Late we eerlijk zijn: Vanochtend ging het prima, tot een uur of 4. Maar zoeen major blackout in Utrecht dat gebeurt blijkbaar elk jaar wel een keer, en dat is niet op te lossen of op te vangen. Dus ja, als je dat maar hard genoeg naar je klanten toe schreeuwt, hoef je ook niet eens te PROBEREN er wat aan te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:43 schreef Yreal het volgende:
Vreemd dat mensen ineens allemaal geloven dat de winterdienstregeling zo noodzakelijk is..![]()
dat was 2 jaar terug wel anders
We kopen op Marktplaats een paar kinderwagens en die gaan we omkatten naar 1435 en dan gaan we mythbuster-style klote maken op die lijn waar verder toch niks op rijdtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:48 schreef Bitlord het volgende:
Wat gaan we nu doen mbt het nieuwjaarsrondje? Aangezien de bodemplaten eraf kunne blijven vallen aangezien er niets aan de constructie wordt aangepast op korte termijn, en ik verwacht dat de Belgische inspectie de trein nu pas weer toelaat als de V250 volkomen veilig is, zie ik de Fyra V250 zo nog maar eens een halve maand niet meer rijden.
Gezien vanuit de inspectie zie ik geen reden om akkoord te gaan met een halfbakken oplossing, zij zullen niet meegetrokken willen worden in dit debacle en blijven zich streng opstellen.
Ik word doodziek van dat gezeik heel de tijd. Zodra duidelijk wordt dat fyra 26 jan niet gaat rijden, annuleren. Desnoods betaal ik je de boekingskosten wel terug. Maar ALS dat zo is dan gaan we radicaal een ander rondje plannen. Snel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:49 schreef James1988 het volgende:
Afhankelijk van wat de V250 doet (of niet doet) kan het nodig zijn om het rondje aan te passen. Ik stel wel voor om dezelfde route aan te houden, maar dan met 'klassieke intercities'. We zijn dan wel langer onderweg.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:28 schreef Bitlord het volgende:
Nou zeuren, ik wil gewoon een leuk rondje hebben. En niet anderhalf uur in Essen blauwbekken om vervolgens staand door Kijkuit en Kapelle naar Antwerpen te gaan.
Is primaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word doodziek van dat gezeik heel de tijd. Zodra duidelijk wordt dat fyra 26 jan niet gaat rijden, annuleren. Desnoods betaal ik je de boekingskosten wel terug. Maar ALS dat zo is dan gaan we radicaal een ander rondje plannen. Snel.
Maak er iets leuks vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel er wel wat voor om een alternatief programma te gaan onderzoeken, bijvoorbeeld:
Amsterdam CS
Hanzelijn
Groningen
Leer
Rheine
Pimpel terug via Flestown
Twee jaar geleden liep het hele land vast als het koud werd. Nu reed het nog redelijk tijdens de sneeuw, de grote storing op Utrecht uitgezonderd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:43 schreef Yreal het volgende:
Vreemd dat mensen ineens allemaal geloven dat de winterdienstregeling zo noodzakelijk is..![]()
dat was 2 jaar terug wel anders
Ik moet zeggen dat het nu ook wel aardig gaat. Mijn trein is geschrapt, maar er blijft altijd nog een halfuursdienst over. Het zou alleen fijn zijn als het logistiek te regelen is dat de treinen die wel rijden ook lang zouden zijn. Er moeten toch dubbel zoveel mensen in, dus maak die dingen dan zo lang mogelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 06:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Twee jaar geleden liep het hele land vast als het koud werd. Nu reed het nog redelijk tijdens de sneeuw, de grote storing op Utrecht uitgezonderd.
ik bedoelde dat we 2 jaar geleden met zijn alle de winterdienstregeling uitkotste, maar je nu de grootste zeikerd bent als je er nog aan durft te twijfelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 06:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Twee jaar geleden liep het hele land vast als het koud werd. Nu reed het nog redelijk tijdens de sneeuw, de grote storing op Utrecht uitgezonderd.
Kun je dat preciezer formuleren, liefst met een linkje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:44 schreef greavy het volgende:
De treinstellen moeten in België weer een X-aantal veilige kilometers maken, en de inspectie moet het goedkeuren.
Bij het station zo te zien, ongebruikelijke plek, er zijn daar wel werkzaamheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:25 schreef Duvel het volgende:
Ik hoor net dat er weer iemand is aangereden rond Bilthoven.
Das minder, gezien de locatie hoeft het geen springer te zijn zoals nu al wordt geroepen.quote:
Maar goed, als het gister kon, had het donderdag ook mogelijk geweest..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Late we eerlijk zijn: Vanochtend ging het prima, tot een uur of 4. Maar zoeen major blackout in Utrecht dat gebeurt blijkbaar elk jaar wel een keer, en dat is niet op te lossen of op te vangen. Dus ja, als je dat maar hard genoeg naar je klanten toe schreeuwt, hoef je ook niet eens te PROBEREN er wat aan te doenlekkah makkahlahk
Dank je... Ze was onderweg naar ons, dus het wordt wat later.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:32 schreef bork het volgende:
[..]
Das minder, gezien de locatie hoeft het geen springer te zijn zoals nu al wordt geroepen.
Sterkte!
quote:09:26:24 19-01-13 GROUP-1 P 1 ONGEVAL Soestdijkseweg Noord BHV Eenh: BHV618 BHV609 BHV612
0706582 BRW Veiligheidsregio Utrecht (OvD De Bilt)
0706584 BRW Veiligheidsregio Utrecht (Bilthoven) (Blusploeg 111)
0706585 BRW Veiligheidsregio Utrecht (Bilthoven) (Blusploeg 112)
0709561 BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode Binnensticht - Lekstroom)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 10:29 V Amsterdam Centraal (IC 12628) 12:17 A Roosendaal ----- 12:22 V Roosendaal (R 2583) 13:10 A Antwerpen Centraal ----- 13:35 V Antwerpen Centraal (IR 613) 13:52 A Antwerpen-Noorderkempen ----- 14:08 V Antwerpen-Noorderkempen (IR 634) 14:25 A Antwerpen Centraal ----- 14:43 V Antwerpen Centraal (IR 2914) 16:52 A Liège-Guillemins ----- 17:17 V Liège-Guillemins (R 5367) 17:50 A Maastricht ----- 17:58 V Maastricht (IC 868) 20:22 A Amsterdam Centraal |
Die hebben nooit naar Brussel gereden, en die locs zijn volgens mij allang weer verhuurd aan andere partijen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:11 schreef arkkey het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon die "oude" fyra bakken in, die rijden toch wel? Gewoon die losse rode goederen locomotief met die wagons met afbladderende verf erachter
Schijnt een Fyra ergens defect gehebben te staan die de boel blokkeert..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:13 schreef dennistd het volgende:
Van de binnenlandse Fyra valt ook bijna de helft uit, dus daar gaat het ook niet best mee..
Op welke planeet leef je dan?quote:The V250, which therefore represents a state of the art response to the request for fast
links in Europe, is a vehicle extensively tested and perfectly able to compete in the market
Zeg dat wel jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:21 schreef b2py het volgende:
The start of the high-speed train V250, between Belgium and the Netherlands, has
demonstrated the technological level of the High-Speed products of AnsaldoBreda
Mooi, in de regio Alkmaar is de helft alweer weggesmolten!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Morgen wordt er weer sneeuw verwacht trouwens.
Die wilden/willen de Belgen nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:11 schreef arkkey het volgende:
Waarom zetten ze niet gewoon die "oude" fyra bakken in, die rijden toch wel? Gewoon die losse rode goederen locomotief met die wagons met afbladderende verf erachter
Kan het oprukken van Vlaams in Nederland geen halt worden toegeroepen? Afschaffen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:58 schreef b2py het volgende:
Thalys heeft nooit het netwerk moeten stilleggen door het winterweer, maar heeft wel in het verleden treinen moeten afschaffen daardoor.
Alhoewel niet veel gebruikt in NL is het gewoon correct Nederlandsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Kan het oprukken van Vlaams in Nederland geen halt worden toegeroepen? Afschaffen.
Ja, daar is al wel iets over bekend. Maar dan niet openbaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over de dienstregeling van morgen...? Want sneeuw en alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |