Dat 'bepaalde niveau' zijn je noobgains, mijns inziens. Die kan je halen door gewoon te beginnen met trainen en een beetje te gaan eten, als je je eerste plateaus gaat bereiken wordt het toch wel noodzaak om je macros te hitten. Je kan er altijd voor kiezen om heavy te overbulken en het op die manier te doen, maar als je niet teveel vet wilt gainen én je wilt optimale spiergains, is het sowieso nodig.quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat? Ik heb eigenlijk een broertje dood aan schema's maken en alles registreren wat ik eet en doe etc. Ben meer een praktijkman denk ik.
Al moet ik wel toegeven dat als je boven een bepaald niveau uit wilt stijgen het noodzakelijk wordt dit te doen.
2 quarter pounders, 1060kcal, 64 gram eiwit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zijn jullie favoriete cheatmeals? Soms heb ik dagen dat ik gewoon niet aan mijn behoefte kom en ik heb niet zoveel problemen met een vette hap in de bulk.
big tasty bevat volgens mij ong 1000 kcal, pak daar 2 van!quote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
2 quarter pounders, 1060kcal, 64 gram eiwit.
Heb ik gisteravond ook even gehaald, was laat wakker geworden en een snelle 1000kcal was toen welkom. Heb er nu eigenlijk weer zin in.
Gewoon je whey shakes aanlengen met Kokosmelk ipv melk of water.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Hiatus het volgende:
[..]
big tasty bevat volgens mij ong 1000 kcal, pak daar 2 van!
Ik zou geen idee hebben als ik het niet zou bijhouden. En langer dan een paar minuten per dag kost het niet.quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Mithras82 het volgende:
Ach je weet toch altijd wel ongeveer wat je eet. Wat eiwit rijk is en wat vet of vet arm is. Gewoon gezond eten en zorgen dat je de lol erin houdt. Anders hou je het nooit vol.
Ik admire je toewijding, maar heb je niet zoiets van, af en toe een lekkere échte cheatmeal?quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gewoon je whey shakes aanlengen met Kokosmelk ipv melk of water.
1 kopje kokosmelk = 530 kcal![]()
3 shakes van 750ml per dag kom je als echte ecto wel aan hoor.
Gewoon Jefit gebruiken op je telefoon. Werkt sneller dan de computer.quote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef Schadenfreude het volgende:
Is er een website waar je de progressie per oefening kunt bijhouden? Ik had wel een app met daarin een enorme lijst oefeningen waarbij je elke keer gewicht en aantal reps per set kon bijhouden en daarbij ook allerlei grafiekjes kreeg. Best wel motiverend, maar op een gewone computer vul je het tien keer zo snel in plus het is overzichtelijker.
Lekker aan de juice.quote:Op maandag 17 december 2012 21:41 schreef Hiatus het volgende:
zo die raymzter is goed bezig geweest!
Ja, daar zeg je wat.quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde niveau' zijn je noobgains, mijns inziens. Die kan je halen door gewoon te beginnen met trainen en een beetje te gaan eten, als je je eerste plateaus gaat bereiken wordt het toch wel noodzaak om je macros te hitten. Je kan er altijd voor kiezen om heavy te overbulken en het op die manier te doen, maar als je niet teveel vet wilt gainen én je wilt optimale spiergains, is het sowieso nodig.
Ach, da's te overzien. Meal timing is grotendeels irrelevant. Als je merkt dat je te weinig hebt gegeten aan het eind van de dag, pak dan gewoon nog een extra maal om alsnog die calorien e.d. sowieso voor de dag te hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Groot probleem bij mij is dat ik nog wel eens maaltijden oversla op de dag, zowel tijdens werk als op vrije dagen. Ik ben dan te druk bezig en vergeet gewoon te eten. Vaak denk ik om 14:30 oja ik moet nog lunchen. Terwijl ik wel om 6 of 7 uur ben opgestaan. Dat is echt fucked up.
Lijkt me voor de opname mss wel beter om de inname wat meer over de dag te verdelen, kak je dan niet de helft weer uit?quote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ach, da's te overzien. Meal timing is grotendeels irrelevant. Als je merkt dat je te weinig hebt gegeten aan het eind van de dag, pak dan gewoon nog een extra maal om alsnog die calorien e.d. sowieso voor de dag te hebben.
Haha ben ik toch niet de enige. Fietsen is prima, als het maar droog is!quote:Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Haha dan gaat het prima idd, wel respect, ik zou dat niet kunnen. Enige wat ik fiets is naar de gym en terug, 2 x 5 minuten. Als het droog is, anders ga ik met de auto.
Doe ik ook soms in de bulk zoals nu.quote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik admire je toewijding, maar heb je niet zoiets van, af en toe een lekkere échte cheatmeal?
Ik weet hoe dit klinkt, een beetje in de trant van "ik hoef niet te groot te worde je moet btje kunne leve tog zakkie chips voor de tv moet kunne", maar ik denk oprecht dat ik snel uit zou branden als ik nooit 'dirty' meals zou eten.
Succes.quote:Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Ik moet aan de schema's.![]()
@ Kerol:
Ik houd wel van lateral dumbbell raise. Goede oefening om kapot te gaan. Of front dumbbell raise.
Dat ik in principe maar 144gr eitwit nodig heb. Calorieinname is 3200, dus met 144gr zou ik dan op 18% zitten toch? (Eiwitten en carbs x4, vetten x9). Klinkt 60% carbs, 20% eiwit, 20% vetten als een mooi streven?quote:Op zondag 16 december 2012 16:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
http://mennohenselmans.co(...)ke-for-bodybuilders/
Lekker aftrekken in de kleedkamerquote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef mtchel112 het volgende:
is het normaal dat je na het trainen het libido hebt van een konijn? lijkt me wel logisch maar t is echt vaag, misschien geil ik wel op al die zwetende curl monkeys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |