Ja makkelijk als je het topic uit de reeks haalt. Nu moeten we onze modje er weer bij halen ...quote:
boeiuh hebben ze wat te doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja makkelijk als je het topic uit de reeks haalt. Nu moeten we onze modje er weer bij halen ...
het is een schandequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Speedballs schuld en Karina let niet goed op .....
Topic bedoel je .... Dat kan nu allemaal simpel door bij een gesloten topic onder in het scherm .. 'open nieuw deel ' en dan blijft het in de reeks en wordt het nummer automatisch opgehoogd etc ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Speedball het volgende:
![]()
srry
heb al een tijd geen sc meer geopend
okay, was al blij dat ik het voor elkaar kreeg om sc277 in het grijs te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Topic bedoel je .... Dat kan nu allemaal simpel door bij een gesloten topic onder in het scherm .. 'open nieuw deel ' en dan blijft het in de reeks en wordt het nummer automatisch opgehoogd etc ...
jeuh wat een onderhoudswerk zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef chufi het volgende:
In de My Active topic-lijst staan dan in de stopictitel 2 blauwe cirkeltjes. 1 linksboven ander rechtsonder..
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitelquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
jeuh wat een onderhoudswerk zeg
Ach ik ben nu eenmaal een klunsquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitel
Maakt ook niet uit ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ach ik ben nu eenmaal een kluns
Vergeet Leandra nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitel
Lastig. Nee denk ikquote:
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.quote:
Leuk he? Kerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |