Ja, ik heb nog een stuk composiet blad van 65 x 90 cm en dat ga ik er boven maken. Ik vind ook dat we te weinig werkbladruimte hebben. Ik moet hiervoor wel de kraan nog verplaatsen van de wasmachine. Die moet dan net onder het werkblad komen ipv er net boven..quote:
In het echt ziet het er mooi uit hoor, de foto vertekent het wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:21 schreef Fender75 het volgende:
Mooi huis! Misschien een stomme en wellicht ongepaste vraag, maar waarom die witte tegeltjes en grijze voeg in jullie nieuwe badkamer? Da's echt het enige waarvan ik dacht "waarom?" Er zijn zoveel mooie tegels te koop..
Ja we zijn blij Dude, met je kastquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie mogen keitrots zijn op jezelf! Wat een heerlijk huis is het geworden. En zie De Kast nou staan in een zee van ruimte. Destijds twijfelden jullie of hij wel in jullie (vorige) huis paste!
Zijn jullie al helemaal gewend aan de ruimte, het comfort en aan wonen in de stad?
Het water heeft zo hoog gestaan dat het op de kade liep. En nog was de berging kurkdroog. Ik maak me absoluut geen zorgen om hoog waterquote:
Gezellig, laat maar weten dan zorgen we ook voor iets te kwijlen op de eettafel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat super geworden en een fijn sfeertje, en jullie posten/praten er ook zoover!
We komen binnenkort ff lekker op de rode bank ploffen en kwijlspoortjes op het fornuis achterlaten
Bij Jan Groen in Bleiswijk. We hadden wandtegels voor minder dan 10.- per m2 en vloertegels voor iets van 12.- per m2.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:36 schreef Den_Haag het volgende:
Kaas, wat betaalden jullie per m2 voor die tegels en waar heb je die gehaald? Zoek nog een dump-partij voor mijn badkamer en toilet
Mijn idee over je keuken :quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een stuk composiet blad van 65 x 90 cm en dat ga ik er boven maken. Ik vind ook dat we te weinig werkbladruimte hebben. Ik moet hiervoor wel de kraan nog verplaatsen van de wasmachine. Die moet dan net onder het werkblad komen ipv er net boven..
Daarboven komen dan nog 3 legplanken want we kunnen onze zooi niet kwijt en de micro die we van Lein's zus gekregen hebben heeft dan ook een plaats.
Het is een beetje schipperen want zó groot is het nu ook weer niet.
Ik vind het een goed idee behalve het servies in de living. Ik blijf dat heen en weer lopen vrees ik. Met een stukje werkblad boven de wasser moet ´t wel lukken. De micro kan dan op een van de legplanken erboven. ik kan waar de servieskast staat wel een werkblad maken, maar dat is allemaal veel teveel gedoe.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
Damn das leuk geworden! Heerlijk uitzicht en leuk opgeknapt!
[..]
Mijn idee over je keuken :
Ik zou die kast in je woonkamer zetten (Daar je borden en glazen ed in zetten. Je eet immers niet in de keuken.) Dan op de plek van die kast een stuk aanrecht maken met stopcontacten voor de pling, de water koker, de senseo ed. (Door laten lopen over de wasmachine.) Er onder kan dan nog een keuken kastje. Als er 2 kastjes passen tussen de wasmachine en de koelkast de linker open laten gaan naar rechts dan kan je daar je wasmiddel ed in kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |