over fatsoen gesprokenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef yvonne het volgende:
Oh, jullie zijn trouwens bij deze modloos, ik mag toch hopen dat jullie voor de 12 slowchats waarvan 5 muziektopics geen moderartie nodig hebben..
RIP 40+quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die lol is allang weg sinds de uberfuhrers nadrukkelijk hun stempel op 40+ proberen te drukken
Maar goed veel plezier daar
Mijn opmerking was niet naar de moderators e.d.bedoeld, dat zou ik niet doen want die doen het voor hun plezier. Als het toch zo opgevat is, mijn excuses dan aan crew die zich aangesproken voelen maar nogmaals het was geen irritatie naar de crew toe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:00 schreef yvonne het volgende:
Tsja, geloof het of niet, maar na zoveel jaren FOK! ben ik het wel zat om dat soort benamningen over crew te lezen.
We zijn ook maar een stel sukkels die proberen de boel een beetje leefbaar te houden.
Niemand hoeft onze voeten te kussen, maar een heel klein beetje fatsoen mag wel.
Goed dat je het even uitlegt Juupquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet naar de moderators e.d.bedoeld, dat zou ik niet doen want die doen het voor hun plezier. Als het toch zo opgevat is, mijn excuses dan aan crew die zich aangesproken voelen maar nogmaals het was geen irritatie naar de crew toe.
En nu hou ik er over op.
Geen probleem, ik wil niet dat iemand die de verkeerde persoon/personen zich aangesproken voelt/voelen.quote:
precies... daarom zei ik het ook al, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je Karina niet bedoeldequote:Op dinsdag 7 april 2015 13:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen probleem, ik wil niet dat iemand die de verkeerde persoon/personen zich aangesproken voelt/voelen.
Neeee absoluut niet, ik ben wel eens irritant naar de moderators toe maar als ik het persoonlijk zou bedoelen dan stuur ik die persoon in kwestie wel een privébericht.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... daarom zei ik het ook al, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je Karina niet bedoelde
En nu wordt jij dus de nieuwe mod?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Klopt, het "uberfuhrers" sloeg op mij omdat ik vriendelijk had verzocht het weer ontopic te houden.
Ik had van jou verwacht dat jij wel had begrepen dat mijn modamibitie een grap wasquote:
Ik had van jou verwacht dat jij wel had begrepen dat mijn post over jouw moderatorschap hier een grap wasquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had van jou verwacht dat jij wel had begrepen dat mijn modamibitie een grap was
al die tijd is dat er gewoon, in een heel speciaal hoekjequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Rellen![]()
Voeten kussen![]()
Uber meesteressen
Het zoldertje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:58 schreef sacha het volgende:
[..]
al die tijd is dat er gewoon, in een heel speciaal hoekje
En jij ook bedanktquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
precies... daarom zei ik het ook al, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat je Karina niet bedoelde
Moet eerst al die rommel opgeruimd worden zeker.quote:
Volgens google is dat een zondebok.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. er is een scapegoat nodig, is prima hoor...
Hihiquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens google is dat een zondebok.
dat is afschuwelijk menselijk Fann, dan hoef je niet naar jezelf te kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. er is een scapegoat nodig, is prima hoor...
Pleur de spiegel ook maar wegquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is afschuwelijk menselijk Fann, dan hoef je niet naar jezelf te kijken
Die kan georganiseerd worden in de 40+ slowchat die gewoon blijft bestaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Neeeee!!!!!En die 40+ meet die een keer zou komen dan?
Zou je voor deze reeks mss ook ergens een plekje kunnen vinden?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dames en heren, sommigen zagen het waarschijnlijk al aankomen, er is besloten dat 40+ begin volgende week gesloten gaat worden. Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
De actieve sc's gaan we verplaatsen op de onderstaande manier:
40+SC Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat ->GC
Punk, disco, New Wave of? Topicreeks: Punk, disco, New Wave of? ->MUZ
Muziek-ketting Topicreeks: Muziek-ketting -> MEN
Ultieme jaren 60, 70, 80 muziek (reeksen) ->MUZ
Foto's als kind Topicreeks: Foto's als kind -> US
Tuurlijk. Memory lane misschien?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou je voor deze reeks mss ook ergens een plekje kunnen vinden?
Topicreeks: Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 2
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar GC zou mss ook kunnen. Wat jullie het beste lijkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Tuurlijk. Memory lane misschien?
Ok! Dan ga ik voor Memory Lane. Ik geef het even door aan de mod daar.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar GC zou mss ook kunnen. Wat jullie het beste lijkt.
Waar is de MED?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dames en heren, sommigen zagen het waarschijnlijk al aankomen, er is besloten dat 40+ begin volgende week gesloten gaat worden. Er zijn teveel fora die alleen maar draaien op een of een paar slowchats en 40+ is daar een van.
De actieve sc's gaan we verplaatsen op de onderstaande manier:
Topicreeks: [40+ SC #1] Het regent, het regent, de pannetjes worden nat ->GC
Topicreeks: Punk, disco, New Wave of? ->MUZ
Topicreeks: Muziek-ketting -> MEN
Ultieme jaren 60, 70, 80 muziek (reeksen) ->MUZ
Topicreeks: Foto's als kind -> US
Topicreeks: Waaraan merk je dat je ouder bent/wordt? deeltje 2 ->MLN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |