abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:34:41 #1
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_120324325

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:35:03 #2
19479 Mr.J
pi_120324344
Goede topicstart btw. ^O^
pi_120324534
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Goede vraag, behalve de raises heb ik ook vrij weinig inspiratie voor zijkant schouders. Of upright rows, maar goed, daar is niet iedereen het mee eens.
Voor rear delts kun je wel iets meer, als rear raises gecontroleerd uitvoert voel je het best wel goed. En dan is er nog zo'n oefening, ik weet niet hoe die heet, maar je doet een soort shrug maar dan met de bar achter je lichaam. En meer met je ellebogen buigen zeg maar.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Upright rows inderdaad, en voor de rears zou ik deze eens proberen. http://www.exrx.net/Weigh(...)BBRearDeltRaise.html

Het ziet er wat vreemd uit, maar het is een prima oefening waar je best zwaar mee kan gaan.
Deze shit is goud, thanks. _O_ Nog nooit zoveel pump in mijn rear delts gehad.
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:46:18 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120325088
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Deze shit is goud, thanks. _O_ Nog nooit zoveel pump in mijn rear delts gehad.
Wat je trouwens ook nog kan doen is BOR. Medium wide grip zodat je je rear delts goed kan aanspannen, en dan ipv naar je core op borst/schouderhoogte liften.
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:56:49 #5
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_120325695
Tenen omhoog is trouwens een goeie om eens te proberen. Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:00:28 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_120326034
Wat zou Freud van die verspreking zeggen :P

Maar moet vast zelden zijn.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:03:10 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_120326129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef stinkie het volgende:
Tenen omhoog is trouwens een goeie om eens te proberen. Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.
zelden. Zelden goed op mijn hiel. Zelden dus
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_120327653
Ja je moet ook goed stevig staan bij het seksen haha.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  vrijdag 14 december 2012 @ 23:48:22 #10
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120328158
Zelden seks ook zeker... Hehehehe
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:35:01 #11
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120330044
Even een medische vraag, post 'm hier omdat hier duidelijk de meeste kennis zit:

Van de zomer tijdens het benchen ineens scherpe pijn in rechterschouder, aantal weken gelopen met pijn en amper functioneel, niks gedaan. Uiteindelijk met ontstekingsremmers en meer rust overgegaan. Dacht aan acute peesontsteking/impinchment gezien de symptomen. Daarna niet meer aan de gewichten gehangen, ook ivm seizoenstart waterpolo, weer rustig aan gaan trainen en vanaf half september weer volledig bezig (3x per week + wedstrijd, 5-6 uur totaal).

Echter, gevoeligheid is nooit echt weggegaan. Na een training of bij koud starten (bijv geen tijd om in te zwaaien) lichte zeurende pijn op dezelfde plek. Nooit genoeg om te stoppen tijdens het zwemmen, maar het zit er wel. Als we pushups moeten doen of veel kant klimmen, dan voel ik het duidelijk meer achteraf. Ik zwem uiteraard veel en werp ook met rechts (gelukkig goede techniek), met schieten nergens last van als m'n schouder warm is. Ook met dagelijkse bezigheden geen last.

Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?
  zaterdag 15 december 2012 @ 02:42:47 #12
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_120332237
MEALPLAN!

Ik vlieg vandaag dus om 21:00 (Sydney tijd), dus kan mezelf lekker voldouwen en IF aanhouden. Lekker vasten en tukken in het vliegtuig tot ik in Beijing ben. Zodra ik Beijing ben, douw ik mezelf op de lokale foodcourt helemaal vol met Peking eend en dan lekker vasten opweg naar Amsterdam :W

En mocht ik toch honger krijgen in het vliegtuig, dan heb ik dit bij me:

Die bars zijn echt gruwelijk :')

[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 15-12-2012 02:51:52 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 15 december 2012 @ 02:43:57 #13
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_120332240
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:
Even een medische vraag, post 'm hier omdat hier duidelijk de meeste kennis zit:

Van de zomer tijdens het benchen ineens scherpe pijn in rechterschouder, aantal weken gelopen met pijn en amper functioneel, niks gedaan. Uiteindelijk met ontstekingsremmers en meer rust overgegaan. Dacht aan acute peesontsteking/impinchment gezien de symptomen. Daarna niet meer aan de gewichten gehangen, ook ivm seizoenstart waterpolo, weer rustig aan gaan trainen en vanaf half september weer volledig bezig (3x per week + wedstrijd, 5-6 uur totaal).

Echter, gevoeligheid is nooit echt weggegaan. Na een training of bij koud starten (bijv geen tijd om in te zwaaien) lichte zeurende pijn op dezelfde plek. Nooit genoeg om te stoppen tijdens het zwemmen, maar het zit er wel. Als we pushups moeten doen of veel kant klimmen, dan voel ik het duidelijk meer achteraf. Ik zwem uiteraard veel en werp ook met rechts (gelukkig goede techniek), met schieten nergens last van als m'n schouder warm is. Ook met dagelijkse bezigheden geen last.

Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?
Het is een beetje een cliche... Maar rotator cuff?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:36:25 #14
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120333269
Mijn kuiten, wat doe je? Heb de rep range omlaag gehaald en zit nu al dagen met een sicke DOMS. Ook aleen paar dagen keelpijn en hoesten dus eten gaat ook moeilijker. FUAAAARK
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_120333443
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Bendoe het volgende:
Mijn kuiten, wat doe je? Heb de rep range omlaag gehaald en zit nu al dagen met een sicke DOMS. Ook aleen paar dagen keelpijn en hoesten dus eten gaat ook moeilijker. FUAAAARK
Grote jongen :*
  zaterdag 15 december 2012 @ 09:57:47 #16
19479 Mr.J
pi_120333448
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:

Paar keer goed laten masseren. Niet dat fysio gerommel, maar deep tissue massage.

Paar keer een half uur wat traantjes, daarna weer ok. :)
pi_120333460
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Bendoe het volgende:
Zeer herkenbaar. Kun je nog plat op je voeten staan?
pi_120333500
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef star_gazer het volgende:
MEALPLAN!

Ik vlieg vandaag dus om 21:00 (Sydney tijd), dus kan mezelf lekker voldouwen en IF aanhouden. Lekker vasten en tukken in het vliegtuig tot ik in Beijing ben. Zodra ik Beijing ben, douw ik mezelf op de lokale foodcourt helemaal vol met Peking eend en dan lekker vasten opweg naar Amsterdam :W

[ afbeelding ]

Als protein bars niet zo ziek duur waren kocht ik ze ook wel vaker. Zal wel beter te betalen zijn in Australië?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:03:30 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_120333521
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kruipend de trap op :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_120333564
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef star_gazer het volgende:
MEALPLAN!

[ afbeelding ]

Yeah, nice man. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Kruipend de trap op :X
In het openbaar op je tenen moeten lopen. ;(
Onder de douche toch maar weer proberen of je vlak kunt staan, maar het enige wat je krijgt is spastisch geschok van je kuiten. ;( :')
Kuiten helemaal hard en vol, dagen lang. :')

Just weakness leaving deh bohdy. _O_

Tijdelijk wat meer carbs eten en (nog) meer water drinken Bendoe, en blijven bewegen. Voor mij maakte dat een wereld van verschil.
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:16:08 #21
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_120333634
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ja. Ik heb altijd rechts meer spierpijn dan links.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_120338273
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_120338709
quote:
Ik wil die powercage hebben....
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120338998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik de Prowler :'(
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:26:03 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_120339180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

gyms zonder power cage ;( schande
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo