]()
Hoi Karina,quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Sou je wat off-topic gebagger weg kunnen halen van de laatste pagina?
In beginsel boeit het me niet zoveel wat anderen posten, maar gelul over voetbal, stoppogingen met roken en alcoholsessies werken behoorlijk demotiverend. Nog even en ik moet Piet achterna.![]()
40+ / Samenvatting van de dag
Done. En dan gewoon hetzelfde in de SC posten chufi dan klopt het weerquote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
Karina niet doen hoor, want dan kloppen de dagelijkse stats straks niet meer
Mag ik dan een lijstje van mijn verwijderde postsquote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Done. En dan gewoon hetzelfde in de SC posten chufi dan klopt het weer
Dat gaat helaas nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik dan een lijstje van mijn verwijderde posts
Zoveel was het niet manquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
Gewoon alles, beetje overdreven hoor....
Zo erg was het ook niet ... King stelt zich aan. Als ie vandaag geen update plaatst gaat ie het wetenquote:
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomtquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg was het ook niet ... King stelt zich aan. Als ie vandaag geen update plaatst gaat ie het weten
En dan ga ik jou vragen die entries te verwijderen.... Zo hij kan het maar beter uit zn hoofd latenquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomt
quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ga ik jou vragen die entries te verwijderen.... Zo hij kan het maar beter uit zn hoofd laten
Hoi Karina. De verkiezingen zijn voorbij en de uitslag staat hier: 40+ / 40+ Verkiezingen 2014quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomt
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina. De verkiezingen zijn voorbij en de uitslag staat hier: 40+ / 40+ Verkiezingen 2014
Kun jij even wat passende tagjes regelen voor de winnaars.Gefeliciteerd trouwens met jouw award.
Dat begrijp ik. Bedankt dat je de moeite wilt doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenKan niets beloven.
Zou je 40+ / Dagcijfers 40+ #2 willen reeksen?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenKan niets beloven.
Done.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je 40+ / Dagcijfers 40+ #2 willen reeksen?
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |