OK, ik zal ze morgen even doorlopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
40+ / Terugvind linkjes-topic naar onze jeugd Ik zat wat linkjes te bekijken maar een aantal doet het niet meer: de eerste drie niet, die van Nieuwsgierig niet en een paar die Merisse heeft gepost.
Tipjen van Bocaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, ik zal ze morgen even doorlopen.
Bejje gek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeHeel goed van je. Had ik wel eerder kunnen doen
stom.
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mág niet, je bent een top-mod
Ik ben ook een beetje gek.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is lief van jeEn een beetje gek moet je wel zijn hoor
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje gek, anders wordt het zo saai.
Hahaha je was al zoverquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Karina kan deze dicht? 40+ / 40+ hosseltopic
er is nu een ander topic, alleen is maar alleen..
40+ / Relatieplanet 40+
Reeksje gemacht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
40+ / Het ultieme jaren 80 muziektopic
Mag bovenstaande in de repeat,, Ik zie er wel toekomst in
Dan moet je wat feedback plaatsen zodat het tipoc wat minder verlaten is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was al lang gedaan hoorKijk maar, zit dicht
Dan is het nu even minder verlaten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je wat feedback plaatsen zodat het tipoc wat minder verlaten is.
Mooi, dan kan ie wel weer ff voorlopig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het nu even minder verlaten.
Maar het eindresultaat was coolquote:
Nu wel ....quote:Op maandag 2 december 2013 10:15 schreef Karina het volgende:
Nee hoor niets met aandacht willen te maken.
Hoi Karina still checking here ..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt wel raar eigenlijk, maar insgelijksDonderdag pas trouwens he?
Ja hoor alles goed hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Karina still checking here ..Alles goed Karina?
Ben je headhunter of word je gehunt .. ?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed hoorBen aan het hunten nu
iboodhuntquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je headhunter of word je gehunt .. ?
Op die manierquote:
Haast niks besteld hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier.. Vandaag genoeg besteld.. Maar jij al enig vooruitzicht om weer een gewone baan , naast je mod leven te hebben?
Sterkte en succes.. Eind october ... mag ik misschien ook weer ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Haast niks besteld hoorNee helaas niet. Solliciteer wel redelijk wat, maar helaas.
Niet zo vaakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
Karina... Hoef vaak heb je hier in 40+ het laatste jaar in moeten grijpen ?
En balen joh. Hopelijk vind je snel weer wat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte en succes.. Eind october ... mag ik misschien ook weer ...![]()
![]()
Klotezooi
Ik ben momenteel onder de pannen ... Spreek je gauw een keer .. Kusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo vaakIk kijk of er een TR staat of een 'raar' topic en dat is niet zo vaak.
[..]
En balen joh. Hopelijk vind je snel weer wat.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben momenteel onder de pannen ... Spreek je gauw een keer .. Kus
Dubbel:quote:
Die ene is dichtquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dubbel:
40+ / Het ultieme jaren 70-muziek-topic #4
40+ / Muziek uit de jaren 70
Nooit gedacht dat dat op 40+ nog eens zou gaan plaatsvinden.
Donequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Kan je voor ons de ontbrekende w in de tt zetten? 40+ / [40+ SC #387] Schwanzanderwandpapierankleber
Het moet zijn Schwanzanderwandpapierankleber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door chufi op 06-09-2014 03:26:55 ]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:53 schreef chufi het volgende:
Hi
Kan deze gast hier geweerd worden met dit soort opmerkingen
40+ / [40+ SC #403] 's avonds laat, komt gore praat...CheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeuh, nieuw deel deed ik maar 420 is altijd goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:37 schreef chufi het volgende:
PP heeft vannacht op de verkeerde knop gedrukt en de SC reeks verbroken
Dus
40+ / Niets is meer wat het lijkt
Moet weer in de SC reeks gezet worden #420 graag en alvast bedankt
Je bent geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Die van Piet staat nu in de reeks. Andere is dicht.
Hoi Karina,quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef Karina het volgende:
Die van Piet staat nu in de reeks. Andere is dicht.
Donequote:Op zaterdag 1 november 2014 10:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Zou je onderstaand topic ook willen reeeksen?
40+ / 40+ Smoelenboek 2
Het heeft geen haast, slaap zacht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
Ik kijk morgenochtend even, ik ga nu slapen
Hallo Piet_Piraat,quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
Terechte klachtquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo Piet_Piraat,
Zouden de nutteloze You-Tubes weg kunnen uit het SC-topic? Ze voegen namelijk weinig toe.
We hebben al sinds de oprichting van 40+ een muziektopic waar ze prima in passen:
40+ / Punk, disco, New Wave of? #30 : Flowerpower
Alvast bedankt voor je medewerking! [ afbeelding ]
In het smoelenboek zie ik wat opmerkingen over de plaatjes, lijkt me niks mis mee dat hoort er een beetje bij.quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hallo Karina
Zouden de nutteloze posts weg kunnen uit het smoelenboek en samenvattings topic.
Die voegen weinig toe.
Reactie van Piet_Piraat weggehaald....geniaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:37 schreef Karina het volgende:
In het samenvattingentopic iets weggehaald
Goeie vraagquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef Deisyy het volgende:
We vroegen ons af waarom dit topic een sticky heeft 40+ / --Christiaan-- en andere grappenmakers!
Mwah zijn reactie stond natuurlijk ook al hier hequote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Reactie van Piet_Piraat weggehaald....geniaal.![]()
Hoi Karina,quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina,
Sou je wat off-topic gebagger weg kunnen halen van de laatste pagina?
In beginsel boeit het me niet zoveel wat anderen posten, maar gelul over voetbal, stoppogingen met roken en alcoholsessies werken behoorlijk demotiverend. Nog even en ik moet Piet achterna.![]()
40+ / Samenvatting van de dag
Done. En dan gewoon hetzelfde in de SC posten chufi dan klopt het weerquote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef chufi het volgende:
Karina niet doen hoor, want dan kloppen de dagelijkse stats straks niet meer
Mag ik dan een lijstje van mijn verwijderde postsquote:Op maandag 15 december 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Done. En dan gewoon hetzelfde in de SC posten chufi dan klopt het weer
Dat gaat helaas nietquote:Op maandag 15 december 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ik dan een lijstje van mijn verwijderde posts
Zoveel was het niet manquote:Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
Gewoon alles, beetje overdreven hoor....
Zo erg was het ook niet ... King stelt zich aan. Als ie vandaag geen update plaatst gaat ie het wetenquote:
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomtquote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo erg was het ook niet ... King stelt zich aan. Als ie vandaag geen update plaatst gaat ie het weten
En dan ga ik jou vragen die entries te verwijderen.... Zo hij kan het maar beter uit zn hoofd latenquote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomt
quote:Op maandag 15 december 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ga ik jou vragen die entries te verwijderen.... Zo hij kan het maar beter uit zn hoofd laten
Hoi Karina. De verkiezingen zijn voorbij en de uitslag staat hier: 40+ / 40+ Verkiezingen 2014quote:Op maandag 15 december 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik gok dat jij er dan zeker in voorkomt
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoi Karina. De verkiezingen zijn voorbij en de uitslag staat hier: 40+ / 40+ Verkiezingen 2014
Kun jij even wat passende tagjes regelen voor de winnaars.Gefeliciteerd trouwens met jouw award.
Dat begrijp ik. Bedankt dat je de moeite wilt doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenKan niets beloven.
Zou je 40+ / Dagcijfers 40+ #2 willen reeksen?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga kijken of er iets geregeld kan wordenKan niets beloven.
Done.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je 40+ / Dagcijfers 40+ #2 willen reeksen?
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |