Er zijn vorige week op verzoek nog foto's uit dat topic verwijderd. Zie paar pagina's terug in deze FB.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
. Verwijderen van foto's zou dus onzin zijn en doen we dus niet.
Dat is dan een uitzondering geweest want normaliter doen we dat om eerder genoemde redenen niet. Ik vind het ook prima om die reeks met het forum mee naar de archieven te verplaatsen als dat meer rust geeft.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn vorige week op verzoek nog foto's uit dat topic verwijderd. Zie paar pagina's terug in deze FB.
Goed idee, kan naar het archief, in US wil ik niet staan.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is dan een uitzondering geweest want normaliter doen we dat om eerder genoemde redenen niet. Ik vind het ook prima om de reeks met het forum mee naar de archieven te verplaatsen als dat meer rust geeft.
Prima. Dan doen we dat.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, kan naar het archief, in US wil ik niet staan.
Er zijn vaker op verzoek pics verwijderd uit dat topic, maar wmb dan idd liever de archieven in.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat is dan een uitzondering geweest want normaliter doen we dat om eerder genoemde redenen niet. Ik vind het ook prima om de reeks met het forum mee naar de archieven te verplaatsen als dat meer rust geeft.
40+ / RIP 40+quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:00 schreef DrNick het volgende:
Rip aan de nabestaanden is hier wel van toepassing.
Het versplintert teveel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:06 schreef Leandra het volgende:
Wat een gedoe weer om niks, vreet dat extra subforum teveel bandbreedte ofzo?
Wanneer wordt jij weer opgesloten?quote:
HAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij weer opgesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |