nou, hij had anders prima door wat er precies fout zat. En z'n werkwijze kwam op mij prima over.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Raymond, weg daar, Osteopaat of manueel therapeut is voor de medische wetenschap gewoon een kwakzalver.
Ik snap en begrijp je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou, hij had anders prima door wat er precies fout zat. En z'n werkwijze kwam op mij prima over.
Ik kijk het wel aan hoe de volgende sessie is, en hou jouw mening in m'n achterhoofd.![]()
Ik ben normaal ook niet zo van de alternatieve geneeswijze, maar heel gek is de gedachte gang die achter osteopathie zit niet.
Als er ergens in je lichaam iets niet goed zit voor w.b.t. houding/botten/gewrichten, dan kun je er ergens anders last van krijgen.
mja, zoals hij met mij bezig was, was het gewoon als een therapeut ook bezig zou zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik snap en begrijp je.
Echter oplichters die van deur tot deur gaan hebben ook de mooiste verhalen en boeken Succes.
100 euro per uur is gewoon te duur, dat is minstens zo duur als de meeste artsen vragen.
Om er zeker van te zijn zeg ik het ook, Ik troll je niet mijn vriend.
Bronnen:
google deeplink
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef RaymondK het volgende:
Hij hoeft i.i.g. niet over bloedbanen, m'n staartbeen/aars of hoofdmassage te gaan beginnen idd.
Ja volgens dat google stukje van Zetaos zijn ze er ook die d.m.v. vinger oplegging aldaar e.e.a. kunnen genezen.quote:
ja met acupunctuur kun je de doorbloeding verbeteren wat natuurlijk ook vaak wel een gunstig effect geeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, zelf ben ik ook niet van de alternatieve geneeswijzen, maar anecdotaal hoor je hier en daar dat acupunctuur etc. effect heeft. Wat dat betreft ben ik dan ook niet koppig genoeg om te zeggen dat het nooit werkt.
Als het voor jou werkt en je hebt er 100 EUR voor over, why not?
quote:Wie kiest voor het driegangenmenu Jamies paddenstoelensoep, Jamies kerstkip en Jamies Rocky Mountain, krijgt per persoon in totaal 1.195 kcal binnen.
Ruimschoots minder dan de dagelijks aanbevolen hoeveelheid calorieën voor zowel mannen (2.500) als vrouwen (2.000). Tenminste, voor wie het bij één portie Rocky Mountain houdt.
Want dat is dan ook het enige dat je eet de hele dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:14 schreef slacker_nl het volgende:
Vond dit grappig, moest het even delen.
http://www.volkskrant.nl/(...)niet-zo-gezond.dhtml
[..]
doe mij d'r maar 4 vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, ik schrans dat ook in één keer op, maar toch
Andere spiergroepen aanpakken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef VeX- het volgende:
Gister voor het eerst in weken echt goed gegeten en toen wat getrained met dumbbells. Ik voel nu wel wat spierpijn.
Is het verstandig om vandaag dan weer verder te trainen?
Pain is weakness leaving the body toch?
Als je maar een paar trainingen aan gaat klooien zonder plan maakt het niks uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef VeX- het volgende:
Gister voor het eerst in weken echt goed gegeten en toen wat getrained met dumbbells. Ik voel nu wel wat spierpijn.
Is het verstandig om vandaag dan weer verder te trainen?
Pain is weakness leaving the body toch?
Had je genoeg geld besteed om zo'n cadeau te krijgen? Zo ja dan FF mailen, lossen ze mss wel opquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik dus van die whey hé van de body en fit shop.
Zit d'r helemaal geen shake beker of iets bij (wat ze wel beloofd hebben).
En nu dan? Een glas melk vol gooien en met een lepeltje die meuk erdoorheen roeien?
Dat is onhandig man zo kun je niet in de gym shakes maken. Ze zijn gewoon vergeten een beker bij te doen denk ik. Ff mailen met die lui,.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:20 schreef RickoKun het volgende:
Heb ik dus van die whey hé van de body en fit shop.
Zit d'r helemaal geen shake beker of iets bij (wat ze wel beloofd hebben).
En nu dan? Een glas melk vol gooien en met een lepeltje die meuk erdoorheen roeien?
Als je geen anabool milieu in je lichaam creeërt door een overschot aan energie ga je iig weinig tot geen spieren opbouwen. Juist na je workout is het belangrijk voldoende voedingsstoffen te hebben voor de verhoogde spiersynthese.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:22 schreef Bendoe het volgende:
Ze zeggen dat je pas na 72 uur spierweefsel gaat verbranden om aan energie te komen na niks eten. Als ik nou bijvoorbeeld maandagmiddag train en tot donderdagmiddag alleen water drink. Zal ik in die tijd van 3 dagen spieren opbouwen, zal het gelijk blijven of verlies ik spier? ( ik wil het niet gaan doen natuurlijk)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Had je genoeg geld besteed om zo'n cadeau te krijgen? Zo ja dan FF mailen, lossen ze mss wel op
Je kon toch cadeau's selecteren? Die hebben ze er niet bijgedaan dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]Weet niet hoeveel geld ik moet besteden, heb 34,90 in totaal besteed.
Heb net effe wat shake gehad door de melk, maar het was nog best klonterig
Klopt mii mang, maar staan ineens niet meer op de factuur ook....quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kon toch cadeau's selecteren? Die hebben ze er niet bijgedaan dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |