Ja makkelijk als je het topic uit de reeks haalt. Nu moeten we onze modje er weer bij halen ...quote:
boeiuh hebben ze wat te doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja makkelijk als je het topic uit de reeks haalt. Nu moeten we onze modje er weer bij halen ...
het is een schandequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Speedballs schuld en Karina let niet goed op .....
Topic bedoel je .... Dat kan nu allemaal simpel door bij een gesloten topic onder in het scherm .. 'open nieuw deel ' en dan blijft het in de reeks en wordt het nummer automatisch opgehoogd etc ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Speedball het volgende:
![]()
srry
heb al een tijd geen sc meer geopend
okay, was al blij dat ik het voor elkaar kreeg om sc277 in het grijs te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Topic bedoel je .... Dat kan nu allemaal simpel door bij een gesloten topic onder in het scherm .. 'open nieuw deel ' en dan blijft het in de reeks en wordt het nummer automatisch opgehoogd etc ...
jeuh wat een onderhoudswerk zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef chufi het volgende:
In de My Active topic-lijst staan dan in de stopictitel 2 blauwe cirkeltjes. 1 linksboven ander rechtsonder..
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitelquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
jeuh wat een onderhoudswerk zeg
Ach ik ben nu eenmaal een klunsquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitel
Maakt ook niet uit ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ach ik ben nu eenmaal een kluns
Vergeet Leandra nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitel
Lastig. Nee denk ikquote:
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.quote:
Leuk he? Kerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NouIk hoop dat het heel snel januari is.
Tis niet mn ding maar heb er verder geen problemen mee... Maar bomen nee ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watdan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou gelukkig om een leuke reden
Ja nieuwsgierig nu ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou gelukkig om een leuke reden
Ik haat dat achterlangs geneuzelquote:
Wat niet door ging?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Nee marrije is niet zwanger![]()
Voor zover ik weet. Iets met verhuizen.
Doe ff normaal joh, niets achterlangs geneuzel.quote:
Ok johquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh, niets achterlangs geneuzel.
Je zou het haast denken.quote:
Zo'n oom had ik allang het huis uit gezetquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar om nog even op die klote oom terug te komen, toen lag dus mijn hele vloer vol met aarde, ook onder de kast en onder de bank
Wilde niet eens zijn gore baggerschoenen uittrekkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n oom had ik allang het huis uit gezet
Dat zijn de lichtjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wilde niet eens zijn gore baggerschoenen uittrekken
Nou nou Deis, Dat hoor je me niet zeggenquote:
wrom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.
Daarom zeg ik het maar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou Deis, Dat hoor je me niet zeggen
Waarom nietquote:
Ok, je was een piekquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik geen mongooltje wilde spelen.
inderdaad, waarom nietquote:
ah toe Dees, wil je nog een keer mongooltje spelen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik geen mongooltje wilde spelen.
Bruutquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, waarom niet![]()
ik koop maandag een boom, trek hem binnen uit zijn pot en flikker hem vervolgens naar buiten...
misschien voelt het wel goed
Doen! Het lucht wel even op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, waarom niet![]()
ik koop maandag een boom, trek hem binnen uit zijn pot en flikker hem vervolgens naar buiten...
misschien voelt het wel goed
Speedbal is toch helemaal geen kloonquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaat iemand mij vertellen van wie Speedball een kloon is?
nee tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaat iemand mij vertellen van wie Speedball een kloon is?
Het gaat erom wat je moeder van een boom vindt. Als ze het niets vindt kan ze hem altijd nog de tuin intiefen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Soury het volgende:
Ok zit een beetje in dilemma. Mijn moeder haar vriend ligt in het ziekenhuis. Dat gaat wel even duren
Nu wil mijn zus een boom opzetten (als verrassing) Ik ben het er niet mee ééns.Zit ze daar in haar uppie met die kut boom. Ben ik nou zo een éénling
heeft je moeder altijd een boom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Soury het volgende:
Ok zit een beetje in dilemma. Mijn moeder haar vriend ligt in het ziekenhuis. Dat gaat wel even duren
Nu wil mijn zus een boom opzetten (als verrassing) Ik ben het er niet mee ééns.Zit ze daar in haar uppie met die kut boom. Ben ik nou zo een éénling
Heette hij tijdens DGK ook al zo?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Speedbal is toch helemaal geen kloon
nee, ik vind t zo'n gemaakt gedoe, snel weer over tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Nee marrije is niet zwanger![]()
Voor zover ik weet. Iets met verhuizen.
Ja nou ja we hadden het er over "kerst" , en toen zei ze de legendarische woorden, Ik moet niksquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je moeder van een boom vindt. Als ze het niets vindt kan ze hem altijd nog de tuin intiefen.
Blijkbaar niet, geen iedeequote:
gaat dit over niet zwanger zijn of over verhuizenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, ik vind t zo'n gemaakt gedoe, snel weer over tot de orde van de dag
nee ze moet niets maar doet ze iets binnen of buiten haar huis rond kerst?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja we hadden het er over "kerst" , en toen zei ze de legendarische woorden, Ik moet niks
Toen kon ik haar wel zoenen.
Ja je moet niks
We verblijven nu bij haar of in het ziekenhuis waar haar man ligt. Ik ga morgen wat koken en neem wel een kerst bloemetje mee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee ze moet niets maar doet ze iets binnen of buiten haar huis rond kerst?
Al die kerstliedjes ook op de radio en dat moeten we nog 18 dagen aanhorenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
40+ en zwangerquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou je je moeder een plezier doen als je een boompje neer zou zetten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
We verblijven nu bij haar of in het ziekenhuis waar haar man ligt. Ik ga morgen wat koken en neem wel een kerst bloemetje mee.
Hahaha mijn ex collega's weten vast nog wel dat ik grommend zat te eten als Mariah Carey voorbij kwam.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die kerstliedjes ook op de radio en dat moeten we nog 18 dagen aanhoren
Beter dan 16 and pregnantquote:
geen idee, kerst vind ik gedoe, daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
gaat dit over niet zwanger zijn of over verhuizen
Dat is dus de vraag, mijn zus wil die boom ik niet. Ja het is redelijk ernstig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je je moeder een plezier doen als je een boompje neer zou zetten?
Is het ernstig met haar vriend?
het gaat om je MOEDERquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, mijn zus wil die boom ik niet. Ja het is redelijk ernstig.
Ah dus wel gewoon zwangerquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan 16 and pregnant![]()
Btw, marrije is nog geen 40+
Maar het gaat niet om je zus of om jou, maar om je moeder. Ik kan me voorstellen dat het voor mensjes op die leeftijd belangrijk is dat er koste wat kost een kutkerstboom in huis moet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, mijn zus wil die boom ik niet. Ja het is redelijk ernstig.
ja jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, kerst vind ik gedoe, daar reageerde ik op
beide niet, ook niet in januari en ook geen verhuizing. Maar dan is kerst wel voorbij met al zn gedoe.quote:
Sterkte dan, komende weken Marrije.... Tot wanneer de zon weer vroeger aan de hemels staat...quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
beide niet, ook niet in januari en ook geen verhuizing. Maar dan is kerst wel voorbij met al zn gedoe.
hahaha! leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Wel heb ik afgelopen week de jaarwisseling al gevierd![]()
Echt?! Het was belachelijk, maar ook hilarischquote:
En wij moeten geloven dat het lijf isquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Het was belachelijk, maar ook hilarisch![]()
Ik was naar de opname van Top 2000 sing a long met o.a. vanVelzen, Racoon, Glennis Grace, Anita Meyer en Lee Towers. Dit wordt op oudejaarsavond uitgezonden, dus moest er getoast, gezoend en oliebollen worden gegeten
Ja, dus of je het spelletje mee wilt spelen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat het lijf is
OK dus we gaan je niet herkennen tot dan ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dus of je het spelletje mee wilt spelen.
Ja en die mag ook wel ééns geen zin hebben in die zooi tochquote:
Alleen als ze dat zelf bepaaltquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die mag ook wel ééns geen zin hebben in die zooi toch
in mijn vorige leven ook een paar van dat soort uitzendingen bij mogen wonen, altijd een feestjequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Het was belachelijk, maar ook hilarisch![]()
zij vindt dat zooi?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die mag ook wel ééns geen zin hebben in die zooi toch
dank je, wat dat betreft mag januari ook snel voofbijquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dan, komende weken Marrije.... Tot wanneer de zon weer vroeger aan de hemels staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |