abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:34:41 #1
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_120324325

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:35:03 #2
19479 Mr.J
pi_120324344
Goede topicstart btw. ^O^
pi_120324534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Goede vraag, behalve de raises heb ik ook vrij weinig inspiratie voor zijkant schouders. Of upright rows, maar goed, daar is niet iedereen het mee eens.
Voor rear delts kun je wel iets meer, als rear raises gecontroleerd uitvoert voel je het best wel goed. En dan is er nog zo'n oefening, ik weet niet hoe die heet, maar je doet een soort shrug maar dan met de bar achter je lichaam. En meer met je ellebogen buigen zeg maar.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Upright rows inderdaad, en voor de rears zou ik deze eens proberen. http://www.exrx.net/Weigh(...)BBRearDeltRaise.html

Het ziet er wat vreemd uit, maar het is een prima oefening waar je best zwaar mee kan gaan.
Deze shit is goud, thanks. _O_ Nog nooit zoveel pump in mijn rear delts gehad.
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:46:18 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120325088
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Deze shit is goud, thanks. _O_ Nog nooit zoveel pump in mijn rear delts gehad.
Wat je trouwens ook nog kan doen is BOR. Medium wide grip zodat je je rear delts goed kan aanspannen, en dan ipv naar je core op borst/schouderhoogte liften.
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:56:49 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_120325695
Tenen omhoog is trouwens een goeie om eens te proberen. Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:00:28 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120326034
Wat zou Freud van die verspreking zeggen :P

Maar moet vast zelden zijn.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:03:10 #8
19297 stinkie
pi_120326129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef stinkie het volgende:
Tenen omhoog is trouwens een goeie om eens te proberen. Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.
zelden. Zelden goed op mijn hiel. Zelden dus
pi_120327653
Ja je moet ook goed stevig staan bij het seksen haha.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:48:22 #10
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120328158
Zelden seks ook zeker... Hehehehe
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:35:01 #11
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120330044
Even een medische vraag, post 'm hier omdat hier duidelijk de meeste kennis zit:

Van de zomer tijdens het benchen ineens scherpe pijn in rechterschouder, aantal weken gelopen met pijn en amper functioneel, niks gedaan. Uiteindelijk met ontstekingsremmers en meer rust overgegaan. Dacht aan acute peesontsteking/impinchment gezien de symptomen. Daarna niet meer aan de gewichten gehangen, ook ivm seizoenstart waterpolo, weer rustig aan gaan trainen en vanaf half september weer volledig bezig (3x per week + wedstrijd, 5-6 uur totaal).

Echter, gevoeligheid is nooit echt weggegaan. Na een training of bij koud starten (bijv geen tijd om in te zwaaien) lichte zeurende pijn op dezelfde plek. Nooit genoeg om te stoppen tijdens het zwemmen, maar het zit er wel. Als we pushups moeten doen of veel kant klimmen, dan voel ik het duidelijk meer achteraf. Ik zwem uiteraard veel en werp ook met rechts (gelukkig goede techniek), met schieten nergens last van als m'n schouder warm is. Ook met dagelijkse bezigheden geen last.

Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?
  zaterdag 15 december 2012 @ 02:42:47 #12
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_120332237
MEALPLAN!

Ik vlieg vandaag dus om 21:00 (Sydney tijd), dus kan mezelf lekker voldouwen en IF aanhouden. Lekker vasten en tukken in het vliegtuig tot ik in Beijing ben. Zodra ik Beijing ben, douw ik mezelf op de lokale foodcourt helemaal vol met Peking eend en dan lekker vasten opweg naar Amsterdam :W

En mocht ik toch honger krijgen in het vliegtuig, dan heb ik dit bij me:

Die bars zijn echt gruwelijk :')

[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 15-12-2012 02:51:52 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 15 december 2012 @ 02:43:57 #13
77130 star_gazer
pi_120332240
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:
Even een medische vraag, post 'm hier omdat hier duidelijk de meeste kennis zit:

Van de zomer tijdens het benchen ineens scherpe pijn in rechterschouder, aantal weken gelopen met pijn en amper functioneel, niks gedaan. Uiteindelijk met ontstekingsremmers en meer rust overgegaan. Dacht aan acute peesontsteking/impinchment gezien de symptomen. Daarna niet meer aan de gewichten gehangen, ook ivm seizoenstart waterpolo, weer rustig aan gaan trainen en vanaf half september weer volledig bezig (3x per week + wedstrijd, 5-6 uur totaal).

Echter, gevoeligheid is nooit echt weggegaan. Na een training of bij koud starten (bijv geen tijd om in te zwaaien) lichte zeurende pijn op dezelfde plek. Nooit genoeg om te stoppen tijdens het zwemmen, maar het zit er wel. Als we pushups moeten doen of veel kant klimmen, dan voel ik het duidelijk meer achteraf. Ik zwem uiteraard veel en werp ook met rechts (gelukkig goede techniek), met schieten nergens last van als m'n schouder warm is. Ook met dagelijkse bezigheden geen last.

Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?
Het is een beetje een cliche... Maar rotator cuff?
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:36:25 #14
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120333269
Mijn kuiten, wat doe je? Heb de rep range omlaag gehaald en zit nu al dagen met een sicke DOMS. Ook aleen paar dagen keelpijn en hoesten dus eten gaat ook moeilijker. FUAAAARK
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_120333443
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Bendoe het volgende:
Mijn kuiten, wat doe je? Heb de rep range omlaag gehaald en zit nu al dagen met een sicke DOMS. Ook aleen paar dagen keelpijn en hoesten dus eten gaat ook moeilijker. FUAAAARK
Grote jongen :*
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:57:47 #16
19479 Mr.J
pi_120333448
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:

Paar keer goed laten masseren. Niet dat fysio gerommel, maar deep tissue massage.

Paar keer een half uur wat traantjes, daarna weer ok. :)
pi_120333460
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Bendoe het volgende:
Zeer herkenbaar. Kun je nog plat op je voeten staan?
pi_120333500
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef star_gazer het volgende:
MEALPLAN!

Ik vlieg vandaag dus om 21:00 (Sydney tijd), dus kan mezelf lekker voldouwen en IF aanhouden. Lekker vasten en tukken in het vliegtuig tot ik in Beijing ben. Zodra ik Beijing ben, douw ik mezelf op de lokale foodcourt helemaal vol met Peking eend en dan lekker vasten opweg naar Amsterdam :W

[ afbeelding ]

Als protein bars niet zo ziek duur waren kocht ik ze ook wel vaker. Zal wel beter te betalen zijn in Australië?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:03:30 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_120333521
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kruipend de trap op :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_120333564
quote:
MEALPLAN!

[ afbeelding ]

Yeah, nice man. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Kruipend de trap op :X
In het openbaar op je tenen moeten lopen. ;(
Onder de douche toch maar weer proberen of je vlak kunt staan, maar het enige wat je krijgt is spastisch geschok van je kuiten. ;( :')
Kuiten helemaal hard en vol, dagen lang. :')

Just weakness leaving deh bohdy. _O_

Tijdelijk wat meer carbs eten en (nog) meer water drinken Bendoe, en blijven bewegen. Voor mij maakte dat een wereld van verschil.
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:16:08 #21
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120333634
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ja. Ik heb altijd rechts meer spierpijn dan links.
Boks van Bendoe _O_
pi_120338273
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_120338709
quote:
Ik wil die powercage hebben....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120338998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik de Prowler :'(
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:26:03 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120339180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

gyms zonder power cage ;( schande
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_120339399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:26 schreef seto het volgende:

[..]

gyms zonder power cage ;( schande
Eigenlijk wel, maar wat die gast daar heeft is best dope. Een storage ruimte en dan heb je gewoon je eigen gym. Het kost meer dan een normale gym, maar damn, HOW SWEET!
pi_120339501
quote:
Wat een vette oefeningen. _O_
pi_120339575
quote:
MEALPLAN!

[ afbeelding ]

HPLC, die term ken ik van iets anders, iets met gaschromatograaf voor vloeistoffen? :P

zaterdag 15 december 2012 @ 15:06:55 #29
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_120340308
Echt tof hier trainen in Vietnam, heb hier in de lokale sportschool squats, deadlifts en shrugs geïntroduceerd. In het begin keek iedereen me aan van wtf is die gozer aan het doen maar ik heb hier al veel vrienden gemaakt en ik ben ook de grootste hier :)
pi_120341230
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef SunTzu het volgende:
Echt tof hier trainen in Vietnam, heb hier in de lokale sportschool squats, deadlifts en shrugs geïntroduceerd. In het begin keek iedereen me aan van wtf is die gozer aan het doen maar ik heb hier al veel vrienden gemaakt en ik ben ook de grootste hier :)
Pics? :)
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:44:46 #31
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_120341299
quote:
Ook zonder te trainen is de gemiddelde Nederlander groter dan zo'n Vietnamees :')
  zaterdag 15 december 2012 @ 15:58:07 #32
354147 SunTzu
pi_120341639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:42 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Pics? :)
Zal binnenkort eens even kijken, eet hier veel biefstuk omdat het niks kost :P ben hier wel op zoek gegaan naar ontbijtgranen maar is nergens te vinden. En in sommige melk zit taurine wtf.

[ Bericht 7% gewijzigd door SunTzu op 15-12-2012 16:05:55 ]
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:02:58 #33
354147 SunTzu
pi_120341770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:44 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Ook zonder te trainen is de gemiddelde Nederlander groter dan zo'n Vietnamees :')
Allebei mij ouders zijn ook Vietnamees, ben zelf ook maar 1.74m maar toch wel 2x zo breed als de gemiddelde mens hier. En veel meiden zeggen tegen me dat mijn chest groter dan die van hen is :') kleine tietjes :( wel heerlijk na het trainen zonder shirt op de motorscooter naar huis te rijden. Overal als een douchebag zonder shirt paraderen. :P bitch I'm fabulous
pi_120341895
quote:
Zijn er nog een beetje gyms te vinden daar? Ik zit er in februari/maart en wil onderweg af en toe wel eens trainen..
pi_120342106
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Paar keer goed laten masseren. Niet dat fysio gerommel, maar deep tissue massage.

Wel met happy ending?

Waar haal je die deep tissue massage in onze buurt?
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:37:46 #36
354147 SunTzu
pi_120342874
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zijn er nog een beetje gyms te vinden daar? Ik zit er in februari/maart en wil onderweg af en toe wel eens trainen..
Ja er zijn wel gyms te vinden maar wel schaars, dumbells gaan maar ongeveer tot 27kg vaak ook best krap trainen omdat de gebouwen niet zo breed zijn. Maar je krijgt wel respect door zwaar te liften, geen woorden voor nodig. Gemiddelde prijs is zo'n 60 cent per dag maar als je ergens lang bent kan je ook per week of maand betalen. Iedereen traint op blote voeten maar ik vind het wel fijn om te deadliften en squatten op deze manier. Wel super warm daar, maar ik ben niet vies van mijn eigen zweet. ^O^
pi_120343026
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ja er zijn wel gyms te vinden maar wel schaars, dumbells gaan maar ongeveer tot 27kg vaak ook best krap trainen omdat de gebouwen niet zo breed zijn. Maar je krijgt wel respect door zwaar te liften, geen woorden voor nodig. Gemiddelde prijs is zo'n 60 cent per dag maar als je ergens lang bent kan je ook per week of maand betalen. Iedereen traint op blote voeten maar ik vind het wel fijn om te deadliften en squatten op deze manier. Wel super warm daar, maar ik ben niet vies van mijn eigen zweet. ^O^
_O_. Daar ga ik dan zeker een paar keer naar op zoek! Dat zwaar liften zal dan wel tegenvallen na 2 maanden katabool rondreizen. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door ElDinosaur op 15-12-2012 16:46:48 ]
  zaterdag 15 december 2012 @ 16:53:01 #38
354147 SunTzu
pi_120343500
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O_. Daar ga ik dan zeker een paar keer naar op zoek! Dat zwaar liften zal dan wel tegenvallen na 2 maanden katabool rondreizen. :')
Eerste paar dagen kan je niet voluit trainen omdat je lichaam moet wennen aan de luchtvochtigheid enz.
pi_120348858
Ga je vaker naar vietnam? Lijkt me echt ziek om een keer daar naar toe te gaan.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_120349160
quote:
Haha alphaboy weer, nice.
pi_120351893
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Yeah, nice man. :D

[..]

In het openbaar op je tenen moeten lopen. ;(
Onder de douche toch maar weer proberen of je vlak kunt staan, maar het enige wat je krijgt is spastisch geschok van je kuiten. ;( :')
Kuiten helemaal hard en vol, dagen lang. :')

Just weakness leaving deh bohdy. _O_

Tijdelijk wat meer carbs eten en (nog) meer water drinken Bendoe, en blijven bewegen. Voor mij maakte dat een wereld van verschil.
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar, Panzerbrah? Ik heb juist altijd dat ik waggel omdat ik m'n kuit júist niet omhoog krijg, m'n voet moet continu vlak blijven. :') Als gevolg loop ik dus niet vanuit m'n kuiten maar echt puur vanuit m'n heupen (benen blijven stijf).
Of toch du vader?
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:23:24 #42
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120352397
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar, Panzerbrah? Ik heb juist altijd dat ik waggel omdat ik m'n kuit júist niet omhoog krijg, m'n voet moet continu vlak blijven. :') Als gevolg loop ik dus niet vanuit m'n kuiten maar echt puur vanuit m'n heupen (benen blijven stijf).
Als ik nu mijn kuiten ga rekken voelt het alsof ze uit elkaar scheuren.
Boks van Bendoe _O_
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:45:43 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_120353326
Voor degenen die zich zorgen maken over de Glycemic Index van zetmeelproducten, en de eeuwige discussie of het verschil van 4 punten tussen volkorenbrood en witbrood nou zoveel uitmaakt, deze pagina met een interessante studie:

http://suppversity.blogsp(...)sense-glutamine.html

Samenvatting: als je je zetmeel (brood, pasta, aardappels, rijst etc.) samen met ander voedsel eet waarin vetten en/of eiwitten zitten, dan wordt de GI van wat je doorslikt gigantisch omlaag gehaald.

Dus in plaats van te miepen of de vezelfs in je volkorenbrood er veel toe doen voor je GI, kun je beter er wat boter of pindakaas op smeren. :)
Confidence through competence
pi_120353617
Wat ik voornamelijk interessant vind, is hoe mashed potato je insuline harder laat spiken dan een pure glucose oplossing...
Of toch du vader?
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:55:55 #45
55709 Stereotomy
pi_120353690
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat ik voornamelijk interessant vind, is hoe mashed potato je insuline harder laat spiken dan een pure glucose oplossing...
Oh, maar dat was toch al langer bekend, dat aardappelpuree blijkbaar een hogere bloedsuikerspiegel geeft dan pure glucose?

Geen idee precies hoe, misschien hogere concentratie en zwakke schakels in de glucoseketens.
pi_120354017
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Oh, maar dat was toch al langer bekend, dat aardappelpuree blijkbaar een hogere bloedsuikerspiegel geeft dan pure glucose?

Geen idee precies hoe, misschien hogere concentratie en zwakke schakels in de glucoseketens.
Ik was niet zozeer op de hoogte dat dat een bekend feit was, maar ik geloof je meteen. Ik ben inderdaad zelf ook al een tijdje ervan overtuigd geraakt dat GI een waardeloze maatstaf is (de onderzoeken aan de hand waarvan de GI werd bepaald namen ook aan dat de proefpersonen in een fasted state van ~24 uur waren, praktische waarde 0.0 dus).
Of toch du vader?
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:07:17 #47
55709 Stereotomy
pi_120354170
Fasted state, 230 kcal (ergens in die richting) aan puur te onderzoeken voedsel. De spreiding per individu schijnt ook enorm te zijn, en in de tabellen met GI staat natuurlijk weer geen standaarddeviatie opgenomen.

Daarnaast lijken laag GI-dieten vs hoog GI-dieten geen mallemoer uit te maken.

Denk dat GI alleen handig is voor diabeten die niet een te grote 'boink' willen hebben als ze die producten puur gaan eten.
pi_120355152
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:14 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wel met happy ending?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:35:37 #49
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120355508
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef Weissman het volgende:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Chineesjes zijn er wel goed in voor redelijke prijzen. 30.- per uur zonder happy ending dan. Alleen doen zij meer een sooort drukpuntenmassage en niet echt sportmassage.
pi_120355556
Kreeg dit vandaag via de mail binnen; wat denken jullie ?

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 22:47:55 ]
pi_120355965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Weissman het volgende:
Kreeg dit vandaag via de mail binnen; wat denken jullie ?

[ afbeelding ]
Fiks de link, ben benieuwd
pi_120357249
quote:
Is vast niet zo moeilijk tussen al die aziaten. (of was je dat zelf ook? :P )
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_120357386
Before:

Gisteren in de gym gemaakt:

Ben wel tevreden met 'n schouders en armen ook wel. Borst blijft alleen een beetje achter.

In before: ga eens naar de kapper.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sapstengel op 15-12-2012 23:39:23 ]
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:22:29 #54
55709 Stereotomy
pi_120357411
dude, had jij niet eerst lang steil haar? :o
pi_120357432
Ik had eerst dreadlocks, mijn haar was altijd al vrij gekruld. Wanneer het lang wordt iig, als het zeg maar tot onderkant oren is blijft het nog stijl.
pi_120357849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef Sapstengel het volgende:

[ afbeelding ]

Ben wel tevreden met 'n schouders en armen ook wel. Borst blijft alleen een beetje achter.

Goede progressie man. (tenminste, kan me nog vaag een foto herinneren :P )
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_120357984

Even de post aangepast met before erbij.
pi_120358082
Goede armen en schouders bra.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:57:25 #59
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120358630
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb hier geprobeerd over na te denken, maar ik kom er niet uit.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de glucose-transporters verzadigd raken bij een glucose-oplossing en er inactivatie van de transporters ofzo optreedt, wellicht mede door snelle hoge glucosespiegels in het bloed.

Terwijl bij zetmeel een langzame afgifte van glucose is omdat het eerst afgebroken moet worden, zodat er minder snel verzadiging optreedt en de transporters constant glucose blijven opnemen omdat er geen inactivatie optreedt.
This isn't even my final form.
  zaterdag 15 december 2012 @ 23:59:03 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120358679
quote:
Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Echt mooi om te zien dit. Een rasechte ecto was je eerst, zulke ecto's zeggen vaak 'ja ik eet wel 6 boterhammen per dag maar ik kan gewoon geen spiermassa aanzetten'. Jij laat zien dat het gewoon wel kan.
pi_120360233
Hoeveel tijd zit er tussen die foto's? Zeker veel vooruitgang geboekt iig.
pi_120361639
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:39 schreef esv7 het volgende:
Hoeveel tijd zit er tussen die foto's? Zeker veel vooruitgang geboekt iig.
10 maanden, ben half februari begonnen. Maar heb wel de eerste 3 maanden ongeveer verspild door een crapschema te volgen :') .had me toen nog niet echt verdiept in trainingen dus deed maar wat eigenlijk.
pi_120362267
Netjes dan behoorlijk wat kg's aangekomen of niet? En qua kracht?
pi_120363371
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 01:35 schreef esv7 het volgende:
Netjes dan behoorlijk wat kg's aangekomen of niet? En qua kracht?
Ja klopt, van 70 naar 86.5. En kracht ook ja, moet mezelf alleen wel blijven pushen. Nu 28kg dumbbell press, 90 DL, 85 SQ. Kon denk ik hoger zijn als ik vanaf het begin harder ging.
pi_120363596

Before and after steroids :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 16 december 2012 @ 03:56:07 #66
77130 star_gazer
pi_120364422
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:01 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Als protein bars niet zo ziek duur waren kocht ik ze ook wel vaker. Zal wel beter te betalen zijn in Australië?
die bars zijn hier, net zoals alles, idioot duur. 5 dollar, maar deze zijn wel mega goed met 45g eiwit en maar 4.5g suiker. Bazenvoer à 350 kcal.

En ach, hoe vaak vlieg je de wereld over... Ik haal mijn eiwitten normaal uit vast voedsel ipv bars, maar nu even geen keus :)
-
  zondag 16 december 2012 @ 04:03:50 #67
77130 star_gazer
pi_120364480
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:02 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Allebei mij ouders zijn ook Vietnamees, ben zelf ook maar 1.74m maar toch wel 2x zo breed als de gemiddelde mens hier. En veel meiden zeggen tegen me dat mijn chest groter dan die van hen is :') kleine tietjes :( wel heerlijk na het trainen zonder shirt op de motorscooter naar huis te rijden. Overal als een douchebag zonder shirt paraderen. :P bitch I'm fabulous
hehe, Asians 'miren pecs zwaar. Is mij ook al opgevallen. Mijn vriendin (Japans) kan er iig niet vanaf blijven :P Ik heb hier in Australië wel 'iets' meer concurrentie van roid boys. Op Bondi beach staat echt ongeveer de helft van de gasten stijf van de juice. Swaybacks, dikke backné, moon faces, je ziet hier alles.
-
pi_120365752
Interessant nieuw ebook van Brad Pilon over de hoeveelheid proteïne je nodig hebt om spieren te laten groeien.

quote:
Right now, I feel confident in saying ‘if you want to build muscle, workout and possibly take your creatine’, but that’s about it. I cannot find a scientifically valid reason to tell you to take protein after your workouts nor can I find a reason to eat any more than 70-120 grams of protein in a 24-hour period.
pi_120367948
quote:
Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Netjes!
Ziet er sowieso ook uit als een mooie kleedkamer, dat heb ik niet hoor :')
pi_120369131
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:00 schreef Travel. het volgende:

[..]

Netjes!
Ziet er sowieso ook uit als een mooie kleedkamer, dat heb ik niet hoor :')
Kost wel 40 euro per maand ;( .
  zondag 16 december 2012 @ 13:08:49 #71
55709 Stereotomy
pi_120369836
Wow, ik betaal 80 EUR per jaar :P

Wel als ex-student van de gym van de uni, maar toch :P
pi_120370237
Ik krijg zelfs nog 10% studentenkorting, normaal is het 49 per maand :') .

Ja ik vind het jammer dat ik niet meer op de uni woon inderdaad, mijn broertje nog wel en die betaalt ook iets van 7.50 per maand.
  zondag 16 december 2012 @ 13:24:25 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120370241
Ik 20.- pm, dus 240.- per jaar. Niet zo'n mooie kleedruimte maar wel alle faciliteiten voor een goede training.
Net terug van benenprogramma, overal gewicht bijgedaan. Ging goed.
Met de squat zit ik al op lichaamsgewicht qua trainingsgewicht.
  FOK!fotograaf zondag 16 december 2012 @ 14:19:16 #74
159915 -Menn0-
MNO
pi_120371990
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 09:44 schreef kevin_ het volgende:
Interessant nieuw ebook van Brad Pilon over de hoeveelheid proteïne je nodig hebt om spieren te laten groeien.

[ afbeelding ]

[..]

:o
,,/
pi_120372025
Hoelang squat je al kaasplankje?
Ik betaal nu 30 euro per maand, maar ben tot noch toe tevreden en het is drie minuten lopen van mijn huis vandaan das ook wel lekker.
  zondag 16 december 2012 @ 14:28:13 #76
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120372333
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef esv7 het volgende:
Hoelang squat je al kaasplankje?
Ik betaal nu 30 euro per maand, maar ben tot noch toe tevreden en het is drie minuten lopen van mijn huis vandaan das ook wel lekker.
Ik denk sinds mijn 20e en dat is erm.. 17 16 jaar. Niet het hele jaar rond, meestal maar iets van 4 of 5 maanden per jaar. Vorige winter heb ik niks gedaan. We hadden een huis gekocht, en 6 maanden druk geweest met verbouwen.

Nu is alles op orde hier en kan ik weer lekker trainen.
pi_120372530
Oh nice, mooi dat het op orde is dan.
  zondag 16 december 2012 @ 14:36:30 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120372692
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:32 schreef esv7 het volgende:
Oh nice, mooi dat het op orde is dan.
Ja, prachtig huis geworden.

Kijk maar hier:

K&W / Leintjeuhs en kaasplankjes 50s penthouse aan de Maas 3 Bijna klaar

Wel met trainen een flinke achterstand opgelopen daardoor. Na een zomer een beetje uitgerust te hebben is het zaak die achterstand weer weg te werken. Ik heb er weer zin in.
pi_120372947
Mooi huis man, vooral die keuken vindt ik er echt erg op vooruit gegaan.
pi_120373946
lekker pompen in een feed the beast shirt
pi_120376480
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:38 schreef Sapstengel het volgende:

Even de post aangepast met before erbij.
Nu nog een keer naar de kapper :')
  zondag 16 december 2012 @ 16:16:15 #83
19479 Mr.J
pi_120376755
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:14 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wel met happy ending?

Ik zit in Amsterdam bij iemand, geen happy end, wel een goed resultaat. ;)
  zondag 16 december 2012 @ 16:17:00 #84
354147 SunTzu
pi_120376787
Na het trainen een koortsig gevoel gekregen maar zodra ik een verse fruitshake op had was het voorbij, leef hier op een brood met ei en rijst met biefstuk dieet zowat. Liften ging wel lekker vandaag. Tekort aan voedingsstoffen maar ze verkopen niet wat ik in NL eet.
  zondag 16 december 2012 @ 16:26:59 #85
55709 Stereotomy
pi_120377293
http://www.biomedcentral.com/1741-7007/10/42

^^ mooie recente (2012) samenvatting in normaal Engels van wat we weten over fructose. Conclusie: fructose (en dus sucrose, tafelsuiker) is in kleine hoeveelheden prima voor met name gezonde krachtsporters. Schepje suiker / honing in je kwark okee, elke dag een pak koekjes opvreten niet okee.
pi_120378759
quote:

[ afbeelding ]

[..]

http://mennohenselmans.co(...)ke-for-bodybuilders/
Of toch du vader?
  zondag 16 december 2012 @ 17:14:37 #87
55709 Stereotomy
pi_120379510
Kan niet vaak genoeg herhaald worden voor een beetje normale hoeveelheden in je dieet :)
pi_120380063
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 04:03 schreef star_gazer het volgende:

[..]

hehe, Asians 'miren pecs zwaar. Is mij ook al opgevallen. Mijn vriendin (Japans) kan er iig niet vanaf blijven :P Ik heb hier in Australië wel 'iets' meer concurrentie van roid boys. Op Bondi beach staat echt ongeveer de helft van de gasten stijf van de juice. Swaybacks, dikke backné, moon faces, je ziet hier alles.
Haha, in Nederland zie ik bijv. met het uitgaan of op feesten ook een hoop grote gasten lopen.
  zondag 16 december 2012 @ 17:36:34 #89
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_120380368
quote:
Lijkt mij ook wel tof om een keer zo te trainen!
pi_120381443
quote:
Ik train vaak met Polen, echt fijne mensen om mee te trainen. Nederlanders hebben meestal meer definitie maar zij hebben echt massa zeg maar.

Ze zijn ook nooit te beroerd om je ff te helpen en gaan vaak tot het gaatje. Jammer alleen dat de communicatie vaak niet zo soepel verloopt aangezien ze meestal alleen Pools en een paar woordjes Engels spreken. Maar goed, in de gym heb je niet zo veel woorden nodig.
  zondag 16 december 2012 @ 18:49:02 #91
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_120383836
quote:
Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Good transformation, so far.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_120384659
quote:

[ afbeelding ]

[..]

Hmm even lezen, zou voor een student met beperkt budget toch goed uitkomen
  zondag 16 december 2012 @ 19:13:21 #93
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120384769
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Good transformation, so far.
Voor 10 maanden is 14 kilo een heel goed resultaat ja :Y
Boks van Bendoe _O_
  zondag 16 december 2012 @ 19:19:06 #94
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120385018
quote:
Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Well done. Daar zit een hoop toewijding en discipline in. ^O^

Ow, en ga eens naar de kapper. :P
pi_120385159
Dat handue van befire is echt hilarisch :p
pi_120386172
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik krijg zelfs nog 10% studentenkorting, normaal is het 49 per maand :') .

Ja ik vind het jammer dat ik niet meer op de uni woon inderdaad, mijn broertje nog wel en die betaalt ook iets van 7.50 per maand.
Ik betaal 28 nog wat, waarom is dat van jou duurder? Je bent in februari begonnen zei je?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zondag 16 december 2012 @ 20:31:57 #97
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_120388512
Ik betaal 29 per maand, vind ik wel prima, is een vrij rustige sportschool.

Zojuist net even flink gezweet, ik moet langzaam weer een beetje de motivatie terug krijgen
SPOILER
Weinig gedaan de laatste tijd, dat merk je goed ;( ;)
pi_120389198
Ja mijn sportschool is overdag ook erg rustig, is alleen kut dat je dan geen spotter hebt.
pi_120392129
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Ganzz het volgende:
Ik betaal 29 per maand, vind ik wel prima, is een vrij rustige sportschool.

Zojuist net even flink gezweet, ik moet langzaam weer een beetje de motivatie terug krijgen
SPOILER
Weinig gedaan de laatste tijd, dat merk je goed ;( ;)
Aardige schouders zo te zien.

En je hebt hetzelfde probleem met je onderarmen als ik volgens mij..
  zondag 16 december 2012 @ 21:30:37 #100
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_120392181
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef esv7 het volgende:
Ja mijn sportschool is overdag ook erg rustig, is alleen kut dat je dan geen spotter hebt.
Hier kan ik het dan meestal wel aan een personeelslid vragen. Maar wanneer er helemaal niemand in de gym is vind ik dat ook weer kut :P Beter dan fucking druk maar er mag wel wat volk lopen.
  zondag 16 december 2012 @ 21:33:21 #101
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_120392421
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hier kan ik het dan meestal wel aan een personeelslid vragen. Maar wanneer er helemaal niemand in de gym is vind ik dat ook weer kut :P Beter dan fucking druk maar er mag wel wat volk lopen.
Het boeit me helemaal niet of er nou veel of weinig mensen zijn, zolang ik maar mijn training lekker af kan maken zonder te hoeven wachten bij het squatrek :)
pi_120392468
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done. Daar zit een hoop toewijding en discipline in. ^O^

Ow, en ga eens naar de kapper. :P

quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik betaal 28 nog wat, waarom is dat van jou duurder? Je bent in februari begonnen zei je?
Geen idee eigenlijk, heb je daluren abonnement? Dan gaat er nog 10 euro af. ik betaal 38. Ben inderdaad in februari begonnen.
  zondag 16 december 2012 @ 21:34:23 #103
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_120392499
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Het boeit me helemaal niet of er nou veel of weinig mensen zijn, zolang ik maar mijn training lekker af kan maken zonder te hoeven wachten bij het squatrek :)
Dat hoef ik hier sowieso zelden, maar we hebben er dan ook twee.
pi_120393903
**40 euro per maand na kortingen crew**
Of toch du vader?
  zondag 16 december 2012 @ 21:59:35 #105
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120394237
Liefst gewoon home gym, kan niet wachten tot ik er de ruimte voor heb. _O_
Mooi posters ophangen van Ahnald en Frenk enzo. _O_
  zondag 16 december 2012 @ 22:05:41 #106
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120394617
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Levolution het volgende:
Ik woonde een tijd geleden anti kraak in Schiedam, toen had ik een heel hoekhuis voor mezelf met een enorme garage eronder. Het was er wel muf en vochtig, maar ruimte zat en dubbele openslaande deuren met uitzicht op de Schie. Nu hebben we ook een grote berging, maar als je wilt trainen heb je al gauw flink ruimte nodig en staat alles in de weg.

Geef mij maar de gym dus. Ik heb nog zat spullen staan dus als je verhuizen gaat geef maar een gil want ik moet er toch vanaf.
  zondag 16 december 2012 @ 22:20:55 #107
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120395635
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik woonde een tijd geleden anti kraak in Schiedam, toen had ik een heel hoekhuis voor mezelf met een enorme garage eronder. Het was er wel muf en vochtig, maar ruimte zat en dubbele openslaande deuren met uitzicht op de Schie. Nu hebben we ook een grote berging, maar als je wilt trainen heb je al gauw flink ruimte nodig en staat alles in de weg.

Geef mij maar de gym dus. Ik heb nog zat spullen staan dus als je verhuizen gaat geef maar een gil want ik moet er toch vanaf.
Haha, bedankt voor het aanbod, maar volgens mij zit verhuizen er voorlopig nog niet in. :D

Maar over de ruimte. Meer dan een kleine kamer heb je eigenlijk niet nodig, als je gewoon een powercage, gewichten en een bankje plaatst heb je bijna alles al. Eventueel doe je er nog 5mm dumbells en andere details bij en je kan bijna alles in je home gym.
  zondag 16 december 2012 @ 22:27:51 #108
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_120396179
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

Haha, bedankt voor het aanbod, maar volgens mij zit verhuizen er voorlopig nog niet in. :D

Maar over de ruimte. Meer dan een kleine kamer heb je eigenlijk niet nodig, als je gewoon een powercage, gewichten en een bankje plaatst heb je bijna alles al. Eventueel doe je er nog 5mm dumbells en andere details bij en je kan bijna alles in je home gym.
Beetje ruimte is wel lekker hoor:)
  zondag 16 december 2012 @ 22:28:45 #109
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120396265
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef Ganzz het volgende:

[..]

Beetje ruimte is wel lekker hoor:)
Uiteraard, maar de powercage is al een afbakening van je beweegruimte, daarbuiten heb je niks nodig.
  zondag 16 december 2012 @ 22:33:11 #110
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_120396555
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Aardige schouders zo te zien.

En je hebt hetzelfde probleem met je onderarmen als ik volgens mij..
Foto vertekend wel een beetje, maar onderarmen willen niet zo mee (net als de polsen etc). Armen & schouders verder gaan wel goed, maar de breedte valt nog een beetje tegen. Gewoon doorgaan dus :Y)
pi_120398042
quote:
Eens. Dit mis ik dus in NL: grote, ruim opgezette gyms met echt alles wat je ooit denkt te gaan doen.
  zondag 16 december 2012 @ 23:36:47 #112
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120400652
Die is van een universiteit daar als ik het goed heb.
Seto is zo ene baas he
pi_120400766
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef seto het volgende:
Goede shit.
pi_120401590
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 21:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[..]

Geen idee eigenlijk, heb je daluren abonnement? Dan gaat er nog 10 euro af. ik betaal 38. Ben inderdaad in februari begonnen.
Ik kan gewoon altijd gaan. Geen idee hoe t zit eigenlijk :S
  maandag 17 december 2012 @ 00:04:36 #115
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_120401828
Dat is echt niet de fitste man alive hoor
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_120402230
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik kan gewoon altijd gaan. Geen idee hoe t zit eigenlijk :S
Apart, misschien is er korting voor jongere mensen? :P
  maandag 17 december 2012 @ 00:31:27 #117
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120402795
quote:
Before:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die eerste foto :D
Seto is zo ene baas he
pi_120403663
Lol ja, mooie gayhand :') .

M'n ex stond er ook bij, maar die heb ik eruit gecropped. Eigenlijk wel zonde, dus ook maar even de hele foto posten :')

pi_120403743
pi_120404163
Eeeh...

What THEFIXR said...
Patience is a virtue
  maandag 17 december 2012 @ 02:40:12 #121
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120404241
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 01:20 schreef Sapstengel het volgende:

M'n ex stond er ook bij, maar die heb ik eruit gecropped. Eigenlijk wel zonde, dus ook maar even de hele foto posten :')

[ afbeelding ]
Waarom heb je die laten gaan?

Als ecto zoiets kunnen krijgen dan ben je wel een echte hosselaar :P
pi_120404271
quote:

[ afbeelding ]
Hoe krijgt zo een bleke ecto met zwerverhaar als jij zo een mooi meisje?

Diep respect. _O_
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 17 december 2012 @ 06:54:51 #123
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120404987
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:04 schreef ChesterPerry het volgende:
Dat is echt niet de fitste man alive hoor
Want? Hij heeft (denk ik met een zeer grote waarschijnlijkheid) de CF games van 2012 gewonnen en daarmee kreeg ie de titel. Net zoals het chickie, Annie Thorisdottir, the fittest woman alive.

Cute chickie Sapstengel!
  maandag 17 december 2012 @ 07:34:12 #124
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120405156
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

lol
Niet elke fysio is altijd maar aan het aaien he. ;)
Als je een goeie hebt, eentje met sportblesure c.q. trainings ervaring dan zit je meestal wel goed.

Ik heb voor m'n schouder 7x sportfysio gehad van een meisje (meer massogiste volgens mij :+ ) nog geen 160cm hoog, nederlands kampioene rugby geweest, en ik lag idd. op een houtje te bijten met zo'n "deep tisue" massage.

Net zolang door wrijven met een spatel en d'r volle gewicht d'r op tot de bloeduitstortingen op m'n rug stonden. En een week later stonden ze er nog 8)7

"Nu moet ik stoppen anders ga ik door je huid heen" oh thank god
"Nu andere schouder" ;( ~O>
})
Kwam de eerste keer terug in de gym, en toen vroegen ze of ik gevallen was met m'n racefiets lol.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 17-12-2012 10:00:13 ]
  maandag 17 december 2012 @ 07:46:14 #125
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120405201
quote:
ja dat vind ik ook.

Hij krijgt gewoon die traktorband niet recht op he. terwlijl die 2x zo breed is dan die andere gast :X
techniek is alles...

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 17-12-2012 09:19:34 ]
  maandag 17 december 2012 @ 08:20:14 #126
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120405403
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef seto het volgende:
Amerikaanse uni gyms worden vaak gesponsord door een rijke studentepapa of e.o.a. hoge pief met veel geld, die dan ff in het groot z'n naam ergens op een bord wil hebben ... 8)7
c_/
pi_120407087
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:47 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Diep respect. _O_
8)7
  maandag 17 december 2012 @ 10:17:45 #128
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120407309
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 02:47 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Diep respect. _O_
Als je denkt dat alleen ripped dudes mooie meisjes kunnen krijgen kom je nog van een koude kermis thuis :P
Seto is zo ene baas he
pi_120407798
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 07:46 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hij krijgt gewoon die traktorband niet recht op he. terwlijl die 2x zo breed is dan die andere gast :X
techniek is alles...
Techniek is veel. Maar tevens kracht != massa, en mass != kracht. tot op zekere hoogte natuurlijk wel.
  maandag 17 december 2012 @ 10:49:53 #130
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_120408225
quote:

[ afbeelding ]
does she even lift?
Deathlift or Die.
  maandag 17 december 2012 @ 11:14:50 #131
253447 Ethanolic
pi_120408997
quote:
Dit _O_ Serieus, ik zie het al helemaal voor me _O_
Deathlift or Die.
  maandag 17 december 2012 @ 11:15:29 #132
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120409019
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 07:46 schreef RaymondK het volgende:
techniek is alles...
Het lukt 'm uiteindelijk wel he...
  maandag 17 december 2012 @ 11:16:46 #133
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120409066
quote:
Same same. Je kan zonder vergunning 10m2 met een dak op 2m hoogte een tuinhuisje bouwen en daar je home gym inmaken...
  maandag 17 december 2012 @ 11:18:01 #134
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120409108
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het lukt 'm uiteindelijk wel he...
jawel :D

Hij heeft bij deze dus ook echt veel nadeel van z'n lengte t.o.v. die trainert.
  maandag 17 december 2012 @ 11:25:54 #135
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120409386
Zaterdag een osteopaat gemaild, zometeen eerste afspraak. _O_

Tenniselleboog laten fixen.
Hopelijk ben ik d'r nu snel vanaf. :'(
  maandag 17 december 2012 @ 11:28:01 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120409454
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 07:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol
Niet elke fysio is altijd maar aan het aaien he. ;)
Als je een goeie hebt, eentje met sportblesure c.q. trainings ervaring dan zit je meestal wel goed.

Ik heb voor m'n schouder 7x sportfysio gehad van een meisje (meer massogiste volgens mij :+ ) nog geen 160cm hoog, nederlands kampioene rugby geweest, en ik lag idd. op een houtje te bijten met zo'n "deep tisue" massage.

Net zolang door wrijven met een spatel en d'r volle gewicht d'r op tot de bloeduitstortingen op m'n rug stonden. En een week later stonden ze er nog 8)7

"Nu moet ik stoppen anders ga ik door je huid heen" oh thank god
"Nu andere schouder" ;( ~O>
})
Kwam de eerste keer terug in de gym, en toen vroegen ze of ik gevallen was met m'n racefiets lol.
Zo´n vrouw loopt er hier ook rond bij m´n fysio. 1,60 hoog, heel erg mager. Ze moest m´n arm masseren en ik dacht, oja, wat gaat die klaarmaken dan...

Tot ze begon... :X

Volgens mij knijpt ze voor de lol bakstenen fijn in d´r vrije tijd. :D
  maandag 17 december 2012 @ 11:30:42 #137
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120409539
quote:
11s.gif Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zo´n vrouw loopt er hier ook rond bij m´n fysio. 1,60 hoog, heel erg mager. Ze moest m´n arm masseren en ik dacht, oja, wat gaat die klaarmaken dan...

Tot ze begon... :X

Volgens mij knijpt ze voor de lol bakstenen fijn in d´r vrije tijd. :D
_O_ _O-
  maandag 17 december 2012 @ 11:43:51 #138
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120409938
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 11:25 schreef RaymondK het volgende:
Zaterdag een osteopaat gemaild, zometeen eerste afspraak. _O_

Tenniselleboog laten fixen.
Hopelijk ben ik d'r nu snel vanaf. :'(
Tenniselleboog is niet te fixen behalve met heel veel tijd
  maandag 17 december 2012 @ 11:44:27 #139
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120409956
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

nou volgens bepaalde sites kan het in 1 tot 3 behandelingen over zijn. (geloof ik niet)
Afhankelijk waar het vandaan komt.

Waarsch komt het vanuit m'n schouders/nek
  maandag 17 december 2012 @ 11:52:13 #140
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120410234
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O_ _O-
Het is effe doorbijten, maar het werk 1000x beter dan een softe massage.
  maandag 17 december 2012 @ 11:53:32 #141
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120410275
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:43 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Ik heb 6 behandelingen gehad en was en in 3 maanden helemaal vanaf.
  maandag 17 december 2012 @ 11:59:54 #142
55709 Stereotomy
pi_120410482
quote:

[ afbeelding ]
wtf sapstengel :')
pi_120410899
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:20 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Amerikaanse uni gyms worden vaak gesponsord door een rijke studentepapa of e.o.a. hoge pief met veel geld, die dan ff in het groot z'n naam ergens op een bord wil hebben ... 8)7
c_/
Vanaf januari lekker naar Texas om daar een half jaar te studeren. Ben nu al benieuwd naar de gym daar. :D
  maandag 17 december 2012 @ 12:14:31 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120411002
quote:

[ afbeelding ]
Nu de rest nog terug zetten. :P

Leuk meisje wel.
  maandag 17 december 2012 @ 12:16:15 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120411050
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Thom90 het volgende:

[..]

Vanaf januari lekker naar Texas om daar een half jaar te studeren. Ben nu al benieuwd naar de gym daar. :D
Waar in Texas ge ja studeren? Rips gym is in Wichita Falls.
pi_120411199
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 12:16 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waar in Texas ge ja studeren? Rips gym is in Wichita Falls.
University of North Texas, zit in Denton, iets van 30 minuten boven Dallas.
  maandag 17 december 2012 @ 12:25:01 #147
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120411333
quote:
6s.gif Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef Thom90 het volgende:

[..]

University of North Texas, zit in Denton, iets van 30 minuten boven Dallas.
Dan zit je er niet heel ver vandaan. Ik zou er zeker een dagje gaan trainen. :P

Time 02h18 with 00h28 on motorways
Distance 103 mi with 27 mi on motorways

Ask about personal training, specific to your goals. We also welcome visitors for drop-in coaching or daily fee workouts. Call for more information : 940-696-0829
  maandag 17 december 2012 @ 12:26:27 #148
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120411383
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 11:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb 6 behandelingen gehad en was en in 3 maanden helemaal vanaf.
Bij een osteopaat? M'n pa loopt al maanden met een tenniselleboog en rust helpt niks/noppes/nada. Wellicht voor hem ook een optie.

Wat betreft deep-tissue massage, wellicht geen slecht idee. Kan zo gauw niks in de buurt vinden, maar als ik na de komende 2 weken volledige rust nog steeds soms wat last heb, dan ga ik dat eens proberen.
pi_120411490
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 12:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan zit je er niet heel ver vandaan. Ik zou er zeker een dagje gaan trainen. :P

Time 02h18 with 00h28 on motorways
Distance 103 mi with 27 mi on motorways

Ask about personal training, specific to your goals. We also welcome visitors for drop-in coaching or daily fee workouts. Call for more information : 940-696-0829
Klinkt goed! Lijkt mij inderdaad wel erg gaaf.
  maandag 17 december 2012 @ 12:30:29 #150
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120411520
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Bij een osteopaat? M'n pa loopt al maanden met een tenniselleboog en rust helpt niks/noppes/nada. Wellicht voor hem ook een optie.

Wat betreft deep-tissue massage, wellicht geen slecht idee. Kan zo gauw niks in de buurt vinden, maar als ik na de komende 2 weken volledige rust nog steeds soms wat last heb, dan ga ik dat eens proberen.
Bij een fysio. Het is ondertussen bewezen dat rust juist niks doet bij een tennisellenboog. Ik heb er gewoon mee doorgetraint. Wel de plek ontzien natuurlijk, maar alles wat geen pijn op de directe plek doet is prima.
  maandag 17 december 2012 @ 12:34:45 #151
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120411659
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bij een fysio. Het is ondertussen bewezen dat rust juist niks doet bij een tennisellenboog. Ik heb er gewoon mee doorgetraint. Wel de plek ontzien natuurlijk, maar alles wat geen pijn op de directe plek doet is prima.
Fysio heb ik al aangegeven, maar daar krijg ik 'm met geen mogelijkheid naartoe (zeer slechte ervaringen in het verleden). En met rust bedoel ik dat ie wel alle normale dingen doet, maar bijvoorbeeld niet meer zwemt en zware dingen tilt.
  maandag 17 december 2012 @ 12:35:30 #152
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120411687
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik train er ook gewoon mee door en ik voel er ook niks van behalve als ik ga opdrukken dan schiet de pijn er weer in
  maandag 17 december 2012 @ 12:39:05 #153
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120411784
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:34 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Fysio heb ik al aangegeven, maar daar krijg ik 'm met geen mogelijkheid naartoe (zeer slechte ervaringen in het verleden). En met rust bedoel ik dat ie wel alle normale dingen doet, maar bijvoorbeeld niet meer zwemt en zware dingen tilt.
Rustig aan zwemmen lijkt me juist goed. Proberen te bewegen zonder de ontsteking teveel te belasten. Maar een fysio kan toch helpen, ermee blijven lopen is niet echt een optie lijkt me.
  maandag 17 december 2012 @ 12:39:57 #154
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120411820
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

[..]

Ik train er ook gewoon mee door en ik voel er ook niks van behalve als ik ga opdrukken dan schiet de pijn er weer in
Pcies, als het pijn doet, niet doen. r is zat wat je kan doen om er omheen te werken.
  maandag 17 december 2012 @ 12:41:09 #155
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120411847
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Rustig aan zwemmen lijkt me juist goed. Proberen te bewegen zonder de ontsteking teveel te belasten. Maar een fysio kan toch helpen, ermee blijven lopen is niet echt een optie lijkt me.
Dat lijkt mij ook niet, maar meneer is eigenwijs (van wie zou ik het hebben :+ ). Zal nog eens op 'm inpraten.
  maandag 17 december 2012 @ 12:47:56 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120412077
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook niet, maar meneer is eigenwijs (van wie zou ik het hebben :+ ). Zal nog eens op 'm inpraten.
Nou ja, ik moet zeggen dat er een hoop kut fysio´s rondlopen, en artsen trouwens. Mijn vrouw heeft drie jaar met gebroken kniebanden rondgelopen. 4 verschillende fysio´s en een leger aan artsen hebben naar haar knieen gekeken, niemand kon het oplossen.

Toen stelde een vriend voor zijn fysio er eens naar te laten kijken omdat hij blijkbaar zijn gewicht in goud waard bleek. En hij had gelijk. Het kosten hem 3minuten onderzoek, toen zei hij dat d´r kniebanden kapot waren en haar miniscus beschadigd. Naar het ziekenhuis gestuurd voor een MRI scan (ook zoiets wat ze NL niet doen, hier in Spanje kun je er een afspraak voor maken en kan je dezelfde week langskomen, 200 euro)

Niet dat alles weer in orde is met haar knieen omdat ze er te lang mee heeft gelopen. Maar ik bedoel te zeggen, een goede fysio is goud waard, en de mijne zal echt niet de enige zijn die wat doortastender is.
  maandag 17 december 2012 @ 13:24:35 #157
19297 stinkie
pi_120413482
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zwemmen kan enorm slecht zin voor je knieen. Zeker als ze al niet best zijn. Schoolslag wat iedereen zwemt zorgt voor zijwaartse belasting en dat verergert zaken.

Ik heb lange afstandszwemmen gedaan en dat heeft mij mijn knie gekost
  maandag 17 december 2012 @ 13:29:25 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120413686
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef stinkie het volgende:

[..]

Zwemmen kan enorm slecht zin voor je knieen. Zeker als ze al niet best zijn. Schoolslag wat iedereen zwemt zorgt voor zijwaartse belasting en dat verergert zaken.

Het gaat om een tennisarm he.
  maandag 17 december 2012 @ 13:35:01 #159
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120413889
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef stinkie het volgende:

[..]

Denk dat dat per lichaam verschilt. Ik ben juist blijven zwemmen (nu al jaren waterpolo) omdat ik vanwege slechte knieën + enkels continue last had met andere sporten (tennis, voetbal). Nooit meer enig last gehad van m'n knieën, terwijl fietsen benen (om en om i.p.v. tegelijk zoals bij schoolslag) om hoog uit het water te komen meer van je knieën vraagt dan schoolslag benen.

Dat wij in Nederland iedereen schoolslag aanleren als eerste slag en niet zoals in Amerika borstcrawl, wat veel effectiever en eigenlijk ook makkelijker is, vind ik echter nog steeds krom.

Maar het ging om een tennisarm, en nu weer terug ontopic. :P
  maandag 17 december 2012 @ 14:14:04 #160
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120415555
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Thom90 het volgende:

[..]

Lekker naar Arlington, kun je met Ronnie trainen :D
Boks van Bendoe _O_
  maandag 17 december 2012 @ 15:02:55 #161
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120417530
Kan iemand mij uitleggen waarom de tabel van mijn nieuwe fatcaliper verbonden is aan leeftijd?
BEASTMODE
  maandag 17 december 2012 @ 15:06:37 #162
55709 Stereotomy
pi_120417672
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de tabel van mijn nieuwe fatcaliper verbonden is aan leeftijd?
Meerdere punten, andere distributie per leeftijdsgroep ivm huidelasticiteit?
  maandag 17 december 2012 @ 15:08:59 #163
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120417765
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Meerdere punten, andere distributie per leeftijdsgroep ivm huidelasticiteit?
Aha, logisch wel :P Thanks!
BEASTMODE
pi_120424011
Net millitairy press omhoog gegooid en ging verassend goed, eerder 3 keer op 30 gelaten. Volgende keer 35kg, en er was vandaag een actie in mijn sportschool of zo iets, was helemaal vol bij cardio en apparaten. Bij het squatrek was een iemand pull ups aan het doen dus ik kon gelukkig aan de gang. Ik zweette mij trouwens dood dit keer normaal heb ik dat niet.
pi_120424758
Wat is december ook een kut maand voor de cut, heb er deze maand maar een bulk van gemaakt :') Vanaf januari vol Cutten en hopelijk in de zomer voor het eerst in m'n leven ongegeneerd zonder shirt lopen :). Vroeger ben ik behoorlijk aan de dikke kant geweest(120kg). Hoe fucking dom was ik toen wel niet denk ik nu steeds :')

Maargoed hier een foto van na m'n training vandaag aangezien ik nog nooit een foto hier heb gepost :P

SPOILER
Progress going slow @ 1.95 meter..

M'n schouders blijven achter heb ik het idee.. Maar ik zie mezelf elke dag, iemand input?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 17 december 2012 @ 18:03:30 #166
55709 Stereotomy
pi_120424886
Heb het idee dat die V-vorm er al aardig in zit, niet?

En ik snap je helemaal wbt het fucking dom gedeelte :')
pi_120425011
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Heb het idee dat die V-vorm er al aardig in zit, niet?

En ik snap je helemaal wbt het fucking dom gedeelte :')
En dan ook gewoon afvallen door middel van weinig eten en dagelijks 100km fietsen(ja, echt :')). Al ben ik op dat fietsgedeelte wel trots, maar had nooit zo snel moeten doen. Hoe onwetend was ik.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_120425152
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef esv7 het volgende:
Net millitairy press omhoog gegooid en ging verassend goed, eerder 3 keer op 30 gelaten. Volgende keer 35kg, en er was vandaag een actie in mijn sportschool of zo iets, was helemaal vol bij cardio en apparaten. Bij het squatrek was een iemand pull ups aan het doen dus ik kon gelukkig aan de gang. Ik zweette mij trouwens dood dit keer normaal heb ik dat niet.
Ik doe altijd 8 tot 13x 80 kilo.
Daarna max reps met 50 kilo.

Daarna bak ik een taart en vier het *O*
pi_120425468
Nice:) was blij dat het eindelijk een keer goed ging:p
Zitten er trouwens veel eiwitten in die taarten van je?
pi_120426007
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef esv7 het volgende:
lekker :) ik heb ook dagen waarin alles geweldig gaat, helaas ook dagen waar alles te zwaar lijkt :)
pi_120426128
2 weken buitenland geweest... Na vandaag weer de gym bezocht te hebben, snap ik waarom het belangrijk is ook een goede gym op je vakantieadres te hebben. Wat een kilo's omlaag met alles.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_120426407
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef esv7 het volgende:
70% Is een Tonijn zalm Taart
  maandag 17 december 2012 @ 18:46:41 #173
354147 SunTzu
pi_120426454
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik doe altijd 8 tot 13x 80 kilo.
Daarna max reps met 50 kilo.

Daarna bak ik een taart en vier het *O*
Mirin stats, ik zit op 4x60kg.
pi_120426827
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:45 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

70% Is een Tonijn zalm Taart
Klinkt smakelijk:p.
Maar hoe lang train jij nu?
pi_120427288
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef Kerol het volgende:

[..]

En dan ook gewoon afvallen door middel van weinig eten en dagelijks 100km fietsen(ja, echt :')). Al ben ik op dat fietsgedeelte wel trots, maar had nooit zo snel moeten doen. Hoe onwetend was ik.
Tering, 100km :o

Borst ziet er goed vol uit trouwens :) .
pi_120427452
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef esv7 het volgende:

[..]

Klinkt smakelijk:p.
Maar hoe lang train jij nu?
Sinds ik op F0K zit.
  maandag 17 december 2012 @ 19:10:27 #177
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120427604
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Tering, 100km :o

Borst ziet er goed vol uit trouwens :) .
100km is niet veel als goed getraind bent. Mijn max is 500km in 17 of 18 uur, ik weet het niet meer precies. 24uurs race van Maastricht naar Groningen, 3e was ik toen.

Ziet er idd goed uit Kerol, schouders zijn niet heel vol. Maar dan heb je wat om op te focussen zou ik dan denken.

[ Bericht 2% gewijzigd door kaasplankje op 17-12-2012 19:22:36 ]
  maandag 17 december 2012 @ 19:32:53 #178
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_120428750
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Kerol het volgende:
Wat is december ook een kut maand voor de cut, heb er deze maand maar een bulk van gemaakt :') Vanaf januari vol Cutten en hopelijk in de zomer voor het eerst in m'n leven ongegeneerd zonder shirt lopen :). Vroeger ben ik behoorlijk aan de dikke kant geweest(120kg). Hoe fucking dom was ik toen wel niet denk ik nu steeds :')

Maargoed hier een foto van na m'n training vandaag aangezien ik nog nooit een foto hier heb gepost :P

SPOILER

M'n schouders blijven achter heb ik het idee.. Maar ik zie mezelf elke dag, iemand input?
Ik ben ook ongeveer die lengte. Op welk gewicht zit je nu?
Ben zelf van 96 kg naar 86 gegaan afgelopen zomer, kan nu goed cleanbulken.
pi_120428871
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik zit in Amsterdam bij iemand, geen happy end, wel een goed resultaat. ;)
Waar in Amsterdam laat je het doen? En hoeveel kost het per sessie? Loop al +- een jaar met mijn linker schouder(voorkant) te kutten, en heb gehoord dat zo'n deep tissue massage wonderen kan doen.
pi_120428887
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

100km is niet veel als goed getraind bent. Mijn max is 500km in 17 of 18 uur, ik weet het niet meer precies. 24uurs race van Maastricht naar Groningen, 3e was ik toen.

Ziet er idd goed uit Kerol, schouders zijn niet heel vol. Maar dan heb je wat om op te focussen zou ik dan denken.
Thanks! Nee maar ik was toen totaal niet getraind he en vast wat kilo's zwaarder!
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Ik ben ook ongeveer die lengte. Op welk gewicht zit je nu?
Ben zelf van 96 kg naar 86 gegaan afgelopen zomer, kan nu goed cleanbulken.
Weeg nu 92kg. Ben tijdje terug nog van 96 naar 89 gegaan en zit nu op 92. :) Vetpercentagemeter op de sportschool gaf 11,7% aan maar dat geloof ik niet zo..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_120428950
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, maar elke dag? Dan ben je elke dag dus minstens 3 uur kwijt aan fietsen, waar haal je de tijd vandaan?
pi_120428969
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja, maar elke dag? Dan ben je elke dag dus minstens 3 uur kwijt aan fietsen, waar haal je de tijd vandaan?
Was gestopt met m'n studie dus half jaar de tijd :P
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_120429004
Haha dan gaat het prima idd, wel respect, ik zou dat niet kunnen. Enige wat ik fiets is naar de gym en terug, 2 x 5 minuten. Als het droog is, anders ga ik met de auto :') .
pi_120429101
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Haha dan gaat het prima idd, wel respect, ik zou dat niet kunnen. Enige wat ik fiets is naar de gym en terug, 2 x 5 minuten. Als het droog is, anders ga ik met de auto :') .
Haha _O- Ach, ik wou het kwijt hebben dus ik moest er maar aan geloven dacht ik toen :P.

Doe nu voor mn plezier aan hardlopen, afstanden van 25km zijn wel te doen nu :) Als ik terugkijk op 5 jaar geleden hoe ik er toen voor stond, en hoe het nu is (vooral ook qua conditie) ben ik best wel trots eigenlijk.

Maargoed nu moet de laatste transformatie nog even verder uitgewerkt worden.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 17 december 2012 @ 19:45:32 #185
391621 Hiatus
pi_120429366
Ik wil weer een harde bulk erin gooien binnekort wanneer ik ben hersteld van blessure.
Voedingsschema , hoe doe ik dit makkelijk?
handmatig opschrijven, swole.me ? myfitnesspal?
  maandag 17 december 2012 @ 19:45:47 #186
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120429379
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Kerol het volgende:

SPOILER

Wat doe je voor schouders?
Boks van Bendoe _O_
pi_120429453
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Hiatus het volgende:
Ik wil weer een harde bulk erin gooien binnekort wanneer ik ben hersteld van blessure.
Myfitnesspal, handmatig, cron-o-meter, wat je wilt. Als je maar aan het tracken bent wat je eet.
Of toch du vader?
  maandag 17 december 2012 @ 19:48:42 #188
391621 Hiatus
pi_120429513
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Myfitnesspal, handmatig, cron-o-meter, wat je wilt. Als je maar aan het tracken bent wat je eet.
If you aint countin macros, you aint mackin hoes!
pi_120429544
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Wat doe je voor schouders?
OHP voor je hoofd langs.
OHP op de smith achter je langs. (weet de naam niet.. :') )
Shrugs.

Heb je betere oefeningen?

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Hiatus het volgende:
MyFitnessPal is ideaal.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 17 december 2012 @ 19:53:05 #190
391621 Hiatus
pi_120429702
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Kerol het volgende:

[..]

OHP voor je hoofd langs.
OHP op de smith achter je langs. (weet de naam niet.. :') )
Shrugs.

Heb je betere oefeningen?

[..]

MyFitnessPal is ideaal.
Press achter je hoofd is volgens mij best blessure gevoelig. Ik zie in ieder geval het nut er niet van in als je ook die normale OHP en dumbell press heb.

Zijkant schouders mag je ook wel hitten he, met dumbell raises of met cable wat ook wel lekker is.
En achterkant zelfde verhaal, daar heb je flys voor of facepull of wellicht een machine die in je gym staat.
pi_120430049
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Press achter je hoofd is volgens mij best blessure gevoelig. Ik zie in ieder geval het nut er niet van in als je ook die normale OHP en dumbell press heb.

Zijkant schouders mag je ook wel hitten he, met dumbell raises of met cable wat ook wel lekker is.
En achterkant zelfde verhaal, daar heb je flys voor of facepull of wellicht een machine die in je gym staat.
Zijkant pak ik zelden specifiek.. Dacht dat ik die met die andere oefeningen ook wel pakte.. Ik ga me verdiepen in de oefeningen die je zei. Denk je dan aan een schema met 1 oefening voor de zijkanten, OHP, achterkant en nog een isolatie oefening?

Thanks iig. :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 17 december 2012 @ 20:01:02 #192
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120430067
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ja? Vind je dat? Ik heb eigenlijk een broertje dood aan schema's maken en alles registreren wat ik eet en doe etc. Ben meer een praktijkman denk ik.

Al moet ik wel toegeven dat als je boven een bepaald niveau uit wilt stijgen het noodzakelijk wordt dit te doen.
  maandag 17 december 2012 @ 20:03:21 #193
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120430167
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef kaasplankje het volgende:

Al moet ik wel toegeven dat als je boven een bepaald niveau uit wilt stijgen het noodzakelijk wordt dit te doen.
Om doelen te bereiken moet je het doen, Anders ben je maar wat in het donker aan het schieten.
  maandag 17 december 2012 @ 20:15:59 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120430703
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Snakey het volgende:

Om doelen te bereiken moet je het doen, Anders ben je maar wat in het donker aan het schieten.
Ik denk dat je gelijk hebt.

Ik moet aan de schema's. :'(

@ Kerol:

Ik houd wel van lateral dumbbell raise. Goede oefening om kapot te gaan. Of front dumbbell raise.
  maandag 17 december 2012 @ 20:17:48 #195
391621 Hiatus
pi_120430799
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef Kerol het volgende:

[..]

Zijkant pak ik zelden specifiek.. Dacht dat ik die met die andere oefeningen ook wel pakte.. Ik ga me verdiepen in de oefeningen die je zei. Denk je dan aan een schema met 1 oefening voor de zijkanten, OHP, achterkant en nog een isolatie oefening?

Thanks iig. :)
Ik zou zeggen voor je schouders;
Begin altijd met OHP of met dumbell press
Vervolgens voor de zijkant dumbell raise/cable.
En rear delt fly of machine voor achterkant schouders.

Achterkant schouders doe ik zelf aan het einde van mn rugtraining.
pi_120430998
Dat doe ik idd ook, ik begin met DB press
Lateral raise
Upright rows / front raise superset
Shrugs
Rear delt fly
pi_120431147
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Dat doe ik idd ook, ik begin met DB press
Lateral raise
Upright rows / front raise superset
Shrugs
Rear delt fly
6 schouderoefeningen? Beetje veel toch?

Ik doe zelf er 'maar' 3.
OHP
Lateral raise
Face pull
pi_120431454
3-4 is ook wel prima inderdaad, maar ik doe op 1 dag alleen maar schouders en dan vind ik het wel lekker om even door te gaan en alles goed te pakken. Voorkant, achterkant, zijkant en traps.

Opzich zou ik upright rows en front raise wel eruit kunnen laten denk ik, maar die pump van zo'n superset is nice.
  maandag 17 december 2012 @ 20:46:38 #199
19479 Mr.J
pi_120432357
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef avaz het volgende:

[..]

Waar in Amsterdam laat je het doen? En hoeveel kost het per sessie? Loop al +- een jaar met mijn linker schouder(voorkant) te kutten, en heb gehoord dat zo'n deep tissue massage wonderen kan doen.
http://www.chiropractieamsterdamcentrum.com/

Via dat telnummer kan je ook voor een massage bij Robert vragen. :)
  maandag 17 december 2012 @ 20:47:30 #200
391621 Hiatus
pi_120432401
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
3-4 is ook wel prima inderdaad, maar ik doe op 1 dag alleen maar schouders en dan vind ik het wel lekker om even door te gaan en alles goed te pakken. Voorkant, achterkant, zijkant en traps.

Opzich zou ik upright rows en front raise wel eruit kunnen laten denk ik, maar die pump van zo'n superset is nice.
heb meerdere malen gelezen dat de upright row je schouder kan verneuken. Ik wil blessures vermijden dus die upright row is niks voor mij.
pi_120433619
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja? Vind je dat? Ik heb eigenlijk een broertje dood aan schema's maken en alles registreren wat ik eet en doe etc. Ben meer een praktijkman denk ik.

Dat 'bepaalde niveau' zijn je noobgains, mijns inziens. Die kan je halen door gewoon te beginnen met trainen en een beetje te gaan eten, als je je eerste plateaus gaat bereiken wordt het toch wel noodzaak om je macros te hitten. Je kan er altijd voor kiezen om heavy te overbulken en het op die manier te doen, maar als je niet teveel vet wilt gainen én je wilt optimale spiergains, is het sowieso nodig.
Of toch du vader?
pi_120433947
Wat zijn jullie favoriete cheatmeals? Soms heb ik dagen dat ik gewoon niet aan mijn behoefte kom en ik heb niet zoveel problemen met een vette hap in de bulk.
pi_120434315
Ach je weet toch altijd wel ongeveer wat je eet. Wat eiwit rijk is en wat vet of vet arm is. Gewoon gezond eten en zorgen dat je de lol erin houdt. Anders hou je het nooit vol.
pi_120434557
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zijn jullie favoriete cheatmeals? Soms heb ik dagen dat ik gewoon niet aan mijn behoefte kom en ik heb niet zoveel problemen met een vette hap in de bulk.
2 quarter pounders, 1060kcal, 64 gram eiwit.

Heb ik gisteravond ook even gehaald, was laat wakker geworden en een snelle 1000kcal was toen welkom. Heb er nu eigenlijk weer zin in :@ .
  maandag 17 december 2012 @ 21:22:51 #205
391621 Hiatus
pi_120434702
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

2 quarter pounders, 1060kcal, 64 gram eiwit.

Heb ik gisteravond ook even gehaald, was laat wakker geworden en een snelle 1000kcal was toen welkom. Heb er nu eigenlijk weer zin in :@ .
big tasty bevat volgens mij ong 1000 kcal, pak daar 2 van!
pi_120435351
Klopt, maar daar krijg ik er geen 2 van weg.
pi_120435583
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Hiatus het volgende:

[..]

big tasty bevat volgens mij ong 1000 kcal, pak daar 2 van!
Gewoon je whey shakes aanlengen met Kokosmelk ipv melk of water.
1 kopje kokosmelk = 530 kcal })
3 shakes van 750ml per dag kom je als echte ecto wel aan hoor.
pi_120435630
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Mithras82 het volgende:
Ach je weet toch altijd wel ongeveer wat je eet. Wat eiwit rijk is en wat vet of vet arm is. Gewoon gezond eten en zorgen dat je de lol erin houdt. Anders hou je het nooit vol.
Ik zou geen idee hebben als ik het niet zou bijhouden. En langer dan een paar minuten per dag kost het niet.
pi_120435773
Is er een website waar je de progressie per oefening kunt bijhouden? Ik had wel een app met daarin een enorme lijst oefeningen waarbij je elke keer gewicht en aantal reps per set kon bijhouden en daarbij ook allerlei grafiekjes kreeg. Best wel motiverend, maar op een gewone computer vul je het tien keer zo snel in plus het is overzichtelijker.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_120435976
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gewoon je whey shakes aanlengen met Kokosmelk ipv melk of water.
1 kopje kokosmelk = 530 kcal })
3 shakes van 750ml per dag kom je als echte ecto wel aan hoor.
Ik admire je toewijding, maar heb je niet zoiets van, af en toe een lekkere échte cheatmeal?

Ik weet hoe dit klinkt, een beetje in de trant van "ik hoef niet te groot te worde je moet btje kunne leve tog zakkie chips voor de tv moet kunne", maar ik denk oprecht dat ik snel uit zou branden als ik nooit 'dirty' meals zou eten.
Of toch du vader?
pi_120435999
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een website waar je de progressie per oefening kunt bijhouden? Ik had wel een app met daarin een enorme lijst oefeningen waarbij je elke keer gewicht en aantal reps per set kon bijhouden en daarbij ook allerlei grafiekjes kreeg. Best wel motiverend, maar op een gewone computer vul je het tien keer zo snel in plus het is overzichtelijker.
Gewoon Jefit gebruiken op je telefoon. Werkt sneller dan de computer.
  maandag 17 december 2012 @ 21:41:37 #212
391621 Hiatus
pi_120436036
zo die raymzter is goed bezig geweest!
pi_120436494
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:41 schreef Hiatus het volgende:
zo die raymzter is goed bezig geweest!
Lekker aan de juice.
  maandag 17 december 2012 @ 21:50:34 #214
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120436658
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Dat 'bepaalde niveau' zijn je noobgains, mijns inziens. Die kan je halen door gewoon te beginnen met trainen en een beetje te gaan eten, als je je eerste plateaus gaat bereiken wordt het toch wel noodzaak om je macros te hitten. Je kan er altijd voor kiezen om heavy te overbulken en het op die manier te doen, maar als je niet teveel vet wilt gainen én je wilt optimale spiergains, is het sowieso nodig.
Ja, daar zeg je wat.

Heavy overbulken is wat ik tot nu toe gedaan heb in bulkfases. In de praktijk komt dat dan neer op zoveel eten als je kan over minstens 4 momenten per dag. Nu ben ik niet echt een BBer en heb ook geen BB doelen, maar ik heb toch het idee dat ik op het gebied van voeding nog veel laat liggen.

Groot probleem bij mij is dat ik nog wel eens maaltijden oversla op de dag, zowel tijdens werk als op vrije dagen. Ik ben dan te druk bezig en vergeet gewoon te eten. Vaak denk ik om 14:30 oja ik moet nog lunchen. Terwijl ik wel om 6 of 7 uur ben opgestaan. Dat is echt fucked up.
pi_120437335
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:48 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Lekker aan de juice.
Lol... Als hij juiced doet hij zeker wat verkeerd. Of bedoel je vruchtensap?
pi_120437667
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Groot probleem bij mij is dat ik nog wel eens maaltijden oversla op de dag, zowel tijdens werk als op vrije dagen. Ik ben dan te druk bezig en vergeet gewoon te eten. Vaak denk ik om 14:30 oja ik moet nog lunchen. Terwijl ik wel om 6 of 7 uur ben opgestaan. Dat is echt fucked up.
Ach, da's te overzien. Meal timing is grotendeels irrelevant. Als je merkt dat je te weinig hebt gegeten aan het eind van de dag, pak dan gewoon nog een extra maal om alsnog die calorien e.d. sowieso voor de dag te hebben.
Of toch du vader?
  maandag 17 december 2012 @ 22:20:58 #217
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_120438930
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ach, da's te overzien. Meal timing is grotendeels irrelevant. Als je merkt dat je te weinig hebt gegeten aan het eind van de dag, pak dan gewoon nog een extra maal om alsnog die calorien e.d. sowieso voor de dag te hebben.
Lijkt me voor de opname mss wel beter om de inname wat meer over de dag te verdelen, kak je dan niet de helft weer uit?
  maandag 17 december 2012 @ 22:25:34 #218
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_120439270
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ben ik toch niet de enige. Fietsen is prima, als het maar droog is!
  maandag 17 december 2012 @ 22:27:40 #219
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_120439428
Ik moest net wel door de regen naar de gym fietsen, geen natte broek geen gains.

Maar goed, daarom ook de home-gymdroom.
pi_120439504
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik admire je toewijding, maar heb je niet zoiets van, af en toe een lekkere échte cheatmeal?

Ik weet hoe dit klinkt, een beetje in de trant van "ik hoef niet te groot te worde je moet btje kunne leve tog zakkie chips voor de tv moet kunne", maar ik denk oprecht dat ik snel uit zou branden als ik nooit 'dirty' meals zou eten.
Doe ik ook soms in de bulk zoals nu.
Maar in de lente en zomer is het toch echt 1 Cheat-maaltijd per 7 dagen, hongeren en trainen.
pi_120441240
is het normaal dat je na het trainen het libido hebt van een konijn? lijkt me wel logisch maar t is echt vaag, misschien geil ik wel op al die zwetende curl monkeys
  maandag 17 december 2012 @ 23:40:53 #222
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120443807
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt.

Ik moet aan de schema's. :'(

@ Kerol:

Ik houd wel van lateral dumbbell raise. Goede oefening om kapot te gaan. Of front dumbbell raise.
Succes. :P

Vergeet trouwens niet dat al die raises isolated oefeningen zijn. OHP enzo zijn veel beter om schouders te bouwen.
pi_120444218
Heeft iemand een idee wat ideale macro ratio's zijn tijdens een bulk?
Ik las hier:

quote:
Dat ik in principe maar 144gr eitwit nodig heb. Calorieinname is 3200, dus met 144gr zou ik dan op 18% zitten toch? (Eiwitten en carbs x4, vetten x9). Klinkt 60% carbs, 20% eiwit, 20% vetten als een mooi streven?
  maandag 17 december 2012 @ 23:51:53 #224
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120444443
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
is het normaal dat je na het trainen het libido hebt van een konijn? lijkt me wel logisch maar t is echt vaag, misschien geil ik wel op al die zwetende curl monkeys
Lekker aftrekken in de kleedkamer
pi_120446272
quote:

[..]

Lekker aan de juice.
Niet onder de indruk, gym zit vol met deze beginners.
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:32:35 #226
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120446363
quote:

[..]

Lekker aan de juice.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Niet onder de indruk, gym zit vol met deze beginners.
Curlboys die je na een half jaar nooit meer ziet. Zielige figuren. :')
pi_120446730
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Mandamo het volgende:
Heeft iemand een idee wat ideale macro ratio's zijn tijdens een bulk?
Ik las hier:

[..]

Dat ik in principe maar 144gr eitwit nodig heb. Calorieinname is 3200, dus met 144gr zou ik dan op 18% zitten toch? (Eiwitten en carbs x4, vetten x9). Klinkt 60% carbs, 20% eiwit, 20% vetten als een mooi streven?
Ik snap niet waarom mensen blijven denken dat macro ratios uitmaken. Geen aanval op jou verder, maar denk je dat het je lichaam uitmaakt in welke verhoudingen hij voedingsstoffen binnen krijgt?

Zorg gewoon dat je minstens x gram proteïne binnenkrijgt, genoeg carbs om eigenlijk elke training een volle glycogeen voorraad te hebben (meestal zo'n 300-400gr per dag), en genoeg vetten om je hormoon huishouding in orde te houden (rond de 1gr/kg bodyweight dacht ik).

Alles wat je daarboven eet is puur voor de caloriën, om een positieve energiebalans te hebben en je lichaam dus lekker in een anabole staat te houden. Het maakt op dat moment geen fuck meer uit of het carbs, proteïnen of vetten zijn, als het maar caloriën zijn.

(En uiteraard voldoende micro's pakken, maar goed, het ging hier even over macro's)
Of toch du vader?
pi_120447075
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]
Wow, dat heb ik gelukkig nooit meer. Als ik een maaltijd mis moet ik mezelf in slaap huilen. Net als wanneer ik m'n protein of kcal target niet haal.

Heb wel eens gehad dat ik ivm werken na het avondeten om 17:00 niks heb gegeten tot 23:00. Dan kom ik thuis en moet ik, terwijl ik eigenlijk wil slapen, nog vaak 1500-2000kcal wegwerken :') .
  dinsdag 18 december 2012 @ 02:33:24 #230
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120448269
Cutten in December is bijna onmogelijk, ben al een maand bezig met "cutten" maar zit nog steeds op de 90kg omdat ik steeds in verleiding wordt gebracht door al dat lekkers
pi_120448434
Wie begint er dan in december ook al met cutten op dit halfrond van de aarde? :D

Is nergens voor nodig, zelfs als je in de zomer ripped wilt zijn en je van 20% komt hoef je nog niet eens in December te beginnen (ik spreek uit ervaring).
Of toch du vader?
  dinsdag 18 december 2012 @ 03:30:28 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120448561
:@ gewoon lekker vreten waaajjeuuhwel
  dinsdag 18 december 2012 @ 03:59:34 #233
354147 SunTzu
pi_120448652
Nooit meer bulken voor mij denk ik heb een hekel aan die puffy shit
pi_120448769
hoe kunnen jullie zo precies tellen hoeveel calorieen jullie eten? Misschien domme vraag hoor :') Maar zelf eet ik gewoon altijd zoveel mogelijk
ben nu toch aan gainen namelijk en eet nu sowieso toch neit te weinig

[ Bericht 7% gewijzigd door Buffalo-Soldier op 18-12-2012 06:46:28 ]
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 18 december 2012 @ 07:26:26 #235
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120448945
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
ja, bij de beesten af idd.
  dinsdag 18 december 2012 @ 07:42:25 #236
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120449027
Nou gisteren bij de Osteopaat geweest, en het is idd. deels een tenniselleboog, en deels een ontsteking in de aanhechting van m'n onderarmspier op het bot. Die voor de rotatie van je hand zorgt.

En het komt allemaal omdat m'n rechter hand helemaal "vast" zit.
Echt nooit last van gehad, maar er zit totaal geen beweging in de twee losse delen boven m'n polsgewircht in m'n hand. En daar door compenseer ik met die onderarmspier naar het schijnt.

Uberhaupt nooit geweten dat dat moet kunnen bewegen, maar

Die rijen botjes waar scapoid en trapazoid staat, moeten van de bovenkant naar de onderkant van je hand kunnen bewegen.
Hij heeft bijna een half uur lang aan m'n hand lopen trekken en duwen in die hand, en nog kreeg die d'r bijna geen beweging in.

Maar die man legde tenminste wel helemaal perfect uit hoe het allemaal werkt. Vind het nu al een wereld vent. _O_ Wel 100eu per uur, maar toch.

Mag trainen, maar niet de oefeningen die zeer doen, en moet er ijs op houden op die spier/elleboog 2x daags.
Volgend jaar meer. :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 18-12-2012 07:53:13 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:15:14 #237
157922 fathank
pi_120449285
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 december 2012 02:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Cutten in December is bijna onmogelijk, ben al een maand bezig met "cutten" maar zit nog steeds op de 90kg omdat ik steeds in verleiding wordt gebracht door al dat lekkers
Welke idioot doet dat dan ook :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 06:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoe kunnen jullie zo precies tellen hoeveel calorieen jullie eten? Misschien domme vraag hoor :') Maar zelf eet ik gewoon altijd zoveel mogelijk
ben nu toch aan gainen namelijk en eet nu sowieso toch neit te weinig
Bijhouden, afwegen en tellen. Zo moeilijk is het niet. En als je dat een paar keer gedaan hebt kun je het aardig inschatten en kun je wat meer op gevoel werken.

Meten is weten, schrijven is blijven.

@ Raymond.

wordt dat vergoed door je ziektekostenverzekering? Bovendien 100 euro per uur is volgens mij nog goedkoper dan een doorsnee fysio waar je met 10 minuten weer buiten staat met een rekening van 5 tientjes :')
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:20:14 #238
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120449339
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:15 schreef fathank het volgende:

[..]

[..]

@ Raymond.

wordt dat vergoed door je ziektekostenverzekering? Bovendien 100 euro per uur is volgens mij nog goedkoper dan een doorsnee fysio waar je met 10 minuten weer buiten staat met een rekening van 5 tientjes :')
Ik heb 500eu eigenrisico genomen, en basisverzekring. Ben al 20jr niet bij m'n huisarts geweest, dus al heel lang m'n voordeel gepakt.
Nu ff een keertje een tegenvallertje. ;)

Ik moet ff vragen hoeveel behandelingen hij denkt te moeten doen, want voor volgend jaar is het misschien wel aardig om dat bij te gaan houden voor m'n verzekering dan idd.

Volgend jaar moet er 21% BTW gerekend worden he. Van 0% naar 21% voor dit soort ongein.

Dit komt uit de denktank op het Buitenhof, "Hoe maken we de verzekeringspremie nog duurder" s 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 18-12-2012 08:31:29 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:21:37 #239
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_120449350
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:42 schreef RaymondK het volgende:
Nou gisteren bij de Osteopaat geweest, en het is idd. deels een tenniselleboog, en deels een ontsteking in de aanhechting van m'n onderarmspier op het bot. Die voor de rotatie van je hand zorgt.

En het komt allemaal omdat m'n rechter hand helemaal "vast" zit.
Echt nooit last van gehad, maar er zit totaal geen beweging in de twee losse delen boven m'n polsgewircht in m'n hand. En daar door compenseer ik met die onderarmspier naar het schijnt.

Uberhaupt nooit geweten dat dat moet kunnen bewegen, maar
[ afbeelding ]
Die rijen botjes waar scapoid en trapazoid staat, moeten van de bovenkant naar de onderkant van je hand kunnen bewegen.
Hij heeft bijna een half uur lang aan m'n hand lopen trekken en duwen in die hand, en nog kreeg die d'r bijna geen beweging in.

Maar die man legde tenminste wel helemaal perfect uit hoe het allemaal werkt. Vind het nu al een wereld vent. _O_ Wel 100eu per uur, maar toch.

Mag trainen, maar niet de oefeningen die zeer doen, en moet er ijs op houden op die spier/elleboog 2x daags.
Volgend jaar meer. :s)
Wel fijn om te weten wat het nu is, dan zit er tenminste vooruitgang in :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:23:23 #240
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120449363
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Ganzz het volgende:

[..]

Wel fijn om te weten wat het nu is, dan zit er tenminste vooruitgang in :)
ja precies. Dat was wel het laatste waar ik aan zou denken. Dat m'n handje niet flexibel genoeg was :')
Ik moest even aan Sapstengel z'n Before foto denken van gisteren :+

Kan je er tenminste ook een beetje beter rekening mee houden in je dagelijkse dingen. c_/
pi_120449998
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:15 schreef fathank het volgende:

Bijhouden, afwegen en tellen. Zo moeilijk is het niet. En als je dat een paar keer gedaan hebt kun je het aardig inschatten en kun je wat meer op gevoel werken.

Meten is weten, schrijven is blijven.

Maar als je dan 2 boterhammen met pindakaas eet hoe moet je dat in godsnaam tellen dan? helemaal gaan omrekenen hoeveel boterhammen je kan smeren met een pot pindakaas en dan terugrekenen :P?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:28:46 #242
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120450274
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Maar als je dan 2 boterhammen met pindakaas eet hoe moet je dat in godsnaam tellen dan? helemaal gaan omrekenen hoeveel boterhammen je kan smeren met een pot pindakaas en dan terugrekenen :P?
Nee, je legt een boterham op een keuken weegschaal, je weet dan je gewicht aan brood, en je drukt op Tarra. Dan smeer je je boterham en legt hem terug op de weegschaal, dan weet je hoeveel pindakaas je typisch op een botehram smeert.
Dat schaal je naar wat er per 100gram in de pindkaas zit en onthoud je.

maar euh, dat hoef je maar 1x te doen he. Niet voor elke botheram. (Wel als je van het radijsjes tellen bent...)

Maar zo heb je een goeie schatting van je boterhammen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 18-12-2012 09:34:58 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:40:20 #243
157922 fathank
pi_120450494
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Weegschaal? boterham op de weegschaal, boterham smeren met pindakaas en weer op de weegschaal. En als je een beetje normale motoriek hebt kun je iedere keer wel ongeveer evenveel pindakaas erop smeren. Het komt ook niet op de laatste gram aan, want je exacte energiebehoefte kun je ook niet weten tot op de laatste kcal nauwkeurig.

edit: spuit elf :').
pi_120450651
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee, je legt een boterham op een keuken weegschaal, je weet dan je gewicht aan brood, en je drukt op Tarra. Dan smeer je je boterham en legt hem terug op de weegschaal, dan weet je hoeveel pindakaas je typisch op een botehram smeert.
Dat schaal je naar wat er per 100gram in de pindkaas zit en onthoud je.

maar euh, dat hoef je maar 1x te doen he. Niet voor elke botheram. (Wel als je van het radijsjes tellen bent...)

Maar zo heb je een goeie schatting van je boterhammen.
haha zo heb ik er nooit over nagedacht _O_ opzich wel handig inderdaad.. maar eet nu op paar sneetjes na een heel brood per dag (bruin volkoren) minstens 2eieren 1 pak kipfilet rest pindakaas + halve kilo kwark en echt gewoon 2 grote borden met avondeten en ook goed avondeten zgmaar veel rijst etc etc jullie kennen t lijstje met goede eten vast net zo goed als ik

dat moet wel genoeg zijn toch :@ al ga ik indd maar ff x wegen denk ik binnenkort ben wel benieuwd namelijk
pi_120452048
Gisteren goed rug getraind, en moest vanochtend even slikken toen ik mn sleutels op moest rapen.

Zo bij de lunch het restaurant weer eens wat kwark afhandig maken
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:59:58 #246
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120452718
Topic is wel beter geworden sinds dat andere topic in ONZ.
Seto is zo ene baas he
pi_120454184
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:59 schreef seto het volgende:
Topic is wel beter geworden sinds dat andere topic in ONZ.
idd ^O^

Ik heb 3 weken niet kunnen trainen na een operatie.
Wat is nu verstandig, alles iets lager in gewicht pakken en weer rustig aan zwaarder gaan?
Ik heb in die drie weken letterlijk niets kunnen doen. Laatste week weer wat gewandeld enzo.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_120454322
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef DeLoet het volgende:

[..]

idd ^O^

Wat is nu verstandig, alles iets lager in gewicht pakken en weer rustig aan zwaarder gaan?
Ik heb in die drie weken letterlijk niets kunnen doen. Laatste week weer wat gewandeld enzo.
Gewoon gewicht proberen te verhogen volle bak blazen.
pi_120454974
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef DeLoet het volgende:

[..]

idd ^O^

Creatine en gaan ^O^
pi_120455389
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:42 schreef RaymondK het volgende:
Osteopaat
Raymond, weg daar, Osteopaat of manueel therapeut is voor de medische wetenschap gewoon een kwakzalver.
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:30:59 #251
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120455539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Raymond, weg daar, Osteopaat of manueel therapeut is voor de medische wetenschap gewoon een kwakzalver.
nou, hij had anders prima door wat er precies fout zat. En z'n werkwijze kwam op mij prima over.
Ik kijk het wel aan hoe de volgende sessie is, en hou jouw mening in m'n achterhoofd. ;)

Ik ben normaal ook niet zo van de alternatieve geneeswijze, maar heel gek is de gedachte gang die achter osteopathie zit niet natuurlijk.

Als er ergens in je lichaam iets niet goed zit voor w.b.t. houding/botten/gewrichten, dan kun je er ergens anders last van krijgen.
pi_120455648
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:30 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nou, hij had anders prima door wat er precies fout zat. En z'n werkwijze kwam op mij prima over.
Ik kijk het wel aan hoe de volgende sessie is, en hou jouw mening in m'n achterhoofd. ;)

Ik ben normaal ook niet zo van de alternatieve geneeswijze, maar heel gek is de gedachte gang die achter osteopathie zit niet.

Als er ergens in je lichaam iets niet goed zit voor w.b.t. houding/botten/gewrichten, dan kun je er ergens anders last van krijgen.
Ik snap en begrijp je.

Echter oplichters die van deur tot deur gaan hebben ook de mooiste verhalen en boeken Succes.

100 euro per uur is gewoon te duur, dat is minstens zo duur als de meeste artsen vragen.

Om er zeker van te zijn zeg ik het ook, Ik troll je niet mijn vriend.

Bronnen:
google deeplink
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:46:51 #253
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120456060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:34 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik snap en begrijp je.

Echter oplichters die van deur tot deur gaan hebben ook de mooiste verhalen en boeken Succes.

100 euro per uur is gewoon te duur, dat is minstens zo duur als de meeste artsen vragen.

Om er zeker van te zijn zeg ik het ook, Ik troll je niet mijn vriend.

Bronnen:
google deeplink
mja, zoals hij met mij bezig was, was het gewoon als een therapeut ook bezig zou zijn.
Eerst wervelkolom en tussenwervelschijven gevoeld, stand van heupen gecontroleerd, algehele houding.
Hij kwam zelf al met het feit dat m'n nekwervels geen goeie bewegingsvrijheid hebben, en dat klopt.

Daarna m'n elleboog, eerst passief bewegen om te testen of het gewricht pijn doet, en daarna de inidividuele spieren en pezen en aanhechtingen afgegaan.
Tot i bij m'n hand kwam die helemaal vast zat.

Ik kijk het nog ff 1 bezoek aan, bedankt voor je input ^O^
Hij hoeft i.i.g. niet over bloedbanen, m'n staartbeen/aars of hoofdmassage te gaan beginnen idd. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 18-12-2012 12:54:19 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:50:35 #254
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120456188
Ik ken een hele goede fysiotherapeut in Rotterdam, vind hem zelfs zo goed dat ik er 2 uur voor reis.

Je staat niet binnen 10 minuten buiten, maakt gelijk eerst een echo en mocht fysiotherapie niet helpen bij het probleem dan zegt hij dat gewoon eerlijk
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:54:32 #255
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120456343
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef RaymondK het volgende:

Hij hoeft i.i.g. niet over bloedbanen, m'n staartbeen/aars of hoofdmassage te gaan beginnen idd. :X
_O-
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:56:07 #256
55709 Stereotomy
pi_120456393
Hm, zelf ben ik ook niet van de alternatieve geneeswijzen, maar anecdotaal hoor je hier en daar dat acupunctuur etc. effect heeft. Wat dat betreft ben ik dan ook niet koppig genoeg om te zeggen dat het nooit werkt.

Als het voor jou werkt en je hebt er 100 EUR voor over, why not? :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:56:34 #257
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120456408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

_O-
Ja volgens dat google stukje van Zetaos zijn ze er ook die d.m.v. vinger oplegging aldaar e.e.a. kunnen genezen. 8)7
Dan ben ik gauw weg idd. _O-

Er zullen vast ook zulke oplichters/kwakzalverts tussen zitten.
  dinsdag 18 december 2012 @ 12:58:52 #258
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120456475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, zelf ben ik ook niet van de alternatieve geneeswijzen, maar anecdotaal hoor je hier en daar dat acupunctuur etc. effect heeft. Wat dat betreft ben ik dan ook niet koppig genoeg om te zeggen dat het nooit werkt.

Als het voor jou werkt en je hebt er 100 EUR voor over, why not? :)
ja met acupunctuur kun je de doorbloeding verbeteren wat natuurlijk ook vaak wel een gunstig effect geeft.

Dit is dan misschien wel alternatief, maar niet zoals Jomanda alternatief is. ;)
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:14:41 #259
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120457059
Vond dit grappig, moest het even delen.

http://www.volkskrant.nl/(...)niet-zo-gezond.dhtml

quote:
Wie kiest voor het driegangenmenu Jamies paddenstoelensoep, Jamies kerstkip en Jamies Rocky Mountain, krijgt per persoon in totaal 1.195 kcal binnen.

Ruimschoots minder dan de dagelijks aanbevolen hoeveelheid calorieën voor zowel mannen (2.500) als vrouwen (2.000). Tenminste, voor wie het bij één portie Rocky Mountain houdt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:24:24 #260
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_120459377
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef slacker_nl het volgende:
Vond dit grappig, moest het even delen.

http://www.volkskrant.nl/(...)niet-zo-gezond.dhtml

[..]

Want dat is dan ook het enige dat je eet de hele dag :'). Lachen met die kranten en hun goede onderzoeken.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:34:02 #261
55709 Stereotomy
pi_120459714
En alsof je niet met z'n tweeen zo'n menu kan delen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:34:16 #262
55709 Stereotomy
pi_120459726
Okee, ik schrans dat ook in één keer op, maar toch ;(
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:37:56 #263
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_120459867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik schrans dat ook in één keer op, maar toch ;(
doe mij d'r maar 4 van :s) :Y

Die Jamie heeft vaak van dat Engelse vetnekken voer.
Ik bedoel speklapjes bakken, en dan de "Jus" (in hoeverre je dat zo durft te noemen) lekker over de aardappels/witte bonen geieten |:(
Zelf is i ook best vatsig eigenlijk.

Meestal heb ik al gegeten en gedronken als die gast z'n bek open trekt. Alsof alle slush/speeksel zo in je salade vliegt.

Toch wel leuk om te kijken meestal ;) i.i.g. die Italie road trip. Al was het alleen al voor die dikke VW T1 waar die in reed.

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 18-12-2012 14:53:33 ]
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:02:04 #264
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120460697
Gister voor het eerst in weken echt goed gegeten en toen wat getrained met dumbbells. Ik voel nu wel wat spierpijn.

Is het verstandig om vandaag dan weer verder te trainen?

Pain is weakness leaving the body toch? ;)
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_120460722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef VeX- het volgende:
Gister voor het eerst in weken echt goed gegeten en toen wat getrained met dumbbells. Ik voel nu wel wat spierpijn.

Andere spiergroepen aanpakken?
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:08:36 #266
55709 Stereotomy
pi_120460906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef VeX- het volgende:

Als je maar een paar trainingen aan gaat klooien zonder plan maakt het niks uit :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:13:13 #267
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_120461065
Om even te verduidelijken. Ik heb gister deze full upper body training gedaan en buikspieroefeningen.

Helaas beide maar 2 rondes kunnen afmaken toen ik gewoon op was (kreeg slappe armen). Nu voel ik een beetje stijfheid en lichte pijn in mijn bovenarmen, maar wil vanwege discipline toch door met trainen. Als ik nu al excuses ga maken dan loopt het niet goed af.

Is het verstandig om iets anders te gaan doen (cardio bijv.) of ondanks de spierpijn gewoon (iets lichter) door te gaan trainen?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:20:18 #268
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120461398
Heb ik dus van die whey hé van de body en fit shop.

Zit d'r helemaal geen shake beker of iets bij (wat ze wel beloofd hebben).

En nu dan? Een glas melk vol gooien en met een lepeltje die meuk erdoorheen roeien?
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:22:32 #269
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120461490
Ze zeggen dat je pas na 72 uur spierweefsel gaat verbranden om aan energie te komen na niks eten. Als ik nou bijvoorbeeld maandagmiddag train en tot donderdagmiddag alleen water drink. Zal ik in die tijd van 3 dagen spieren opbouwen, zal het gelijk blijven of verlies ik spier? ( ik wil het niet gaan doen natuurlijk :+ )
Boks van Bendoe _O_
pi_120461640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:

En nu dan? Een glas melk vol gooien en met een lepeltje die meuk erdoorheen roeien?
Had je genoeg geld besteed om zo'n cadeau te krijgen? Zo ja dan FF mailen, lossen ze mss wel op
pi_120461905
quote:

Dat is onhandig man zo kun je niet in de gym shakes maken. Ze zijn gewoon vergeten een beker bij te doen denk ik. Ff mailen met die lui,.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:33:22 #272
157922 fathank
pi_120461982
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Bendoe het volgende:
Ze zeggen dat je pas na 72 uur spierweefsel gaat verbranden om aan energie te komen na niks eten. Als ik nou bijvoorbeeld maandagmiddag train en tot donderdagmiddag alleen water drink. Zal ik in die tijd van 3 dagen spieren opbouwen, zal het gelijk blijven of verlies ik spier? ( ik wil het niet gaan doen natuurlijk :+ )
Als je geen anabool milieu in je lichaam creeërt door een overschot aan energie ga je iig weinig tot geen spieren opbouwen. Juist na je workout is het belangrijk voldoende voedingsstoffen te hebben voor de verhoogde spiersynthese.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:36:58 #273
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120462128
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Had je genoeg geld besteed om zo'n cadeau te krijgen? Zo ja dan FF mailen, lossen ze mss wel op
:@ Weet niet hoeveel geld ik moet besteden, heb 34,90 in totaal besteed.

Heb net effe wat shake gehad door de melk, maar het was nog best klonterig (gewoon met een lepeltje geroerd) ;(
pi_120462155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:36 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ Weet niet hoeveel geld ik moet besteden, heb 34,90 in totaal besteed.

Heb net effe wat shake gehad door de melk, maar het was nog best klonterig ;(
Je kon toch cadeau's selecteren? Die hebben ze er niet bijgedaan dus.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:39:32 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120462231
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:37 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Je kon toch cadeau's selecteren? Die hebben ze er niet bijgedaan dus.
Klopt mii mang, maar staan ineens niet meer op de factuur ook....
pi_120462285
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Klopt mii mang, maar staan ineens niet meer op de factuur ook....
Je kan die rotzooi ook wel in een bidon shaken. Werkt ook wel.
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:41:02 #277
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120462295
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

doe mij d'r maar 4 van :s) :Y

Die Jamie heeft vaak van dat Engelse vetnekken voer.
Ik bedoel speklapjes bakken, en dan de "Jus" (in hoeverre je dat zo durft te noemen) lekker over de aardappels/witte bonen geieten |:(
Zelf is i ook best vatsig eigenlijk.
Over Jamie gesproken trouwens, ooit dit gezien?
http://www.ted.com/talks/jamie_oliver.html
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:43:39 #278
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120462398
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Je kan die rotzooi ook wel in een bidon shaken. Werkt ook wel.
Ik zie *vanaf 29,90 euro een cadeau*

die hommos ga ik dus eem bereiken
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:49:50 #279
55709 Stereotomy
pi_120462634
Jezus Fokheld, gewoon B&F bellen en als je niet durft, mailtje sturen. Als je er recht op hebt heb je er recht op :')
pi_120462732
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom mensen blijven denken dat macro ratios uitmaken. Geen aanval op jou verder, maar denk je dat het je lichaam uitmaakt in welke verhoudingen hij voedingsstoffen binnen krijgt?

Zorg gewoon dat je minstens x gram proteïne binnenkrijgt, genoeg carbs om eigenlijk elke training een volle glycogeen voorraad te hebben (meestal zo'n 300-400gr per dag), en genoeg vetten om je hormoon huishouding in orde te houden (rond de 1gr/kg bodyweight dacht ik).

Alles wat je daarboven eet is puur voor de caloriën, om een positieve energiebalans te hebben en je lichaam dus lekker in een anabole staat te houden. Het maakt op dat moment geen fuck meer uit of het carbs, proteïnen of vetten zijn, als het maar caloriën zijn.

(En uiteraard voldoende micro's pakken, maar goed, het ging hier even over macro's)
Top! Dank je wel, zeer handige link ook. Ik heb die ratio's hier vaak voorbij zie komen en zie ze ook weleens op andere fora, maar wat je zegt klinkt logisch. :)
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:53:51 #281
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120462779
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus Fokheld, gewoon B&F bellen en als je niet durft, mailtje sturen. Als je er recht op hebt heb je er recht op :')
Eyz
pi_120462790
quote:

Gisteren voor 95 euro besteld, helemaal geen keuze uit gifts meer.
In de doos vandaag zat ook geen 1 sample meer :(
  dinsdag 18 december 2012 @ 15:55:26 #283
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120462856
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gisteren voor 95 euro besteld, helemaal geen keuze uit gifts meer.
In de doos vandaag zat ook geen 1 sample meer :(
Wat een peniskokers. Maar kijk weet je, mijn waarde kaukasiër? Ik dacht zo van: "Bohhh ik ben nieuw dus ik mag wel een cadeautje waaaajjjeuuhhhwel?"

Wel een beetje gaymo dat je geen hendig sjieke gift d'r bij mag doen. Zoals die kekke rose shaker
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:01:02 #284
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:04:11 #285
55709 Stereotomy
pi_120463241
lol photoshop :P

Ik ga even de 'aanhalingstekens' erbij halen.

Wat ik vaak merk bij mensen is dat ze de heilige overtuiging hebben 'gezond' te eten - gebaseerd op hun (vaak terechte) mening 'clean foods' / 'voedsel met een relatief hoog macronutrientendichtheid' te eten.

MAAR

Ze vergeten dan wel mooi het kcal in / kcal uit principe, waardoor ze zich alsnog met teveel energie volstouwen, bierbuik tot gevolg, en daaruit weer metabool syndroom / insuline resistentie en uiteindelijk diabetes en CVD.

Je moet je energiehuishouding in orde hebben én genoeg micronutrienten binnen krijgen, dát zou als gezond gedefinieerd moeten worden.

En als persoonlijk stokpaardje voor mij: de mensen die zich volstouwen met volkorenbrood, volkoren pasta en bruine rijst (uiteráárd allemaal low-fat), en dan toch met een bierbuik rondlopen die ze niet kwijt kunnen raken.
pi_120463280
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
lol photoshop :P

Ik ga even de 'aanhalingstekens' erbij halen.

Wat ik vaak merk bij mensen is dat ze de heilige overtuiging hebben 'gezond' te eten - gebaseerd op hun (vaak terechte) mening 'clean foods' / 'voedsel met een relatief hoog macronutrientendichtheid' te eten.

MAAR

Ze vergeten dan wel mooi het kcal in / kcal uit principe, waardoor ze zich alsnog met teveel energie volstouwen, bierbuik tot gevolg, en daaruit weer metabool syndroom / insuline resistentie en uiteindelijk diabetes en CVD.

Je moet je energiehuishouding in orde hebben én genoeg micronutrienten binnen krijgen, dát zou als gezond gedefinieerd moeten worden.
the naked chef lolol

dinsdag 18 december 2012 @ 17:02:01 #287
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120465656
:@ Ik eet gewoon gevarieerd, van alles door elkaar en niet teveel magnétron of diepvriespizza's.

Overig0ns al een mailtje teruggekregen dat ik dat cadeau voor morgen binnen heb :@
pi_120466451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
En zelfs als je er geen recht op hebt, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het weigeren als je om een shakebeker vraagt.

Eerste keer bij XXL bestellen had ik niet genoeg voor een shakebeker, had ik in het opmerkingen veld gevraagd of ik er alsnog 1 mocht hebben. Hebben ze mij gewoon m'n uitgekozen samples én een shakebeker gestuurd.

Idem bij B&F voor een vriend van me. :)
Of toch du vader?
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:46:00 #289
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_120467392
Ik vroeg in de opmerkingen of ik toch niet zo'n fat caliper mocht hebben ivm teveel shakers al.
Was ook geen probleem.
BEASTMODE
pi_120467759
Man, net voor de gein bij vrijwel iedere oefening die ik deed (borst/triceps) even net wat meer gewicht te pakken dan normaal. Soms zes herhalingen in plaats van acht, maar het ging wel goed. Had al langer het idee dat ik soms veel eerder omhoog kan.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:10:25 #291
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120468281
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

En zelfs als je er geen recht op hebt, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze het weigeren als je om een shakebeker vraagt.

Eerste keer bij XXL bestellen had ik niet genoeg voor een shakebeker, had ik in het opmerkingen veld gevraagd of ik er alsnog 1 mocht hebben. Hebben ze mij gewoon m'n uitgekozen samples én een shakebeker gestuurd.

Idem bij B&F voor een vriend van me. :)
Die dingen groeien uit hun aars, geen probleem er wat extra weg te geven.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:37:58 #292
354147 SunTzu
pi_120469274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Man, net voor de gein bij vrijwel iedere oefening die ik deed (borst/triceps) even net wat meer gewicht te pakken dan normaal. Soms zes herhalingen in plaats van acht, maar het ging wel goed. Had al langer het idee dat ik soms veel eerder omhoog kan.
Ik train meestal 8, 6, 4. Dus 3 dagen terug wilde ik van 70kg x4 incline barbell press naar 80kg gaan, eerste 3 keer perfect dus ik dacht: "Kom op motherfucker nog 1 keer" ik kwam driekwart omhoog met de stang totdat ie stil bleef staan voor 3 seconden ofzo (leek een minuut) armen begonnen te shaken alsof een shakeweight in mijn handen had en ik had geen spotter. Ik dacht: "Fuck it gewoon doorzetten". Maar het lukte niet, gelukkig zag iemand het aan de andere kant van de zaal en die kwam naar me toe gesprint om me te helpen :P Ooit sterf ik onder de barbell.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:54:37 #293
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_120469858
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 06:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Want? Hij heeft (denk ik met een zeer grote waarschijnlijkheid) de CF games van 2012 gewonnen en daarmee kreeg ie de titel. Net zoals het chickie, Annie Thorisdottir, the fittest woman alive.

Cute chickie Sapstengel!
nick diaz heeft grotere cardio dan die gozer.

en raymtzer zit idd aan de roids
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_120471392
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:37 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ik train meestal 8, 6, 4. Dus 3 dagen terug wilde ik van 70kg x4 incline barbell press naar 80kg gaan, eerste 3 keer perfect dus ik dacht: "Kom op motherfucker nog 1 keer" ik kwam driekwart omhoog met de stang totdat ie stil bleef staan voor 3 seconden ofzo (leek een minuut) armen begonnen te shaken alsof een shakeweight in mijn handen had en ik had geen spotter. Ik dacht: "Fuck it gewoon doorzetten". Maar het lukte niet, gelukkig zag iemand het aan de andere kant van de zaal en die kwam naar me toe gesprint om me te helpen :P Ooit sterf ik onder de barbell.
8, 6, 4 doe ik ook wel eens.

Verder heb ik zo ooit ook iemand "gered" trouwens, dat werd wel gewaardeerd.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:43:59 #295
391621 Hiatus
pi_120472299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef ChesterPerry het volgende:

[..]

nick diaz heeft grotere cardio dan die gozer.

en raymtzer zit idd aan de roids
hoe weet je dat ie aan de roids zit?
pi_120475941
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:43 schreef Hiatus het volgende:

[..]

hoe weet je dat ie aan de roids zit?
Ach, hij zat eerst aan een fles sterke drank per dag en aan de heroïne (zie filmpje), het is dus niet ondenkbaar dat hij nu aan de roids zit. Hij is bovendien in korte tijd aardig gegroeid (2010 was hij nog verslaafd).

Het is dus zeker niet onwaarschijnlijk (wil niet zeggen dat het zo is, hoor).
Of toch du vader?
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:48:12 #297
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120476849
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Luchtkoker het volgende:
Ach, hij zat eerst aan een fles sterke drank per dag en aan de heroïne (zie filmpje), het is dus niet ondenkbaar dat hij nu aan de roids zit. Hij is bovendien in korte tijd aardig gegroeid (2010 was hij nog verslaafd).

Het is dus zeker niet onwaarschijnlijk (wil niet zeggen dat het zo is, hoor).
Dus dat is er met hem gebeurd! Straks even kijken naar het filmpje.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:59:24 #298
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120477754
Rappen dat marokannen onterecht worden gediscrimineerd en vervolgens zelf aan de drugs zitten :')
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:08:51 #299
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120478509
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Rappen dat marokannen onterecht worden gediscrimineerd en vervolgens zelf aan de drugs zitten :')
Het overkomt de beste, makkelijk praten vanaf de zijlijn.

Maar goed, ik betwijfel of ie aan de roids zien, een mattie van me is nu ook twee jaar bezig en die had bij een jaar al een nette fysiek neergezet. Dus ik wil best geloven dat Raymzter iets soortgelijks heeft gedaan. Juist die zwarte jaren kunnen een enorme motivatie zijn om je levenstijl en de discipline die erbij komt kijken vast te houden, omdat je niet wilt terugvallen.

Van mij krijgt ie iig het voordeel van de twijfel.
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:09:29 #300
157922 fathank
pi_120478555
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat voor een kannen?
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:09:47 #301
253447 Ethanolic
pi_120478574
doei
Deathlift or Die.
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:11:12 #302
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120478680
Ik ken aardig wat ex hero junkies, en ik moet zeggen dat zelfs als ze niet trainen ze op een of andere manier altijd gespiert zijn. Of misschien beter, erg droog zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')