Het is geen week en dat vonden we wat lomp.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar slaat die week rekken op?
Trek er dan de stekker gelijk uit.
Beetje halve bak, we sluiten dit subforum maar je kan nog kleine week posten.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is geen week en dat vonden we wat lomp.
Goed, geen zin om in GC te gaan lopen miepen, dus einde 40+ in algehele zin voor mij.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dames en heren, sommigen zagen het waarschijnlijk al aankomen, er is besloten dat 40+ begin volgende week gesloten gaat worden. Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
De actieve sc's gaan we verplaatsen op de onderstaande manier:
Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat ->GC
Topicreeks: Punk, disco, New Wave of? ->MUZ
Topicreeks: Muziek-ketting -> MEN
Ultieme jaren 60, 70, 80 muziek (reeksen) ->MUZ
Topicreeks: Foto's als kind -> US
Topicreeks: Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 2 ->MLN
Idd ik ga ze zo missen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:32 schreef Joezi het volgende:
Ik weet dat FOK! wil verjongen, maar echt walgelijk hoe jullie die oudjes hier weg willen treiteren.
Maar leg nog eens uit wie, wat en waarom het zo in de weg zit dat het forum gesloten moet worden?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dames en heren, sommigen zagen het waarschijnlijk al aankomen, er is besloten dat 40+ begin volgende week gesloten gaat worden. Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
De actieve sc's gaan we verplaatsen op de onderstaande manier:
Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat ->GC
Topicreeks: Punk, disco, New Wave of? ->MUZ
Topicreeks: Muziek-ketting -> MEN
Ultieme jaren 60, 70, 80 muziek (reeksen) ->MUZ
Topicreeks: Foto's als kind -> US
Topicreeks: Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 2 ->MLN
De uitleg staat er eigenlijk al en veel meer valt er niet aan toe te voegen. Er zijn fora waar alleen maar nog maar een paar slowchats in lopen. Al die half lege hokjes versplinteren FOK!quote:Op donderdag 9 april 2015 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar leg nog eens uit wie, wat en waarom het zo in de weg zit dat het forum gesloten moet worden?
Hebben mensen er last van?
Het is niet mijn slowchat, want kom er zeer zelden. Vroeg me gewoon af waarom het iemand in de weg staat en wie daarvan last van heeft?quote:Op donderdag 9 april 2015 20:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De uitleg staat er eigenlijk al en veel meer valt er niet aan toe te voegen. Er zijn fora waar alleen maar nog maar een paar slowchats in lopen. Al die half lege hokjes versplinteren FOK!
We willen de activiteiten wat meer concentreren. Je slowchat blijft gewoon bestaan alleen in een ander, wat actiever, hokje.
dat dusquote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet mijn slowchat, want kom er zeer zelden. Vroeg me gewoon af waarom het iemand in de weg staat en wie daarvan last van heeft?
En versplintering is op een forum waar voor elke scheet een apart subfora wordt bedacht niet echt een argument.
Prrrttttttuuttttquote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet mijn slowchat, want kom er zeer zelden. Vroeg me gewoon af waarom het iemand in de weg staat en wie daarvan last van heeft?
En versplintering is op een forum waar voor elke scheet een apart subfora wordt bedacht niet echt een argument.
Het heeft helemaal niets met "last van" te maken. Dat wordt ook nergens zo gezegd. Zoveel nieuwe fora worden er niet geopend? Ik kan me de laatste zo snel niet voor de geest halen. Hooguit een tijdelijk forum.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het over tegen gaan van versplintering op een forum met 57 (!!) openbare subfora en nog een stel besloten andere fora.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het heeft helemaal niets met "last van" te maken. Dat wordt ook nergens zo gezegd. Zoveel nieuwe fora worden er niet geopend? Ik kan me de laatste zo snel niet voor de geest halen. Hooguit een tijdelijk forum.
Jep!quote:Op donderdag 9 april 2015 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het over tegen gaan van versplintering op een forum met 57 (!!) subfora.
Hoeveel daarvan ga je nog sluiten op die versplintering tegen te gaan?quote:
Dat is hierboven al ergens gevraagd. Ik ga nu even een serietje kijken.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan ga je nog sluiten op die versplintering tegen te gaan?
Geef me ajb even tijd om zaken te (laten) verwijderen voordat ze naar een subforum gaan waar een heel ander soort publiek komt en waar ik geen behoefte heb dat het daar verschijnt. Als digibeet is dat een behoorlijk karwei.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen weet het nu wel, slot erop en klaar.
dan vraag je dat toch aan Opa? vraag meteen even of hij al mijn foto's uit het Foto's als kind topic wil verwijderenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef me ajb even tijd om zaken te (laten) verwijderen voordat ze naar een subforum gaan waar een heel ander soort publiek komt en waar ik geen behoefte heb dat het daar verschijnt. Als digibeet is dat een behoorlijk karwei.
Goed idee.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dan vraag je dat toch aan Opa? vraag meteen even of hij al mijn foto's uit het Foto's als kind topic wil verwijderen
Heel toevallig is dat het topic waaruit ik ook eea wil laten verwijderen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
dan vraag je dat toch aan Opa? vraag meteen even of hij al mijn foto's uit het Foto's als kind topic wil verwijderen
graag want ik kan ze niet meer verwijderenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel toevallig is dat het topic waaruit ik ook eea wil laten verwijderen.
Morgen ga ik even de 3 deeltjes bij langs om de linkjes naar de postings hier te posten en als ik pics van jou tegenkom, dan zal ik ze er ook wel bij zetten als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |