Pcies, als het pijn doet, niet doen. r is zat wat je kan doen om er omheen te werken.quote:Op maandag 17 december 2012 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Ik train er ook gewoon mee door en ik voel er ook niks van behalve als ik ga opdrukken dan schiet de pijn er weer in
Dat lijkt mij ook niet, maar meneer is eigenwijs (van wie zou ik het hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rustig aan zwemmen lijkt me juist goed. Proberen te bewegen zonder de ontsteking teveel te belasten. Maar een fysio kan toch helpen, ermee blijven lopen is niet echt een optie lijkt me.
Nou ja, ik moet zeggen dat er een hoop kut fysio´s rondlopen, en artsen trouwens. Mijn vrouw heeft drie jaar met gebroken kniebanden rondgelopen. 4 verschillende fysio´s en een leger aan artsen hebben naar haar knieen gekeken, niemand kon het oplossen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet, maar meneer is eigenwijs (van wie zou ik het hebben). Zal nog eens op 'm inpraten.
Zwemmen kan enorm slecht zin voor je knieen. Zeker als ze al niet best zijn. Schoolslag wat iedereen zwemt zorgt voor zijwaartse belasting en dat verergert zaken.quote:Op maandag 17 december 2012 12:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rustig aan zwemmen lijkt me juist goed. Proberen te bewegen zonder de ontsteking teveel te belasten. Maar een fysio kan toch helpen, ermee blijven lopen is niet echt een optie lijkt me.
Het gaat om een tennisarm he.quote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zwemmen kan enorm slecht zin voor je knieen. Zeker als ze al niet best zijn. Schoolslag wat iedereen zwemt zorgt voor zijwaartse belasting en dat verergert zaken.
Ik heb lange afstandszwemmen gedaan en dat heeft mij mijn knie gekost
Denk dat dat per lichaam verschilt. Ik ben juist blijven zwemmen (nu al jaren waterpolo) omdat ik vanwege slechte knieën + enkels continue last had met andere sporten (tennis, voetbal). Nooit meer enig last gehad van m'n knieën, terwijl fietsen benen (om en om i.p.v. tegelijk zoals bij schoolslag) om hoog uit het water te komen meer van je knieën vraagt dan schoolslag benen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zwemmen kan enorm slecht zin voor je knieen. Zeker als ze al niet best zijn. Schoolslag wat iedereen zwemt zorgt voor zijwaartse belasting en dat verergert zaken.
Ik heb lange afstandszwemmen gedaan en dat heeft mij mijn knie gekost
Lekker naar Arlington, kun je met Ronnie trainenquote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Vanaf januari lekker naar Texas om daar een half jaar te studeren. Ben nu al benieuwd naar de gym daar.
Meerdere punten, andere distributie per leeftijdsgroep ivm huidelasticiteit?quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de tabel van mijn nieuwe fatcaliper verbonden is aan leeftijd?
Aha, logisch welquote:Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meerdere punten, andere distributie per leeftijdsgroep ivm huidelasticiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Progress going slow @ 1.95 meter..
M'n schouders blijven achter heb ik het idee.. Maar ik zie mezelf elke dag, iemand input?Bodybuilding #1
Hardlopen #2
En dan ook gewoon afvallen door middel van weinig eten en dagelijks 100km fietsen(ja, echtquote:Op maandag 17 december 2012 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Heb het idee dat die V-vorm er al aardig in zit, niet?
En ik snap je helemaal wbt het fucking dom gedeelte
Ik doe altijd 8 tot 13x 80 kilo.quote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef esv7 het volgende:
Net millitairy press omhoog gegooid en ging verassend goed, eerder 3 keer op 30 gelaten. Volgende keer 35kg, en er was vandaag een actie in mijn sportschool of zo iets, was helemaal vol bij cardio en apparaten. Bij het squatrek was een iemand pull ups aan het doen dus ik kon gelukkig aan de gang. Ik zweette mij trouwens dood dit keer normaal heb ik dat niet.
lekkerquote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef esv7 het volgende:
Nice:) was blij dat het eindelijk een keer goed ging:p
Zitten er trouwens veel eiwitten in die taarten van je?
70% Is een Tonijn zalm Taartquote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef esv7 het volgende:
Nice:) was blij dat het eindelijk een keer goed ging:p
Zitten er trouwens veel eiwitten in die taarten van je?
Mirin stats, ik zit op 4x60kg.quote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik doe altijd 8 tot 13x 80 kilo.
Daarna max reps met 50 kilo.
Daarna bak ik een taart en vier het
Klinkt smakelijk:p.quote:
Tering, 100kmquote:Op maandag 17 december 2012 18:07 schreef Kerol het volgende:
[..]
En dan ook gewoon afvallen door middel van weinig eten en dagelijks 100km fietsen(ja, echt). Al ben ik op dat fietsgedeelte wel trots, maar had nooit zo snel moeten doen. Hoe onwetend was ik.
Sinds ik op F0K zit.quote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef esv7 het volgende:
[..]
Klinkt smakelijk:p.
Maar hoe lang train jij nu?
100km is niet veel als goed getraind bent. Mijn max is 500km in 17 of 18 uur, ik weet het niet meer precies. 24uurs race van Maastricht naar Groningen, 3e was ik toen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tering, 100km
Borst ziet er goed vol uit trouwens.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Kerol het volgende:
Wat is december ook een kut maand voor de cut, heb er deze maand maar een bulk van gemaaktVanaf januari vol Cutten en hopelijk in de zomer voor het eerst in m'n leven ongegeneerd zonder shirt lopen
. Vroeger ben ik behoorlijk aan de dikke kant geweest(120kg). Hoe fucking dom was ik toen wel niet denk ik nu steeds
![]()
Maargoed hier een foto van na m'n training vandaag aangezien ik nog nooit een foto hier heb gepostIk ben ook ongeveer die lengte. Op welk gewicht zit je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Progress going slow @ 1.95 meter..
M'n schouders blijven achter heb ik het idee.. Maar ik zie mezelf elke dag, iemand input?
Ben zelf van 96 kg naar 86 gegaan afgelopen zomer, kan nu goed cleanbulken.
Waar in Amsterdam laat je het doen? En hoeveel kost het per sessie? Loop al +- een jaar met mijn linker schouder(voorkant) te kutten, en heb gehoord dat zo'n deep tissue massage wonderen kan doen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam bij iemand, geen happy end, wel een goed resultaat.
Thanks! Nee maar ik was toen totaal niet getraind he en vast wat kilo's zwaarder!quote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
100km is niet veel als goed getraind bent. Mijn max is 500km in 17 of 18 uur, ik weet het niet meer precies. 24uurs race van Maastricht naar Groningen, 3e was ik toen.
Ziet er idd goed uit Kerol, schouders zijn niet heel vol. Maar dan heb je wat om op te focussen zou ik dan denken.
Weeg nu 92kg. Ben tijdje terug nog van 96 naar 89 gegaan en zit nu op 92.quote:Op maandag 17 december 2012 19:32 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ik ben ook ongeveer die lengte. Op welk gewicht zit je nu?
Ben zelf van 96 kg naar 86 gegaan afgelopen zomer, kan nu goed cleanbulken.
Ja, maar elke dag? Dan ben je elke dag dus minstens 3 uur kwijt aan fietsen, waar haal je de tijd vandaan?quote:Op maandag 17 december 2012 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
100km is niet veel als goed getraind bent. Mijn max is 500km in 17 of 18 uur, ik weet het niet meer precies. 24uurs race van Maastricht naar Groningen, 3e was ik toen.
Ziet er idd goed uit Kerol, schouders zijn niet heel vol. Maar dan heb je wat om op te focussen zou ik dan denken.
Was gestopt met m'n studie dus half jaar de tijdquote:Op maandag 17 december 2012 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, maar elke dag? Dan ben je elke dag dus minstens 3 uur kwijt aan fietsen, waar haal je de tijd vandaan?
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Haha dan gaat het prima idd, wel respect, ik zou dat niet kunnen. Enige wat ik fiets is naar de gym en terug, 2 x 5 minuten. Als het droog is, anders ga ik met de auto.
quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Kerol het volgende:
Wat is december ook een kut maand voor de cut, heb er deze maand maar een bulk van gemaaktVanaf januari vol Cutten en hopelijk in de zomer voor het eerst in m'n leven ongegeneerd zonder shirt lopen
. Vroeger ben ik behoorlijk aan de dikke kant geweest(120kg). Hoe fucking dom was ik toen wel niet denk ik nu steeds
![]()
Maargoed hier een foto van na m'n training vandaag aangezien ik nog nooit een foto hier heb gepostWat doe je voor schouders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Progress going slow @ 1.95 meter..
M'n schouders blijven achter heb ik het idee.. Maar ik zie mezelf elke dag, iemand input?
Myfitnesspal, handmatig, cron-o-meter, wat je wilt. Als je maar aan het tracken bent wat je eet.quote:Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Hiatus het volgende:
Ik wil weer een harde bulk erin gooien binnekort wanneer ik ben hersteld van blessure.
Voedingsschema , hoe doe ik dit makkelijk?
handmatig opschrijven, swole.me ? myfitnesspal?
If you aint countin macros, you aint mackin hoes!quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Myfitnesspal, handmatig, cron-o-meter, wat je wilt. Als je maar aan het tracken bent wat je eet.
OHP voor je hoofd langs.quote:
MyFitnessPal is ideaal.quote:Op maandag 17 december 2012 19:45 schreef Hiatus het volgende:
Ik wil weer een harde bulk erin gooien binnekort wanneer ik ben hersteld van blessure.
Voedingsschema , hoe doe ik dit makkelijk?
handmatig opschrijven, swole.me ? myfitnesspal?
Press achter je hoofd is volgens mij best blessure gevoelig. Ik zie in ieder geval het nut er niet van in als je ook die normale OHP en dumbell press heb.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Kerol het volgende:
[..]
OHP voor je hoofd langs.
OHP op de smith achter je langs. (weet de naam niet..)
Shrugs.
Heb je betere oefeningen?
[..]
MyFitnessPal is ideaal.
Zijkant pak ik zelden specifiek.. Dacht dat ik die met die andere oefeningen ook wel pakte.. Ik ga me verdiepen in de oefeningen die je zei. Denk je dan aan een schema met 1 oefening voor de zijkanten, OHP, achterkant en nog een isolatie oefening?quote:Op maandag 17 december 2012 19:53 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Press achter je hoofd is volgens mij best blessure gevoelig. Ik zie in ieder geval het nut er niet van in als je ook die normale OHP en dumbell press heb.
Zijkant schouders mag je ook wel hitten he, met dumbell raises of met cable wat ook wel lekker is.
En achterkant zelfde verhaal, daar heb je flys voor of facepull of wellicht een machine die in je gym staat.
Ja? Vind je dat? Ik heb eigenlijk een broertje dood aan schema's maken en alles registreren wat ik eet en doe etc. Ben meer een praktijkman denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Myfitnesspal, handmatig, cron-o-meter, wat je wilt. Als je maar aan het tracken bent wat je eet.
Om doelen te bereiken moet je het doen, Anders ben je maar wat in het donker aan het schieten.quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Al moet ik wel toegeven dat als je boven een bepaald niveau uit wilt stijgen het noodzakelijk wordt dit te doen.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Snakey het volgende:
Om doelen te bereiken moet je het doen, Anders ben je maar wat in het donker aan het schieten.
Ik zou zeggen voor je schouders;quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zijkant pak ik zelden specifiek.. Dacht dat ik die met die andere oefeningen ook wel pakte.. Ik ga me verdiepen in de oefeningen die je zei. Denk je dan aan een schema met 1 oefening voor de zijkanten, OHP, achterkant en nog een isolatie oefening?
Thanks iig.
6 schouderoefeningen? Beetje veel toch?quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Dat doe ik idd ook, ik begin met DB press
Lateral raise
Upright rows / front raise superset
Shrugs
Rear delt fly
http://www.chiropractieamsterdamcentrum.com/quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef avaz het volgende:
[..]
Waar in Amsterdam laat je het doen? En hoeveel kost het per sessie? Loop al +- een jaar met mijn linker schouder(voorkant) te kutten, en heb gehoord dat zo'n deep tissue massage wonderen kan doen.
heb meerdere malen gelezen dat de upright row je schouder kan verneuken. Ik wil blessures vermijden dus die upright row is niks voor mij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
3-4 is ook wel prima inderdaad, maar ik doe op 1 dag alleen maar schouders en dan vind ik het wel lekker om even door te gaan en alles goed te pakken. Voorkant, achterkant, zijkant en traps.
Opzich zou ik upright rows en front raise wel eruit kunnen laten denk ik, maar die pump van zo'n superset is nice.
Dat 'bepaalde niveau' zijn je noobgains, mijns inziens. Die kan je halen door gewoon te beginnen met trainen en een beetje te gaan eten, als je je eerste plateaus gaat bereiken wordt het toch wel noodzaak om je macros te hitten. Je kan er altijd voor kiezen om heavy te overbulken en het op die manier te doen, maar als je niet teveel vet wilt gainen én je wilt optimale spiergains, is het sowieso nodig.quote:Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat? Ik heb eigenlijk een broertje dood aan schema's maken en alles registreren wat ik eet en doe etc. Ben meer een praktijkman denk ik.
Al moet ik wel toegeven dat als je boven een bepaald niveau uit wilt stijgen het noodzakelijk wordt dit te doen.
2 quarter pounders, 1060kcal, 64 gram eiwit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat zijn jullie favoriete cheatmeals? Soms heb ik dagen dat ik gewoon niet aan mijn behoefte kom en ik heb niet zoveel problemen met een vette hap in de bulk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |